-
Απ΄ό,τι λένε τα 'νέα' τεκμήρια δεν θα είναι ίδια με τα παλιά = αυθαίρετη και εν πολλοίς ανεδαφική διαπίστωση επιπέδου ζωής από τα κατεχόμενα τεκμήρια, αλλά μάλλον σχετιζόμενα το πραγματικό κόστος συντήρησης των περιουσιακών στοιχείων (πχ. 6000 το χρόνο για 4000 κυβικά αυτοκίνητο). Αν είναι έτσι, δύσκολα διαφωνεί κανείς όσο και αν σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις ('δεν πάω πουθενά και δεν κάνω τίποτα προκειμένου να συντηρώ την Μ3'). Οπότε τέλος πάντων ας περιμένουμε λίγο καιρό...
Κι απ΄ ότι έλεγαν μέχρι πριν λίγους μήνες, οι νέοι φόροι 'κυκλοφορίας' θα ήταν ...'περιβαλλοντικοί'...
Συμφωνώ, ας περιμένουμε να δούμε τι θα προταθεί, αν και προσωπικά δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι θα ξεκολλήσουμε από τη 'φιλοσοφία' που θέλει το κόστος 'κατοχής ΙΧ'να πάει πακέτο με τα 'κυβικά' (είτε για Φερράρι μιλάμε είτε για Φίατ), ότι δε θα παίρνουν ως δεδομένο ότι όλοι μας κάνουμε 15.000 χλμ το χρόνο, κλπ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Aserf, σε τι διαφωνείς από τα παραπάνω? Πώς το βλέπεις το θέμα, πρέπει να βγάζει κάποιος 112.900+ το χρόνο για να 'δικαιούται' να έχει αμάξι με μοτέρ 4200cc, ασχέτως παλαιότητας και χρήσης? O άλλος που πήρε ολοκαίνουργιο 1.8Τ με 65.000 ευρώ, πόσα θεωρείς ότι 'πρέπει' να βγάζει το χρόνο για να το 'δικαιούται'?.. Παραπάνω απ' ότι του κοστίζει η συντήρησή και η κυκλοφορία του? Κι άσε τα αμάξια. Υπάρχουν 100ντάδες άλλα πράγματα στα οποία δεν παίζει τεκμήριο (πανάκριβα κοσμήματα, έργα τέχνης, ταξίδια, τηλεοράσεις LCD 65 ιντσών, και πάει λέγοντας). Το να καθόμαστε και να σκεφτόμαστε τρόπους να ξαναγίνει το αυτοκίνητο status symbol (να είναι ΑΣΧΕΤΟ το τεκμήριο ενός ΙΧ με το πραγματικό κόστος χρήσης και συντήρησής του, όπως παλιά) σου φαίνεται λογικό και θεμιτό?!......Αν το ζητούμενο είναι να έχουν 'ακριβά' αυτοκίνητα (όχι 'πολλών κυβικών', άλλο το ένα, άλλο το άλλο!!) μόνο αυτοί οι οποίοι μπορούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος χρήσης και συντήρησής τους, ο παλιός τρόπος υπολογισμού των τεκμηρίων (βάση κυβικών, και με ποσά που ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας όσον αφορά το ετήσιο εισόδημα που 'πρέπει' να έχει κάποιος) είναι ο πλέον ΗΛΙΘΙΟΣ και ΑΔΙΚΟΣ - πολύ απλά διότι ΑΝΕΤΑ μπορεί να έχει 4λιτρο και κάποιος που βγάζει 15.000 το χρόνο, και δεν κάνει υπερβολικά πολλά χλμ με αυτό (κάτι το οποίο, φυσικά, αποτελεί δικαίωμά του).
Αν είναι να υπάρχουν τεκμήρια, θα πρέπει να είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ. Όχι 'για να έχεις το Χ αμάξι να πρέπει να βγάζεις κάθε χρόνο 2-3 φορές περισσότερα απ' όσα σου κόστισε η αγορά του επειδή ο κινητήρας του έχει Ψ κυβικά' και τέτοιες αηδίες.
Καταρχήν ακόμα και όταν ίσχυαν τα τεκμήρια που αναφέρεις υπήρχε μια έκπτωση για αυτοκίνητα μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς και για τα τζιπ, για τα οποία το τεκμήριο μπορούσε να υπολογιστεί και βάση της αξίας τους (συνέφερε ιδιαίτερα).
Κατά δεύτερον όταν ίσχυαν τα τεκμήρια αυτά τα αυτοκίνηντα μεγάλου κυβισμού ήταν απλά πανάκριβα, άρα τα τεκμήρια ανταποκρίνονταν σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα.
Κατά 3ον ναι θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν ρεαλιστικά τεκμήρια ΚΑΙ αγοράς ΚΑΙ συντήρησης. Της αγοράς βάση της αξίας αγοράς, της συντήρησης βάση φυσιολογικών αναγωγών.
Προφανώς δηλαδή μια Mercedes 1800 κε αξίας 70000 € πρέπει να έχει τεκμήριο αγοράς 70000 € και τεκμήριο συντήρησης π.χ. 4000 €, σε αντίθεση με ένα 1800άρι Punto HGT που πρέπει να έχει τεκμήριο αγοράς 17000 € και τεκμήριο συντήρησης π.χ. 3000 €. Αντίστοιχα αν το αυτοκίνητο αγοραστεί μεταχειρισμένο θα πρέπει να ισχύει τεκμήριο αγοράς βάση της τιμής αγοράς και τεκμήριο συντήρησης βάση του είδους του αυτοκινήτου.
Τεσπα, θα επιμείνω ότι πρέπει να μπουν τεκμήρια στα πάντα και μάλιστα αυστηρότατα. Όποιος δηλώνει τα πάντα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, όποιος ζει με μαύρα ας πρόσεχε... -
Αυτό που λες εσύ δεν είναι τεκμήριο αλλά πόθεν έσχες το οποίο είναι αντικειμενικό, ρεαλιστικό και πραγματικό. Το τεκμήριο αντίθετα είναι απλά ένας τρόπος που τσουβαλιάζει πολλούς κοιτάζοντας ένα μόνο χαρακτηριστικό. Δηλαδή για τα αυτοκίνητα ήταν τα κυβικά. Ίδια κυβικά είχαν το ίδιο τεκμήριο, άσχετα από το πραγματικό κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Για αυτό η πιο πάνω Mercedes και το Fiat στα μάτια του τεκμηρίου είναι ίδια. Θεωρεί ότι βγάζεις το ίδιο εισόδημα το χρόνο και φορολογείσαι για αυτό....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό που λες εσύ δεν είναι τεκμήριο αλλά πόθεν έσχες το οποίο είναι αντικειμενικό, ρεαλιστικό και πραγματικό. Το τεκμήριο αντίθετα είναι απλά ένας τρόπος που τσουβαλιάζει πολλούς κοιτάζοντας ένα μόνο χαρακτηριστικό. Δηλαδή για τα αυτοκίνητα ήταν τα κυβικά. Ίδια κυβικά είχαν το ίδιο τεκμήριο, άσχετα από το πραγματικό κόστος αγοράς του αυτοκινήτου. Για αυτό η πιο πάνω Mercedes και το Fiat στα μάτια του τεκμηρίου είναι ίδια. Θεωρεί ότι βγάζεις το ίδιο εισόδημα το χρόνο και φορολογείσαι για αυτό....Πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός πόθεν έσχες και τεκμηρίων έτσι ώστε να ελέγχονται όλες οι παράμετροι. Σημασία έχει και να μπορείς να δικαιολογήσεις την απόκτηση ενός αυτοκινήτου (και όχι μόνο) και την κατοχή του. Σωστός έλεγχος όμως, όχι να το δηλώνει μεν κάποιος αλλά να μην ασχολείται μετά κανείς παρότι εξόφθαλμα κάτι παίζει.
Με τα τεκμήρια πάντως που ίσχυαν δεν υπήρχαν και φαινόμενα κατασχέσεων και αδυναμίας πληρωμών των δόσεων, καθώς ο Έλληνας αγόραζε αυτό που σήκωνε η τσέπη του (πιθανόν και κάτι λίγότερο). Εδώ και χρόνια όλοι πιστέψαν ότι μπορούν να αγοράσουν Mercedes, Audi και BMW και το θεώρησαν και λογικό μάλιστα να έχουν ένα τέτοιο αμάξι και ιδού το πού καταλήξαμε.
-
Οι εφοριακοί θα πήξουν στο χρήμα
Παντρευτείτε κόρη εφοριακού έτσι σας επιτρέπω το γάμο, ομιλών ως πρόεδρος του κλειδωμένου τοπικού περί παντρειάς ή μη
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός πόθεν έσχες και τεκμηρίων έτσι ώστε να ελέγχονται όλες οι παράμετροι. Σημασία έχει και να μπορείς να δικαιολογήσεις την απόκτηση ενός αυτοκινήτου (και όχι μόνο) και την κατοχή του. Σωστός έλεγχος όμως, όχι να το δηλώνει μεν κάποιος αλλά να μην ασχολείται μετά κανείς παρότι εξόφθαλμα κάτι παίζει.Με τα τεκμήρια πάντως που ίσχυαν δεν υπήρχαν και φαινόμενα κατασχέσεων και αδυναμίας πληρωμών των δόσεων, καθώς ο Έλληνας αγόραζε αυτό που σήκωνε η τσέπη του (πιθανόν και κάτι λίγότερο). Εδώ και χρόνια όλοι πιστέψαν ότι μπορούν να αγοράσουν Mercedes, Audi και BMW και το θεώρησαν και λογικό μάλιστα να έχουν ένα τέτοιο αμάξι και ιδού το πού καταλήξαμε.
Μην ξεχνάς ότι ζούμε σε μια χώρα που δεν υπάρχει σταθερότητα, δεν ξέρεις τι θα σκαρφιστούν αύριο. Αν πχ αποφασίσουν μπορούν να πούνε ότι πολλαπλασιάζουμε με ένα συντελεστή 1,6 όλα τα αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή.... Έτσι σε μια μέρα όλα τα 1400 γίνονται 2000 με τις ανάλογες οφειλές!! Θα αγόραζαν όλοι όσοι... τέτοιο αυτοκίνητο αν ήξεραν το μέλλον... όχι, όταν το αγόραζαν νόμιζαν ότι είναι στο απυρόβλητο. Το ίδιο έγινε και στο παρελθόν. Πολλοί λοιπόν όταν αγόραζαν ένα αυτοκίνητο που είχε πολλά κυβικά (όχι όμως ακριβό ή premium) βρισκόντουσαν ξαφνικά σε αδιέξοδο όταν τα κυβικά έγιναν κακά!
Δεν υπάρχει λόγος συνδυασμού πόθεν έσχες και τεκμηρίων. Το πόθεν έσχες τα κάνει όλα τίμια και σωστά.
Νομίζω ότι εννοείς πόθεν έσχες για την αγορά και τεκμήριο για τα έξοδα. Ναι είναι σωστό αλλά ακόμα πιο σωστό είναι να μην υπάρχει τεκμήριο αλλά σωστή μέτρηση και για τα έξοδα. Αν αναγκαστικά πληρώνεις σε ασφάλεια, συνεργεία και καύσιμα με την πινακίδα σου και αυτά μπούνε στο σύστημα ξέρουν ακριβώς πόσο σου κόστισε το αυτοκίνητό σου το χρόνο, πάλι δεν χρειάζεσαι τεκμήριο. Το τεκμήριο προσπαθεί να καλύψει με λάθος τρόπο την δυσκολία να γίνει το απλό και σωστό.... που όμως δεν είναι εύκολο στην Ελλάδα αφού προϋποθέτει να μας κόβουν αποδείξεις για όλα!! Το σκεπτικό σου όμως για τον συνδυασμό είναι λογικό και, ακόμα πιο σημαντικό, άμεσα εφαρμόσιμο στην Ελλάδα του σήμερα χωρίς να αδικεί πολύ (αδικεί όσους κάνουν πολύ λίγα χλμ). -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν ξερεις τι σου γινεται
προς απάντησή σου...
Ασε τις χειρονομιες ... οσες και να ποσταρεις δεν θα αλαξει το γεγονος οτι εισαι ασχετος . Για την ακριβεια εισαι τόσο ασχετος όσο και αυτοι που μας κυβερνανε . Αποψεις σαν και τις δικες σου ειναι που εφαρμοζονται λαικιστικα και εχουν καταφερει να παγωσουν την αγορα σε κινητα και ακινητα στεροντας απο το κρατος εσοδα απο τελη ταξινομησης , φπα κλπ και τεραστια εσοδα απο φπα αλλα και σε ασφαλιστικους οργανισμους απο τους εργαζομενους στην οικοδομη.. Για να μην αναφερω οτι στερουν απο χιλιαδες ανθρωπους (και ΔΥ και ιδ, υπαλληλους κ ελ. εππαγελματιες) το ονειρο σε ενα καλυτερο σπιτι , καλυτερο αυτοκινητο κλπ την στιγμη που ειναι με λεφτα που εχουν δουλεψει και δικαιολογουν απολυτα το ποθεν εσχες . Οτι εχει καποιος την οικονομικη δυναμη φετος να φτιαξει εξοχικο ή να παρει 4000cc κυβικα αυτοκινητο δεν παει να πει οτι θα εχει την ιδια οικονομικη δυναμη και για τα επομενα δεκα χρονια . Το τεκμηριο εκει ερχεται και του λέει οτι σον και καλά βγαζει τα ιδια καθε χρονο και τον φορολογει αναλογως. Οποτε και ο ενδιαφερομενος δεν θα κανει ποτε κινηση για κατι καλυτερο προκειμενου να μην εχει μπλεξιματα τα επομενα χρόνια και πληρωνει τα αντερα του χωρις να εχει τα αντιστοιχα εισοδηματα. Οποτε η αγορα δεν κινειται - το κρατος δεν εισπρατει - τα ταμεια δεν εισπρατουν -μπαινουν τα λουκετα - καλπαζει η ανεργια - σκανε επιταγες - σκανε δανεια . Κανεις δεν ειναι ουτε ευχαριστημενος ουτε κερδισμενος απο ολο αυτο το ανουσιο κ αδικο μπαχαλο.
Αν το μυαλο σου δεν φτανει να κατανοησει αυτα τα απλα πραγματα ..... παω πασο δεν φταις εσυ ...
Αν το μυαλο σου τα κατανοει, αλλα τα συμπλεγματα σου για τους κακους που εχουν καποια λεφτα να κανουν τα κεφια τους ... δεν σε αφηνουν να δεις ξεκαθαρα την κατασταση ... λυπαμαι αλλα δεν μπορω να κανω κατι γι αυτο -
@kon5
Γιατί, τώρα τι κάνουν οι εφοριακοί;;; ή οι δικηγόροι του ΣΔΟΕΠάμε μια βόλτα στο Πανόραμα Βούλας να σου δείξω το σπίτι ενός ΔΥ δικηγόρου του ΣΔΟΕ να σου πεταχτούν τα μάτια έξω. Αξία πάνω από 2-3 εκ € έχει Porsche Cayenne, Ferrari 360 Modena, ένα Opel Astra (με το οποίο πηγαίνει στη δουλειά για ξεκάρφωμα) και ένα Smart. Το τι άλλο έχει στην άκρη δε μπορώ να το ξέρω...
Πρέπει επιτέλους να υπάρξουν ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα ελέγχονται πρώτα απ' όλα οι ίδιοι. Αν δε συμβεί κάτι τέτοιο σκ@τ@ τα έχουμε κάνει, στα σκ@τ@ θα μείνουμε.
@onyx !
Φυσικά και πρέπει επιτέλους το κράτος να αποφασίσει ένα μέτρο που θα κρατήσει και όχι ν' αλλάζει νόμους κάθε λίγο και λιγάκι. Τις ίδιες μ@λ@κίες κάνει και στην εκπαίδευση και δε λέει να βάλει μυαλό. -
@delsol.vti
Αγαπητέ μου δε θα σου απαντήσω γιατί πολύ απλά απαξιώ να συζητάω με ηλιθίους!!!
Τα δε 'ξέρεις τι σου γίνεται' και τα 'είσαι άσχετος' στους φίλους σου και στην οικογένειά σου, όχι σε κάποιον που δε ξέρεις προσωπικά, κατάλαβες;;; -
Όπως έγινε και με τις καταθέσεις... Όταν τα λέγαμε πως θα φύγει χρήμα έξω κάποιοι το αμφισβητούσαν.
Εκροές κεφαλαίων ύψους 5 δισ ευρώ από το φόβο του καθολικού πόθεν έσχες
Το πήγαινε - έλα των καταθέσεων
Αυτοί που είναι να χάσουν πολλά δεν είναι χαζοί να κάτσουν να τους πηδήξουν. Πάντα υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Τα σπασμένα όλοι ξέρουμε ποιοι τα πληρώνουν στο τέλος...!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
@kon5
Γιατί, τώρα τι κάνουν οι εφοριακοί;;; ή οι δικηγόροι του ΣΔΟΕΠάμε μια βόλτα στο Πανόραμα Βούλας να σου δείξω το σπίτι ενός ΔΥ δικηγόρου του ΣΔΟΕ να σου πεταχτούν τα μάτια έξω. Αξία πάνω από 2-3 εκ € έχει Porsche Cayenne, Ferrari 360 Modena, ένα Opel Astra (με το οποίο πηγαίνει στη δουλειά για ξεκάρφωμα) και ένα Smart. Το τι άλλο έχει στην άκρη δε μπορώ να το ξέρω...
Πρέπει επιτέλους να υπάρξουν ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα ελέγχονται πρώτα απ' όλα οι ίδιοι. Αν δε συμβεί κάτι τέτοιο σκ@τ@ τα έχουμε κάνει, στα σκ@τ@ θα μείνουμε.
Δικηγορος εγώ, δικηγόρος και ο πατήρ. Δεν ξέρω κανένα δικηγόρο που να έχει πλουτίσει από το ΣΔΟΕ όπως λες. Το ΣΔΟΕ ανήκει στο κράτος, το κράτος εκπροσωπείται σε όλες του τις δίκες από το νομικό συμβούλιο του κράτους όπου δεν έχει ελεύθερα μαχόμενους δικηγόρους αλλά δικηγόρους υπαλλήλους ανήκουν δλδ στον ευρύτερο δημ.τομέα συνεπώς δεν είναι δικηγόροι όπως τους εννοείς.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει δικηγόρους που ιδιωτεύουν και βγάζουν τρελά μαύρα ιδίως στα ποινικά τα καλά που παίζεται η ζωή του άλλου στην φυλακή ή έξω. Αλλα αυτοί είναι λίγοι και γνωστοί από τα κανάλια και ποσοστό εξαιρετικά μικρό σε σχέση με την πλειάδα δικηγόρων που αγκομαχά.Απεναντίας έχω υπόψιν μου πολλούς εφοριακούς με περιουσία κινητή και ακίνητη που δεν δικαιολογείται από τον ούτως ή άλλως ψηλό μισθό τους.
Τα μέτρα αυτά θα πατώσουν και θα πάμε από καταναλωτική άποψη πολλά χρόνια πίσω. Ο κόσμος πλέον έχει παγώσει, φοβάται και δεν θα κάνει αγορές συνεπικουρούμενος και από το φόβο μην έρθει το λαμόγιο ο εφοριακός να με ελέγξει και ακόμα και αν είμαι απόλυτα νόμιμος δεν φύγει από το γραφείο ή επιχείρηση αν δεν βρει κάτι. Οι επιχειρήσεις θα μαραζώσουν και θα απολύουν αβέρτα και ο θεός βοηθός.
Όποιος έχει πάρε δώσε με επιχειρήσεις και δη τα αφεντικά αυτών ξέρει ότι δίνουν μπαγιόκο συνεχώς στα λαμόγια . -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Καταρχήν ακόμα και όταν ίσχυαν τα τεκμήρια που αναφέρεις υπήρχε μια έκπτωση για αυτοκίνητα μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς και για τα τζιπ, για τα οποία το τεκμήριο μπορούσε να υπολογιστεί και βάση της αξίας τους (συνέφερε ιδιαίτερα).
Κατά δεύτερον όταν ίσχυαν τα τεκμήρια αυτά τα αυτοκίνηντα μεγάλου κυβισμού ήταν απλά πανάκριβα, άρα τα τεκμήρια ανταποκρίνονταν σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα.Συγνώμη, αλλά την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα δεν είχαν τα παλιά τεκμήρια βάση 'φορολογίσιμων ίππων' (=κυβισμού). Από που κι ως που επειδή αγόρασες ΜΙΑ ΦΟΡΑ ένα αμάξι με 4200 κ.εκ. (και δικαιολόγησες πλήρως την αγορά του, δηλ. το 'πόθεν έσχες' των χρημάτων που πλήρωσες) ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ να πρέπει να βγάζεις 80.000+ ευρώ παραπάνω απ' ότι θα 'χρειαζόταν' να βγάζεις αν το αμάξι σου είχε 'μόνο' 1800 κυβικά?! Έλεος. Άντε να σου κοστίζει 4-5Κ η συντήρηση και κυκλοφορία του αντί για 2Κ (ΑΝ κάνεις αρκετές χιλιάδες χλμ με αυτό, κλπ). Μέχρι τις 80.000 ούτε με σφαίρες δε φτάνεις. Άρα μιλάμε για σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όχι για πραγματικότητα.
Κατά 3ον ναι θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν ρεαλιστικά τεκμήρια ΚΑΙ αγοράς ΚΑΙ συντήρησης. Της αγοράς βάση της αξίας αγοράς, της συντήρησης βάση φυσιολογικών αναγωγών.
Προφανώς δηλαδή μια Mercedes 1800 κε αξίας 70000 € πρέπει να έχει τεκμήριο αγοράς 70000 € και τεκμήριο συντήρησης π.χ. 4000 €, σε αντίθεση με ένα 1800άρι Punto HGT που πρέπει να έχει τεκμήριο αγοράς 17000 € και τεκμήριο συντήρησης π.χ. 3000 €. Αντίστοιχα αν το αυτοκίνητο αγοραστεί μεταχειρισμένο θα πρέπει να ισχύει τεκμήριο αγοράς βάση της τιμής αγοράς και τεκμήριο συντήρησης βάση του είδους του αυτοκινήτου.Ρεαλιστικό 'τεκμήριο αγοράς' υπάρχει ήδη για τα ΙΧ (αυτό που λέμε 'πόθεν έσχες').
Τώρα, για τη συντήρηση, κανείς δε μπορεί να σου πει ότι ντε και καλά κάνεις 15.000 χλμ το χρόνο με το αμάξι σου και άρα καις τόση βενζίνη, ότι ντε και καλά κάνεις τα σέρβις στην αντιπροσωπεία και πληρώνεις τόσα, ντε και καλά έχεις μικτή ασφάλεια, κλπ, κλπ. Με το να βάλεις αυθαίρετα κάποιο 'μέσο όρο' σε τέτοια πράγματα είναι σαν να ορίζεις μέσο όρο στο ετήσιο εισόδημα των Ελλήνων και να τους φορολογείς όλους με βάση αυτόν. Είναι ηλίθιο και άδικο.Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε τέτοια θέματα κι όχι να αδικούμε κόσμο για να 'πιάσουμε' και μερικά λαμόγια (τα οποία, στην τελική, απλά θα ξοδέψουν τα χρήματά τους αλλού). But that's just me.
Τεσπα, θα επιμείνω ότι πρέπει να μπουν τεκμήρια στα πάντα και μάλιστα αυστηρότατα. Όποιος δηλώνει τα πάντα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, όποιος ζει με μαύρα ας πρόσεχε...
Αν τα τεκμήρια ακολουθούν τη λογική αυτών που καταργήθηκαν, φυσικά και έχει να φοβηθεί πολλά κάποιος ακόμα κι αν δηλώνει τα πάντα και ζεί 100% νόμιμα και μέσα στις δυνατότητές του.
Το 'αυστηρότατα' που λες δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεται. Ή ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ή όχι. Αν όχι, είτε δε 'δουλεύουν' είτε καθιστούν κάτι 'απαγορευτικό' χωρίς αυτό να είναι. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν ΕΝΑ ΣΩΡΟ πράγματα στα οποία μπορεί κανείς να ξοδεύει τα χρήματά του χωρίς να τον πιάνει κανένα τεκμήριο. Βρες τρόπο να τα πιάσεις όλα αυτά [χωρίς να αδικείς κάποιους, βέβαια, διότι συνήθως 'τεκμήρο'='τσουβάλιασμα'] προτού περάσουμσ στο 100% ηλεκτρονικό χρήμα, και μαζί σου.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
@delsol.vti
Αγαπητέ μου δε θα σου απαντήσω γιατί πολύ απλά απαξιώ να συζητάω με ηλιθίους!!!
Τα δε 'ξέρεις τι σου γίνεται' και τα 'είσαι άσχετος' στους φίλους σου και στην οικογένειά σου, όχι σε κάποιον που δε ξέρεις προσωπικά, κατάλαβες;;;Πιες το γαλατακι σου και πεσε για υπνο αγορι μου ... που ξερεις ... οταν ξυπνησεις ο καλος Υπουργακος θα χει εξαφανισει ολα τα κακα ακριβα ακινητα , σκαφη αναψυχης και αυτοκινητα που βλέπεις γυρω σου και βγαζεις σπυρια ...
Ενας καινουριος δικαιος και πρασινος κοσμος σε περιμενει ...... ενας κοσμος που το 2 λιτρο tiguan αντιμετωπιζεται φορολογικα σαν το cayenne turbo s της παλιας εποχης και τα smart roadster (ελειψη boxster s) παρκαρουν πρωτη μουρη πιστα στα μπουζουκια
Το ενδεχομενο καποια στιγμη (μετα απο οχι κ τοσο πολλα χρόνια) η χρηση του αυτοκινητου ακομα και χαμηλου κυβισμου να εχει αυξηθει τόσο πολύ (με διαφορα πρασινα κλπ φορολογικα προσχηματα) που πλεον να μην συμφερει να εχει ο οποιοσδηποτε και να αναγκαστεις να κυκλοφορεις μονο με λεωφορεια και τρενα μην το σκεφτεις .............. θα σου χαλασει το ονειρο -
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
@delsol.vti
Αγαπητέ μου δε θα σου απαντήσω γιατί πολύ απλά απαξιώ να συζητάω με ηλιθίους!!!
Τα δε 'ξέρεις τι σου γίνεται' και τα 'είσαι άσχετος' στους φίλους σου και στην οικογένειά σου, όχι σε κάποιον που δε ξέρεις προσωπικά, κατάλαβες;;;Πιες το γαλατακι σου και πεσε για υπνο αγορι μου ... που ξερεις ... οταν ξυπνησεις ο καλος Υπουργακος θα χει εξαφανισει ολα τα κακα ακριβα ακινητα , σκαφη αναψυχης και αυτοκινητα που βλέπεις γυρω σου και βγαζεις σπυρια ...
Ενας καινουριος δικαιος και πρασινος κοσμος σε περιμενει ...... ενας κοσμος που το 2 λιτρο tiguan αντιμετωπιζεται φορολογικα σαν το cayenne turbo s της παλιας εποχης και τα smart roadster (ελειψη boxster s) παρκαρουν πρωτη μουρη πιστα στα μπουζουκια
Το ενδεχομενο καποια στιγμη (μετα απο οχι κ τοσο πολλα χρόνια) η χρηση του αυτοκινητου ακομα και χαμηλου κυβισμου να εχει αυξηθει τόσο πολύ (με διαφορα πρασινα κλπ φορολογικα προσχηματα) που πλεον να μην συμφερει να εχει ο οποιοσδηποτε και να αναγκαστεις να κυκλοφορεις μονο με λεωφορεια και τρενα μην το σκεφτεις .............. θα σου χαλασει το ονειρο**Κατεβασε λιγο τους τονους,μπορεις να διαφωνεις με αυτα που λεει αλλα δεν μπορεις να απαντας με τετοιο απαξιωτικό τροπο.[MOD] **
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
**Κατεβασε λιγο τους τονους,μπορεις να διαφωνεις με αυτα που λεει αλλα δεν μπορεις να απαντας με τετοιο απαξιωτικό τροπο.[MOD] **Εχεις δικιο bill. Μαλλον το ... και ηλιθιος ... μου τα ειπε για να με καλοπιασει και τον παρεξηγησα
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Εχεις δικιο bill. Μαλλον το ... ηλιθιος ... μου το ειπε για να με καλοπιασει και τον παρεξηγησαMηπως να δουμε και ποιος το ξεκινησε;Οπως και να εχει σταματαει εδω.Η επομενη δημοσιευση ,απο οποιον και να ειναι,στο ιδιο στυλ θα εχει προειδοποιηση [MOD]
-
Νομιζω οτι ολοι εδω συμφωνουμε στο 'Ποθεν εσχες' για αντικειμενα μεγαλης αξιας.....
επισης συμφωνουμε στα τεκμηρια χρησης.... με αποδειξεις ομως θα ελεγα ωστε να εκπιπτουν απο την φορολογια σε καποιο ποσοστο αλλα να με συμφερει να παρω αποδειξη και με αυτο τον τροπο να πιασει τον φοροδιαφευγοντα..... Θα ειναι μεγαλη βαβουρα να εχεις τις αποδειξεις αλλα στην Ελλαδα δεν μπορει να γινει αλλιως μαλλον..... Μια αυξηση στη φορολογια δε στην βενζινη μπορει να αντικαταστησει φοροεισπραχτικα μετρα και τελη ωστε να πληρωνει αυτος που κανει χρηση και οχι αυτος που απλως εχει ενα οχημα για λιγες ωρες το μηνα.... (ο τελευταιος θα μπορουσε να νοικιαζει οταν το χρειαζεται αλλα δεν ειναι στις συνηθειες μας κατι τετοιο....) -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Νομιζω οτι ολοι εδω συμφωνουμε στο 'Ποθεν εσχες' για αντικειμενα μεγαλης αξιας.....
επισης συμφωνουμε στα τεκμηρια χρησης.... με αποδειξεις ομως θα ελεγα ωστε να εκπιπτουν απο την φορολογια σε καποιο ποσοστο αλλα να με συμφερει να παρω αποδειξη και με αυτο τον τροπο να πιασει τον φοροδιαφευγοντα..... Θα ειναι μεγαλη βαβουρα να εχεις τις αποδειξεις αλλα στην Ελλαδα δεν μπορει να γινει αλλιως μαλλον**..... Μια αυξηση στη φορολογια δε στην βενζινη μπορει να αντικαταστησει φοροεισπραχτικα μετρα και τελη ωστε να πληρωνει αυτος που κανει χρηση και οχι αυτος που απλως εχει ενα οχημα για λιγες ωρες το μηνα..**.. (ο τελευταιος θα μπορουσε να νοικιαζει οταν το χρειαζεται αλλα δεν ειναι στις συνηθειες μας κατι τετοιο....)Το χει ξαναπει αυτο ο sv2 αλλα πεσανε να τον φανε .
Ειναι μακραν το δικαιοτερο .... εχεις αμαξι βαρυ και δυνατο που καταναλωνει τ αντερα του του και το κυκλοφορεις συνεχεια πληρωνεις . Εχεις αμαξι βαρυ και δυνατο που καταναλωνει τ αντερα του αλλα το κυκλοφορεις μονο Σ/Κ και τις υπολοιπες μερες κυκλοφορεις με οικονομικο μικρο ή μηχανακι ή ΜΜΜ πληρωνεις πολύ λιγοτερο. Δεν το κυκλοφορεις σχεδον καθολου - δεν πληρωνεις σχεδον τιποτα .
Αλλα οχι ... καποιοι θελουν να πληρωνει η ferrari ενα σκασμο λεφτα σε τελη κ εφοριες ακομα και αν κανει μονο 5000χλμ τον χρονο και αυτοι να την βγαζουν με μικρου κυβισμου οχηματα σχεδον τσαμπα εστω κι αν κανουν 100000χλμ τον χρόνο και μολυνουν πολλαπλασια.
Προσωπικα δεν με συμφερει βεβαια (αφου κι εγω με μικρου κυβισμου γραφω πολύ χλμετρο) αλλα αν εφαρμοστει κατι φαγανο θα παρω και γω για τα Σ/Κ -
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Το χει ξαναπει αυτο ο sv2 αλλα πεσανε να τον φανε .
Ειναι μακραν το δικαιοτερο .... εχεις αμαξι βαρυ και δυνατο που καταναλωνει τ αντερα του του και το κυκλοφορεις συνεχεια πληρωνεις . Εχεις αμαξι βαρυ και δυνατο που καταναλωνει τ αντερα του αλλα το κυκλοφορεις μονο Σ/Κ και τις υπολοιπες μερες κυκλοφορεις με οικονομικο μικρο ή μηχανακι ή ΜΜΜ πληρωνεις πολύ λιγοτερο. Δεν το κυκλοφορεις σχεδον καθολου - δεν πληρωνεις σχεδον τιποτα .
Αλλα οχι ... καποιοι θελουν να πληρωνει η ferrari ενα σκασμο λεφτα σε τελη κ εφοριες ακομα και αν κανει μονο 5000χλμ τον χρονο και αυτοι να την βγαζουν με μικρου κυβισμου οχηματα σχεδον τσαμπα εστω κι αν κανουν 100000χλμ τον χρόνο και μολυνουν πολλαπλασια.
Προσωπικα δεν με συμφερει βεβαια (αφου κι εγω με μικρου κυβισμου γραφω πολύ χλμετρο) αλλα αν εφαρμοστει κατι φαγανο θα παρω και γω για τα Σ/ΚO φόρος στη βενζίνη είναι έμμεσος και οι έμμεσοι φόροι είναι μακράν οι πιο άδικοι κοινωνικά, γιατί επιβαρύνουν περισσότερο τους έχοντες λιγότερα εισοδήματα.
Προσωπικά είμαι αντίθετος με έμμεση φορολόγηση, ακριβώς γι' αυτόν το λόγο, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για το ανίκανο κράτος μας να πάρει λεφτά. Είναι εξάλλου ενδεικτικό το ότι στην Ελλάδα η πλειονότητα των κρατικών εσόδων προέρχεται από έμμεση φορολόγηση και όχι από άμεση. Θα ήθελα βέβαια να δω τι ισχύει και αλλού, αν και έχω την εντύπωση ότι εδώ το θέμα έμμεση φορολόγηση έχει ξεφύγει και με τα μέτρα που ανακοινώνονται θα ξεφύγει ακόμα περισσότερο. Κατά τ' άλλα δίκαιο κράτος, θα φορολογηθούν οι έχοντες, κτλ κτλ...
-
Η αύξηση του φόρου στη βενζίνη απ' τη μια φαίνεται ότι θα ήταν δικαιότερο μέτρο μιας και θα πληρώνει περισσότερο όποιος κινείται, απ' την άλλη όμως αυτομάτως σημαίνει αύξηση στο κόστος χρήσης και του πλέον οικονομικού αυτοκινήτου, άρα επιβάρυνση και των οικονομικά ασθενέστερων.
Όπως αναφέρθηκε βέβαια είναι ο μόνος τρόπος να πληρώνουν όλοι, είτε φοροδιαφεύγουν, είτε όχι. Δύσκολο πιστεύω λοιπόν να αποφασίσει κανείς αν είναι ένα δίκαιο ή όχι μέτρο.
EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012