Dec 19, 2009, 3:16 PM

Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλοι έχουν τις αδυναμίες τους. Απλά καλό είναι να λέμε τα αυτοννόητα, ότι είναι ομαδικό άθλημα δηλαδή και αυτό που μετραέι περισσότερο είναι το μονοθέσιο και μετά ο οδηγός. Ο Button ως τώρα δεν τύγχανε αναγνώρισης αλλά με καλό μονοθέσιο έγινε φέτος πρωταθλητής. Απλά πράγματα!

Συμφωνώ ότι χωρίς κατάλληλο μονοθέσιο και τεχνικό επιτελείο......πρωτάθλημα δεν μπορεί να πάρει ο Θεός ο ίδιος.Συμφωνώ επίσης ότι επί μια δεκαετία στη Ferrari εξασφαλίστηκαν όλες οι αναγκαίες και ικανές συνθήκες (χρήμα,τεχνογνωσία,ανθρώπινο δυναμικό)ώστε ο γερμανός να μεγαλουργήσει.

Αλλά πίσω και μακριά από τους αριθμούς,εκείνο που απέδειξε το σπάνιο μέταλλο του γερμανού,το οποίο όχι μόνο τον κατατάσσει αυτόματα στο πάνθεον των οδηγών του sport,αλλά και το οποίο αν έλειπε,δεν θα μπορούσε να αναπληρωθεί από τον πακτωλό χρημάτων της Ferrari,είναι όχι οι ψυχροί αριθμοί.....αλλά η συγκινητική του τετραετία 96 -99.Όταν και με ένα μονοθέσιο υποδεέστερο του ανταγωνισμού έφθασε δύο φορές να διεκδικήσει πρωτάθλημα μέχρι τον τελευταίο αγώνα και μια να το χάσει εξαιτίας τραυματισμού.
Η δήλωσή του τη σεζόν του 97,την οποία έκανε και πράξη μέσα στην πίστα,είναι αυτή που τον ξεχωρίζει από όλη τη γενιά του και που ευνούχισε τον κάθε επίδοξο επίγονό του:'δώστε μου ένα μονοθέσιο,που σε ρυθμό κατατακτηριών δοκιμών είναι αργότερο έστω κατά 4 δέκατα του ανταγωνισμού...και μπορώ να διεκδικώ τη νίκη στον αγώνα'.Αυτά όλα μετρούν πολύ περισσότερο από τη στατιστική των νικών και των πρωταθλημάτων.
Τέλος να θυμίσω ότι τα πρωταθλήματα του 2000 και 2001 κατακτήθηκαν όχι εξαιτίας κάποιου μονοθεσίου οδοστρωτήρα (όπως αυτά του 02 και 04),αλλά εξαιτίας ενός παροιμιώδους ανοργάνωτου και αναξιόπιστου ανταγωνσιμού....και φυσικά ενός Schumacher (μια ματιά στην τελική θέση που κατέλαβε τις χρονιές αυτές ο team mate του λέει πολλά).

Τέλος τα περί δεσίματος του γερμανού με την ομάδα,εξαιτίας των προσωπικών σχέσεων που ανέπτυξε ή εξαιτίας του δέους για την ιστορία και το 'μεγαλείο' της Ferrari...είναι καφενειακού επιπέδου.Πολύ αμφιβάλλω αν ο γερμανός γνώριζε ή ενδιαφέρθηκε ποτέ να μάθει ποιά μονοθέσια κέρδισαν πρωταθλήματα για το Maranello τη δεκαετία του 50 και του 60,πόσες νίκες είχε η ομάδα στο Targa Florio ..ή πώς ήταν η 375 που είχε παραγγείλει ως δώρο για την Bergman o Rosellini ή ποιό αυτοκίνητο έφτιαξε ο γέρος για το βασιλιά Βaudoin.Και πολύ καλά έκανε.
O γερμανός ήρθε στη Ferrari για να κερδίσει.Όχι για για να μάθει την ιστορία της.Ήταν τυχερός στο ότι κατόρθωσε να προσθέσει στους προσωπικούς του οπαδούς,τους πολυπληθείς οπαδούς της πιο ιστορικής ομάδας του θεσμού.Και αυτό βέβαια μόνο καλό του έκανε στο image του και στη διαφημιστική δύναμη του ονόματός του.Τέλος είχε την ευτυχία να συνδυάσει τη δημιουργικότερη περίοδο της καριέρας του και το σερί των προσωπικών του ρεκόρ με τη δημοφιλέστερη ομάδα του κόσμου,δίνοντας και άλλη αίγλη στα επιτεύγματά του.
Αυτά όλα όμως επ'ουδενί σημαίνουν ότι Schumacher και Ferrari είναι συνδυασμός που δεν επιτρέπεται να διαλυθεί στο πέρασμα του χρόνου.

Δεν ξέρω αν η απόφασή του περί τερματισμού της καριέρας του το 06 προκλήθηκε από τις επιλογές της ομάδας.Πολύ αμφιβάλλω,αλλά ακόμη και αν έγινε έτσι,μάλλον ήταν σωστό η ομάδα να θελήσει να σχεδιάσει το μέλλον της πάνω σε κάποιον πολύ νεώτερο και όχι στο αειθαλή και έτοιμο προς αποχώρηση γερμανό.Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Brawn δεν ήθελε την επλογή του Raikkonen.
Πάντως έχω την υποψία ότι η μη επιστορφή του στις πίστες την σεζόν που τέλειωσε,οφείλεται όχι σε πραγματικά προβλήματα υγείας.....αλλά στο φόβο του γερμανού να εκτεθεί ανεπανόρθωτα πίσω από το τιμόνι μιας ιδιαίτερα δύστροπης F60,σε ένα πρωτάθλημα με πολλά νέα τεχνικά δεδομένα.