-
dog80, νομίζω πως είναι θέμα βενζίνης έξω: Μικρότερη περιεκτικότητα σε θείο. Που εδώ αυτό το αναγκαίο για τη λειτουργία των κινητήρων άμεσου ψεκασμού χαρακτηριστικό το έχουν μόνον οι πιο ακριβές βενζίνες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
dog80, νομίζω πως είναι θέμα βενζίνης έξω: Μικρότερη περιεκτικότητα σε θείο. Που εδώ αυτό το αναγκαίο για τη λειτουργία των κινητήρων άμεσου ψεκασμού χαρακτηριστικό το έχουν μόνον οι πιο ακριβές βενζίνες.Ναι, σιγά το θείο! Νομίζετε οτι έχουν καλές βενζίνες εδώ? Κάτσε δίπλα σε ένα φανάρι και θα ακούσεις όλα τα αυτοκίνητα να χτυπάνε πυράκια όταν ξεκινάνε.
-
Αυτό λέω: Ότι έξω έχουν συμμορφωθεί τα διυλιστήρια με τις νέες προδιαγραφές πολύ νωρίτερα. Εδώ έχουμε ακόμα προβλήματα νοθείας.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ναι, σιγά το θείο! Νομίζετε οτι έχουν καλές βενζίνες εδώ? Κάτσε δίπλα σε ένα φανάρι και θα ακούσεις όλα τα αυτοκίνητα να χτυπάνε πυράκια όταν ξεκινάνε.Συγνώμη, δεν το ξεκαθάρισα. Όταν έγραψα 'εδώ', εννοούσα στην Ουαλία. Όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα χτυπάνε πυράκια και δέν έχει και τις ελληνικές ζέστες εδώ πέρα. Να φανταστείς δέν έχουν βενζίνες 100 οκτανίων εδώ. Ίσως έχουν λιγότερο θείο, αλλά έχουν και λιγότερα οκτάνια.
-
Οπότε έκανα λάθος στην προηγούμενη δημοσίευσή μου. Δηλαδή υπάρχουν κι εκεί προβλήματα με τις βενζίνες όπως φαίνεται.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα ίδια 'έξτρα' τα παίρνεις ως βασικό εξοπλισμό και με μεγαλύτερο μοτέρ και από πιο σοβαρές εταιρείες και με χαμηλότερη τιμή.Ποιές εταιρείες και αυτοκίνητα εννοείς? Μπορείς να το διευκρινίσεις?
-
Ναι, αμέ. Toyota, Peugeot, Renault, Fiat, Honda, Ford, Nissan...
Είναι αρκετές νομίζω. Και, φυσικά, το να σου ζητάει κανείς 20.000 ευρώπουλα για 1400άρι μόνον ότι είναι σοβαρός δεν δείχνει. Εκτός αν δεν θεωρεί εσένα σοβαρό και λέει 'κάτσε να ποντάρω στο όνομα να του τ'αρπάξω'.
-
Δεν θέλω να προσβάλω κανέναν αλλά το μόνο 1400 που μπορώ να σκεφτώ και αξίζει 20000ε είναι ένα Caterham σαν fun-car.....
-
1400 για 20.000 ευρω...
ΧΑΧΑ ΚΑΛΟ Ε?
και χρυσα χερουλια να ειχε, τοσα δεν εδινα... οχι να τα δωσω για τα 'εξτρα' -
Θα έδινα 19-20 χιλ για 1400αρι αν είχε τα παρακάτω έξτρα:
1)Αερόσακος ψ*λής (σώζει οικογένειες)
2)Κλιματισμών μασχαλων ( must για το καλοκαίρι)
3)Ψυγείο χωρητικότητας 100 ltr
4)Turbo με 100 έξτρα άλογα
5)Ανοιχτή ακρόαση κινητού, ηλεκτρονικό λογογράφο συνδεδεμένο με TFT οθόνη και DVD-R
6)ρυθμιστή καυσίμου για να πηγαίνει με 95 οκτάνιαΑν δεν έχει τίποτα από αυτα,τότε να με συγχωρήσουν οι υπέρμαχοι του golf αλλα τον φίλο σου τον πιάσανε κορόιδο,ελπίζω να του αρέσει τουλάχιστον,όσο μπορεί να σου αρέσει ένα τόσο άχρωμο αυτοκίνητο.
-
βαλτε και στον εξτρα εξοπλισμο τα ηλεκτρικα παραθυρα 2 θεσεων!!!
ΠΑτας, να ανοιξει το παραθυρο, ΠΕΦΤΕΙ ΜΕΣΑ το παραθυρι, και μενει ανοιχτο!!! 2 θεσεις μονο!! Ενδιαμεσα δεν εχει! -
Πάντως,οι τιμές της ελληνικής αντιπροσωπείας
είναι αρκετά κάτω από 20000 ευρώ (ξεκινούν από 14830 ευρώ):
http://www.vw.gr/site/pricelist/pricelistvw.pdf(Προσοχή,είναι pdf,αργεί λίγο ν'ανοίξει.Μπορείτε με δεξί κλικ
να επιλέξετε 'save as' και να το σώσετε στο desktop σας.) -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Θα έδινα 19-20 χιλ για 1400αρι αν είχε τα παρακάτω έξτρα:1)Αερόσακος ψ*λής (σώζει οικογένειες)
2)Κλιματισμών μασχαλων ( must για το καλοκαίρι)
3)Ψυγείο χωρητικότητας 100 ltr
4)Turbo με 100 έξτρα άλογα
5)Ανοιχτή ακρόαση κινητού, ηλεκτρονικό λογογράφο συνδεδεμένο με TFT οθόνη και DVD-R
6)ρυθμιστή καυσίμου για να πηγαίνει με 95 οκτάνια -
re παιδιά είπαμε , είναι ακριβό το γκόλφ, αλλά όχι και 20.000. μάλλον τα παραλέει ο φίλος μας.
Αλλά αυτό για την σούπερ αμόλυβδη και τον ΦΣΙ γιατί δεν το διευκρινίζουν τα περιοδικά? Υποτίθεται ότι ο ΦΣΙ είναι οικονομικός, διότι σαν απόδοση δεν ξεφεύγει από το μ.ο. της κατηγορίας. Αλλά τι να την κάνω τη μικρή κατανάλωση αν τη διαφορά τη χάνω βάζοντας ακριβότερη βενζίνη?
Είναι και το θέμα των ρύπων, αλλά ποιος το λαμβάνει υπόψη όταν παίρνει αυτοκίνητο?όσο για τις πωλήσεις, το γκόλφ είναι δεύτερο μετά την κορόλα που απλά δεν πιάνεται. βέβαια θα πέσει τρίτο - τέταρτο , τώρα που βγήκε το αστρα (περιμένω να πέσει κάτω κι από το 307) κι όταν με το καλό βγει το φόκους, μην τον είδατε τον παναή, μην τον απαντήσατε...
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Πάντως,οι τιμές της ελληνικής αντιπροσωπείας
είναι αρκετά κάτω από 20000 ευρώ (ξεκινούν από 14830 ευρώ):
http://www.vw.gr/site/pricelist/pricelistvw.pdf(Προσοχή,είναι pdf,αργεί λίγο ν'ανοίξει.Μπορείτε με δεξί κλικ
να επιλέξετε 'save as' και να το σώσετε στο desktop σας.)Ο ανθρωπος πηρε το 1.4 FSI. Η τιμη του 5θυρου Trendline χωρις μεταλλικο χρωμα, πινακιδες και τελη ειναι 16635. Με αυτα φτανει τα 17500. Αν πηρε την εκδοση Sportline (ζαντες, αεροσακοι παραπανω, προφυλακτηρες βαμμενοι κ.α.) πληρωσε αντιστοιχα 19500! (αν εβαλε και ESP περασε τα 20000). Να πως βγαινουν τα 20000, να πως στον πιανουν για ενα 1400 στη VW, να γιατι τους γυρισε την πλατη ο κοσμος...
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Ο ανθρωπος πηρε το 1.4 FSI. Η τιμη του 5θυρου Trendline χωρις μεταλλικο χρωμα, πινακιδες και τελη ειναι 16635. Με αυτα φτανει τα 17500. Αν πηρε την εκδοση Sportline (ζαντες, αεροσακοι παραπανω, προφυλακτηρες βαμμενοι κ.α.) πληρωσε αντιστοιχα 19500! (αν εβαλε και ESP περασε τα 20000). Να πως βγαινουν τα 20000, να πως στον πιανουν για ενα 1400 στη VW, να γιατι τους γυρισε την πλατη ο κοσμος...
Τωρά να πω ότι έχω τα παραπάνω + mp3 player + Κεντρικό Υποβραχιόνιο + Αισθητήρα Βροχής + Αισθητήρα Φώτων + Ηλεκτροχρωματικό Κεντρικό Καθρέπτη με 17500 ή να μην το πω... Α ναι και ανθρώπινο design ... Βέβαια δεν είναι golf... αλλά εγώ πάλι δεν έφαγα παντόφλα για αυτό... ήμουν τυχερός φαίνεται
Καλό το Golf αλλά ρε γαμώτο με τα λεφτά που ξεκινάει (με ανθρώπινο εξοπλισμό) ανεβαίνεις χαλαρά κατηγορία... -
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
Αλλά αυτό για την σούπερ αμόλυβδη και τον ΦΣΙ γιατί δεν το διευκρινίζουν τα περιοδικά? Υποτίθεται ότι ο ΦΣΙ είναι οικονομικός, διότι σαν απόδοση δεν ξεφεύγει από το μ.ο. της κατηγορίας. Αλλά τι να την κάνω τη μικρή κατανάλωση αν τη διαφορά τη χάνω βάζοντας ακριβότερη βενζίνη?
Τα περιοδικά κάνουν πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα δοκιμές με βενζίνη 100 οκτανίων και καθαρίσανε με αυτό το θέμα
Όπως καταλαβαίνεις κανεις δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο πολης ( πχ golf) για να καίει ακριβή βενζίνη,οποτε τα περιοδικά τηρουν σιγή ιχθύος -
Ο χρήστης geko έγραψε:
Φίλε Meco άν και δέν είμαι στη συντακτική ή μη ομάδα θα σου πώ ότι ο εγκέφαλος προλαβαίνει τα πυράκια αλλά απο απόδοση χαιρέ' τα μας τον πλάτανο, απο -5 και βλέπουμε.Άλλο όμως αυτό και άλλο χτυπάει πυράκια...
Τα πυράκια σημαίνουν προανάφλεξη του μείγματος, λόγω συμπίεσης.
Η προανάφλεξη αυτή μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή του εμβόλου ή της μπιέλας... (Φανταστείτε το μείγμα να εκρύγνυται όταν το έμβολο βρίσκεται στη φάση ανόδου)
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά σε σύγχρονο αυτοκίνητο??? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τα πυράκια σημαίνουν προανάφλεξη του μείγματος, λόγω συμπίεσης.ή λόγω κακκής ποιότητας βενζίνης ή λόγω λάθος καυσίμου μίγματος ή ή.....
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι δέν έχουμε προανάφλεξη αλλά κατάλληλο μίγμα για την αποφυγή της και είς βάρος της απόδοσης.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Τα πυράκια σημαίνουν προανάφλεξη του μείγματος, λόγω συμπίεσης.
ή λόγω κακκής ποιότητας βενζίνης ή λόγω λάθος καυσίμου μίγματος ή ή.....
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι δέν έχουμε προανάφλεξη αλλά κατάλληλο μίγμα για την αποφυγή της και είς βάρος της απόδοσης.
Με μπέρδεψες!!!
Πυράκια=προανάφλεξη. Έτσι δεν είναι???Στο golf, μου λες ότι δεν έχουμε προανάφλεξη γιατί την πραλαβαίνουν οι αισθητήρες. Δεκτό και πιστεύω πως 99,9% έχεις δίκιο!
Η δική μου ένσταση είναι γιατί γράφουν (στο τεστ) ότι χτυπάει 'πυράκια'.
Όποιος ξέρει τι σημαίνει 'πυράκια' αντιλαμβάνεται ότι αυτό είναι κάτι πολύ 'χοντρό'. Εκτός και αν εννοούσαν ότι δεν τραβάει χαμηλά με απλά βενζίνη.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να γράφουν ότι χτυπάει 'πυράκια'!!!
Golf FSI:καίει μόνο super αμόλυβδη;