-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αν δεν κάνω λάθος το 2007 ήταν στα 2€?
Αν ήταν έτσι, μιλάμε για αύξηση 45% σε 2 χρόνια, χωρίς να έχω δει κάτι αξιόλογο σε αυτό το τμήμα. (έχω κανένα 4μηνο βέβαια να περάσω αλλά δεν νομίζω να τελείωσε τόσο γρήγορα...) -
Αυτό το θέμα με τη λωρίδα για τα ηλεκτρονικά έχει παρατραβήξει.... Πλησιάζω τα διόδια, πουθενά σήμανση, ούτε βαμμένη λωρίδα κίτρινη ούτε τίποτα, βλέπω κανονικό σήμα με πράσινο ανθρωπάκι πάω σταματάω και δεν υπάρχει άνθρωπος γιατί λέει είναι η λωρίδα για το pass.... που σημειώνεται με μη φωτεινή βρώμικη ταμπελίτσα κάτω από το αναμμένο ανθρωπάκι που συμβολίζει εισπράκτορα...
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
@ NIGA
Αναρωτιέμαι πού έχω πει ότι τα διόδια είναι ακριβά ή ότι δεν θέλω να γίνουν αναβαθμίσεις. Μάλλον αυτά που γράφω δεν είναι σαφή.
Οι διαμαρτυρίες μου αφορούν την απαίτησή μου να υπάρχει σεβασμός προς τους χρήστες της οδού από την νεόκοπη διαχειρίστρια κοινοπραξία, σεβασμό που δεν τον βλέπω ούτε στην εκτέλεση των έργων της ούτε στη διαχείριση των διοδίων.Και σε κάθε περίπτωση αν πρόκειται οι τρεις ώρες ταξιδιού να γίνονται συστηματικά τέσσερις ή και παραπάνω, ναι προτιμώ το παλιό φαγωμένο οδόστρωμα της Θήβας και της Υλίκης με ότι αυτό συνεπάγεται....
Επειδή διαπιστώνω πώς μάλλον ταξιδεύουμε προς κοντινούς Θεσσαλικούς προορισμούς σε προειδοποιώ ότι οι εταιρείες που απαρτίζουν αυτή την κοινοπραξία έχουν αναλάβει και την κατασκευή και εκμετάλλευση του Ε65. Αλλοίμονό μας! (αν και οι πιθανότητες να κατασκευαστεί ο Ε65 είναι κατά τη γνώμη μου ελαχιστες...)
-
Περί Σεβασμού. Σεβασμός είναι η κατασκευή και η συντήρηση ενός δρόμου όπως πρέπει για να εξυπηρετεί το σκοπό του. Αν θεωρείς ότι ο δρόμος συντηρείτο σωστά πιστεύω ότι ανήκεις σε μία μειοψηφία. Οπότε σεβασμός δεν υπήρχε. Πέραν αυτού παρόδιες οδοί υπάρχουν όπου αυτό απαιτείται και εφόσον πρέπει να εξασφαλίζεται η πρόσβαση. Κάτι τέτοιο δεν ήταν πότε πρόβλημα στην Αθηνών - Λαμίας (λόγω των ανισόπεδων). Από εκεί και πέρα τόσο στην Υλίκη όσο και στη Θήβα η Κ/Ξία έπραξε το προφανές κατά τις εργασίες να δημιουργήσει μία παρόδια οδό με 2 λωρίδες άλλο αν ο Έλληνας οδηγούσε στη μέση (όπως συνήθως συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα) και πρακτικά με την τακτική του μείωνε στο μισό τη χωριτικότητα της οδού.
-
Το συστηματικά οι 3 ώρες γίνονται 4 σημαίνει ότι ή είμαι πολύ τυχέρος και τις 10 φορές που έχω κάνει τη διαδρομή φέτος δεν είχα τέτοια προβλήματα ή απλα υπερβάλεις. Τώρα αν προτιμάς το οδόστρωμα όπως ήταν μπορείς πολύ εύκολα να κινηθείς από την παλαιά Ε.Ο. όπου τη συντηρεί το καλό Δημόσιο.
-
Η Ε65 θα σε απογοητεύσω αλλά με υπογραφή στη σύμβαση πολύ μα πολύ δύσκολα θα σταματήσει.
-
-
Το Σάββατο ΚΑΙ την Κυριακή πάντως που πηγαινοήρθα από τον δρόμο αυτό (μέχρι το Κάστρο), δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με ουρές στο TeoPass. Αν κόψεις λίγο πιο πριν, φαίνεται που είναι τα γκισέ. Σαφώς πάντως και μπορεί να βελτιωθεί η σήμανση.
Α, να μην ξεχάσω. Στην επιστροφή προς Αθήνα, το μηχάνημα μου δεν άνοιξε την μπάρα. παλαιότερα θα έπρεπε να κάνω όπισθεν (και όλοι πίσω μου) για να ξαναπροσπαθήσω, κάτι που μου έχει συμβεί πολλές φορές. Τώρα υπήρχε υπάλληλος που με ρώτησε τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και το ενεργοποίησε ηλεκτρονικά από μέσα.
-
Στα πρώτα δυο διόδια είναι εντάξει.... για πέρνα και από τα επόμενα, της Τραγάνας στο 134ο χλμ...
-
christos.dimou
Αν θυμάμαι καλά έχεις ζήσει ή πας συχνά (σου ζητώ συγνώμη αν κάνω λάθος),στην Ιταλία.Όπως λοιπόν ξέρεις ίσως καλύτερα απο μένα,οι σοβαρές εργασίες,ασφαλτόστρωσης κ.λ.π. γίνονται κατά την διάρκεια της νύχτας ή αν αυτό δεν είναι πάντα δυνατό τις καθημερινές και πάντως ποτέ τα π.σ.κ. ή τις αργίες όπου ο κόσμος ταξιδεύει.
Αυτό λοιπόν για μένα είναι σεβασμός στον οδηγό.Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει εδω και απο τις εποχές του Ελληνικού δημοσίου και απο την τωρινή εταιρεία διαχείρισης.Το τελευταίο ταξίδι που έκανα (Θεσσαλονίκη-Αθήνα),πριν 20 μέρες περίπου βεβαίωσε αυτά που έγραψα πιο πάνω.Κλείνουμε 1-2-5 χλμ δρόμου με προσωπικό που τις περισσότερες φορές δεν ξεπερνάει τα 5-10 άτομα και οι εργασίες γίνονται στο 1ο ή στο 4ο χλμ.Αλλά επειδή κάποτε ΘΑ φτάσουμε και στο 2ο,4ο,τα κλείνουμε ολα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...εμείς εν τω μεταξύ για αυτά τα 2-3-5 χλμ σερνόμαστε με 60 πίσω απο τις νταλίκες.Μην προσπαθούμε λοιπόν να παρομοιάσουμε τις ευρωπαικές με τις ελληνικές υπηρεσίες γιατί προς το παρόν δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης
Υ.Γ.Όσο για το τμήμα της Θήβας που ανέφερες σε προηγούμενο post σου,πάντα ήταν χάλια και συνεχίζει να είναι κατά τη γνώμη μου
-
@ christos.dimou
Συμμετείχα σε αυτή τη συζήτηση πιστεύοντας ότι θα είχε ουσία. Αντί για ουσία διαπίστωσα έναν ακατανόητο σε μένα δογματισμό και δυστυχώς αλλοίωση των λεγομένων μου. Κατά συνέπεια δεν έχει νόημα η συνέχιση της συζήτησης εκ μέρους μου.
-
@ aris07
Οι εργασίες γίνονται εφόσον υπάρχει δυνατότητα τις ώρες με τη μικρότερη δυνατή κίνηση αλλά πάντα με προτεραιότητα τις μεταφορές αγαθών, ατόμων και προϊόντων και όχι τη μεταφορά του περιστασιακού ταξιδιώτη.
Στην Ιταλία τα έργα ασφαλτόστρωσης γινόντουσαν συνήθως το βράδυ αλλά σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα τους καλοκαιρινούς μήνες. Ακόμα με τρόμο θυμάμαι το μανίκι που είχα φάει στο Μιλάνο Αυγουστιάτικα (τόσο στη πόλη όσο και κατεβαίνοντας προς Φλωρεντία) το 1998 με έργα κατά μήκος της μισής περίπου autostrada del sole. Φυσικά και ελάχιστα ενδιέφερε τους Ιταλούς (τότε ακόμα οι Αυτοκινητόδρομοι ήταν κρατικοί) το γεγονός της όχλησης του Γερμανού Τουρίστα και του κάθε τουρίστα.
Το πόσο τμήμα θα κλείσεις κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών δεν το καθορίζει κάποιος αυθαίρετα αλλά βάσει της σχετικής μελέτης. Ανάλογα της ταχύτητας V85 (ταχύτητα που δεν υπερβαίνει το 85% των κινούμενων οδηγών) καθορίζεται και το τι μήκος της οδού πριν από το σημείο που θα εκτελεστούν οι εργασίες θα κλείσει.
Το γεγονός ότι κλείνεται ένα τμήμα 5 χιλιομέτρων και βλέπεις 10 εργάτες να δουλεύουν στο 3ο χιλιόμετρο αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Η ανάσχεση υπό αυτές τις συνθήκες είναι σταθερή και δεν επηρεάζεται από την εξέλιξη των εργασιών. Τουναντίον μία τακτική που το τμήμα του δρόμου που κλείνει θα μεταβάλλεται συνεχώς έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούνται σε χρονικά άτακτα διαστήματα πρόσθετες ανασχέσεις (την ώρα της τοποθέτησης των κώνων η ταχύτητα κίνησης των διερχομένων οχημάτων θα πρέπει να πέφτει στα 30km από 60km αλλιώς ο κίνδυνος θανατηφόρου αυξάνει κατακόρυφα) που θα αύξαναν την επικινδυνότητα της οδού σε ανεπίτρεπτα επίπεδα.
Η κίνηση με ταχύτητα 100 km σε έναν δρόμο με 1.5 λωρίδες κυκλοφορίας δεν είναι μαγκιά και ούτε σε φτάνει πιο γρήγορα στον προορισμό σου. Αυτό που θα κάνει είναι να αυξήσει σημαντικά την πιθανότητα πρόκληση κάποιου ατυχήματος (που αν εμπλέκει και εργάτη πρακτικά συνεπάγεται δυστύχημα). Αντιθέτως η επιλογή κίνησης με σταθερή ταχύτητα (έστω και πίσω από μεγάλο όχημα αν και αυτό αυξάνει τη δυσφορία του οδηγού που δεν έχει τη δυνατότητα να εκτιμήσει οπτικά πότε τελειώνει η ανάσχεση) είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση.
Περί Ευρωπαϊκών - Ελληνικών Υπηρεσιών. Η Αττική Οδός προσφέρει εδώ και 10 περίπου έτη Ευρωπαϊκού τύπου Υπηρεσίες στον χρήστη και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο (σίγουρα καλύτερο από την A12 ή την Α4 στο τμήμα Milano-Torino) της περιόδου ως και τις αρχές του 21ου αιώνα. Η Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας προσφέρει από πλευράς τάπητα σε μεγάλο μέρος της οδού επίπεδο αντίστοιχο με αυτό των Ευρωπαϊκών.
Υπάρχουν πάρα πολλά να γίνουν αλλά το ζήτημα είναι ότι γίνονται. Το Jersey, οι έξοδοι, σε ορισμένα σημεία η χάραξη, φωτισμός και ορατότητα (ακόμα δεν υπάρχει ένα σύστημα που να πλησιάζει τα ευρωπαϊκά πρότυπα όσον αφορά τους ανακλαστήρες κ.λπ.) είναι μερικά από τα θέμα που εκτελούνται.
Και όλα αυτά σε αντίθεση με αυτό που όλοι ζήσαμε από το 1980 και μετά που ο δρόμος όλο ήταν στο πρόγραμμα να ολοκληρωθεί και οι νεκροί που θρηνούσαμε στα κομμάτια που η υπερήφανη ΕΥΔΕ-ΠΑΘΕ είχε παραδώσει στον Ελληνικό Λαό προς χρήση ήταν περί της 2 με 3 εκατοντάδες το έτος (δεν βάζω Μαλιακό) πληρώνοντας βέβαια αδιαμαρτύρητα.
@ NIGA
Η απάντηση σου με κάλυψε.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Οι εργασίες γίνονται εφόσον υπάρχει δυνατότητα τις ώρες με τη μικρότερη δυνατή κίνηση αλλά πάντα με προτεραιότητα τις μεταφορές αγαθών, ατόμων και προϊόντων και όχι τη μεταφορά του περιστασιακού ταξιδιώτη.Στην Ιταλία τα έργα ασφαλτόστρωσης γινόντουσαν συνήθως το βράδυ αλλά σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα τους καλοκαιρινούς μήνες. Ακόμα με τρόμο θυμάμαι το μανίκι που είχα φάει στο Μιλάνο Αυγουστιάτικα (τόσο στη πόλη όσο και κατεβαίνοντας προς Φλωρεντία) το 1998 με έργα κατά μήκος της μισής περίπου autostrada del sole. Φυσικά και ελάχιστα ενδιέφερε τους Ιταλούς (τότε ακόμα οι Αυτοκινητόδρομοι ήταν κρατικοί) το γεγονός της όχλησης του Γερμανού Τουρίστα και του κάθε τουρίστα.
Κάποιοι δρόμοι πλέον έχουν τόσο κίνηση που ότι ώρα της ημέρας και να κλείσουν δημιουργείται πρόβλημα. Θυμάμαι το καλοκαίρι καθημερινή μετα τα μεσάνυχτα έκλειναν τις 2 απο τις 4 λωρίδες σε κάποια σημεία του Κηφισού για ασφαλτωστρωση και παρόλα αυτά πάλι έπηζε στην κίνηση σαν να ήταν μεσημερι ώρα αιχμής.
Σίγουρα υπάρχουν και περιπτώσεις που κωλυσιεργούν αδικαιολόγητα ή κλείνουν το δρόμο στις πιό ακατάλληλες ώρες, αλλά για περιπτώσεις όπως αυτή που περιέγραψα δέν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός απο υπομονή.
-
Εδώ είναι το θέμα για τα διόδια.... μην ξεχνιόμαστε...
Τα περί οδοποιίας κλπ του οδικού δικτύου στο άλλο θέμα. -
http://troktiko.blogspot.com/2009/12/bl ... _8056.html
-
Συζητηση στην ΝΕΤ αναμεσα στον Υπουργο Γιαννη Μαγκριωτη και σε εκπροσωπους Επιτροπων Αγωνα κατα των Διοδιων
Προσεξτε τι λεει ο Μαγκριωτης στο 2ο βιντεο στο 0:50Βιντεο 1
Youtube VideoΒιντεο 2
Youtube VideoΣυνεντευξη του Δικηγορου κ.Ακη Βαβαρουτα στον σταθμο Ιονιο FM, o κυριος Βαβαρουτας ειναι ο δικηγορος των κατοικων εναντια στα διοδια που εχουν καταθεσει μηνυση εναντιον της Ολυμπιας Οδου
ο οποιος λεει οτι οι μονες συνεπειες ειναι οτι μπορει να ερθει ενα χαρτι στο σπιτι που να υπενθυμιζει οτι χρωσταμε το αντιτιμο των 2-2.50 € και δεν μπορουν να μας κανουν τιποταhttp://ionionfm.gr/player_nw.php?clipid=31897&Narea=ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
-
Τα διοδια της Λεπτοκαρυας ειναι ελευθερα, λογικο αφου τα τεμπη ειναι κλειστα.
-
Επειδή θα πάω Παρνασσό τα Χριστούγεννα, το e-pass της Αττικής Οδού είναι ή δεν είναι συμβατό;
-
μπορεις να το χρησιμοποιησεις στην Κορινθου -Τριπολεως και στην Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών.
-
Για Πελοπόνησο το ήξερα και το έχω χρησιμοποιήσει, απλώς έχω πολύ καιρό να πάρω την Εθνική για Βόρεια και σκέφτηκα μήπως άλλαξε κάτι. Δυστυχώς, πάλι
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Για Πελοπόνησο το ήξερα και το έχω χρησιμοποιήσει, απλώς έχω πολύ καιρό να πάρω την Εθνική για Βόρεια και σκέφτηκα μήπως άλλαξε κάτι. Δυστυχώς, πάλιοχι δεν αλλαξε, το ειδα το απογευμα στο site τους.
-
Τώρα όσοι πάνε Βόρεια γλιτώνουν τα διόδια των Τεμπών? Αν ναι, απαράδεκτο! Να στηθούν αμέσως διόδια στον καταπληκτικό αυτό παρακαμπτήριο δρόμο! 2.8ε είναι καλά?
-
Μην τους βαζεις ιδεες
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τώρα όσοι πάνε Βόρεια γλιτώνουν τα διόδια των Τεμπών? Αν ναι, απαράδεκτο! Να στηθούν αμέσως διόδια στον καταπληκτικό αυτό παρακαμπτήριο δρόμο! 2.8ε είναι καλά?Θα είχαν λόγο πάντως να βάλουν ... Σε πολλά σημεία η παρακαμπτήριος είναι καλύτερη απο τον κανονικό δρόμο!
2.8ε είναι καλά?
να δίνουν και ρέστα? Κάντα 3€ ή άντε ... λόγω των 'άγιων' ημερών 2€!
Πάντως η όλη αυτή κατασταση με το οδικό δίκτυο της Ελλάδας (εξαιρώντας πλέον την Εγνατία Οδό) με έχει θυμώσει πραγματικά πάρα πολύ!
Οι πατεράδες και οι παππουδες και εμείς έχουμε χιλιοπληρώσει αυτούς τους 'διαπλεκόμενους' ... δρόμους για να φτάνουμε στο σημείο Χριστούγεννα 2009 και αρχές του 2010 να περνάμε απο το Σαραντάπορο για να πάμε Νότια!
Αυξηση διοδίων (ξανά!)