-
Ναι αλλά και στην ευθεία στα ίδια είναι λέει ο Harris. Μετρήσανε το Megane στα 270 άλογα και το Focus στα 278, ενώ το Renault είναι ελαφρύτερο...
-
To μοτερ του RS παντως ειναι πιο ελαφρυ απο αυτο του ST το οποιο δεν το λες βαρυ....
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Θα χανει το rs στα στροφιλικια σιγουρα απο το renault λογο πολλων αλογων και μπροστινοκινησης.Μα καλα τι σκεφτοταν ο capito οταν εφτιαχνε το rs.
Με αυτόν το ιδιαίτερα βαρύ κινητήρα έκανε ότι καλύτερο.
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα ότι με κάπως παροχημένα μέσα έφτιαξαν ένα soupersport compact το οποίο είναι μεν αξιόλογο , αλλά δεν είναι και πολύ ρυθμήσιμο .
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
To μοτερ του RS παντως ειναι πιο ελαφρυ απο αυτο του ST το οποιο δεν το λες βαρυ....Δεν το λες βαρυ 1400κιλα αμαξι?Μετα ειδα το βιντεο και απο τα σχολια του δημοσιογραφου ειπε πως ειναι καλυτερο το focus.Παντος αμα ηταν και τα δυο μαμισια θα εχανε το focus στα στροφιλικια σταντε.Αλλα στην ευθεια
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι αλλά και στην ευθεία στα ίδια είναι λέει ο Harris. Μετρήσανε το Megane στα 270 άλογα και το Focus στα 278, ενώ το Renault είναι ελαφρύτερο...ποσο μετρησαν το megane?
ρεπριζ εχουμε? γιατι το focus ειναι γρηγορο
To μοτερ του RS παντως ειναι πιο ελαφρυ απο αυτο του ST το οποιο δεν το λες βαρυ....
αυτο πώς το εκαναν , για πες κανα τεχνικο εσυ που τα ξερεις της ford/volvo...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
To μοτερ του RS παντως ειναι πιο ελαφρυ απο αυτο του ST το οποιο δεν το λες βαρυ....αυτο πώς το εκαναν , για πες κανα τεχνικο εσυ που τα ξερεις της ford/volvo...[/quote]
Γιωργο το αλτζχαιμερ ξαναχτυπα? Σελιδα 47 εγραψα μεταξυ αλλων...Σε σχεση με το Τ5/ST εχει διαφορετικη εισαγωγη, τουρμπο Κ16, αλλη εξατμιση, διαφορετικους εκκεντροφορους (αυτοι ειναι απο το R νομιζω), μεγαλυτερο ιντερκουλερ και πανω απ' ολα metal-sprayed bores αντι για cast-in iron bores....Δεν θυμαμαι ακριβως κιλα (μου εχει σκαλωσει το 146kg αλλα μαλλον ειναι για αλλο μοτερ ), παντως συνεχως ελαφρωνουν R>Τ5>RS
-
Που το είδες αυτο ρε ΓιώργηΦόκους; Ο Harris είπε ότι το Megane είναι καλύτερο και αυτό θα διάλεγε.
Γιώργο (Κιούση) δεν είδες τα βιντεάκια; Είπανε ότι με Megane έβγαλε 270 άλογα στο δυναμόμετρο και το Focus 278.
-
απλα μου φαινονται υπερβολικα αυτα του megane , απο τη στιγμη μαλιστα που η renault ποτε δεν τα πηγαινε καλα στα δυναμομετρα..
@volvo
ειπαμε , εχω προβλημα -
σκάνδαλο, σκάνδαλο, το renault είχε πάρει παστίς πριν την μέτρηση
-
καλα θα περιμενω να δω τι θα βγαλει το δυναμομετρο των 4τ ή να το δω στο δρομο γιατι τα 270 αλογα ειναι εξωγηινα
-
Το ίδιο εξωγήινα σου φαίνονται και τα παραπάνω των VAG;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα θα περιμενω να δω τι θα βγαλει το δυναμομετρο των 4τ ή να το δω στο δρομο γιατι τα 270 αλογα ειναι εξωγηινακαι στον 1,2 ΤCe τα αλογα τροχο ειναι 98 σε αστρωτα αυτοκινητα και σε στροφαλο 115
εμενα λογικο μου ακούγεται για στροφαλο 270οταν βγει και το gordini με τα 275 τροχο, για ποσα θα μιλαμε στροφαλο ?:twisted:
-
μα το vag δεν εχει παραπανω αλογα, το δικο μου 245 λεει οτι βγαζει και πες οτι εκει ισως κατι παραπανω λογω 4κινησης ισως παντα.. , ολα τα υπολοιπα ειναι 20 αλογα κατω ταριφα (τροχο μιλαω)
το μονο τους 'πλεονεκτημα' ειναι οτι αλλα αυτοκινητα στον τροχο εχουν συνηθως μεγαλυτερες απωλειες απο απο τα 20 αλογα των vag , τεσπα θα δουμε..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
καλα θα περιμενω να δω τι θα βγαλει το δυναμομετρο των 4τ ή να το δω στο δρομο γιατι τα 270 αλογα ειναι εξωγηινα
και στον 1,2 ΤCe τα αλογα τροχο ειναι 98 σε αστρωτα αυτοκινητα και σε στροφαλο 115
εμενα λογικο μου ακούγεται για στροφαλο 270οταν βγει και το gordini με τα 275 τροχο, για ποσα θα μιλαμε στροφαλο ?:twisted:
μα αυτος δεν ειπε τροχο ή στροφαλο, στροφαλο κι εγω μαζι σου, αλλα τροχο??
και το λεω γιατι ειπε οτι το rs εχει 278 ,
αν το rs εχει 278 στροφαλο τοτε στο τροχο θα επρεπε να εχει ακομα λιγοτερα και με την καμια τοτε δε θα εκανε τις τοσο καλες ρεπριζ που εχει..
(για αυτο υπεθεσα οτι μιλαει για τροχο, δε νομιζω με τιποτα να ειναι τοσο 'μουφια' το 2.5 και να ειναι τοσο θεικο το μοτερ της ρενω)
δυστυχως ουτε με αυτο εχω ανοιξει ακομα να δω τι παιζει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα θα περιμενω να δω τι θα βγαλει το δυναμομετρο των 4τ ή να το δω στο δρομο γιατι τα 270 αλογα ειναι εξωγηινα
και στον 1,2 ΤCe τα αλογα τροχο ειναι 98 σε αστρωτα αυτοκινητα και σε στροφαλο 115
εμενα λογικο μου ακούγεται για στροφαλο 270οταν βγει και το gordini με τα 275 τροχο, για ποσα θα μιλαμε στροφαλο ?:twisted:
μα αυτος δεν ειπε τροχο ή στροφαλο, στροφαλο κι εγω μαζι σου, αλλα τροχο??
και το λεω γιατι ειπε οτι το rs εχει 278 ,
αν το rs εχει 278 στροφαλο τοτε στο τροχο θα επρεπε να εχει ακομα λιγοτερα και με την καμια τοτε δε θα εκανε τις τοσο καλες ρεπριζ που εχει..
(για αυτο υπεθεσα οτι μιλαει για τροχο, δε νομιζω με τιποτα να ειναι τοσο 'μουφια' το 2.5 και να ειναι τοσο θεικο το μοτερ της ρενω)
δυστυχως ουτε με αυτο εχω ανοιξει ακομα να δω τι παιζειναι οντως ειναι υπερβολικα πολλα τα 270 τροχο με ονομαστικα 250.... ας το ονομαζανε 270 απο την αρχη
παντως η ουσια ειναι οτι η ford και οι 'ειδικοι' δημοσιογραφοι μας τα ειχαν ζαλισει εδω και κανα χρονο με το φοβερο τρομερο και στριφτερο focus RS, με την φοβερη (κλεμενη απο τα renault RS μοντελα) πατεντα revoκατι στην μπροστινη αναρτηση... ενω το τελικο συμπερασμα ειναι οτι το focus RS ειναι ενα πολύ καλο hot hatch με ποζερικη ανευ λογου εμφανιση, αφου το ταπεινο megane RS με 50 αλογα και 500 κυβικα λιγότερα, τα καταφερνει πολύ καλύτερα
ολα αυτα δεν θα ειχαν νοημα, αν η ford και οι καθυστερημενοι δημοσιογραφοι δεν μας ειχαν ζαλισει τα @@ με το νεο focus.. το focus δεν διαφωνει κανεις οτι ειναι ενα κορυφαιο hot hatch που ομως δεν εμεινε στην κορυγη ουτε ενα εξαμηνο,και ειναι τουλαχιστον 'περιεργη' η προωθηση που εχει (ειχε) δεχτει απο τον 'ειδικο τυπο'
πλεον βεβαια, ολο και περισσοτεροι μετα απο την αμεση συγκριση megane RS vs focus RS αρχιζουν να τα μασανε για το revoτετοιο και λενε απεξω απεξω οτι προκειται για ψιλοαντιγραφη της αναρτησης των renault sport μοντελων... και λογικο βεβαια, γιατι στην πραξη αποδειχτηκε οτι ο πρωτοπορος δεν πιανεται, οσο marketing και να πεσει
περαστικα λοιπον για αλλη μια φορα στην ειδικη δημοσιογραφια
και στους fordακηδες που πιστεψανε τις μ@@@???ς που τους πλασαρανε -
παιζει παρασκηνιο 'κλοπης' πατεντας?
για πες..κοιτα εγω συμφωνω μαζι σου για τελειως αλλους λογους, περα της καγκουρικης εμφανισης (αλλα αν θες και για τους δικους σου επισης) και εδω και καιρο μιλαω περι πατατας, αλλα εγω ειμαι εγκαθετος
(αυτα με τα 500 κεκ λιγοτερα και τα 50 αλογα κατω τα λεω εδω και μηνες )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παιζει παρασκηνιο 'κλοπης' πατεντας?
για πες..κοιτα εγω συμφωνω μαζι σου για τελειως αλλους λογους (αλλα αν θες και για τους δικους σου επισης) και εδω και καιρο μιλαω περι πατατας, αλλα εγω ειμαι εγκαθετος
(αυτα με τα 500 κεκ λιγοτερα και τα 50 αλογα κατω τα λεω εδω και μηνες )
εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το focus, οπως και με το vag ας πουμε.. και δε θα ημουν τοσο κολλημενος ρενακιας αλλιως..
ο μονος λόγος που εκνευριζομαι ειναι το ανουσιο marketing και η εξοφθαλμη προωθηση απο τον τυπο χωρις ουσιαστικο λογο...
κανεις δε διαφωνησε (η τουλαχιστον οχι εγω ) οτι το focus τα σπαει σε specs, αλλα και στην πιστα... η υπερβολικη ομως πρεμουρα τους να το βγαλουν πρωτο και καλυτερο ομως ενω δεν ειναι βρωμαει
γιαυτο με την αναρτηση μεχρι και το drive που κυκλοφορει αναφερει οτι το revoτετοιο ειναι μια διαφορετικη υλοποιηση της φιλοσοφιας της μπροστινης αναρτησης των megane II RS,clio III RS... βεβαια αυτα τα λεγανε στο renault club απο περσι
-
το focus rs κουβαλαει ενα βαρυ ονομα και ο αμεσος προγονος του ηταν εξωφρενικα γρηγοροτερο απο οτιδηποτε υπηρχε στην κατηγορια και συναγωνιζοταν χαλαρα και πιο πανω κατηγοριες..
(σε λεφτα σιγουρα , αλλα και αλογα)το rs 2 ειναι ενα αποτελεσματικο αυτοκινητο που πασχει και αυτο απο κριση ταυτοτητας οπως το evo (θελει να ειναι πιο καθημερινο σε σχεση με το προηγουμενο που για καθημερινη χρηση ηταν ανυποφορο , αλλα ετσι ειναι τα σκληροπυρηνικα τι να κανουμε) και παρα τα specs του δεν τα εσπασε ποτε στη πιστα..εκει ειναι το ολο θεμα..
και ολα αυτα στην πιστα με το τελειο οδοστρωμα και τους χεραδες δοκιμαστες..στη πραξη τα πραγματα θα ειναι πολυ χειροτερα
το αυτοκινητο δεν ειναι οπως θα επρεπε να ειναι γιατι ηθελαν να κρατησουν χαμηλα το κοστος, παρολα αυτα δε σου ζητανε και λιγα για να στο πουλησουν..
καταλαβαινω οτι ηθελαν να βγαλουν λεφτα στη τωρινη γενια και οτι ετσι οπως παει η εταιρεια το τελευταιο που τους νοιαζει ειναι να βγαλουν ενα αυτοκινητο για επιδειξη το οποιο θα τους βαζει μεσα οπως εκανε το προηγουμενο, αλλα τουλαχιστον ας καθονταν στα αυγα τους και ας μην δημιουργουσαν τετοιες προσδοκιες..βεβαια ισως δε φταιει η εταιρεια η οποια ποτε δεν υποννοησε οτι θα βγαλει evo-killer , αντιθετα με το να αποφυγει εστω και την σχετικα φθηνη 4κινηση (χαλντεξ, το οποιο βεβαια δεν ειναι και τσαμπα ) θελησε ξεκαθαρα να αποφυγει την αμεση αντιπαραθεση μαζι τους (βεβαια το look wrc που ειναι λιγο γτπ προκαλει συνειρμους, αλλα ας δεχτουμε οτι γινεται λογω 'target group' ) , αλλα σιγουρα φταινε οι δημοσιογραφοι οι οποιοι δε νομιζω οτι τσιμπησαν διαφημιστικα πακετα (βεβαια ποτε δε ξερεις) , αλλα λογω του προηγουμενου μοντελου περιμεναν το μεσσια.
και οταν αυτος δεν ηρθε αυτοι συνεχισαν να επιμενουν οτι ηρθε και η ολη τους προσπαθεια εφτασε να γυρναει γυρω απο το γελοιο και παραλογο κατα την αποψη μου θεμα του αν μπορει να οδηγηθει σε δημοσιο δρομο ή αν μπορει να οδηγηθει στην ελλαδα, για ειναι προφανες οτι 300 αλογα μπροστα (με την αντιστοιχη ροπη) ειναι υπερβολη..
και μονο αυτη η προσπαθεια τους να μας πεισουν οτι μπορουν αυτοι (που δεν ειναι ο μεσος οδηγος) να το οδηγησουν , ειναι αστεια και για τους κακους/μετριους χρονους (αναλογιζομενοι την ιπποδυναμη και το revoτετοιο ) δεν ειδα να λεει κανεις τιποτα..Ο χρήστης rafi έγραψε:
εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το focus, οπως και με το vag ας πουμε.. και δε θα ημουν τοσο κολλημενος ρενακιας αλλιως..
ουτε εγω ισα ισα που στις απλες εκδοσεις το θεωρω το πιο ενδιαφερον οδηγικα μικρομεσαιο (βεβαια απο μορτερ ειναι πολυ πισω) και γενικα δεν εχω προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οπως εσυ με τα vag, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε βλεπω με μισο ματι τις διαφορες υπερβολες
-
Δηλαδη τα 300, που τελικα ειναι 278, ειναι πολλα για τον μπροστινο αξονα αλλα τα 270, δηλωμενα 250, ειναι οκ?
Εχουν γραφτει τοσες σελιδες που κραζουν το RS και εξυψωνουν τον εκαστοτε ανταγωνισμο βασιζομενοι στα γραφομενα του 'ειδικου τυπου' και σε βιντεακια, μιας και κανεις μας δεν εχει οδηγησει καποιο απο αυτα τα αυτοκινητα για να μεταφερει τη γνωμη του! Τις μετρησεις που ο καθενας βγαζει οτι να ναι, και τους χεραδες οδηγους τα ακουω βερεσε....για να φανε πρεπει να πουλησουν, ειναι τοσο απλο! Οι αποψεις τους ακομα κι οταν δεν χρηματοδοτουντε βασιζοντε σε τετριμενα, ετσι ωστε να μπορουν να πουλανε για να επιβιωσουν, σε μια αγορα με αυξανομενη πτωση. Καποιες μαρκες και καποια λογοτυπα πουλανε καλυτερα πως να το κανουμε! Κανεις δεν θα τρεξει να αγορασει ενα περιοδικο αυτοκινητου με εξωφυλλο το νεο plug-in hybrid της Toyota ή τα αποτελεσματα του euroncap!ΥΓ: Ετυχε το περασμενο Σαββατο να δω traction...μπορεσα να δω μολις δυο θεματα...το ενα αφορουσε το 'νεο' μοντελο της VW το οποιο καιει 1-2 λιτρα στα 100 (δεν θυμαμαι το νουμερο). Το παρουσιαζε σαν μοντελο που μπορεις να το αγορασεις σημερα δειχνοντας προμο βιντεο της εταιρειας για τα μελλοντικα της μοντελα . Το αποκορυφωμα ηταν η παρουσιαση ενως σκουτερ, η οποια ηταν επισης το προμο βιντεο πανω στο οποιο ειχαν βαλει ενα τραγικο κειμενο.....Πραγματικα ποιος περιμενει να ενημερωθει απο τη αυτη την 'ενημερωτικη' εκπομπη αυτοκινητου?? Πως θα παρω μετα στα σοβαρα τα λεγομενα/γραφομενα του Στεφανη για το οποιοδηποτε αυτοκινητο? Να την βρασω την αγωνιστικη του εμπειρια......Δυστυχως ετσι δουλευουν ολοι!
-
το RS εκανε στις Σερρες ( περιοδικο DRIVE ) χρονο 1,36,70 στα επιπεδα του S3 που ειχε κανει 1,37,10.
για τη ιστορια να αναφερω μερικους χρονους αλλων αυτοκινητων που μετρηθηκαν απο το ιδιο περιοδικο:
AUDI TTRS 1,34,50 GTI 1,38,70 CUPRA 1,38,10 MPS 1,38,00 CLIO RS 1.40.30 BRERA με το 1.8Τ 1,41,90
IBIZA CUPRA 1.42.00
Ford Focus II RS