-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οχι φιλε μου δεν καταλαβες καλα
σε αυτο το φορουμ δεν εχει σημασια το ποσο γρηγορα πας, αλλα το τι αισθανεσαι
Ακριβως ,για αυτο λεω..οτι θελεις πολλες σελιδες για να το περιγραψεις!
-
μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..
-
Και η Nissan θα μπορουσε να βγαλει ενα εξωτικο υπεραυτοκινητο, βασιζομενη στην προϋπηρεσια της στους αγωνες οπως η Πορσε εβγαλε την GT1.
το να κατασκευασεις ενα τετοιο οχημα το εχουν επιτυχει απλες βιοτεχνιες αυτοκινητων των οποιων τα μοντελα πατανε επανω στις καλυτερες Πορσε και Φερραρι. -
Τι αισθήσεις, απολαύσεις και πρασινα άλογα λέτε... Καλές πλευρικές επιταχύνσεις να ανεβάζει και τέρμα απότομες αλλαγές πορείας φτάνει να κάνει. Αμα μπορέι και με ανακατευει τα υπόλοιπα είναι περιττά...
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Τι αισθήσεις, απολαύσεις και πρασινα άλογα λέτε... Καλές πλευρικές επιταχύνσεις να ανεβάζει και τέρμα απότομες αλλαγές πορείας φτάνει να κάνει. Αμα μπορέι και με ανακατευει τα υπόλοιπα είναι περιττά...αα δεν εισαι ρομαντικος
-
Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.
Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.
και γκομενιαρικη...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.
Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.
Δεν είπα οτι υστερεί κάπου απλά πιστεύω ότι η gt3 για παράδειγμα έχει καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.
Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.
Πολυ- πολυ sexy!!
-
αν δεν κανω λαθος,ο κ.λαμπρος αθανασουλας ειπε οτι το gtr ειναι ενα wrc σε εκδοση δρομου..αουντιπασσιον το οδηγησες κ το συγκρινες με την φ430-gt3(που επισης λογικα θα οδηγησες) κ θεωρησες οτι δεν εχει αναλογη αισθηση,η το λες λογω μη ευγενους(πιθανως για σενα) καταγωγης του?δεν το λεω με ειρωνικο χαρακτηρα ουτε με διαθεση για να μαλωσω,το λεω επειδη με ενδιαφερει..
-
Δν έχω οδηγίσει κανένα από τα 3 ότι έχω διαβάσει αναφέρω κυρίως από τον ξένο τύπο και δεν είμαι προκατυλημένος απέναντι στο nissan που το ξαναλέω είναι φανταστικό εργαλείο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..
Μαζι σου!Ομως ποσο πιο 'σκληροπυρινικο' υπαρχει οταν 'τραβαει' απο 1-1,5g σε ολους τους αξονες και φτανεις με δεκαδες χλμ.παραπανω στις στροφες? ποσο παραπανω καρδιοχτυπι και οχι μονον??μπορεις να αντεξεις??
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Βέβαια δεν είμαι και ο Αθανάσουλας για να βρώ τις διαφορές...σβ2,δεν αναφερθηκα σε εσενα(chill mate)!!απλως εκανα αναφορα σε μια δηλωση ενος κοινα γνωστου ατομου που λογικα εχει γνωση(μικρη η μεγαλη) τοσο απο το εν λογω αυτοκινητο οσο κ απο την τεχνη της οδηγησης.
εξαλλου,απο τη στιγμη που το οδηγησες κ λες οτι δεν εχουν διαφορες,εγω μαζι σου,συμφωνω.μεχρι να αποκτησω δικη μου εμπειρια,δεν εχω λογο να διαφωνησω με τα λεγομενα σου!! -
Ναι, ο Λαμπρος βρηκε διαφορες, και επειδη τυχαινει να τον γνωριζω χρονια, διαβεβαιωνω οσους τυχον αμφισβητουν ικανοτητες του οτι, ειναι σε θεση σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα
να καταλαβει και να 'επικοινωνησει' με τις αισθησεις-αντιδρασεις-διαφορες-υπεροχή ή οχι, οποιου αυτοκινητου και αν οδηγει, σε σχεση με εναν ακομα και ανω του μεσου ορου οδηγο, ο οποιος θα μπορει με να καταλαβει τυχον διαφορες μεταξυ 2 αυτοκινητων πχ, αλλα εαν εχει αρκετο χρονο και χιλιομετρα να διαθεσει ωστε τις βρει...
Σιγουρα ομως, οπως πολυ σωστα ειπε και ο Sign-b, διπλα λεφτα σχεδον η GT3 (την 996 αφορουσε συγκεκριμενα η 'αντιπαραθεση'), αρα και δεδομενο οτι θα πρεπει, θα απαιτειται να εχει και σαφως καλυτερη αισθηση απο το GT-R , κατι που στις μερες μας βεβαια δεν ειναι δεδομενο αλλα μεχρι στιγμης η Porsche σε αισθησεις των χειριστηριων της(τιμονι, φρενα, κιβωτιο, αναρτηση), παραμενει κορυφαια. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.
Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.
Γιατι? Ολα τα ορια ξεπερνιουνται!!!!!
Το GT3 πιστευω οτι εχει την καλυτερη αισθηση στο τιμονι απο οτι εχω οδηγησει. Ομως παρολα αυτα δεν σου δινει την ιδια αισθηση ασφαλειας στην εισοδο της στροφης με το GTR. Αλλο αισθηση και αλλο οδικη συμπεριφορα. Το GTR ειναι μακραν το πιο φιλικο supercar. -
Κι άμα ο άλλος είναι ατζαμής ξεπερνιούνται ακόμα πιο εύκολά
Το θέμα δεν είναι να ξεπεράσεις τα όρια, είναι να μπορείς να κινείσαι ακριβώς σε αυτά ή ελάχιστα πάνω απο αυτά συνέχεια. Και φυσικά να μπορείς να εκμεταλευτείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον διαθέσιμο δρόμο δεδομένων των ορίων του αυτοκινήτου. Το μεγαλύτερο προβλημα που θα αντιμετώπιζα είναι να μπορέσω να τα κάνω αυτα στις ταχύτητες που πιάνουν αυτά τα αυτοκίνητα. Όσο αυξάνεται η ταχύτητα η ακρίβεια των υπολογισμων που πρέπει να κάνεις (πχ υπολογισμός σημείου φρεναρίματος) αυξάνεται στο τετράγωνο και δεδομένου ότι υπάρχουν αστάθμητοι παράγωντες (ανωμαλίες οδοστρώματος, νερό, γλίτσα) και ο διαθέσιμος χρόνος υπολογισμού/αντίδρασης μικρός τα πράματα μπορέι να γίνουν πολύ πολύ δύσκολα -
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..
Μαζι σου!Ομως ποσο πιο 'σκληροπυρινικο' υπαρχει οταν 'τραβαει' απο 1-1,5g σε ολους τους αξονες και φτανεις με δεκαδες χλμ.παραπανω στις στροφες? ποσο παραπανω καρδιοχτυπι και οχι μονον??μπορεις να αντεξεις??
ναι συμφωνω το αποτελεσμα μετραει πανω απο ολα.. απο και και περα βεβαια υπαρχει και το ζητημα του προσωπικου γουστου(το οποιο ειναι τελικα πανω απο ολα), απλα δε δεχομαι κατι να ανακυρησσεται καλυτερο μονο και μονο επειδη εχει καλυτερη αισθηση, απο τη στιγμη που για αυτο το οποιο φτιαχτηκε (ταχυτητα σε προκειμενη περιπτωση) δεν ειναι καλυτερο απο αλλα αυτοκινητα
η αισθηση στα αυτοκινητα επιδοσεων ειναι ενα εργαλειο για να καταλαβεις τι σου γινεται (και φυσικα καλο ειναι να υπαρχει σε σημαντικο βαθμο, οχι βεβαια να σου σπαει μεσες και να τριζει ολο το αυτοκινητο) , δεν ειναι ο σκοπος, σκοπος ειναι οι επιδοσεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και
.............αυτά τα λες επειδή έχεις audi
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
.
ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..
ναι συμφωνω το αποτελεσμα μετραει πανω απο ολα.. απο και και περα βεβαια υπαρχει και το ζητημα του προσωπικου γουστου(το οποιο ειναι τελικα πανω απο ολα), απλα δε δεχομαι κατι να ανακυρησσεται καλυτερο μονο και μονο επειδη εχει καλυτερη αισθηση, απο τη στιγμη που για αυτο το οποιο φτιαχτηκε (ταχυτητα σε προκειμενη περιπτωση) δεν ειναι καλυτερο απο αλλα αυτοκινητα
η αισθηση στα αυτοκινητα επιδοσεων ειναι ενα εργαλειο για να καταλαβεις τι σου γινεται (και φυσικα καλο ειναι να υπαρχει σε σημαντικο βαθμο, οχι βεβαια να σου σπαει μεσες και να τριζει ολο το αυτοκινητο) , δεν ειναι ο σκοπος, σκοπος ειναι οι επιδοσεις
Ας βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα:
α)αλλο επιδοσεις..
β)αλλο αισθηση...
γ)αλλο ευχαριστηση...
δ)αλλο οδηγικη απολαυση....
ε)αλλο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ οδηγηση...
Το GT-R λοιπον ενα αυτοκινητο κανονικης παραγωγης,το κορυφαιο μιας φιρμας που εχει και αγωνιστικες δαφνες,προσφερει ολα αυτα που αναφερω παραπανω σε υπερθετικο βαθμο
με λογικοτατο κοστος.......
Αρα: αντικειμενικα πολυ καλο!!!
Υποκειμενικα: Την βρισκω και με το CUORE!!!!
Nissan GT-R