Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 233
    • 234
    • 116 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    11879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sign-b last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      οχι φιλε μου δεν καταλαβες καλα

      σε αυτο το φορουμ δεν εχει σημασια το ποσο γρηγορα πας, αλλα το τι αισθανεσαι

      Ακριβως ,για αυτο λεω..οτι θελεις πολλες σελιδες για να το περιγραψεις!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
        το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..

        ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mikegr last edited by

          Και η Nissan θα μπορουσε να βγαλει ενα εξωτικο υπεραυτοκινητο, βασιζομενη στην προϋπηρεσια της στους αγωνες οπως η Πορσε εβγαλε την GT1.
          το να κατασκευασεις ενα τετοιο οχημα το εχουν επιτυχει απλες βιοτεχνιες αυτοκινητων των οποιων τα μοντελα πατανε επανω στις καλυτερες Πορσε και Φερραρι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gansan last edited by

            Τι αισθήσεις, απολαύσεις και πρασινα άλογα λέτε... Καλές πλευρικές επιταχύνσεις να ανεβάζει και τέρμα απότομες αλλαγές πορείας φτάνει να κάνει. Αμα μπορέι και με ανακατευει τα υπόλοιπα είναι περιττά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mikegr last edited by

              Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
              Τι αισθήσεις, απολαύσεις και πρασινα άλογα λέτε... Καλές πλευρικές επιταχύνσεις να ανεβάζει και τέρμα απότομες αλλαγές πορείας φτάνει να κάνει. Αμα μπορέι και με ανακατευει τα υπόλοιπα είναι περιττά...

              αα δεν εισαι ρομαντικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                audipassion last edited by

                Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mikegr last edited by

                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                  Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.

                  Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.

                  και γκομενιαρικη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audipassion last edited by

                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                    Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.

                    Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.

                    Δεν είπα οτι υστερεί κάπου απλά πιστεύω ότι η gt3 για παράδειγμα έχει καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sign-b last edited by

                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                      Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.

                      Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.

                      Πολυ- πολυ sexy!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        c-l-a-b last edited by

                        αν δεν κανω λαθος,ο κ.λαμπρος αθανασουλας ειπε οτι το gtr ειναι ενα wrc σε εκδοση δρομου..αουντιπασσιον το οδηγησες κ το συγκρινες με την φ430-gt3(που επισης λογικα θα οδηγησες) κ θεωρησες οτι δεν εχει αναλογη αισθηση,η το λες λογω μη ευγενους(πιθανως για σενα) καταγωγης του?δεν το λεω με ειρωνικο χαρακτηρα ουτε με διαθεση για να μαλωσω,το λεω επειδη με ενδιαφερει..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audipassion last edited by

                          Δν έχω οδηγίσει κανένα από τα 3 ότι έχω διαβάσει αναφέρω κυρίως από τον ξένο τύπο και δεν είμαι προκατυλημένος απέναντι στο nissan που το ξαναλέω είναι φανταστικό εργαλείο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sign-b last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
                            το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..

                            ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..

                            Μαζι σου!Ομως ποσο πιο 'σκληροπυρινικο' υπαρχει οταν 'τραβαει' απο 1-1,5g σε ολους τους αξονες και φτανεις με δεκαδες χλμ.παραπανω στις στροφες? ποσο παραπανω καρδιοχτυπι και οχι μονον??μπορεις να αντεξεις??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                              Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                Βέβαια δεν είμαι και ο Αθανάσουλας για να βρώ τις διαφορές...

                                σβ2,δεν αναφερθηκα σε εσενα(chill mate)!!απλως εκανα αναφορα σε μια δηλωση ενος κοινα γνωστου ατομου που λογικα εχει γνωση(μικρη η μεγαλη) τοσο απο το εν λογω αυτοκινητο οσο κ απο την τεχνη της οδηγησης.
                                εξαλλου,απο τη στιγμη που το οδηγησες κ λες οτι δεν εχουν διαφορες,εγω μαζι σου,συμφωνω.μεχρι να αποκτησω δικη μου εμπειρια,δεν εχω λογο να διαφωνησω με τα λεγομενα σου!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ναι, ο Λαμπρος βρηκε διαφορες, και επειδη τυχαινει να τον γνωριζω χρονια, διαβεβαιωνω οσους τυχον αμφισβητουν ικανοτητες του οτι, ειναι σε θεση σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα
                                  να καταλαβει και να 'επικοινωνησει' με τις αισθησεις-αντιδρασεις-διαφορες-υπεροχή ή οχι, οποιου αυτοκινητου και αν οδηγει, σε σχεση με εναν ακομα και ανω του μεσου ορου οδηγο, ο οποιος θα μπορει με να καταλαβει τυχον διαφορες μεταξυ 2 αυτοκινητων πχ, αλλα εαν εχει αρκετο χρονο και χιλιομετρα να διαθεσει ωστε τις βρει...
                                  Σιγουρα ομως, οπως πολυ σωστα ειπε και ο Sign-b, διπλα λεφτα σχεδον η GT3 (την 996 αφορουσε συγκεκριμενα η 'αντιπαραθεση'), αρα και δεδομενο οτι θα πρεπει, θα απαιτειται να εχει και σαφως καλυτερη αισθηση απο το GT-R , κατι που στις μερες μας βεβαια δεν ειναι δεδομενο αλλα μεχρι στιγμης η Porsche σε αισθησεις των χειριστηριων της(τιμονι, φρενα, κιβωτιο, αναρτηση), παραμενει κορυφαια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gine last edited by

                                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                    Όταν λέμε αίσθηση ενοούμε αυτό που οδηγός αποκιμίζει από το αυτοκίνητο σε turn in , τιμόνη , φρένα , σασμάν κτλ το gtr που είναι κορυφαίο αυτοκίνητο στους παραπάνω όμως τομείς υστερεί από μια f430 ή μια gt3 πιστεύω.

                                    Δεν νομίζω ότι υστερεί πουθενά.....εξ άλλου σε κανένα απ αυτά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να πλησιάσεις τα όριά τους.Απλώς μια 430 είναι πολύ πιό sexy.

                                    Γιατι? Ολα τα ορια ξεπερνιουνται!!!!!
                                    Το GT3 πιστευω οτι εχει την καλυτερη αισθηση στο τιμονι απο οτι εχω οδηγησει. Ομως παρολα αυτα δεν σου δινει την ιδια αισθηση ασφαλειας στην εισοδο της στροφης με το GTR. Αλλο αισθηση και αλλο οδικη συμπεριφορα. Το GTR ειναι μακραν το πιο φιλικο supercar.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gansan last edited by

                                      Κι άμα ο άλλος είναι ατζαμής ξεπερνιούνται ακόμα πιο εύκολά
                                      Το θέμα δεν είναι να ξεπεράσεις τα όρια, είναι να μπορείς να κινείσαι ακριβώς σε αυτά ή ελάχιστα πάνω απο αυτά συνέχεια. Και φυσικά να μπορείς να εκμεταλευτείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον διαθέσιμο δρόμο δεδομένων των ορίων του αυτοκινήτου. Το μεγαλύτερο προβλημα που θα αντιμετώπιζα είναι να μπορέσω να τα κάνω αυτα στις ταχύτητες που πιάνουν αυτά τα αυτοκίνητα. Όσο αυξάνεται η ταχύτητα η ακρίβεια των υπολογισμων που πρέπει να κάνεις (πχ υπολογισμός σημείου φρεναρίματος) αυξάνεται στο τετράγωνο και δεδομένου ότι υπάρχουν αστάθμητοι παράγωντες (ανωμαλίες οδοστρώματος, νερό, γλίτσα) και ο διαθέσιμος χρόνος υπολογισμού/αντίδρασης μικρός τα πράματα μπορέι να γίνουν πολύ πολύ δύσκολα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                                        μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
                                        το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και δεν ειναι σκληροπυρηνικο οπως ενα mx5 το οποιο ειναι το πιο σκληροπυρηνικο της δικης του κατηγοριας και οσο γρηγορα κι αν πηγαινει αφου δε σου σπαει τη μεση και δεν εχει εσωτερικο των λιγο πιο πανω απο καρτ δεν ειναι εξισου διασκεδαστικο με μια elise των 120 ιππων..

                                        ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..

                                        Μαζι σου!Ομως ποσο πιο 'σκληροπυρινικο' υπαρχει οταν 'τραβαει' απο 1-1,5g σε ολους τους αξονες και φτανεις με δεκαδες χλμ.παραπανω στις στροφες? ποσο παραπανω καρδιοχτυπι και οχι μονον??μπορεις να αντεξεις??

                                        ναι συμφωνω το αποτελεσμα μετραει πανω απο ολα.. απο και και περα βεβαια υπαρχει και το ζητημα του προσωπικου γουστου(το οποιο ειναι τελικα πανω απο ολα), απλα δε δεχομαι κατι να ανακυρησσεται καλυτερο μονο και μονο επειδη εχει καλυτερη αισθηση, απο τη στιγμη που για αυτο το οποιο φτιαχτηκε (ταχυτητα σε προκειμενη περιπτωση) δεν ειναι καλυτερο απο αλλα αυτοκινητα

                                        η αισθηση στα αυτοκινητα επιδοσεων ειναι ενα εργαλειο για να καταλαβεις τι σου γινεται (και φυσικα καλο ειναι να υπαρχει σε σημαντικο βαθμο, οχι βεβαια να σου σπαει μεσες και να τριζει ολο το αυτοκινητο) , δεν ειναι ο σκοπος, σκοπος ειναι οι επιδοσεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos_ last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          μωρε εγω σε καταλαβαινω , απλα υπαρχει η αποψη των αψυχων και αποστειρωμενων αυτοκινητων (η οποια φυσικα με βρισκει αντιθετο) συμφωνα με την οποια υπαρχουν καποια γρηγορα αυτοκινητα τα οποια παρα την ταχυτητα τους ειναι βαρετα , αδιαφορα, αποστειρωμενα και αλλες τετοιες μπουρδες..
                                          το gtr σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο του θεωρειται οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια και
                                          .............

                                          αυτά τα λες επειδή έχεις audi

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sign-b last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            .

                                            ξερεις , να χαμε να λεγαμε ..

                                            ναι συμφωνω το αποτελεσμα μετραει πανω απο ολα.. απο και και περα βεβαια υπαρχει και το ζητημα του προσωπικου γουστου(το οποιο ειναι τελικα πανω απο ολα), απλα δε δεχομαι κατι να ανακυρησσεται καλυτερο μονο και μονο επειδη εχει καλυτερη αισθηση, απο τη στιγμη που για αυτο το οποιο φτιαχτηκε (ταχυτητα σε προκειμενη περιπτωση) δεν ειναι καλυτερο απο αλλα αυτοκινητα

                                            η αισθηση στα αυτοκινητα επιδοσεων ειναι ενα εργαλειο για να καταλαβεις τι σου γινεται (και φυσικα καλο ειναι να υπαρχει σε σημαντικο βαθμο, οχι βεβαια να σου σπαει μεσες και να τριζει ολο το αυτοκινητο) , δεν ειναι ο σκοπος, σκοπος ειναι οι επιδοσεις

                                            Ας βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα:
                                            α)αλλο επιδοσεις..
                                            β)αλλο αισθηση...
                                            γ)αλλο ευχαριστηση...
                                            δ)αλλο οδηγικη απολαυση....
                                            ε)αλλο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ οδηγηση...
                                            Το GT-R λοιπον ενα αυτοκινητο κανονικης παραγωγης,το κορυφαιο μιας φιρμας που εχει και αγωνιστικες δαφνες,προσφερει ολα αυτα που αναφερω παραπανω σε υπερθετικο βαθμο
                                            με λογικοτατο κοστος.......
                                            Αρα: αντικειμενικα πολυ καλο!!!
                                            Υποκειμενικα: Την βρισκω και με το CUORE!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 116 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr