Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Suzuki Swift ZC11S (1.3) My'06, αγορασμένο καινούριο . Τώρα έχει περί τα 105000χλμ.
Τοσα εχει το δικο μου, μοντελο 2000
35000χλμ/ετος πως/που τα κανεις?
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Παντως πιστευω οτι μετραει πολυ η χρηση για τα προβληματα...ας πουμε η carina σε 18 χρονια εχει τα χιλιομετρα που ειχε το πολο μου σε 4 χρονια...οποτε πιστευω οτι μετραει και η γρηγορη φθορα...
Παρόλα αυτά την κυλινδροκεφαλη δεν την πηραμε στο χέρι...
Σιγουρα
Αλλα δν πηγαινε οπως το πολακι
Συνεχίσω και εγώ με την σειρά μου.
3 αμάξια έχουν περάσει απο τα χεράκια μου.
Opel corsa 1.0 μοντέλο 90.
Στα 200.000 χλμ που έχει κάνει(έχει παραδώσει πινακίδες απο το 2005) το μόνο που μου ζήτησε είναι μπαταρία(3 φορές), λάδια, μπουζί, πλατίνες
και φυσικά βενζίνη(λίγη) για μην ξεχνιόμαστε. 2 Φορές αλλαγές δίσκων μετά τακακίων. 3 φορές λάστιχα.1 φορά δίσκω πλατώ ρουλεμάν. 1 φορά αμορτισέρ.
Ολα αναλώσιμα δηλαδή βλάβη 0.
Fiat punto gt
3 φορές σκασμένα κολλάρα νερού.
Καμμένη φλάτζα.
Γενικότερα με τις θερμοκρασίες δεν τα πήγαινε καλά.
1 φορά MAF
Και τέλος ένας πολλαπλασιαστής.
Τα υπόλοιπα αναλώσιμα.
Skoda octavia 5
Είχα ένα θέμα με τον αερόσακκο συνοδηγού μου με ταλαιπώρησε αρκετά, ευτυχώς στα πλαίσια της εγγύσης.
Πρόσφατα άρχισε να μην πέρνει τα πόδια του(αλλαγή προκαταλύτη και καταλύτη), μου βγήκε ο κούκος αηδόνι.
Τα υπόλοιπα αναλώσιμα.
Suzuki Swift ZC11S (1.3) My'06, αγορασμένο καινούριο . Τώρα έχει περί τα 105000χλμ.
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Suzuki Swift ZC11S (1.3) My'06, αγορασμένο καινούριο . Τώρα έχει περί τα 105000χλμ.
Τοσα εχει το δικο μου, μοντελο 2000
35000χλμ/ετος πως/που τα κανεις?
wow ! 35000 kmτο χρονο ! ταξιτζης εισαι ?
Το εντυπωσιακό δεν είναι τα χιλιόμετρα αλλά οι βλάβες. Πάρα πολλές για όχημα 3 ετών!
Καλά οι βάσεις τι στο διάολο έπαθαν και η κολώνα του τιμονιού? Μήπως το είχες στουκάρει πουθενά?
Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε 29 Μαη του 2006. Άρα έχει 3,5 χρόνια στην πλάτη του.
Φοιτητικές υποχρεώσεις plus αγάπη για οδήγηση (του πίνω το αίμα ) = αυτά τα χιλιόμετρα.
Απο'κεί και πέρα η αντικατάσταση του διδύμου 'κρεμαγιέρα-κολώνα' προήλθε από απαίτηση ...ψείρα κατόχου!
Μετά τις 60000χλμ αισθανόμουν ένα ανεπαίσθητο μπόσικο όταν το αυτοκίνητο διερχόταν κάποια έντονη εγκάρσια χαντακολακούβα, από τις συνήθεις της Κρήτης. Ε, δεν ήθελε και πολύ. Τους πίεσα και αντικαταστάθηκαν και τα δυο.
Το αυτοκίνητο είναι πλήρως ατρακάριστο (πλην ενός εμπρόσθιου προφυλακτήρα, χάριν μιας Vespa).
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Suzuki Swift ZC11S (1.3) My'06, αγορασμένο καινούριο . Τώρα έχει περί τα 105000χλμ.
Τοσα εχει το δικο μου, μοντελο 2000
35000χλμ/ετος πως/που τα κανεις?
VW Polo My2006 111.000
Ο gez εχει ενα saxo 1.0 ή 1.1 του '02 με 370000km..
Ε και γω έχω ένα 304 με πάνω από μύριο...
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε και γω έχω ένα 304 με πάνω από μύριο...
Αμα τα διαιρεσεις με τα χρονια ομως ποσα βγαινουν το χρονο..? Στου gez βγαινει 46500 με 1100cc
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το εντυπωσιακό δεν είναι τα χιλιόμετρα αλλά οι βλάβες. Πάρα πολλές για όχημα 3 ετών!Καλά οι βάσεις τι στο διάολο έπαθαν και η κολώνα του τιμονιού? Μήπως το είχες στουκάρει πουθενά?
Πρακτικα δεν υπαρχει αμαξι 3 ετων! Υπαρχει αμαξι 105.000 χιλιομετρων...
Στο δια ταυτα: Αλφα Ρομεο 147 (3ος του 2005) με 92.000χλμ!
Απο εκει και περα οτι αλλο αλλαχτηκε αλλαχτηκε απο φυσιολογικη φθορα...
Opel Kadett 1.2 1984(280.000++ Km)
Opel Corsa 1.4 2005 (46.000 Km)
Opel Astra 1.4 2000 (178.000 Κm)
Ευχαριστώ.
corsa C 1.2 1/2002
~155000km
αλλαγη ( επισκευη?) κρεμαγιερας εντος εγγυησεως στα δυο χρόνια!
παλαντζο ταχυτητητων: 2 δφορες, πλεον με το νεο μεταλλικο σχεδον ανα 70000κμ
φισουνες ημιαξονιου πλευρας οδηγου : δυο φορες μετα τα 100000κμ σε χαμηλωμενο αμαξι
κλειδαρια/μύλος μιζας στο τιμονι : μια φορα, κόλλησε λόγω θερμοκρασιας και θεσεως παρκαρισματος και εσπασε με το ζόρισμα
αισθητηρας maf στα ~145000κμ
αισθητηρας στροφαλου στα ~145000κμ
αντλία νερου στα ~153000κμ
Απο ηλεκτρικα μόνο μια-δυο φορες ασφαλειες φωτων και αναπτήρα χωρις αλλο λογο.
καλα ειναι, να τα αφήσω?
toyota starlet kp61 1982 450.000+χλμ
-αντικατασταση μηχανης το 2005 (μετα απο 23 χρονια δεν τραβαγε η προηγουμενη)
-γρυλος παραθυρου οδηγου
-καρτερ λογω χτυπηματος
-κλειδαρια στο τιμονι γιατι λογω φθορας δεν εβγαινε το κλειδι και αν εβγαινε δεν εμπαινε μετα
-ασφαλεια πισω πορτας
-καθισματα μπρος πισω
alfa romeo 146 1.4 boxer 1996 200.000χλμ (μεταχειρισμενο με 80Κ χλμ το 2004)
-ζαμφορ (2 φορες) 2005
-σωληνακια τιμονιου 2004
-θερμοστατης 2006
-σασμαν 2008
-δεξι καπακι μηχανης βαλβιδες λογω σπασιματος ιμαντα χρονισμου 2009
vw passat 1.6 fsi 2006 49.000 χλμ αγορασμενο καινουριο
-γρυλος παραθυρου οδηγου 2 φορες μες το 2006 αλλαχτηκε στην εγγυηση(και μαλλον παει για 3η τωρα)
-πολλαπλασιαστης 2007 αλλαχτηκε στη εγγυηση
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα qsis τετοιο πραγμα δε το φανταζομουνα..epic fail..μαλλον εχεις πεσει σε monday car..Στο gcc δεν εχει εμφανιστει τετοιο c2 ποτε..Απλα το γεγονος οτι του εβγαζες τα ματια του κιβωτιου απ οτι θυμαμαι να λες ισως ξεκινησε την ολη κατασταση με το κιβωτιο..τωρα τα ηλεκτρολογικα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο..
ααα
μολις θυμηθηκα την πολλαπλη εισαγωγης που δεν ειχε βιδωθει καλα απο το εργοστασιο και ξεκολλησε λιγο μετα το στρωσιμο και αρχισε να τραβαει ο,τι να ναι αερηδες και να σφυριζει υποπτα
καμια ενδειξη φυσικα στο ταμπλω και οι γυφτοι δε μου αλλαξαν προληπτικα τον αισθητηρα λ
3500χιλιόμετρα στο οδόμετρο...
Μέχρι στιγμής αντιμετωπίζω προβλήματα στην (ψευτο)συναρμολόγηση και αρκετές αστοχίες υλικών.
Τελευταίο πρόβλημα, ο πίσω προφυλακτήρας που ξεκόλλησε από τη θέση του στην δεξιά πλευρά και έπεσε περίπου 1 εκατοστό. Μαζί του πήρε και το θόλο που είναι πάνω από το πίσω δεξί ελαστικό... Ψευτοκατασκευές...
Το συμβάν έγινε χθες στην Εθνική οδό μετά από βόλτα προς Χαλκίδα.
Το αμάξωμα και η συναρμολόγηση είναι ευαίσθητο πολύ... Χαρτόνι... Δεν είναι για πολλά-πολλά...
Μαζί με όλα τα υπόλοιπα που έχω εντοπίσει, διαπιστώνω ότι τα Peugeot πάσχουν ακόμα σε κρίσιμους τομείς...
Kάποιος στον έχει φορέσει, ή εσύ βρήκες κάπου.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kάποιος στον έχει φορέσει, ή εσύ βρήκες κάπου.
Μπα, χλωμό...
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε την προηγούμενη Κυριακή για λίγο και από τότε ήταν σε ιδιόκτητο γκαράζ. Ο προφυλακτήρας ξεχαρβαλώθηκε μάλλον από κακή συναρμολόγηση. Άλλωστε και ο μπροστινός έχει τα ίδια συμπτώματα... Χαρτόνια εντελώς.
Τέλος πάντων. Το θέμα είναι ότι δεν έχει σημάδια από χτυπήματα οπότε φαντάζομαι ότι στο συνεργείο απλά θα τον ανεβάσουν και θα το στερεώσουν καλύτερα.
Εκεί που παρκάρεις το αμάξι, δεν φρενάρουν - τα αφήνουν να χτυπάνε μεταξύ τους.
Γι αυτό είναι έτσι οι προφυλακτήρες σου.
Με μικρά ζουλήγματα στο παρκάρισμα, οι προφυλακτήρες λυγίζουν αρκετά αλλά επανέρχονται και δεν βγαίνουν από τη θέση τους ούτε σπάνε οι βάσεις τους.