-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Ο 1.4TSI ειναι ενας απο τους κινητηρες που εφοδιαζεται το golfΑυτον τον κινητηρα τον ξερουν πολυ καλα στα εξουσιοδοτημενα της vw...τον εχουν λυσει και τον εχουν δεσει απειρες φορες,μπορει και στο ΙΔΙΟ αμαξι.. Τερας αξιοπιστιας..
-
Καλα θα μελετησω πολυυυ για να καταλαβω...
σιγα σιγα θα μπω στο νοημα... εξαλλου δεν μπορεις να τα ξερεις ολα ουτε να βρεις το τελειο αυτοκινητο... το 5 σε 1 ειναι δυσκολο
Ευχαριστω για τον χρονο σας
καλο βραδυυυ -
το bravo multijet (πετρελαιο δηλαδη) 1.6 βγαινει και με 120 αλογα και 30,5 ροπη!!!!! στα 20000 € παιρνεις ακομη και την εκδοση emotion(πολυ πραμα μεσα). εαν κανεις πολλα για μενα δεν παιζει τοσο ρολο γιατι με 20000 € παιρνεις μια 'απλη' εκδοση του golf tsi 120 hp.
αυτο απο εμενα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ο 1.4TSI ειναι ενας απο τους κινητηρες που εφοδιαζεται το golf
Αυτον τον κινητηρα τον ξερουν πολυ καλα στα εξουσιοδοτημενα της vw...τον εχουν λυσει και τον εχουν δεσει απειρες φορες,μπορει και στο ΙΔΙΟ αμαξι.. Τερας αξιοπιστιας..
Έχεις κάποια στοιχεία για όλα αυτά;
Υπάρχουν καταλληλότερα θέματα για trolling από αυτά που ανοίχτηκαν για να πάρουν κάποιοι γνωμη να αγοράσουν αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
... ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο, με οικονομικη καταναλωση [κανω πολλα χιλιομετρα καθημερινα], με καλη ποιοτητα κατασκευης και μεγαλη εγγυηση στα μηχανικα μερη, σχετικα ασφαλες, [γρηγορο στις προσπερασεις, να ...κραταει στις στροφες], σε τιμη μικροτερη των 20.000,00 Ε
διαβαζω για
το TOYOTA AURIS 1.6,
το RENAULT MEGANE 1.6 110HP,
το FORD FOCUS 1.6 115HP Ti-VCT
το VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 TSI 122HP
το HONDA CIVIC 1.4 100HP
το CITROEN C4 1.6 120HPΠοιότητα κατασκευής - και αξιοπιστία στο χρόνο βάζω εγώ - FORD & RENAULT δεν έχουν. Εγγύηση στα μηχανικά μέρη το CITROEN και το GOLF δεν έχoυν, οπότε νομίζω ..καβαλάς όποιο γιαπωνέζικο θέλεις και φεύγεις.
Πιο κοντά στα γούστα σου βλέπω το CIVIC (μακράν και το πιο πρωτοποριακό / ξεχωριστό από πλευράς σχεδιασμού).
Ασφαλή όμως είναι όλα, και η κατανάλωση από τη στιγμή που θα είσαι Εγνατία, το ελέγχεις εσύ και το κρατάς όσο χαμηλά / ψηλά θες. Επίσης είναι όλα εμπορικά αμάξια και σχετικά ευκολοπούλητα. Όποιο και να διαλέξεις δε θα σε απογοητεύσει.
-
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
golf
Καλα μη θυμωνεις... γουστα ειναι αυτα...
ακουσε Ιφιγενεια.. το golf ειναι η προφανης λυση
απο αποψη ποιοτητας και μοτερ ειναι μπροστα απο τα υπολοιπα
απο σχημα οπως λες γουστα ειναι αυτα, λες οτι σου αρεσει το civic για παραδειγμα , αυτο μου φαινεται πραγματικα ακυρο να το ακουσω απο κοπελα , αλλα ολα γινονται...
το golf σιγουρα δεν ειναι ομορφο κυριως του πισω μερους του, αλλα σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι σαφως πιο ομορφο και ας ειναι συντηρητικουρα
τωρα στο θεμα αξιοπιστιας θα ακουσει ο,τι βλακεια θελει να πεταξει ο καθενας για να τρολλαρει (βλεπε πασχος που δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα το παιδι ) , αλλα και αποψεις απο φιλο φιλου που του ανατιναχτηκε στο δρομο καθως πηγαινε και αλλα τετοια
βεβαια υπαρχουν οντως και μερικοι που εχουν ταλαιπωρηθει με καποια αυτοκινητα και καποιες μαρκες (οπως εγω πχ με citroen) , συνεπως δε θα αγοραζαν ποτε ξανα με σφαιρες -λογικο- , και υπαρχουν και ατομα που εχουν παρει θεωητικα αναξιοπιστα αυτοκινητα (οπως παλι εγω με ρενω ή vag) και τους εχουν βγει μια χαρα
νταξει προβληματα ολοι εχουν , ακομα και αυτοι που δε τα παραδεχονται , αλλα το αυτοκινητο ειναι και λαχειο
για αυτο μη σκεφτεσαι τι μπορει να σου βγαλει ή ποσο θα του πουλησεις στο μελλον (btw απο ολα αυτα μονο η γκολφω θα κρατησει σιγουρα καλη αξια, αν μπορουμε να μιλησουμε για μεταπωλητικη αξια στις μερες μας )
απο κει και περα παρε ο,τι γουσταρεις?
θες το διαστημοπλοιο το civic παρτο αν αυτο γουσταρεις..το θεμα ειναι τι γουσταρεις? γενικα καλυτερο (οχι σε εναν τομεα αλλα γενικα) ειπαμε ειναι το golf
πουλαει για αυτο σου πιανουν και το κωλο , ενδεχομενως δεν ειναι και το καλυτερο deal , αλλα σιγουρα δεν ειναι κακο οπως μερικα αλλα που φαινονται 'ευκαιριες'το οτι θα τα σκασεις δε σημαινει οτι θα παρεις το καλυτερο, αλλα να ξερεις οτι το να αγοραζεις 'ευκαιριες' δε σου γλιτωνει απαραιτητα λεφτα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το golf σιγουρα δεν ειναι ομορφο κυριως του πισω μερους του, αλλα σε σχεση με τα υπολοιπα ειναι** σαφως πιο ομορφο **και ας ειναι συντηρητικουρα
Νομίζω είπαμε να σταματήσει το trolling...
-
καλη η μεταπώληση του golf..το πουλάς 1000 ευρω πιο ακριβα από ενα megane η ενα focus και προσπαθεις να ξεχασει οτι το ειχες αγοράσει 3000 ευρω πιο ακριβά
χωρις πλακα τωρα την αξια μεταπώλησης μονο ως επιχειρημα καποιου που δεν ειναι σίγουρος για την αγορα που εκανε μπορώ να το εκλαβω... οταν αγοραζεις golf η τουοτα επειδη ετσι εχεις ακούσειι από τους γνωστούς σου..
το αυτοκίνητο το αγοράζεις επειδη σε καλύπτει και το γουσταρεις, οχι επειδη νομιζεις οτι θα πιασεις κοροιδο το νεο ιθδιοκτητη (στην ουσια βεβαια εσυ εχεις πιαστει κοροιδο οπως εγραψα παραπανω γιατι ειχες δωσει τα τριπλα εξαρχης )
από εκει και πέρα το golf ουτε σε ποιοτητα (εξαλλου δεν νομιζω να απασχολει καποιον σοβαρο ανθρωπο η απειροελαχιστη διαφορα ποιοτητας από το ενα μοντελο στο αλλο.. να μιλαγαμε για golf 2009 σε συγκριση με golf1999 να το καταλαβω, η διαφορα ποιοτητας ειναι παραπάνω από εμφανης και αρκετος λόγος για να μην επιλεξεις το ταδε αμαξι, αλλά σήμερα αποτελει παραπληροφορηση το να προτεινεται ενα αυτοκινητο λογω των πλαστικων του, τη στιγμη που όλα ειναι πολύ ποιοτικα, αλλα λιγοτερο αλλα περισσότερο)ειναι πολύ μπροστα ουτε σε κινητηρα.. κακα τα ψεματα το megane σε ποιοτητα ειναι σε απόσταση αναπνοης, ενω σε κινητηρα το megane υπερεχει ξεκαθαρα(ναι ναι το ειπαν και οι vagoθρευτοι 4Τ)
και ναι το golf ειναι ασχημο, αλλά ντιζαινατο (και καλα)
αμα πω δε και για σκασμενο tsi που εχω δει με τα ματια μου θα με λιθοβολήσετε..??
+πολλαπλοί ομως στο golf
-
ρε φιλε και γω εχω δει σκασμενο χοντα τι παει να πει αυτο?
το νεο megane δεν το χω δει , αλλα τα αλλα σε ποιοτητα του κλανουν και τα μοτερ τους ειναι για τα μπαζα (συγκριτικα)
δεν καταλαβαινω αυτη τη φοβια με τα τουρμπο (την οποια πολλοι ξεπερασαν οταν αρχισαν να χρησιμοποιουν ευρεως και οι αγαπημενες τους εταιρειες )
οσο για την εμφανιση ειναι θεμα γουστου..προτιμω κατι αδιαφορο και διακριτικο, παρα τα υπολοιπα τα οποια ειναι ειτε υπερβολικα (megane/civic) ειτε πραγματικα ασχημα (auris)
καλα τους πολλαπλους συνδεσμους δε τους συζηταμε
το μονο αυτοκινητο που μπορει να συγκριθει για μενα με το golf ειναι το focus, αλλα υστερει σε μοτερ και ποιοτητα
τωρα καποιος μπορει να μη βλεπει διαφορες σε ποιοτητα, ομως καποιοι αλλοι βλεπουν τι να κανουμε τωρα?
ουτε και γω εβλεπα διαφορες παλιοτερα, αλλα μολις καλομαθα αρχισαν να μου καθονται ασχημα στο ματι οι φθηνες πλαστικουριες..
να μην πουμε δηλαδη ποιος κανει δουλεια σε αυτον τον τομεα επειδη καποιους δεν τους νοιαζει ή δεν θελουν να τους νοιαζει?σε σχεση με το 90% του ανταγωνισμου το golf δεν ειναι απλα μπροστα σε απτη ποιοτητα, ειναι σε αλλο γαλαξια...
τωρα αν θα χει κανα χαζοπροβλημα, να σου πω οτι εγω προσωπικα δεχομαι οτι θα εχει..
δεν θεωρω τα vag αλεξισφαιρα, αλλα οχι λιγοτερο αλεξισφαιρα σε σχεση με οποιοδηποτε γαλλικο σιγουρα
και σε σχεση με τους ιαπωνες που υποτιθεται οτι υστερει , θα το ανεχομουν απο τη στιγμη που θα επαιρνα ενα πολυ ανωτερο αυτοκινητοΥΓ τη μεταπωλητικη αξια δεν την ειπα ως ατρανταχτο επιχειρημα.. ειπα οτι πλεον ολα εχουν ξεφτιλιστει..
-
ενταξει περιπου το ιδιο λεμε..
εχω καταλήξει οτι συμφωνούμε και μεγαλο ρολο παιζει το 19αρι που ειχες και ειχε μαλακο πλαστικο στο ταμπλό απο το '92
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ενταξει περιπου το ιδιο λεμε..εχω καταλήξει οτι συμφωνούμε και μεγαλο ρολο παιζει το 19αρι που ειχες και ειχε μαλακο πλαστικο στο ταμπλό απο το '92
θεικο αυτοκινητο αλλα σε επιδοσεις και στροφιλικια η 33 το ειχε για τη πλακα της
(απο τοτε ειχα ενα θεμα )
-
και ειδες δεν γενικευσα για τον tsi.. (να πω την αληθεια μετα από αυτο το συμβαν με εχει λουσει κρυος ιδρωτας για το τι θα κανει το δικο μου στα 60000χλμ, οποτε δεν μπορω να κραζω κατι που μπορει να μου συμβει σε κανα δυο χρονια ) οποιος κοροιδευει, κοροιδευει τον εαυτο του που λεγαμε στο δημοτικο
-
καλα δεν ξερεις ποτε τι θα σου ξημερωσει και οσο διαβαζουμε φορα μας λουζει κρυος ιδρωτας
εγω σε φορουμ του δικου μου αυτοκινητου εχω διαβασει σημεια και τερατα και ξερω ατομα που εχουν παθει σημεια και τερατα (αν και πολλες φορες φταιει η αστεια αντιπροσωπεια ) , αλλα δεν μπορουμε να ζουμε με το αγχος φιλε μου..
ας παρει ο καθενας οτι γουσταρει, ας κραχτουμε λιγακι να κανουμε τη πλακα μας, αλλα δε θα μας γινει και αγχος ολη η κατασταση..
αμα ειναι να σου κατσει η στραβη σου εκατσε οσα λεφτα και να δωσεις..
ακομα και 997 τουρμπο εχω ακουσει να ραγιζει μπλοκ στα 500 χλμ
βεβαια καλο ειναι ο,τι παθεις να το παθεις με εγγυηση για να μη χρειαστει να τα σκασεις, αλλα ακομα και αν χρειαστει να τα σκασεις ή να μπεις στη διαδικασια, το θεμα ειναι να εχεις καποιο σοβαρο συνεργειο, ωστε λυσεις τελικα το προβλημα σου και να μην τρεχεις
εγω αν ειχα σοβαρα ατομα στη σιτροεν θα ειχα ταλαιπωρηθει αλλα πολυ λιγοτερο..
το ιδιο παει και για την audi...βλεπω οτι ειναι σβολια ακομα και για τα απλα..
αν παθω κατι σοβαρο, ζητω που τη γ@μησα -
κατα διαβολικη συμπτωση ολα συμβαινουν μολις ληξει η εγγυηση.. και αφού μια αωη την εχουμε ας απολαύσουμε ξεγνοιαστα τα δυο χρονια κορυφαιου after sales που μας προσφερουν
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
κατα διαβολικη συμπτωση ολα συμβαινουν μολις ληξει η εγγυηση.. και αφού μια αωη την εχουμε ας απολαύσουμε ξεγνοιαστα τα δυο χρονια κορυφαιου after sales που μας προσφερουνεμενα στα 2 χρονια και ενα μηνα μου εκαψε πολλαπλασιαστες , ουτε υπολογισμενο να το ειχαν
ευτυχως ειχα κανει επεκταση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κατα διαβολικη συμπτωση ολα συμβαινουν μολις ληξει η εγγυηση.. και αφού μια αωη την εχουμε ας απολαύσουμε ξεγνοιαστα τα δυο χρονια κορυφαιου after sales που μας προσφερουν
εμενα στα 2 χρονια και ενα μηνα μου εκαψε πολλαπλασιαστες , ουτε υπολογισμενο να το ειχαν
ευτυχως ειχα κανει επεκταση
Δεν την ειχαν υπολογισει την επεκταση
-
θα την εκμεταλλευτω πληρως
τωρα θα τους βαλω να μου αλλαξουν ενα καμμενο ανεμιστηρακι (ειναι ενα που παει τον αερα της καμπινα στον αισθητηρας του κλιμα , ειναι πισω απο κατι μικρες γριλιες που εχει ο πινακας του κλιμα) ο οποιος πετα βραχυκυκλωματα στο διαγνωστικο
ομως τωρα που οι #@$$#$! στη καρεντα χωρισαν την audi απο τη vw , εχασα εναν συμβουλο service ο οποιος φαινοταν λογικος και εξυπηρετικος ανθρωπος και επεσα παλι σε ατομο που μου μιλαει για αερηδες που το φυσανε απ'εξω και σκουπες που το φυσανε απο μεσα και ξεπερναει τον αριθμο επιτρεπτων στροφων για αυτο βγαζει βραχυκυκλωμα
πού τα σκεφτονται αυτα ρε πουστη μου? τους εκπαιδευουν να λενε μ@λακιες? σαν το αλλο το αστερι που μου ελεγε οτι μου εβαλαν 400 ml παραπανω λαδι γιατι το νεο φιλτρο τους ειναι πιο απορροφητικο
(και φυσικα πανω απο max το λαδι )εχω λοιπον δυνατο αντιπαλο παλι να αντιμετωπισω ελπιζω να μην φτασουμε να βριζομαστε παλι
το επιχειρημα 'εδωσα 50Κ και δε θελω να ακουω κουδουνιτα' , ισως δεν ειναι αρκετο..
οταν θα παω για λαδια θα πρεπει να ετοιμασω επιχειρηματολογια ή στο κατω κατω καντιλια γιατι αλλιως δουλεια δεν γινεται..ετσι εκανε ο πατερας μου δουλεια την αλλη φορα , και τη φορα που πηγα εγω για το ανεμιστηρακι και μου ελεγαν τις παπαριες τους ετσι εκανε δουλεια ενα αλλο παλικαρι, το οποιο εβριζε του παντες ακομα και τη κοπελια στη γραμματεια που δεν εφταιγε σε τιποτα
-
Ιφιγενεια για αυτα που ζητς σιγουρα θα χρειαστεις ενα αυτοκινητο με turbo σε συνδιασμο με μεακρυ κιβωτιο για να εχεις καλο ταξιδι στην Εγνατια. Οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες αυτο το κανουν με λογοτερη επιτυχια οποτε περιοριζεσαι σε πιο συγκεκριμενα μοντελα οπως golf, astra, megane, leon, bravo, delta. Επισης απο αυτα χρειαζεσαι ανετες αναρτησεις για να μην κουραζεσαι στο πολυωρο ταξιδι. Απο τα μοντελα που προσφερουν τα παραπανω κριτιρια εγω θα προτεινα Lancia delta μιας και ειναι ανετη ομορφη και 'ταξιδιαρα' με μεγαλο μεταξονιο και μαλακες αναρτησεις.
-
Παιδια νομιζω μπερδευτηκα περισσοτερο...
Λοιπον,
διαστασεις : μήκος 4000- 4300 [να χωραει στο παρκινκ του σπιτιου]
τιμη οχι πανω απο 20000 συνολικα με ολα τα εξοδα αγορας [και αν ειναι 18χ-20χ ακομη καλυτερα]
ροπη πανω απο 170 αν ειναι δυνατον
κυβικα 1400-1600 [1800 τσιμπαει στην τιμη]
το πετρελαιο το βλεπω θετικα
Εχω μια εμπιστοσυνη στα Ιαπωνικα [Ειχα TOYOTA YARIS, COROLLA, AVENSIS]
Αυτα και ευχαριστω -
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
Διαβασα για τη ροπη και δεν καταλαβα τιποτα... με απλα λογια μεγαλη ροπη τι σημαινει?
Εχω δει μεγαλα σε κυβισμο αυτοκινητα, ακριβα, με μικρη ροπη και το αντιθετο , δεν εβγαλα ακρη...Λοιπόν Ιφιγένεια, με απλά λόγια:
Ροπή είναι το πόσο δυνατά γυρνάει ο κινητήρας (με πόση δύναμη γυρνάει τις ρόδες)
Ιπποδύναμη πόσο γρήγορα μπορεί να το κάνει.
Στην καθημερινή οδήγηση βασικά χρειάζεσαι τη ροπή, εκτός κι αν κάνεις κόντρες στα φανάρια ή κυνηγάς την τελική ταχύτητα (όχι ότι τα άλογα δεν είναι καλά... ). Για υψηλή ροπή υπάρχουν 2 συνταγές: Πολλά κυβικά ή / και τούρμπο. Γι' αυτό και βλέπεις κινητήρες 1,4 να βγάζουν τη ροπή ενός 2,0 (έχουν τούρμπο).
Αν έχω καταλάβει θέλεις:
α) Άνεση - Ασφάλεια
β) Χαμηλό κόστος χρήσης (τέλη, κατανάλωση, συντήρηση)
γ) ΑξιοπιστίαΕπίσης, λόγω πολλών χλμ θα επισκέπτεσαι την αντιπροσωπεία για σέρβις συχνά (πχ αν θέλεις λάδια κάθε 15.000χλμ και κάνεις 30.000χλμ/έτος θα πηγαίνεις θέλοντας και μη 2 φορές / έτος).
Πρότασή μου: Toyota Auris 1,6. Μια χαρά από επιδόσεις (αν και φυσικά ότι έχει τούρμπο έχει καλύτερη ροπή, αλλά και το Auris 1.6 είναι αξιοπρεπέστατο). Άνετο, ασφαλές, εύκολο στην οδήγηση, λογικά οικονομικό σε κατανάλωση. Επίσης, έχει καλή αντιπροσωπεία (εξυπηρετική και με λογικές τιμές απ' ότι ακούω), ενώ λογικά θα είναι και αξιόπιστο (έχει και μεγάλη εγγύηση).
Μην παραβλέπεις το θέμα αντιπροσωπεία, θα τους επισκέπτεσαι συχνά! Γι' αυτό εγώ θα απέκλεια οτιδήποτε πουλάει η VW-Audi, Honda, Mitsubishi, Citroen (λόγω κάκιστης εμπειρίας είτε δικής μου είτε πολύ γνωστών μου ανθρώπων με αυτές τις αντιπροσωπείες).
Σε ότι αφορά το ντήζελ, μην σε προβληματίζει η σχετικά χαμηλή ιπποδύναμη. Οι κινητήρες ντήζελ έχουν υψηλή ροπή που τους βοηθάει να κινούνται μια χαρά. Για παράδειγμα, ο κινητήρας βενζίνης του Peugeot 308 1,6 έχει 120 άλογα και 16kgm ροπής. Ο αντίστοιχος ντήζελ είναι επίσης 1,6, αλλά με 110 άλογα και 24.5kgm ροπής... Επίσης, η Toyota πρέπει να φέρνει και Auris 1.4diesel με 90 άλογα και περίπου 20kg ροπής, δες το... Απλά υπολόγισε ότι το κόστος συντήρησης θα είναι σχεδόν το ίδιο (πιο αραιά σέρβις, αλλά ένα κλικ ακριβότερα) και κατανάλωση μειωμένη κατά περίπου 20-25%. Αν αυτή η μειωμένη κατανάλωση εξισορροπεί την αυξημένη τιμή αγοράς χτύπα το. Αρκεί να είναι από σοβαρή αντιπροσωπεία, για να υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά.
Σίγουρα βέβαια, κάνε και ένα test drive, να δεις πιο σ' αρέσει περισσότερο, με πιο αισθάνεσαι εσύ καλύτερα... Επίσης, αν μπορείς, βάλε και αυτόματο κιβώτιο. Μεγάλη ευκολία, συνήθως είναι πιο οικονομικά και μετά δεν θα θέλεις να ξανακούσεις για χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων... Επιχειρήματα του στυλ 'μετά δεν θα μπορείς να οδηγήσεις χειροκίνητο' ή 'είναι πιο αργά', 'καίνε περισσότερ', κτλ, δεν ισχύουν και το λέει η καθημερινή εμπειρία.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο...
Συγνώμη για το σεντόνι...
Επιλογη αυτοκινητου με 5 δεδομενα