-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Κάτι σαν το Focus RS δηλαδή?Καλή παρομοίωση.
Έχω δει μαιμού Williams, που είχε μέχρι και το σηματάκι. Το δίνανε γύρω στα 4.5 εκατομμύρια τότε (σε 'λεφτά' ).
Στο mobile.de και τέτοια sites βρίσκεις κάποια original. Τυπικές τιμές νομίζω γύρω στα 17-20 χιλιάρικα, ανάλογα την κατάσταση.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Σε πολλούς δημοσιογράφους δεν άρεσαν οι κραυγαλέες χρυσές ζάντες
άλλοι καιροί.....
-
To πρωτο Williams νομιζω ηταν 1.8 και μετα βγηκε το διλιτρο, κανω λαθος?
-
Όχι Κώστα, η πρώτη σπορτίφ έκδοση ήταν η 1800άρα και μετά βγήκε το Williams, το οποίο ήταν από την αρχή δίλιτρο.
-
Τό ερώτημα πάντως παραμένει: είναι ή όχι υπερτιμημένο?
-
Kατ εμέ δεν ήταν υπερτιμημένο..είναι σαν να λες σήμερα είναι υπερτιμημένο το Ιmpreza WRX..?
Το site καλό αλλά τα videos πολύ μεγάλα για isdn..
-
Νομίζω ότι απο την στιγμή που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε(γιατί αμα ειναι να τρέχεις στην Γερμανία και να ψάχνεις αν ειναι μαϊμού...) δεν εχει σημασία
Παντως οι χρυσαφι ζάντες το χάλαγαν πολύ,για οδηγούς από την.. Αυστραλία είναι.(το πιάσατε το υπονοούμενο εεεεε;) -
Δεν νομιζω οτι ειναι καθολου υπερτιμημενο....Ειναι ενα απο τα αυτοκινητα που θα μεινουν στην ιστορια για τους λογους που ανελυσαν τα παιδια.
Αλλωστε ας μην ξεχναμε οτι ειναι ουσιαστικα και ο πατερας για τα νεοτερα Γαλλακια οπως rallye και vts.. -
Nαι φίλε clioV6 είναι ο παππούκας μας....
-
ωπα το μπερδεψατε το σοι
το 205 τοτε τι ειναι ? -
Ένα ακόμα Γαλλικό μικρό που στρίβει τρελλά και, με το σωστό μοτέρ, πάει και σφαίρα!
-
O παππούς και τα εγγόνια
-
Βασικά, ο παππούς ήταν το Renault 8 Gordini.
Μετά ήρθε το Renault 5 στις γρήγορες εκδόσεις του (Alpine, 5 GT Turbo), το έξοχο 205 (GTI και Τ16), το Clio (1.8 και Williams), τα 106 Rallye/GTI και Saxo VTS, και το Renault Clio Sport και V6... Α, και τα 206 GTI και RC.
Ξέχασα μήπως κανένα;
-
Μας καλυψες απολυτα.....
Συμπερασμα:Αυτοι οι Γαλλοι ειναι οι βασιλιαδες των βουνων.
30 χρονια ιστοριας. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βασικά, ο παππούς ήταν το Renault 8 Gordini.Μετά ήρθε το Renault 5 στις γρήγορες εκδόσεις του (Alpine, 5 GT Turbo), το έξοχο 205 (GTI και Τ16), το Clio (1.8 και Williams), τα 106 Rallye/GTI και Saxo VTS, και το Renault Clio Sport και V6... Α, και τα 206 GTI και RC.
Ξέχασα μήπως κανένα;
306 GTI, RACE Και για να μην τα ξαναξεχασεις, τιμωρια, θα τα γραψεις 1000 φορες το καθενα!
-
Ωραίο σόι..
-
Ωραια πραγματα....
-
A-Γαλλιαση!!!!
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
Βασικά, ο παππούς ήταν το Renault 8 Gordini.
Μετά ήρθε το Renault 5 στις γρήγορες εκδόσεις του (Alpine, 5 GT Turbo), το έξοχο 205 (GTI και Τ16), το Clio (1.8 και Williams), τα 106 Rallye/GTI και Saxo VTS, και το Renault Clio Sport και V6... Α, και τα 206 GTI και RC.
Ξέχασα μήπως κανένα;
306 GTI, RACE Και για να μην τα ξαναξεχασεις, τιμωρια, θα τα γραψεις 1000 φορες το καθενα!
Εσύ πας στα μικρομεσαία, ενώ εγώ έμεινα στα μικρά! Αν επεκτεινόμουν στα μικρομεσαία, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα έβαζα μόνον τα 306, αλλά και τα γρήγορα 11άρια!
-
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=100&article=2730
Άρθρο - γνωριμία του ΣΧ με το Clio WilliamsΚι άλλο ένα για να παινέψω το σπίτι μου (και να εντοπίσω άλλο ένα μοντέλο που 'χάθηκε στη μετάφραση' της αναζήτησης των απογόνων του Williams, ίσως ο πιο άμεσος απόγονος από όλους τους προαναφερθέντες):
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=68&article=1405
κι άλλο ένα συγκριτικούλι εποχής:
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=64&article=1284
Renault Clio Williams - Γιατί τόσος ντόρος?