Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests- Euro NCAP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests- Euro NCAP
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 43
    • 44
    • 17 / 44
    Περί αυτοκίνησης
    40
    862
    13261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gre last edited by

      Ο χρήστης travelman έγραψε:
      Από το καρσπότινγκ κατευθείαν εδώ για αλλή μία κλασσική περίπτωση όπου σουβ πατάει χαμηλό αμάξι

      http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_60.html

      Δεν είναι suv, Mercedes A-class είναι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gerpapad last edited by

        Ο χρήστης GerPapad έγραψε:

        Thanks.Δηλαδη ειναι ασφαλες αμαξι για να το αγορασει ο αδερφος μου.Βεβαια καλυτερο της εναλλακτικης του επιλογης,του Hyundai i20,δεν ειναι σε καμια περιπτωση.
        BTW,εχω το i20 και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

        ας μην το παρει ρε συ....αν ειναι να δωσεις σε καινουργιο αυτοκινητο κεφαλαιο...κατω απο 5 αντε 4 αστερια μην το αγορασεις.

        Δηλαδη να βαδισει στα χναρια μου και να παρει ενα hyundai i20.

        Επειδη ρωτησα τον bro μου και ειπε οτι δεν θελει το i20 λογω του οτι το εχω ηδη εγω,ειναι αναμεσα σε Dacia Sandero και Chevrolet Aveo.Ποιο ειναι το καλυτερο,κατα την γνωμη σας;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Ο χρήστης gre έγραψε:

          Από το καρσπότινγκ κατευθείαν εδώ για αλλή μία κλασσική περίπτωση όπου σουβ πατάει χαμηλό αμάξι

          http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_60.html

          Δεν είναι suv, Mercedes A-class είναι!

          Σαν παραδειγμα έχει χρησιμοποιηθεί και απο την Mercedes ως ένα ατού της Α Class το τύπου σάντουιτς δάπεδο του σε θέμα παθητικής ασφάλειας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης GerPapad έγραψε:

            Επειδη ρωτησα τον bro μου και ειπε οτι δεν θελει το i20 λογω του οτι το εχω ηδη εγω,ειναι αναμεσα σε Dacia Sandero και Chevrolet Aveo.Ποιο ειναι το καλυτερο,κατα την γνωμη σας;

            Ειμαι αρκετα σιγουρος οτι τα Aveo και Sandero εχουν πωληθει και σε αλλους... μηπως να το ξανασκεφτοταν?

            Ανοιξε ενα VS topic με τα αμαξια που τον ενδιαφερουν να τα θαψουμε με ανεση... εδω ειμαστε στα crash test!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:

              Επειδη ρωτησα τον bro μου και ειπε οτι δεν θελει το i20 λογω του οτι το εχω ηδη εγω,ειναι αναμεσα σε Dacia Sandero και Chevrolet Aveo.Ποιο ειναι το καλυτερο,κατα την γνωμη σας;

              Ειμαι αρκετα σιγουρος οτι τα Aveo και Sandero εχουν πωληθει και σε αλλους... μηπως να το ξανασκεφτοταν?

              Ανοιξε ενα VS topic με τα αμαξια που τον ενδιαφερουν να τα θαψουμε με ανεση... εδω ειμαστε στα crash test!

              Ή και στο παρακάτω που έχει τεθεί το ερώτημα και έχουν δωθεί κάποιες απαντήσεις http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=39485&start=45#p1688990 για να μην είμαστε και

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gerpapad last edited by

                OK.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ioannis-zois last edited by

                  Είχα σήμερα μια συζήτηση με κάποιους φοιτητές και θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση σχετικάμε τα crash tests: Όπως τονίζεται στην ιστοσελίδα του euroncap, τα αποτελέσματα σε κάθε κατηγορία είναι συγκριτικά (και αφορούν την συγκεκριμένη κατηγορία). Σύγκριση μοντέλων σε διαφορετικές κατηγορίες απαιτεί προσοχή. Για παράδειγμα, μπορεί ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας suv να έχει 3 ή 4 ενώ ένα μικρομεσαίο πχ να έχει 5. Αυτό σημαίνει πως εάν συγκρουσθούν με ακίνητο και ακλόνητο εμπόδιο (όπως συμβαίνει στο τυποποιημένο εμπρόσθιο τεστ), ο οδηγός του μικρομεσαίου θα υποστεί μικρότερους τραυματισμούς από τον οδηγό του suv. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Ο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΘΑ ΥΠΟΣΘΕΙ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ. Aυτό το σενάριο (σύγκρουση μεταξύ τους) είναι πιο πολύπλοκο και θέλει περισσότερη μελέτη για να βγει συμπέρασμα, πάντως θα πρέπει να έχουμε κατά νουν πως στις συγκρούσεις με κινουμενα αντικείμενα/αυτοκίνητα, έχει πλεονέκτημα αυτός που έχει μεγαλύτερη μάζα (ασκούνται μικρότερες δνάμεις στον οδηγό του μεγαλύτερου οχήματος αν υποθέσουμε αντίθετες ταχύτητες, από αρχές διατήρησης ενέργεια και ορμής οι δυνάμεις που ασκούνται βασικά εξαρτώνται από ταχύτητα και μάζα).
                  ΙΠΖ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pico last edited by

                    Εμένα λογικό μου ακούγεται, σκέψου δηλαδή κατά πόσο ένα smart μπορεί να αναπαραστήσει το ακλόνητο εμποδίο απέναντι σε μια νταλίκα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
                      Είχα σήμερα μια συζήτηση με κάποιους φοιτητές και θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση σχετικάμε τα crash tests: Όπως τονίζεται στην ιστοσελίδα του euroncap, τα αποτελέσματα σε κάθε κατηγορία είναι συγκριτικά (και αφορούν την συγκεκριμένη κατηγορία). Σύγκριση μοντέλων σε διαφορετικές κατηγορίες απαιτεί προσοχή. Για παράδειγμα, μπορεί ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας suv να έχει 3 ή 4 ενώ ένα μικρομεσαίο πχ να έχει 5. Αυτό σημαίνει πως εάν συγκρουσθούν με ακίνητο και ακλόνητο εμπόδιο (όπως συμβαίνει στο τυποποιημένο εμπρόσθιο τεστ), ο οδηγός του μικρομεσαίου θα υποστεί μικρότερους τραυματισμούς από τον οδηγό του suv. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Ο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΘΑ ΥΠΟΣΘΕΙ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ. Aυτό το σενάριο (σύγκρουση μεταξύ τους) είναι πιο πολύπλοκο και θέλει περισσότερη μελέτη για να βγει συμπέρασμα, πάντως θα πρέπει να έχουμε κατά νουν πως στις συγκρούσεις με κινουμενα αντικείμενα/αυτοκίνητα, έχει πλεονέκτημα αυτός που έχει μεγαλύτερη μάζα (ασκούνται μικρότερες δνάμεις στον οδηγό του μεγαλύτερου οχήματος αν υποθέσουμε αντίθετες ταχύτητες, από αρχές διατήρησης ενέργεια και ορμής οι δυνάμεις που ασκούνται βασικά εξαρτώνται από ταχύτητα και μάζα).
                      ΙΠΖ

                      πολυ σωστα.....εχει ξαναανφερθει το θεμα κατι σελιδες πισω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Αυτό το χρέπι της Toyota έρχεται Ελλάδα ???

                        http://www.euroncap.com/results/toyota/ ... 9/391.aspx

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          http://www.euroncap.com/results/escperf.aspx

                          Aφού δοκιμάσαν τη mito γιατί λείπουν τα αποτελέσματά της;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            http://www.euroncap.com/results/escperf.aspx

                            Aφού δοκιμάσαν τη mito γιατί λείπουν τα αποτελέσματά της;

                            'More than 40 cars are covered by the tests so far. Although all cars passed the test, the location of the stability control button on the Subaru Impreza was criticised, because the system could be knocked off accidentally without the driver realising. And the Alfa Romeo Mito’s failed the test when the car's three-mode steering system – DNA – was set to Dynamic mode.'
                            http://www.esafetychallenge.eu/en/esafety_challenge/news_events/news/esc_performance_tests.htm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pico last edited by

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                              http://www.euroncap.com/results/escperf.aspx

                              Aφού δοκιμάσαν τη mito γιατί λείπουν τα αποτελέσματά της;

                              'More than 40 cars are covered by the tests so far. Although all cars passed the test, the location of the stability control button on the Subaru Impreza was criticised, because the system could be knocked off accidentally without the driver realising. And the Alfa Romeo Mito’s failed the test when the car's three-mode steering system – DNA – was set to Dynamic mode.'
                              http://www.esafetychallenge.eu/en/esafety_challenge/news_events/news/esc_performance_tests.htm

                              Μήπως στο νταινάμικ μόουντ το αυτοκίνητο δεν αφήνει το ESP να επέμβει χάριν 'αγνής οδηγικής απόλαυσης'?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                http://www.euroncap.com/results/escperf.aspx

                                Aφού δοκιμάσαν τη mito γιατί λείπουν τα αποτελέσματά της;

                                'More than 40 cars are covered by the tests so far. Although all cars passed the test, the location of the stability control button on the Subaru Impreza was criticised, because the system could be knocked off accidentally without the driver realising. And the Alfa Romeo Mito’s failed the test when the car's three-mode steering system – DNA – was set to Dynamic mode.'
                                http://www.esafetychallenge.eu/en/esafety_challenge/news_events/news/esc_performance_tests.htm

                                Μα το ξέρω αυτό, το θέμα είναι γιατί δεν υπάρχουν τα αποτελέσματα στο site.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cabala10 last edited by

                                  αφου δεν καταφερε να τα περασει ποιος ο λογος να τα εχουν στο site?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    1ον μόνο στο D δεν πέρασε

                                    2ον για τον ίδιο λόγο που έχουν και αποτυχημένα crash test και όχι μόνο 5αστερα

                                    3ον για πληροφόριση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      γιατι προφανως ηταν αλλου το προβλημα που τους αναγκασε να γινει αυτο και οχι με τα κλασσικα προβληματα με τα τρακαρισματα
                                      edit

                                      http://www.euroncap.com/tests/alfa_rome ... 8/332.aspx

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Πώς απαντάει αυτό που έβαλες στην απορία μου;

                                        Ποιά ήταν τα 'άλλα προβλήματα';

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          πολλα μπορει να ειναι ισως να μουλαρωσαν τα ηλεκτρονικα της

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            doh... Καλά, ό,τι πεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 17 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr