-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
στημενα ειναι ολα αυτα.
κοψαν το δεξι ραμφος απο το παλιο ,και με την συγκρουση ξεκολησε σαν χαρτι.+1 και συν οτι το αμαξι αυτο δεν εχει ουτε καν μοτερ
-
Πέρα από το γεγονός ότι το βίντεο έχει δημοσιευτεί μήνες πριν στο θέμα που του ταιριάζει, viewtopic.php?p=1617909#p1617909 , θεωρώ αυτονόητο ότι τα σημερινά οχήματα είναι αιώνες μπροστά σε παθητική ασφάλεια από ένα αμάξι της δεκαετίας του 50.
Για την αισθητική των αμερικάνικων οχημάτων, ίσως να είναι πολύ ωραία στις ταινίες, όταν τα βλέπουμε κάπου παρκαρισμένα και καλογυαλισμένα αλλά το όχημα έχει σαν βασικό σκοπό την ποιοτική μετακίνηση όπως αυτή καθορίζεται από διάφορες παραμέτρους καί όχι την αισθητική τέρψη. Για αυτό όταν βλέπω ένα όχημα που καίει 30+λ τα 100χλμ, πάει γρήγορα όσο i10, έχει χειρότερη παθητική ασφάλεια από ένα 2.5μετρο όχημα του σήμερα και με εξωτερικό σχέδιο που αντί να προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα επιδεινώνει περισσότερο την κατάσταση με χάλια αεροδυναμική και έξτρα βάρος δεν μπορώ παρά να το θεωρήσω καλοσχεδιασμένη κιτσαρία. Form follows function λένε οι απανταχού σχεδιαστές που σέβονται τον εαυτό τους και φυσικά οι αμερικάνοι σέβονταν και αυτοί τον αυτό τους. Απλά επειδή ο πελάτης είναι αυτός που καθορίζει ποιές αρετές πρέπει να έχει ένα προιόν, οι αμερικάνοι του 50 απλά ζήτησαν λίγη κιτσαρία, ασχέτως παθητικής ασφάλειας ή κατανάλωσης. Και οι αμερικάνοι σχεδιαστές σαν υπεύθυνοι επαγγελματίες τους τη σέρβιραν στο πιάτο...
-
Εκτίμησή μου είναι ότι αν γίνει μια δοκιμή με ένα τυπικό αμερικάνικο οικογενειακό του 1950 με ένα αντίστοιχο ευρωπαικό της αυτής σχεδιαστικής ηλικίας, το δεύτερο θα βρεθεί σε μειονεκτικότερη θέση, λόγω βάρους και μεγαλύτερων προβόλων και μόνο.
Το θέμα με την κατανάλωση έχει πολλές πλευρές. Η κυριώτερη, και αυτή που παραβλέπεται πάντοτε από τους ευρωπαιοκεντρικούς τη σκέψη, είναι ότι τα αμερικάνικα αυτοκίνητα και καύσιμα είχαν αστείους ή και μηδενικούς φόρους σε σχέση με την κατάσταση που επικρατούσε ή και επικρατεί αλλού, και ιδίως σε μη αυτοκινητοπαραγωγά ή ενεργειακά αυτάρκη κράτη. Μπορεί να ήταν σημαντικό για έναν π.χ. ιταλό στα 1960 το αυτοκίνητό του να καίει 13 λίτρα στα 100 χλμ αντί για 16, αλλά για έναν αμερικάνο με δεδομένα τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη και τα πάμφθηνα καύσιμα ήταν αστειότητες, παρά τα πολύ περισσότερα χλμ. που αναγκάζεται να κάνει κάθε μέρα για τις υποθέσεις του.
Τώρα είναι σημαντικά και για τους δύο, αν και πάλι περισσότερο για τον μέσο ευρωπαίο ή ιάπωνα, αλλά και κοινή υπόθεση για το περιβάλλον.
Γιατί όμως τα καύσιμα και τα αυτοκίνητα ήταν και είναι πάμφθηνα στην αμερική? Γιατί η αυτοκινητοβιομηχανία και η αυτοκίνηση ήταν και είναι παράγοντες ανάπτυξης και όχι στείρας εισαγόμενης κατανάλωσης και επίδειξης. Και γιατί η μαζική αυτοκίνηση ήταν πριν από ένα αιώνα ο μοναδικός τρόπος να κατακτηθεί και να αναπτυχθεί ταχύτατα η νέα ήπειρος, αλλά και τώρα με την αποκέντρωση που υπάρχει αλλά και τη βλακώδη υποανάπτυξη και μαρασμό των ΜΜΜ, ο μοναδικός τρόπος να λειτουργήσει όπως παλιά αυτό το κράτος-ήπειρος.
Ένα από τα πιο hot issues στο αμερικάνικο καθημερινό γίγνεσθαι και επιχειρείν, ήταν και είναι η τιμή των καυσίμων. -
η οποια δημιουργησε την νοοτροπία που προσαπθουμε να αποβάλουμε σημερα και μαζι της την τρομακτική μόλυνσή του πλανήτη .
-
Καλέ μου tractioner ...
Εκπλήσσομαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πως δείχνεις να ΜΗΝ κατάλαβες την ουσία της παραπάνω δοκιμής...
Διαβάζεις, η απλά κοιτάς τις εικονίτσες (μάλλον το δεύτερο, έ;)Γιατί στην Ελλάδα πρέπει να εξηγείς πάντα τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που φαίνονται κι από μόνα τους;;;
-
να κανω μια ερωτηση:το chevrolet aveo που πωλειται τωρα εχει παρει αληθεια 2/5 αστερια στο euroncap;
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
στημενα ειναι ολα αυτα.
κοψαν το δεξι ραμφος απο το παλιο ,και με την συγκρουση ξεκολησε σαν χαρτι.+1 και συν οτι το αμαξι αυτο δεν εχει ουτε καν μοτερ
Τα καινούρια αμάξια έχουν μπάρες μπροστά για να μοιράζουν την σύγκρουση και να έχουν καλά αποτελέσματα σε πλαγιομετωπικές. Τα πολλά αστεράκια σημαίνουν ότι ο κατασκευαστής έχει περάσει πολλές ώρες κάνοντας μικροαλλαγές που όμως κάνουν το αμάξι να συμπεριφέρεται πολύ καλά στην δοκιμή σύγκρουσης.
Τα παλιά αμάξια δεν είχαν τέτοιες μπάρες γιατί οι δοκιμές γινόντουσαν σε ολόκληρη τη μούρη.Ας ρίξουν τα καινούρια αμάξια ακριβώς μούρη με μούρη πάνω στα παλιά να δούμε πόσο καλύτερα τα έκαναν.
-
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
να κανω μια ερωτηση:το chevrolet aveo που πωλειται τωρα εχει παρει αληθεια 2/5 αστερια στο euroncap;κάνεις λάθος .... δεν έχει 2 αστεράκια , αλλά 1,5
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Καλέ μου tractioner ...
Εκπλήσσομαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πως δείχνεις να ΜΗΝ κατάλαβες την ουσία της παραπάνω δοκιμής...
Διαβάζεις, η απλά κοιτάς τις εικονίτσες (μάλλον το δεύτερο, έ;)Γιατί στην Ελλάδα πρέπει να εξηγείς πάντα τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που φαίνονται κι από μόνα τους;;;
Πιστεψε με διαβασα προσεκτικα τα σχολια σου πανω απο καθε φωτο που παρεθεσες (οχι δεν περασα την σελιδα κοιτωντας μονο τις εικονες οπως θα εκανε ενα νηπιο) και σε συνδιασμο με τον τιτλο ''No Airbag: εμείς πεθαίνουμε σαν άντρες... '' τι μηνυμα ακριβως ηθελες να περασεις δεν το καταλαβα, καθοτι ΕΛΛΗΝΑΣ που αδυνατει κατανοησει τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Ισως θα επρεπε να ποσταρεις γενικοτερα σε καποια αλλη χωρα για να γινεσε ποιο κατανοητος, μιας κ το επιπεδο προβληματισμου, διανοησης κ τοποθετησεων σου,ειναι για εμας τους ΕΛΛΗΝΙΣΚΟΥΣ πραγματικη δοκιμασια για το μυαλο μας!
Δε πειραζει φιλε webfox θα αναπτυχθουμε καποτε κ εμεις πνευματικα κ ισως να σε κατανοησουμε!Υ.Γ. Με συγχωρεις για το ειρωνικο υφους, αλλα δεν εχεις δικαιωμα να υποτιμας την νοημοσυνη κανενος. Απλα αν ειχες την διαθεση να εξηγησεις χωρις να υποτιμησεις κ ειρωνευτεις θα ηταν καλυτερα κ ισως ετσι με τοποθετουσες κ στη θεση μου,Κ πιστεψε δεν θα ειχα κανενα προβλημα να σου που κ ενα sorry αν παρεξηγησα η δεν καταλαβα κατι.Σαν συμβουλη στο λεω κ ας ειμαι υποδιεστερος σου!
-
crach test Volvo C30 2009
http://www.euroncap.com/results/volvo/c30/373.aspx
από τα λίγα, που έχουν αξιοπρεπή χαρακτηριστικά στις πλάγιες προσκρούσεις με στύλο (SIPS)
http://www.youtube.com/watch?v=0QWohTBhl0o
http://www.youtube.com/watch?v=KlEZSa9NOmQ
επίσης οι μετρήσεις δείχνουν ότι το σύστημα προστασίας του αυχένα (WHIPS), κάνει δουλεία
Youtube Video -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
να κανω μια ερωτηση:το chevrolet aveo που πωλειται τωρα εχει παρει αληθεια 2/5 αστερια στο euroncap;
κάνεις λάθος .... δεν έχει 2 αστεράκια , αλλά 1,5
Δηλαδη ειναι παρα πολυ ασφαλες αμαξι(LOL!!!).Αλλα το παλιοτερο μοντελο,οσο ηταν ακομα Daewoo Kalos,ειχε παρει 3/5 αστερια.Πως γινεται το πιο καινουριο να εχει τα μισα αστερια.Ρωταω γιατι θελει να το παρει ο αδερφος μου και τον προβληματιζει η ασφαλεια.Βασικα,ειναι αναμεσα σε aveo και hyundai i20(το οποιο το εχω παρει εγω!!!).Εγω του λεω να παρει και αυτος ενα i20,που ειναι και 5αστερο,αλλα αυτος εκει...
-
Από το καρσπότινγκ κατευθείαν εδώ για αλλή μία κλασσική περίπτωση όπου σουβ πατάει χαμηλό αμάξι
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
...Πιστεψε με διαβασα προσεκτικα τα σχολια σου πανω απο καθε φωτο που παρεθεσες (οχι δεν περασα την σελιδα κοιτωντας μονο τις εικονες οπως θα εκανε ενα νηπιο) και σε συνδιασμο με τον τιτλο ''No Airbag: εμείς πεθαίνουμε σαν άντρες... '' τι μηνυμα ακριβως ηθελες να περασεις δεν το καταλαβα, καθοτι ΕΛΛΗΝΑΣ που αδυνατει κατανοησει τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ....επειδή είμαι αλλεργικός στους βλάκες και ΑΚΟΜΑ χειρότερα, σε ανθρώπους που το ΠΑΙΖΟΥΝ βλάκες, όποτε αναπτυχθείσης (όπως λες ΕΣΥ) πνευματικά, ας κάνουμε κουβέντα...μέχρι τότε όμως...παίξε μόνος σου μπάλα...εγώ έχω βρει την παρέα μου που ΚΑΤΕΧΕΙ να κατανοεί αυτά που γράφει η πένα μου...
ΡΕ ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ ΣΑΣ...
(πόσο δύστυχο και μίζερο πρέπει να νιώθει ένα άτομο ΧΩΡΙΣ ίχνος χιούμορ... ) -
Ο χρήστης webfox έγραψε:
...Πιστεψε με διαβασα προσεκτικα τα σχολια σου πανω απο καθε φωτο που παρεθεσες (οχι δεν περασα την σελιδα κοιτωντας μονο τις εικονες οπως θα εκανε ενα νηπιο) και σε συνδιασμο με τον τιτλο ''No Airbag: εμείς πεθαίνουμε σαν άντρες... '' τι μηνυμα ακριβως ηθελες να περασεις δεν το καταλαβα, καθοτι ΕΛΛΗΝΑΣ που αδυνατει κατανοησει τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
...επειδή είμαι αλλεργικός στους βλάκες και ΑΚΟΜΑ χειρότερα, σε ανθρώπους που το ΠΑΙΖΟΥΝ βλάκες, όποτε αναπτυχθείσης (όπως λες ΕΣΥ) πνευματικά, ας κάνουμε κουβέντα...μέχρι τότε όμως...παίξε μόνος σου μπάλα...εγώ έχω βρει την παρέα μου που ΚΑΤΕΧΕΙ να κατανοεί αυτά που γράφει η πένα μου...
ΡΕ ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ ΣΑΣ...
(πόσο δύστυχο και μίζερο πρέπει να νιώθει ένα άτομο ΧΩΡΙΣ ίχνος χιούμορ... )Συμφωνω μαζι σου οτι οι βλακες προκαλουν αλλεργια κ ιδιετερα ατομα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι δεν ειναι κ χαρακτηριζουν ετσι τους υπολοιπους!
Δεν εχω, ουτε ειχα την διαθεση να αντιπαρατεθω μαζι σου κ να σου επιστρεψω το υβρεολογιο σου,πρωτον γιατι δεν ειναι του χαρακτηρα μου,κ δευτερον γιατι σεβομαι το forum.
Απλα σε αγνοω!
Φιλικα
Ο δυστυχος κ μιζερος! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Καλέ μου tractioner ...
Εκπλήσσομαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πως δείχνεις να ΜΗΝ κατάλαβες την ουσία της παραπάνω δοκιμής...
Διαβάζεις, η απλά κοιτάς τις εικονίτσες (μάλλον το δεύτερο, έ;)Γιατί στην Ελλάδα πρέπει να εξηγείς πάντα τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που φαίνονται κι από μόνα τους;;;
Πιστεψε με διαβασα προσεκτικα τα σχολια σου πανω απο καθε φωτο που παρεθεσες (οχι δεν περασα την σελιδα κοιτωντας μονο τις εικονες οπως θα εκανε ενα νηπιο) και σε συνδιασμο με τον τιτλο ''No Airbag: εμείς πεθαίνουμε σαν άντρες... '' τι μηνυμα ακριβως ηθελες να περασεις δεν το καταλαβα, καθοτι ΕΛΛΗΝΑΣ που αδυνατει κατανοησει τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Ισως θα επρεπε να ποσταρεις γενικοτερα σε καποια αλλη χωρα για να γινεσε ποιο κατανοητος, μιας κ το επιπεδο προβληματισμου, διανοησης κ τοποθετησεων σου,ειναι για εμας τους ΕΛΛΗΝΙΣΚΟΥΣ πραγματικη δοκιμασια για το μυαλο μας!
Δε πειραζει φιλε webfox θα αναπτυχθουμε καποτε κ εμεις πνευματικα κ ισως να σε κατανοησουμε!Υ.Γ. Με συγχωρεις για το ειρωνικο υφους, αλλα δεν εχεις δικαιωμα να υποτιμας την νοημοσυνη κανενος. Απλα αν ειχες την διαθεση να εξηγησεις χωρις να υποτιμησεις κ ειρωνευτεις θα ηταν καλυτερα κ ισως ετσι με τοποθετουσες κ στη θεση μου,Κ πιστεψε δεν θα ειχα κανενα προβλημα να σου που κ ενα sorry αν παρεξηγησα η δεν καταλαβα κατι.Σαν συμβουλη στο λεω κ ας ειμαι υποδιεστερος σου!
μαλλον θελει να ειρωνευτει τα παλια αμαξια .
-
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
να κανω μια ερωτηση:το chevrolet aveo που πωλειται τωρα εχει παρει αληθεια 2/5 αστερια στο euroncap;1.5 αστέρι έχει τo τετράθυρο AVEO. Το τρίθυρο/πεντάθυρο έχει περάσει crash test ως Kalos και έχει 3 αστέρια στην έκδοση με τα δύο μόνο airbags...
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/256.aspx
-
Thanks.Δηλαδη ειναι ασφαλες αμαξι για να το αγορασει ο αδερφος μου.Βεβαια καλυτερο της εναλλακτικης του επιλογης,του Hyundai i20,δεν ειναι σε καμια περιπτωση.
BTW,εχω το i20 και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος. -
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
Thanks.Δηλαδη ειναι ασφαλες αμαξι για να το αγορασει ο αδερφος μου.Βεβαια καλυτερο της εναλλακτικης του επιλογης,του Hyundai i20,δεν ειναι σε καμια περιπτωση.
BTW,εχω το i20 και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.ας μην το παρει ρε συ....αν ειναι να δωσεις σε καινουργιο αυτοκινητο κεφαλαιο...κατω απο 5 αντε 4 αστερια μην το αγορασεις.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Thanks.Δηλαδη ειναι ασφαλες αμαξι για να το αγορασει ο αδερφος μου.Βεβαια καλυτερο της εναλλακτικης του επιλογης,του Hyundai i20,δεν ειναι σε καμια περιπτωση.
BTW,εχω το i20 και πρεπει να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.ας μην το παρει ρε συ....αν ειναι να δωσεις σε καινουργιο αυτοκινητο κεφαλαιο...κατω απο 5 αντε 4 αστερια μην το αγορασεις.
Δηλαδη να βαδισει στα χναρια μου και να παρει ενα hyundai i20.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Από το καρσπότινγκ κατευθείαν εδώ για αλλή μία κλασσική περίπτωση όπου σουβ πατάει χαμηλό αμάξιΔεν είναι suv, Mercedes A-class είναι!
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap