-
κουβεντα να γινεται μωρε
μονο οι αλλοι θα λενε πώς τα μοτερ και τα πατωματα ειναι δικα τους?(και ας μην ειναι) θελουμε κι εμεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απλα εχει διαφορετικη χωρητικοτητα σε σχεση με τον αμερικανικο 5κυλινδρο και εντελως τυχαια(?) ιδια σε καθε κυλινδρο με αυτη του 2λιτρου δεν ξερω αν πηραν μονο το μπλοκ , αλλα αυτο μου φαινεται απιθανο, τα σωθικα που ειναι στη ουσια το μοτερ, αλλα και η λειτουργια ειναι ιδια με το 2λιτροEίναι σίγουρο ότι δεν είναι ο vr5 με τούρμπο?
-
ετσι μου ειπε εγκυρη πηγη μου
να σε ρωτησω μπορεις να μου βρεις τα τεχνικα αυτου του μοτερ να συγκρινω τη χωρητικοτητα και τη διαδρομη των πιστονιων να λυθει σε ολους η απορια..
-
o vr5 καπου ειδα οτι ειναι v-5 oxι straight..ισχυει αυτο το πραγμα?
για δωστε φωτα παρακαλω...
-
2.5 ΤFSI
2480cc
82.5x92.8mm
496cc
cylinder head: GJV-450 vermicular graphite cast iron2.5 20v
2480cc
82.5x92.8mm
496cc
cylinder head: cast aluminium alloyΤελικά μάλλον ο 2.5 TFSI δεν είναι ο VR5, αλλά πρέπει να είχε σα βάση τον αμερικάνικο inline-5 (με τη χρήση διαφορετικών μετάλλων φυσικά)...
(Στην ουσία δε λέγεται V5 γιατί απλά είχε πολύ μικρή γωνία μεταξύ των 5 κυλίνδρων, για κάποιους δε είναι μυστήριο πως εξισορροπούσε ο συγκεκριμένος κινητήρας μιας και η μία μπάνκα είχε 3 και η άλλη 2 κυλίνδρους ) -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
2.5 ΤFSI
2480cc
82.5x92.8mm
496cc
cylinder head: GJV-450 vermicular graphite cast iron2.5 20v
2480cc
82.5x92.8mm
496cc
cylinder head: cast aluminium alloyΤελικά μάλλον ο 2.5 TFSI δεν είναι ο VR5, αλλά πρέπει να είχε σα βάση τον αμερικάνικο inline-5 (με τη χρήση διαφορετικών μετάλλων φυσικά)...
(Στην ουσία δε λέγεται V5 γιατί απλά είχε πολύ μικρή γωνία μεταξύ των 5 κυλίνδρων, για κάποιους δε είναι μυστήριο πως εξισορροπούσε ο συγκεκριμένος κινητήρας μιας και η μία μπάνκα είχε 3 και η άλλη 2 κυλίνδρους )δεν έχει σημασία λόγο της πολύ μικρής περιεχόμενης γωνίας...
τελικά δηλαδή το TTRS έχει κινητήρα από φορτηγό? όπως και άλλα τέρατα της εποχής (Viper, Diablo et al)
για αυτό πάει γ@μιώντας!
με το RS3 τί έγινε ρε παιδιά?
-
αν ειναι στην επομενη γενια..τωρα παλιωσε το μοντελο και δεν ξερω και τι παιζει με τη ζητηση του ttrs ωστε να δουμε ποσοι ειναι διαθετημενοι να δωσουν 60-70Κ για ενα Α3-golf
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
60-70Κ για ενα Α3-golfκι εσύ Βρούτε!?
εγώ πάντως θα τα έδινα...
-
Θα ήθελα να δω αυτό το φοβερό από ο,τι φαίνεται μοτέρ γυρισμένο κατά 90ο σε ένα Α5 Sportback.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
60-70Κ για ενα Α3-golf
κι εσύ Βρούτε!?
εγώ πάντως θα τα έδινα...
παντως το αν θα το αγοραζαν παιζει το ρολο του...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θα ήθελα να δω αυτό το φοβερό από ο,τι φαίνεται μοτέρ γυρισμένο κατά 90ο σε ένα Α5 Sportback.πολυ δυσκολα θα δεις κατι τετοιο μιας και για το σασι του Α4 υπαρχει το κοντινης ιπποδυναμμης 3λιτρο κομπρεσσορατο το οποιο εχει ουσιαστικα ιδια ιπποδυναμη..αρα χλωμο να παει σε αυτο το πατωμα ο 5κυλινδρος
ειδικα τωρα που φαινεται οτι χωρισαν τελειως τα τσανακια τους τα γκολφοειδη με τα μεγαλα audi.
μαλλον επειδη πρεπει να ειναι αδυνατο να μπει στο ΤΤ ο 3λιτρος (δε ξερω ποσες μοιρες ειναι ο V6, αλλα αν ξεπερναει καποιες δεν μπαινει) εβγαλαν το 2.5 και επειδη ηθελαν να μπουν στο ματι της bmw με το 'καταπληκτικο' μοτερ της εβαλαν κομπρεσσορα στο 3λιτρο (λιγοτερο αποδοτικη τεχνολογια) και εβγαλαν πιο δυνατο μοτερ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μαλλον επειδη πρεπει να ειναι αδυνατο να μπει στο ΤΤ ο 3λιτρος (δε ξερω ποσες μοιρες ειναι ο V6, αλλα αν ξεπερναει καποιες δεν μπαινει)
Αν ξεπερνάει τις 15 δεν μπαίνει.
Μόνο ο VR6 χωράει.
To ξέρω ότι είναι σχεδόν απίθανο να δούμε τον 5κύλινδρο σε διαμήκη διάταξη, αλλά θα ήθελα να ξαναδώ πέντε πιστονάκια σε σειρά να συνεργάζονται με τρία διαφορικά, μετά από χρόνια. Βέβαια, ο V6 είναι ότι καλύτερο από θέμα ζυγίσματος για τα διαμήκη, καλύτερος και από τον 4κύλινδρο (και κοντύτερος και όχι ιδιαίτερα βαρύτερος) και ο συγκεκριμένος Kompressor πρέπει να είναι απίστευτος, κρίνοντας από τα διαγράμματα.
-
-
Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.Sorry... , λαθος απο βιασυνη, τα φρενα ηθελα να πω...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.
Sorry... , λαθος απο βιασυνη, τα φρενα ηθελα να πω...
γλωσέψατε την μπέρδα σας.... για αυτό λέω κι εγώ ότι πρέπει να τα ονομάζουμε μπλοκέ αφού αυτό θέλουν να κάνουν! και το Haldex τετρακίνηση δε το λέμε? ή έχετε ξεχάσει την φράση ψευτοτετρακίνηση? οπότε να λέτε για αυτά τα διάφορα ότι είναι ψευτομπλοκέ...
το S3 πάντως βασιλεύει αυτές τις βροχερές μέρες ενώ πολλοί άλλοι χαζοσπινάρουνε στα φανάρια, στις ανηφορούλες, στα ανισόπεδα κράσπεδα και στις κλειστές στροφούλες... Λέω να πάω μια βόλτα προς τα Μέγαρα να κάνουμε βρεγμένους γύρους φίλε QsisVTS? τι λες?
-
Άγγελε....θα πανε 2 S3 ακουω στα μεγαρα....μηπως να πηγαιναμε να τους κανουμε παρεα με τα κουβαδακια μας?
-
Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?βόλτα... αφού τα Μέγαρα είναι μόνο όταν τα έχεις κλείσει για μια μέρα. Είδες όμως πως τσιμπήσανε? (μη μου παρεξηγηθείτε! πλάκα κάνω)
εκτός αν θέλετε να τα κλείσουμε και να μας πάρει μετά κάποιος δώρο λάστιχα, αμορτισέρ και φρένα!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?
βόλτα... αφού τα Μέγαρα είναι μόνο όταν τα έχεις κλείσει για μια μέρα. Είδες όμως πως τσιμπήσανε? (μη μου παρεξηγηθείτε! πλάκα κάνω)
εκτός αν θέλετε να τα κλείσουμε και να μας πάρει μετά κάποιος δώρο λάστιχα, αμορτισέρ και φρένα!
Περα απο την πλακα, μπορειτε ανετα μεσω υπαρχοντος Club, ασχετως μαρκας που εχετε,
να κανετε μια εγγραφη και με 40ευρω περιπου, σε Track day που θα εχει κλεισει
το συγκεκριμενο club να μπειτε και εσεις...
Πολυ καλη περιπτωση πχ ηταν στο Lotus track day στο οποιο ειχα παρεβρεθει, και εκτος
απο τα λιζακια, εμπαιναν μεσα MG , Caterham, Porsche, Mitsu Evo, M3, ενα 500 Αbarth, Cooper S, κ.α...
AUDI S3


