Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 172
    • 173
    • 65 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7483
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      κουβεντα να γινεται μωρε

      μονο οι αλλοι θα λενε πώς τα μοτερ και τα πατωματα ειναι δικα τους?(και ας μην ειναι) θελουμε κι εμεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        απλα εχει διαφορετικη χωρητικοτητα σε σχεση με τον αμερικανικο 5κυλινδρο και εντελως τυχαια(?) ιδια σε καθε κυλινδρο με αυτη του 2λιτρου δεν ξερω αν πηραν μονο το μπλοκ , αλλα αυτο μου φαινεται απιθανο, τα σωθικα που ειναι στη ουσια το μοτερ, αλλα και η λειτουργια ειναι ιδια με το 2λιτρο

        Eίναι σίγουρο ότι δεν είναι ο vr5 με τούρμπο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          ετσι μου ειπε εγκυρη πηγη μου

          να σε ρωτησω μπορεις να μου βρεις τα τεχνικα αυτου του μοτερ να συγκρινω τη χωρητικοτητα και τη διαδρομη των πιστονιων να λυθει σε ολους η απορια..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            o vr5 καπου ειδα οτι ειναι v-5 oxι straight..ισχυει αυτο το πραγμα?

            για δωστε φωτα παρακαλω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mivec_power last edited by

              2.5 ΤFSI
              2480cc
              82.5x92.8mm
              496cc
              cylinder head: GJV-450 vermicular graphite cast iron

              2.5 20v
              2480cc
              82.5x92.8mm
              496cc
              cylinder head: cast aluminium alloy

              Τελικά μάλλον ο 2.5 TFSI δεν είναι ο VR5, αλλά πρέπει να είχε σα βάση τον αμερικάνικο inline-5 (με τη χρήση διαφορετικών μετάλλων φυσικά)...
              (Στην ουσία δε λέγεται V5 γιατί απλά είχε πολύ μικρή γωνία μεταξύ των 5 κυλίνδρων, για κάποιους δε είναι μυστήριο πως εξισορροπούσε ο συγκεκριμένος κινητήρας μιας και η μία μπάνκα είχε 3 και η άλλη 2 κυλίνδρους )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                2.5 ΤFSI
                2480cc
                82.5x92.8mm
                496cc
                cylinder head: GJV-450 vermicular graphite cast iron

                2.5 20v
                2480cc
                82.5x92.8mm
                496cc
                cylinder head: cast aluminium alloy

                Τελικά μάλλον ο 2.5 TFSI δεν είναι ο VR5, αλλά πρέπει να είχε σα βάση τον αμερικάνικο inline-5 (με τη χρήση διαφορετικών μετάλλων φυσικά)...
                (Στην ουσία δε λέγεται V5 γιατί απλά είχε πολύ μικρή γωνία μεταξύ των 5 κυλίνδρων, για κάποιους δε είναι μυστήριο πως εξισορροπούσε ο συγκεκριμένος κινητήρας μιας και η μία μπάνκα είχε 3 και η άλλη 2 κυλίνδρους )

                δεν έχει σημασία λόγο της πολύ μικρής περιεχόμενης γωνίας...

                τελικά δηλαδή το TTRS έχει κινητήρα από φορτηγό? όπως και άλλα τέρατα της εποχής (Viper, Diablo et al)

                για αυτό πάει γ@μιώντας!

                με το RS3 τί έγινε ρε παιδιά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  αν ειναι στην επομενη γενια..τωρα παλιωσε το μοντελο και δεν ξερω και τι παιζει με τη ζητηση του ttrs ωστε να δουμε ποσοι ειναι διαθετημενοι να δωσουν 60-70Κ για ενα Α3-golf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vellerefontis last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    60-70Κ για ενα Α3-golf

                    κι εσύ Βρούτε!?

                    εγώ πάντως θα τα έδινα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Θα ήθελα να δω αυτό το φοβερό από ο,τι φαίνεται μοτέρ γυρισμένο κατά 90ο σε ένα Α5 Sportback.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                        60-70Κ για ενα Α3-golf

                        κι εσύ Βρούτε!?

                        εγώ πάντως θα τα έδινα...

                        παντως το αν θα το αγοραζαν παιζει το ρολο του...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                          Θα ήθελα να δω αυτό το φοβερό από ο,τι φαίνεται μοτέρ γυρισμένο κατά 90ο σε ένα Α5 Sportback.

                          πολυ δυσκολα θα δεις κατι τετοιο μιας και για το σασι του Α4 υπαρχει το κοντινης ιπποδυναμμης 3λιτρο κομπρεσσορατο το οποιο εχει ουσιαστικα ιδια ιπποδυναμη..αρα χλωμο να παει σε αυτο το πατωμα ο 5κυλινδρος

                          ειδικα τωρα που φαινεται οτι χωρισαν τελειως τα τσανακια τους τα γκολφοειδη με τα μεγαλα audi.

                          μαλλον επειδη πρεπει να ειναι αδυνατο να μπει στο ΤΤ ο 3λιτρος (δε ξερω ποσες μοιρες ειναι ο V6, αλλα αν ξεπερναει καποιες δεν μπαινει) εβγαλαν το 2.5 και επειδη ηθελαν να μπουν στο ματι της bmw με το 'καταπληκτικο' μοτερ της εβαλαν κομπρεσσορα στο 3λιτρο (λιγοτερο αποδοτικη τεχνολογια) και εβγαλαν πιο δυνατο μοτερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            μαλλον επειδη πρεπει να ειναι αδυνατο να μπει στο ΤΤ ο 3λιτρος (δε ξερω ποσες μοιρες ειναι ο V6, αλλα αν ξεπερναει καποιες δεν μπαινει)

                            Αν ξεπερνάει τις 15 δεν μπαίνει.

                            Μόνο ο VR6 χωράει.

                            To ξέρω ότι είναι σχεδόν απίθανο να δούμε τον 5κύλινδρο σε διαμήκη διάταξη, αλλά θα ήθελα να ξαναδώ πέντε πιστονάκια σε σειρά να συνεργάζονται με τρία διαφορικά, μετά από χρόνια. Βέβαια, ο V6 είναι ότι καλύτερο από θέμα ζυγίσματος για τα διαμήκη, καλύτερος και από τον 4κύλινδρο (και κοντύτερος και όχι ιδιαίτερα βαρύτερος) και ο συγκεκριμένος Kompressor πρέπει να είναι απίστευτος, κρίνοντας από τα διαγράμματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              @Paimei
                              Αν δεν επεμβαινουν οντως τα ηλεκτρονικα στο διαφορικο, παω πασσο για το μπλοκε,
                              απλα επειδη το ονομαζει κιολας e-lsd , για αυτο και επεμενα...

                              Oσο για τον καταπληκτικο 2.5 του ΤΤ-RS ιδου οι ολες απαντησεις που ψαχνετε
                              απο το τελευταιο Αγγλικο evo... :

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                  Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.

                                  Sorry... , λαθος απο βιασυνη, τα φρενα ηθελα να πω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Δεν είπαμε ότι δεν επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά στο διαφορικό, φυσικά και υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος, είπαμε ότι δεν έχουν ανάμειξη τα φρένα.

                                    Sorry... , λαθος απο βιασυνη, τα φρενα ηθελα να πω...

                                    γλωσέψατε την μπέρδα σας.... για αυτό λέω κι εγώ ότι πρέπει να τα ονομάζουμε μπλοκέ αφού αυτό θέλουν να κάνουν! και το Haldex τετρακίνηση δε το λέμε? ή έχετε ξεχάσει την φράση ψευτοτετρακίνηση? οπότε να λέτε για αυτά τα διάφορα ότι είναι ψευτομπλοκέ...

                                    το S3 πάντως βασιλεύει αυτές τις βροχερές μέρες ενώ πολλοί άλλοι χαζοσπινάρουνε στα φανάρια, στις ανηφορούλες, στα ανισόπεδα κράσπεδα και στις κλειστές στροφούλες... Λέω να πάω μια βόλτα προς τα Μέγαρα να κάνουμε βρεγμένους γύρους φίλε QsisVTS? τι λες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      Άγγελε....θα πανε 2 S3 ακουω στα μεγαρα....μηπως να πηγαιναμε να τους κανουμε παρεα με τα κουβαδακια μας?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                          Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?

                                          βόλτα... αφού τα Μέγαρα είναι μόνο όταν τα έχεις κλείσει για μια μέρα. Είδες όμως πως τσιμπήσανε? (μη μου παρεξηγηθείτε! πλάκα κάνω)

                                          εκτός αν θέλετε να τα κλείσουμε και να μας πάρει μετά κάποιος δώρο λάστιχα, αμορτισέρ και φρένα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                            Έχει κανά τρακ ντέι ή απλά βόλτα στα πέριξ ?

                                            βόλτα... αφού τα Μέγαρα είναι μόνο όταν τα έχεις κλείσει για μια μέρα. Είδες όμως πως τσιμπήσανε? (μη μου παρεξηγηθείτε! πλάκα κάνω)

                                            εκτός αν θέλετε να τα κλείσουμε και να μας πάρει μετά κάποιος δώρο λάστιχα, αμορτισέρ και φρένα!

                                            Περα απο την πλακα, μπορειτε ανετα μεσω υπαρχοντος Club, ασχετως μαρκας που εχετε,
                                            να κανετε μια εγγραφη και με 40ευρω περιπου, σε Track day που θα εχει κλεισει
                                            το συγκεκριμενο club να μπειτε και εσεις...
                                            Πολυ καλη περιπτωση πχ ηταν στο Lotus track day στο οποιο ειχα παρεβρεθει, και εκτος
                                            απο τα λιζακια, εμπαιναν μεσα MG , Caterham, Porsche, Mitsu Evo, M3, ενα 500 Αbarth, Cooper S, κ.α...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 65 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr