-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σκεφτηκες ποτε γιατι γεμισαμε mito και 500?
Γιατί είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, σχετικά φτηνά, παίζουν χωρίς ανταγωνισμό, δίνουν στον ιδιοκτήτη μια premium αίσθηση σε προσιτή τιμή και προσφέρουν πολύ περισσότερα από ότι κοστίζουν.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι παίζουν μόνα τους. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.
Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας
Ποια audi...
Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες. -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.
Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας
Ποια audi...
Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.Ακριβώς...μόνο τα μικρά turbo μοτέρ της λείπουν τα οποία έρχονται.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
...
Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες ... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.
Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας
Ποια audi...
Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.Ακριβώς...μόνο τα μικρά turbo μοτέρ της λείπουν τα οποία έρχονται.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!
τα σπορ μοντελα της bmw παιζουν σε κατηγορια που η αλφα δεν υπαρχει καν..
ή μαλλον η μια τελειωνει εκει που ξεκιναει η αλλη
(για να δουμε τι θα γινει με τα νεα μοτερ)οσο για την πισω κινηση πρεπει να μιλατε για πολυυυυ χθες
δε βρισκω κατι κοινο αναμεσα στις 2 εταιρειες...
παντως για να το θεσουμε πιο σωστα η audi αν ειναι να συγκριθει με καποια ιταλικη εταιρεια του χθες αυτη ειναι η lancia για αυτο οπως ειχε πει ο/η alba πολλοι πελατες της lancia εχουν παει στην audi..
ας μη μιλησουμε για δηλωσεις περι προτυπων.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως για να το θεσουμε πιο σωστα η audi αν ειναι να συγκριθει με καποια ιταλικη εταιρεια του χθες αυτη ειναι η lanciaΝαι σωστό αυτό, απλά η ίδια η alfa romeo παίζει με αντίπαλο την audi στον τομέα των πωλήσεων και του ανταγωνισμού... η bmw έχει γκάμα ακριβότερη και με μεγαλύτερα κυβικά και ως εκ τούτου δε μπορεί να συγκριθεί με την alfa romeo...
-
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!
Τι εννοείς?
Γιατί μια χαρά μοντέλο δεν είναι πλέον η 159 με την δίαιτα και το νέο κινητήρα?
Ειδικά στην τιμή που την δίνουν.. -
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!
Τι εννοείς?
Γιατί μια χαρά μοντέλο δεν είναι πλέον η 159 με την δίαιτα και το νέο κινητήρα?
Ειδικά στην τιμή που την δίνουν..Θα ήταν αρκετά πιο απολαυστική στο δρόμο, με καλύτερο ζύγισμα και τη δύναμη να περνάει πιο αποτελεσματικά στο δρόμο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εντάξει τώρα Ιταλικά δεν είναι μόνο τα Άλφα...είναι και τα ΦΙΑΤ, Lancia, Ferrari κλπ...
Συμφωνώ πάντως μαζί σου...η Brera & 159 ΤΒΙ είναι ευκαιρία. Μπορείς να μου πεις όμως γιατί προτιμάνε το όντως πιο ακριβό Α4? Αυτό νομίζω δεν είναι καλό?
Επίσης απάντησέ μου...τι νομίζεις ότι θα γίνει αν η φθηνή Giulietta με σούπερ μοτέρ που (ελπίζω) θα είναι πιο φθηνή από τα Golf/Leon/Astra πάει άπατη? Δε πουλάει το ένα, δε πουλάει το άλλο...πάει να πει ότι κάτι πάει στραβά!
Τη Brera την είχαν βγάλει ανώτερη από ΤΤ και Ζ4 στο αλφίστι...αλλά πάει άπατη.
Τέσπα, κάτι πρέπει να γίνει...και αυτό είναι επιστροφή στη πίσω κίνηση με ελαφριά και φθηνά αυτοκίνητα. Το 'premium' δε της βγαίνει...
Εσύ είσαι επικίνδυνα ανιστόρητος και ημιμαθής!!
Δεν βγαίνει το premium στην Alfa όταν είχε φτάσει να πουλάει πιο ακριβά από Jaguar? Θα μας τρελάνεις?? Επειδή τώρα σου χαρίζει την 159 με 30000€ σημαίνει πως πρέπει να γίνει Seat και να αρχίσει να πουλάει φθηνά?? -
Σαν γενικότερη φιλοσοφία μιλάμε ότι η BMW είναι πιο κοντά στην άλφα αφού έχει σαν προτεραιότητα την σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά, την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός, θυσιάζει την πρακτικότητα προς όφελος της οδήγησης και το παλεύει να αποκτήσει καλαίσθητο εκκεντρικό design.
Σε αντίθεση με τα audi που δίνουν προτεραιότητα στην άνεση, την φιλικότητα στον μέσο χρήστη και την πρακτικότητα. 'Όλα αυτά τα προσφέρει σε ένα άγαρμπο και άχρωμο σχέδιο που στοχεύει να γίνει απλά αποδεκτό στην μάζα.
-
Παρόλα αυτά είναι ένα απο τα διασκεδαστικότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας της(ακόμα και απο α4).
Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν είναι απαραίτητη η πισωκίνηση για να είναι διασκεδαστικό ένα αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.
Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας
Ποια audi...
Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.Μάλλον έχει γίνει.Αν εξαιρέσω τα ανεκδιήγητα 1 και Χ6,τα υπόλοιπα είναι πολύ κοντά σ' αυτά που πρέσβευε η μιλανέζικη εταιρεία τις δεκαετίες του 60 και 70.
Για πιό πίσω,ας μη συζητάμε. -
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Παρόλα αυτά είναι ένα απο τα διασκεδαστικότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας της(ακόμα και απο α4).
Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν είναι απαραίτητη η πισωκίνηση για να είναι διασκεδαστικό ένα αυτοκίνητο.Ε καλά τώρα όταν στενεύουν τα περιθώρια και εξαντλούνται τα σοβαρά επιχειρήματα αρχίζει η ιστορία της πισωκίνησης! Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα. Με άλλα λόγια τα 2/3 των κατά τα άλλα ιδιαίτερα αξιόλογων BMW στην Ελλάδα είναι παντελώς άχρηστες και υπερτιμολογημένες!
-
@δρομεας
αχρωμο ισως, αγαρμπο θα διαφωνησω..οσο βαρετο και αν ειναι ειναι ομορφο χωρις ακροτητες απο μια εταιρεια που κανει λιγους πειραματισμους και απο ενα group το οποιο πληρωσε τις ελαχιστες σχεδιαστικες ακροτητητες του (βλεπε σεατ)η Δ για παραδειγμα αν ειχε πιο νορμαλ σχημα δε θα τη βλεπαμε συχνοτερα στο δρομο?
η μιτο δεν ειναι σχεδιαστικο ακροβατικο προσπαθωντας να μοιασει στην 8c?προτιμω το βαρετο Α4... και ας ειμαι ζωο..
στα σχεδιαστικα πειραματα παντως ισως ταιριαζετε με τη bmw
(ή μηπως πατε κι εσεις στα σιγουρα πολλες φορες )η 159 ειναι σιγουρα το πιο ομορφο αυτοκινητο της κατηγοριας, ομως δεν εχει και κατι ουσιαστικο νεο σε σχεση με την 156.. ουτε ο αντικαταστατης της 147 εχει τοσο προχωρημενο και καινοτομο σχεδιο σαν αυτο που ειχε το προηγουμενο μοντελο..
θα μου πεις καλα κανουν και κινουνται με πιο σιγουρα βηματα, δεν ξερω αν τους παιρνει να αποτυχει αυτο το μοντελο
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα.Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα.
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.
Οι Alfa Romeo μου έχουν άλλη άποψη γι' αυτό...όπως φαντάζομαι και αρκετές Mercedes πχ...
Κατά τα άλλα σωστή και σεβαστή η άποψή σου απλά δεν βρίσκει εφαρμογή σε πολλά αυτοκίνητα πλην κάποιων Mazda και κάποιων BMW. -
Ε καλά τώρα όταν στενεύουν τα περιθώρια και εξαντλούνται τα σοβαρά επιχειρήματα αρχίζει η ιστορία της πισωκίνησης! Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα. Με άλλα λόγια τα 2/3 των κατά τα άλλα ιδιαίτερα αξιόλογων BMW στην Ελλάδα είναι παντελώς άχρηστες και υπερτιμολογημένες!
Δεν θα έλεγα άχρηστες αλλά γενικά συμφωνώ.
Πισωκίνηση στην bmw δικαιολογείται πλήρως σε μια 325(ααααντε μια 320) και πάνω.Αλλιώς ποιός ο λόγος να υποστεί κανείς τα αρνητικά της πισωκίνησης?Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.
Μα εκεί βρίσκεται και η επιτυχία της 159(και άλλων προσθιοκίνητων).Οτι μπορούν να σου προσφέρουν ένα πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης παρά την προσθιοκίνηση.
-
Μη κολλάς στην BMW του εφ' άπαξ (316).Οι της Στουτγάρδης ήταν και είναι από άλλο ανέκδοτο.Και για να σε ιντριγκάρω λίγο,με την καλή έννοια ,που είναι τα μοτέρ μας πρίν τον Tbi?
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Μη κολλάς στην BMW του εφ' άπαξ (316).Οι της Στουτγάρδης ήταν και είναι από άλλο ανέκδοτο.Και για να σε ιντριγκάρω λίγο,με την καλή έννοια ,που είναι τα μοτέρ μας πρίν τον Tbi?Εγώ πορεύομαι και πορευόμουν μια χαρά με τον TS των 120 ψωροαλόγων πολύ απλά γιατί στην εποχή του (γύρω στο 2003 δηλ) δεν υπήρχε κάτι καλύτερο. Επίσης την ίδια εποχή κυκλοφορούσε και ένας Busso που είναι τουλάχιστον αριστούργημα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια είναι που χάσαμε λίγο τη μπάλα και βγήκαμε εκτός ανταγωνισμού (τουλάχιστον στο θέμα μοτέρ) αλλά και πάλι ξανά προς τη δόξα τραβάμε.
Όπως και να χει εγώ μια GTAm θέλω και μια Brera Tbi για τις καθημερινές μετακινήσεις (που θα την αποκτήσω λείαν συντόμως) και κλείνω με το θέμα αμάξι...
-
Γιατί μου κάνεις τον κουτό,αφού δεν είσαι?Λίγο πρίν μπούν οι καταλύτες στη ζωή μας,το μόνο κακό που έβρισκαν οι ανά τον κόσμο δημοσιογράφοι στις Αλφα,ήταν τα αντιεργονομικά κουμπάκια για τα παράθυρα και το λεβιέ του χειροφρένου κ.ο.κ.
Για οδική συμπεριφορά και ιπποδυνάμεις σε σχέση με Αγγλους Γάλλους Πορτογάλλους και Γερμανούς,δεν χρειαζόταν καν να διαβάσεις τη συγκεκριμένη ενότητα.
Αυτό εννοώ.
ΑLFA ROMEO FORUM