Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 768
    • 769
    • 294 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    130618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dromeas last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      σκεφτηκες ποτε γιατι γεμισαμε mito και 500?

      Γιατί είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, σχετικά φτηνά, παίζουν χωρίς ανταγωνισμό, δίνουν στον ιδιοκτήτη μια premium αίσθηση σε προσιτή τιμή και προσφέρουν πολύ περισσότερα από ότι κοστίζουν.
      Το σημαντικότερο όμως είναι ότι παίζουν μόνα τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dromeas last edited by

        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

        Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.

        Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας

        Ποια audi...
        Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

          Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.

          Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας

          Ποια audi...
          Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.

          Ακριβώς...μόνο τα μικρά turbo μοτέρ της λείπουν τα οποία έρχονται.

          Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

            ...
            Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

              Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.

              Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας

              Ποια audi...
              Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.

              Ακριβώς...μόνο τα μικρά turbo μοτέρ της λείπουν τα οποία έρχονται.

              Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!

              τα σπορ μοντελα της bmw παιζουν σε κατηγορια που η αλφα δεν υπαρχει καν..
              ή μαλλον η μια τελειωνει εκει που ξεκιναει η αλλη
              (για να δουμε τι θα γινει με τα νεα μοτερ)

              οσο για την πισω κινηση πρεπει να μιλατε για πολυυυυ χθες

              δε βρισκω κατι κοινο αναμεσα στις 2 εταιρειες...

              παντως για να το θεσουμε πιο σωστα η audi αν ειναι να συγκριθει με καποια ιταλικη εταιρεια του χθες αυτη ειναι η lancia για αυτο οπως ειχε πει ο/η alba πολλοι πελατες της lancia εχουν παει στην audi..
              ας μη μιλησουμε για δηλωσεις περι προτυπων..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mivec_power last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                παντως για να το θεσουμε πιο σωστα η audi αν ειναι να συγκριθει με καποια ιταλικη εταιρεια του χθες αυτη ειναι η lancia

                Ναι σωστό αυτό, απλά η ίδια η alfa romeo παίζει με αντίπαλο την audi στον τομέα των πωλήσεων και του ανταγωνισμού... η bmw έχει γκάμα ακριβότερη και με μεγαλύτερα κυβικά και ως εκ τούτου δε μπορεί να συγκριθεί με την alfa romeo...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  link20 last edited by

                  Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!

                  Τι εννοείς?
                  Γιατί μια χαρά μοντέλο δεν είναι πλέον η 159 με την δίαιτα και το νέο κινητήρα?
                  Ειδικά στην τιμή που την δίνουν..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης link20 έγραψε:

                    Φανταστείτε τι θα γινόταν αν η 159 ήταν πισωκίνητη!!!

                    Τι εννοείς?
                    Γιατί μια χαρά μοντέλο δεν είναι πλέον η 159 με την δίαιτα και το νέο κινητήρα?
                    Ειδικά στην τιμή που την δίνουν..

                    Θα ήταν αρκετά πιο απολαυστική στο δρόμο, με καλύτερο ζύγισμα και τη δύναμη να περνάει πιο αποτελεσματικά στο δρόμο.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                      Εντάξει τώρα Ιταλικά δεν είναι μόνο τα Άλφα...είναι και τα ΦΙΑΤ, Lancia, Ferrari κλπ...

                      Συμφωνώ πάντως μαζί σου...η Brera & 159 ΤΒΙ είναι ευκαιρία. Μπορείς να μου πεις όμως γιατί προτιμάνε το όντως πιο ακριβό Α4? Αυτό νομίζω δεν είναι καλό?

                      Επίσης απάντησέ μου...τι νομίζεις ότι θα γίνει αν η φθηνή Giulietta με σούπερ μοτέρ που (ελπίζω) θα είναι πιο φθηνή από τα Golf/Leon/Astra πάει άπατη? Δε πουλάει το ένα, δε πουλάει το άλλο...πάει να πει ότι κάτι πάει στραβά!

                      Τη Brera την είχαν βγάλει ανώτερη από ΤΤ και Ζ4 στο αλφίστι...αλλά πάει άπατη.

                      Τέσπα, κάτι πρέπει να γίνει...και αυτό είναι επιστροφή στη πίσω κίνηση με ελαφριά και φθηνά αυτοκίνητα. Το 'premium' δε της βγαίνει...

                      Εσύ είσαι επικίνδυνα ανιστόρητος και ημιμαθής!!
                      Δεν βγαίνει το premium στην Alfa όταν είχε φτάσει να πουλάει πιο ακριβά από Jaguar? Θα μας τρελάνεις?? Επειδή τώρα σου χαρίζει την 159 με 30000€ σημαίνει πως πρέπει να γίνει Seat και να αρχίσει να πουλάει φθηνά??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dromeas last edited by

                        Σαν γενικότερη φιλοσοφία μιλάμε ότι η BMW είναι πιο κοντά στην άλφα αφού έχει σαν προτεραιότητα την σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά, την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός, θυσιάζει την πρακτικότητα προς όφελος της οδήγησης και το παλεύει να αποκτήσει καλαίσθητο εκκεντρικό design.

                        Σε αντίθεση με τα audi που δίνουν προτεραιότητα στην άνεση, την φιλικότητα στον μέσο χρήστη και την πρακτικότητα. 'Όλα αυτά τα προσφέρει σε ένα άγαρμπο και άχρωμο σχέδιο που στοχεύει να γίνει απλά αποδεκτό στην μάζα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          link20 last edited by

                          Παρόλα αυτά είναι ένα απο τα διασκεδαστικότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας της(ακόμα και απο α4).
                          Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν είναι απαραίτητη η πισωκίνηση για να είναι διασκεδαστικό ένα αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scuderia-monofaro last edited by

                            Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                            Προσωπικά στα αυτοκίνητα μου αρέσει το ιδιαίτερο εκκεντρικό design και η σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.Απ' ότι φαίνεται όμως ανήκω στην μειοψηφία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν αδιάφορα οδηγικά κουτιά. Γι' αυτό έχουμε γεμίσει audi.

                            Μα η audi είναι η alfa romeo του χτες γι'αυτό και έχει βρωμίσει ο τόπος από a3, tt, a5 κτλ... ο κόσμος δεν είναι βλάκας

                            Ποια audi...
                            Η BMW είναι ή μάλλον καλύτερα προσπαθεί να γίνει η alfa romeo του χθες.

                            Μάλλον έχει γίνει.Αν εξαιρέσω τα ανεκδιήγητα 1 και Χ6,τα υπόλοιπα είναι πολύ κοντά σ' αυτά που πρέσβευε η μιλανέζικη εταιρεία τις δεκαετίες του 60 και 70.
                            Για πιό πίσω,ας μη συζητάμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Ο χρήστης link20 έγραψε:
                              Παρόλα αυτά είναι ένα απο τα διασκεδαστικότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας της(ακόμα και απο α4).
                              Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν είναι απαραίτητη η πισωκίνηση για να είναι διασκεδαστικό ένα αυτοκίνητο.

                              Ε καλά τώρα όταν στενεύουν τα περιθώρια και εξαντλούνται τα σοβαρά επιχειρήματα αρχίζει η ιστορία της πισωκίνησης! Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα. Με άλλα λόγια τα 2/3 των κατά τα άλλα ιδιαίτερα αξιόλογων BMW στην Ελλάδα είναι παντελώς άχρηστες και υπερτιμολογημένες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                @δρομεας
                                αχρωμο ισως, αγαρμπο θα διαφωνησω..οσο βαρετο και αν ειναι ειναι ομορφο χωρις ακροτητες απο μια εταιρεια που κανει λιγους πειραματισμους και απο ενα group το οποιο πληρωσε τις ελαχιστες σχεδιαστικες ακροτητητες του (βλεπε σεατ)

                                η Δ για παραδειγμα αν ειχε πιο νορμαλ σχημα δε θα τη βλεπαμε συχνοτερα στο δρομο?
                                η μιτο δεν ειναι σχεδιαστικο ακροβατικο προσπαθωντας να μοιασει στην 8c?

                                προτιμω το βαρετο Α4... και ας ειμαι ζωο..
                                στα σχεδιαστικα πειραματα παντως ισως ταιριαζετε με τη bmw
                                (ή μηπως πατε κι εσεις στα σιγουρα πολλες φορες )

                                η 159 ειναι σιγουρα το πιο ομορφο αυτοκινητο της κατηγοριας, ομως δεν εχει και κατι ουσιαστικο νεο σε σχεση με την 156.. ουτε ο αντικαταστατης της 147 εχει τοσο προχωρημενο και καινοτομο σχεδιο σαν αυτο που ειχε το προηγουμενο μοντελο..

                                θα μου πεις καλα κανουν και κινουνται με πιο σιγουρα βηματα, δεν ξερω αν τους παιρνει να αποτυχει αυτο το μοντελο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  scuderia-monofaro last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα.

                                  Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:

                                    Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα.

                                    Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.

                                    Οι Alfa Romeo μου έχουν άλλη άποψη γι' αυτό...όπως φαντάζομαι και αρκετές Mercedes πχ...
                                    Κατά τα άλλα σωστή και σεβαστή η άποψή σου απλά δεν βρίσκει εφαρμογή σε πολλά αυτοκίνητα πλην κάποιων Mazda και κάποιων BMW.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      link20 last edited by

                                      Ε καλά τώρα όταν στενεύουν τα περιθώρια και εξαντλούνται τα σοβαρά επιχειρήματα αρχίζει η ιστορία της πισωκίνησης! Η οποία εν τέλη είναι παντελώς άχρηστη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη να μπορεί να υπερστρέφει το αυτοκίνητο παντού και πάντα. Με άλλα λόγια τα 2/3 των κατά τα άλλα ιδιαίτερα αξιόλογων BMW στην Ελλάδα είναι παντελώς άχρηστες και υπερτιμολογημένες!

                                      Δεν θα έλεγα άχρηστες αλλά γενικά συμφωνώ.
                                      Πισωκίνηση στην bmw δικαιολογείται πλήρως σε μια 325(ααααντε μια 320) και πάνω.Αλλιώς ποιός ο λόγος να υποστεί κανείς τα αρνητικά της πισωκίνησης?

                                      Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Υπάρχει μεγάλη διαφορά όταν σύστημα διεύθυνσης και κινητήριοι τροχοί,δεν είναι στον ίδιο άξονα.

                                      Μα εκεί βρίσκεται και η επιτυχία της 159(και άλλων προσθιοκίνητων).Οτι μπορούν να σου προσφέρουν ένα πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης παρά την προσθιοκίνηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scuderia-monofaro last edited by

                                        @Stefan

                                        Μη κολλάς στην BMW του εφ' άπαξ (316).Οι της Στουτγάρδης ήταν και είναι από άλλο ανέκδοτο.Και για να σε ιντριγκάρω λίγο,με την καλή έννοια ,που είναι τα μοτέρ μας πρίν τον Tbi?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
                                          Μη κολλάς στην BMW του εφ' άπαξ (316).Οι της Στουτγάρδης ήταν και είναι από άλλο ανέκδοτο.Και για να σε ιντριγκάρω λίγο,με την καλή έννοια ,που είναι τα μοτέρ μας πρίν τον Tbi?

                                          Εγώ πορεύομαι και πορευόμουν μια χαρά με τον TS των 120 ψωροαλόγων πολύ απλά γιατί στην εποχή του (γύρω στο 2003 δηλ) δεν υπήρχε κάτι καλύτερο. Επίσης την ίδια εποχή κυκλοφορούσε και ένας Busso που είναι τουλάχιστον αριστούργημα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια είναι που χάσαμε λίγο τη μπάλα και βγήκαμε εκτός ανταγωνισμού (τουλάχιστον στο θέμα μοτέρ) αλλά και πάλι ξανά προς τη δόξα τραβάμε.

                                          Όπως και να χει εγώ μια GTAm θέλω και μια Brera Tbi για τις καθημερινές μετακινήσεις (που θα την αποκτήσω λείαν συντόμως) και κλείνω με το θέμα αμάξι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scuderia-monofaro last edited by

                                            Γιατί μου κάνεις τον κουτό,αφού δεν είσαι?Λίγο πρίν μπούν οι καταλύτες στη ζωή μας,το μόνο κακό που έβρισκαν οι ανά τον κόσμο δημοσιογράφοι στις Αλφα,ήταν τα αντιεργονομικά κουμπάκια για τα παράθυρα και το λεβιέ του χειροφρένου κ.ο.κ.
                                            Για οδική συμπεριφορά και ιπποδυνάμεις σε σχέση με Αγγλους Γάλλους Πορτογάλλους και Γερμανούς,δεν χρειαζόταν καν να διαβάσεις τη συγκεκριμένη ενότητα.
                                            Αυτό εννοώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 294 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr