-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
στα ιταλικα εγγραφα αναφερουν 120-170 μουλτιερ(1.4λτ),235(1.75λτ) κ 105 πετρελαιο(1.6λτ) κ 170 πετρελαιο(2.0λτ)..βεβαια οι 4τ σιγουρα θα ξερουν κατι περισσοτερο απο την ιδια την αλφα..(ελπιζω να μην με ακουσει ο 1 κ μοναδικος σωματοφυλακας των 4τ.. )
δεν προσεξα ομως αν αναφερουν αυτοματα κιβωτια διπλου συμπλεκτη..υ.γ.
αφου ξερετε οτι καποιοι την εχουν κανει λαστιχο,γιατι συνεχιζετε κ τους δινετε αξια?'ενώ βασικός κινητήρας του θα είναι ο «T-Jet» των 1.4 λίτρων. Στην περίπτωσή του, αυτός θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 120 και 170 ίππους (και όχι 158, όπως πολλάκις ανέφεραν οι ανεπίσημες πηγές που χρησιμοποιήσαμε, οι οποίες προηγήθηκαν της επίσημης ανακοίνωσης της εταιρείας) . Σύντομα το αυτοκίνητο θα εφοδιαστεί και με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο «1750 TBi», απόδοσης 235 ίππων.'
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10634
(Μηπως το διορθωσαν?)
-
Επί του θέματος, δυστυχώς όπως φαίνεται η fiat μπραβοποίησε και την alfa 149 (δεν μπορώ να την πω giulietta, είναι ύβρις) ή καλύτερα όπως το βλέπω έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία C-segment-MPV, με πρώτο διδάξαντα (σχεδιαστικά) το τελευταίο croma και νεότερα τέκνα τα bravo, delta και 149.
(Περιμένω αντίστοιχο σχόλιο από τους TG-boys για τη μπραβοποίηση της alfa, ανάλογο με αυτό του τελευταίου επεισοδίου για τη delta.)Δυστυχώς ακόμα και η alfa δέσμια του gruppo, έχει ξεχάσει να σχεδιάζει όμορφα (με την αντικειμενική έννοια) αυτοκίνητα, αντιγράφει στοιχεία από άλλες εταιρείες (LED στα μπροστινά φώτα) που δε θα έπρεπε γιατί απλά μια alfa πρέπει να είναι ξεχωριστή πάνω απ'όλα και τελικά σκέφτομαι ότι οι τσοπάνηδες με τις άσπρες κάλτσες και τα σανδάλια σχεδιάζουν ομορφότερα αυτοκίνητα (με την αντικειμενική έννοια) ΣΗΜΕΡΑ και αυτό είναι που ενδιαφέρει... πως αλλάζουν τα πράγματα
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To κουλο ειναι οτι το manual λεει οτι το αμαξι ζυγιζεται με ολα τα υγρα και με το 90% του ρεζερβουαρ γεματο.Περιεργα πραγματαΔεν υπάρχει τίποτα περίεργο, είναι ντιρεκτίβα της ΕΕ συγκεκριμένα η 95/48/EC
In case of a motor caravan the mass corresponding to fresh water and gas storage tanks filled to 90% capacity shall also be included.
α) βλέπω 235 γιατον 1.75 δηλ 134 άλογα στο λίτρο και 121 άλογα/λίτρο για τον multiair 1.4. Κάποτε μιλάγανε κάποιοι για «πιεσμένα» tsi μοτέρ ...
Ξεχνάς όμως ότι το 170άρι ήταν ένα «πιεσμένο» μοτέρ που εφάρμοζε ταυτόχρονα και μία αδοκίμαστη μέχρι τότε τεχνολογία (τουρμποκομπρέσορας), ενώ ο tbi δεν εφαρμόζει κάποια τεχνολογία που είναι ακόμα αδοκίμαστη
-
ναι πολυ νεα τεχνολογια που βγαζει τα αλογα αυτα με τουρμπο μονο και τον κομπρεσσορα τον εχει για να μην ειναι ψοφιο χαμηλα..
παντως τα 130+ αλογα στο λιτρο ειναι το ταβανι για τους περισσοτερους κατασκευαστες..δε νομιζω να δουμε πιο δυνατη εκδοση του 1.75 (εκτος κι αν μιλαμε για καμια 'ειδικη' εκδοση αλλα και παλι)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
στα ιταλικα εγγραφα αναφερουν 120-170 μουλτιερ(1.4λτ),235(1.75λτ) κ 105 πετρελαιο(1.6λτ) κ 170 πετρελαιο(2.0λτ)..βεβαια οι 4τ σιγουρα θα ξερουν κατι περισσοτερο απο την ιδια την αλφα..(ελπιζω να μην με ακουσει ο 1 κ μοναδικος σωματοφυλακας των 4τ.. )
δεν προσεξα ομως αν αναφερουν αυτοματα κιβωτια διπλου συμπλεκτη..υ.γ.
αφου ξερετε οτι καποιοι την εχουν κανει λαστιχο,γιατι συνεχιζετε κ τους δινετε αξια?'ενώ βασικός κινητήρας του θα είναι ο «T-Jet» των 1.4 λίτρων. Στην περίπτωσή του, αυτός θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 120 και 170 ίππους (και όχι 158, όπως πολλάκις ανέφεραν οι ανεπίσημες πηγές που χρησιμοποιήσαμε, οι οποίες προηγήθηκαν της επίσημης ανακοίνωσης της εταιρείας) . Σύντομα το αυτοκίνητο θα εφοδιαστεί και με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο «1750 TBi», απόδοσης 235 ίππων.'
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10634
(Μηπως το διορθωσαν?)
Άρχισαν οι κωλοτούμπες...δαιμονες του πληκτρολογίου και τα @@ μου κουνιούνται...έρε αγελαδινό Μεβγαλ που τους πρέπει!! Φυσικά και το διόρθωσαν κύριε Κικιζα και μάλιστα προσπάθησαν να διορθώσουν το λάθος με λάθος σύμφωνα με τη λογική λάθος+λάθος=σωστό!! Τους κινητήρες τους ξέρουμε εδώ και μήνες και τα περί φημών είναι μαλακίες!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
α) βλέπω 235 γιατον 1.75 δηλ 134 άλογα στο λίτρο και 121 άλογα/λίτρο για τον multiair 1.4. Κάποτε μιλάγανε κάποιοι για «πιεσμένα» tsi μοτέρ ...Ε ναι εννοείται.... Γιατι θυμόντουσαν (λεω εγω τωρα) τα βεγγαλικα... G-Ladder!
Aλλα ξέχασα! Φήμες βγαίνουν μόνο γ την AR,ποτε γ τη VW... -
παντως αυτη η τεχνολογια μονο καινουρια δεν ηταν , η lancia την ειχε εφαρμοσει πολλα χρονια πριν , εκτος και αν για αυτο τη θεωρησαν καποιοι αναξιοπιστη
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Όντως, είναι γραμμές bMW και ιδίως γραμμές Ζ4.
Όλοι BMW (εσωτερικό) και Audi (led στα εμπρός φανάρια και στα πίσω) αντιγράφουν αγαπητέ
Αγαπητέ... Led στα πίσω φανάρια είχαν οι Alfa 166 κ Merc S-Class εν ετει 1998...
Τι ζημια μας έκανε αυτή η Alfa πάλι ρε π@@στη μ!!!! Τι Κ@@λα είναι το αμάξι!!! Κ Αγλαϊα να το έλεγαν θα το χτύπαγα κ αυριο αν είχα τα €....
H 166 είχε LED στα φλας for the record.
To A4 που κυκλοφορεί τώρα έχει οβάλ πίσω LED στα φώτα, όπως και το Α6, το Α6 station κλπ κλπ κλπ...anyway...είναι πολύ ωραία πάντως στη Giulietta.
Θέλει ΠΟΛΥ προσοχή αυτή η κατηγορία!! Δε συγχωρεί λάθη γιατί ο ανταγωνισμός έχει κάνει τεράστια βήματα και δεν είναι όπως ήταν επί 147 όπου πρακτικά έπαιζε μόνη της μπάλα...
Πολύ θα ήθελα να ακούσω τα τεράστια βήματα του ανταγωνισμού....
Για λέγε έτσι επιδερμικά βρε ΝίκοΝα το εξηγήσω καλύτερα...όταν η 147 ήταν στην αγορά έπαιζε μόνη της μπάλα. Τιμόνι καλύτερο, φρένα, μοτέρ, στήσιμο, ανάρτηση...όλα! Δεν είχε πρακτικά ανταγωνιστή. Τώρα τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και από τη περίοδο που ήταν η 147 στην αγορά μέχρι τώρα έχουν γίνει τεράστια βήματα εκ των οποίον σε κάποια έχει ακολουθήσει η Άλφα, όπως τα μοτέρ.
Ο ανταγωνισμός όμως έχει επιπλέον από αυτό:
-Σειριακό κιβώτιο
-Ποιότητα και αξιοπιστία
-Μεταπώληση
-After Sales service
-Εξυπηρέτηση σωστή κατά τη παραγγελίαΠεριμένουμε να δούμε και ελπίζω λοιπόν να έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όπως είχε και η 147:
-Καλύτερο τιμόνι
-Καλύτερα φρένα
-Εξαιρετικό στήσιμο
-Καλύτερη ανάρτησηΑυτή η κατηγορία λοιπόν είναι άκρως σημαντική και δε δικαιολογούνται λάθη γιατί μπορεί να σημαίνει και το τέλος της φίρμας...σκέψου το.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο ανταγωνισμός όμως έχει επιπλέον από αυτό:
-Ποιότητα και αξιοπιστία
-Μεταπώληση
-After Sales service
-Εξυπηρέτηση σωστή κατά τη παραγγελίανα μου επιτρεψεις να σου πω οτι τα παραπανω δεν ισχυουν γενικα, και ειδικα στην Ελλαδα:
- ποιοτητα ναι, αλλα και οι Ιταλοι ειναι κοντα. Αξιοπιστια? Δε νομιζω οτι οι 'μεγαλοι' γινονται καλυτεροι.
- μεταπωληση, δες απλα ποσο πηρε το δικο σου αυτοκινητο η BMW
- A.S. και εξυπηρετηση? μεγαλο θεμα, σιγουρα δεν εχουν γινει βηματα προοδου, εκτος αν μιλας για 1-2 εταιριες μονο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ο ανταγωνισμός όμως έχει επιπλέον από αυτό:
-Ποιότητα και αξιοπιστία
-Μεταπώληση
-After Sales service
-Εξυπηρέτηση σωστή κατά τη παραγγελίανα μου επιτρεψεις να σου πω οτι τα παραπανω δεν ισχυουν γενικα, και ειδικα στην Ελλαδα:
- ποιοτητα ναι, αλλα και οι Ιταλοι ειναι κοντα. Αξιοπιστια? Δε νομιζω οτι οι 'μεγαλοι' γινονται καλυτεροι.
- μεταπωληση, δες απλα ποσο πηρε το δικο σου αυτοκινητο η BMW
- A.S. και εξυπηρετηση? μεγαλο θεμα, σιγουρα δεν εχουν γινει βηματα προοδου, εκτος αν μιλας για 1-2 εταιριες μονο.
-Οι Ιταλοί δεν είναι τόσο κοντά όσο νομίζεις...πάσχουν από το πιο βασικό...τη συναρμολόγηση. Εκεί παίρνουν 0! Δε γίνεται σε όσες BMW έχω μπει με 18άρια και runflat να μη κάνουν κιχ και τα 159 να τρίζουν, όπως και άλλα πολλά τέτοια παραδείγματα.
-Το δικό μου ήταν 2λτ με οτιδήποτε κι αυτό σημαίνει. Τα 116i δυστυχώς κρατάνε καλύτερη μεταπώληση.
-Για το AS μιλάω μόνο για την Alfa που το περίεργο είναι ότι στη ΦΙΑΤ τα πράγματα είναι ΓΕΝΙΚΩΣ καλύτερα. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο ανταγωνισμός όμως έχει επιπλέον από αυτό:
-Ποιότητα και αξιοπιστία
-Μεταπώληση
-After Sales service
-Εξυπηρέτηση σωστή κατά τη παραγγελίανα μου επιτρεψεις να σου πω οτι τα παραπανω δεν ισχυουν γενικα, και ειδικα στην Ελλαδα:
- ποιοτητα ναι, αλλα και οι Ιταλοι ειναι κοντα. Αξιοπιστια? Δε νομιζω οτι οι 'μεγαλοι' γινονται καλυτεροι.
- μεταπωληση, δες απλα ποσο πηρε το δικο σου αυτοκινητο η BMW
- A.S. και εξυπηρετηση? μεγαλο θεμα, σιγουρα δεν εχουν γινει βηματα προοδου, εκτος αν μιλας για 1-2 εταιριες μονο.
-Οι Ιταλοί δεν είναι τόσο κοντά όσο νομίζεις...πάσχουν από το πιο βασικό...τη συναρμολόγηση. Εκεί παίρνουν 0! Δε γίνεται σε όσες BMW έχω μπει με 18άρια και runflat να μη κάνουν κιχ και τα 159 να τρίζουν, όπως και άλλα πολλά τέτοια παραδείγματα.
-Το δικό μου ήταν 2λτ με οτιδήποτε κι αυτό σημαίνει. Τα 116i δυστυχώς κρατάνε καλύτερη μεταπώληση.
-Για το AS μιλάω μόνο για την Alfa που το περίεργο είναι ότι στη ΦΙΑΤ τα πράγματα είναι ΓΕΝΙΚΩΣ καλύτερα.ο ανταγωνισμος που αναφερεις, δε μπορει να ειναι μονο η BMW! Δε λεω οτι η συναρμολογηση ειναι αριστη, αλλα δες και τι χρηματα πληρωνεις (τωρα, γιατι πριν με τα τραγικα 2,2 αστα να πανε).
μεταπωληση δεν υπαρχει πλεον σε καμια εταιρια. Τα 116 που λες, κρατανε θεωρητικα μεταπωληση, αλλα στη πραξη δεν ισχυει. Μην κοιτας ποσα λεφτα ζητανε οι πωλητες, δες ποσα τελικα παιρνουν. Αλλωστε τι μεταπωληση να εχει ενα 1600 που εχει αγοραστει 27-35Κ απο ιδιωτη?
η ΑR ναι πασχει εδω, αλλα δες το AS αλλων εταιριων που θελουν ντυσιμο 1500€ για να σε 'εξυπηρετησει' ο πωλητης, και αν τελικα αγορασεις, πρεπει να εισαι με μπλοκ επιταγων στο χερι καθε φορα που πας για σερβις... Παραδειγματα? Απειρα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο ανταγωνισμος που αναφερεις, δε μπορει να ειναι μονο η BMW! Δε λεω οτι η συναρμολογηση ειναι αριστη, αλλα δες και τι χρηματα πληρωνεις (τωρα, γιατι πριν με τα τραγικα 2,2 αστα να πανε).μεταπωληση δεν υπαρχει πλεον σε καμια εταιρια. Τα 116 που λες, κρατανε θεωρητικα μεταπωληση, αλλα στη πραξη δεν ισχυει. Μην κοιτας ποσα λεφτα ζητανε οι πωλητες, δες ποσα τελικα παιρνουν. Αλλωστε τι μεταπωληση να εχει ενα 1600 που εχει αγοραστει 27-35Κ απο ιδιωτη?
η ΑR ναι πασχει εδω, αλλα δες το AS αλλων εταιριων που θελουν ντυσιμο 1500€ για να σε 'εξυπηρετησει' ο πωλητης, και αν τελικα αγορασεις, πρεπει να εισαι με μπλοκ επιταγων στο χερι καθε φορα που πας για σερβις... Παραδειγματα? Απειρα
Σωστά, δεν είναι μόνο η BMW...είναι η Audi και η VW με όμοια παραδείγματα.
Γενικώς τα 1800άρια και κάτω κρατάνε μεταπώληση και σε μερικές εταιρίες περισσότερο. Όντως από αυτό που ζητάνε οι πωλητές είναι 1-2Κ πιο κάτω...αλλά αυτό ισχύει για όλες τις περιπτώσεις.
Τέλος, δε ξέρω σε ποιες εταιρίες έχεις πάει...αλλά προσωπικά και σε Audi, Merc και BMW ούτε μπλοκ επιταγών είχα στο χέρι, ούτε κουστούμι φορούσα...αντιθέτως ένα τζιν από τα ZARA και πήρα test drive ο,τι ήθελα...και προσφορά από S3 σε 325i και 24ώρο σε 320i που btw κανείς δε δίνει...για ρώτα, θα σου δώσουν την 159 24ώρο?
-
προφανως δεν αναφερομουν στις εταιριες που λες
-
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με κάποιον προλαλήσαντα, ο οποίος έγραψε ουσιαστικά ότι η Alfa έχει γίνει πλέον θύμα της Fiat. Προφανώς οι επιταγές του marketing αλλά και της οικονομικής κρίσης που υπάρχει στην εταιρεία δεν την αφήνουν να παρουσιάσει καινοτόμα σχέδια, με γραμμές που μόνο σε μια Alfa ταιριάζουν. Το σχήμα που βλέπω στις φωτογραφίες είναι πολυφορεμένο, ενώ οι λεπτομέρειες είναι χοντροκομμένες (πχ τα φωτιστικά τόσο εμπρός όσο και πίσω). Βρίσκω το Astra πιο αρμονικό, αν και περισσότερο bulky, και περίμενα περισσότερη λεπτοδουλειά από την AR στο detailing. Θεωρώ ότι τελικά έγινε «πολύ κακό για το τίποτε», όπου «τίποτε» είναι ένα μη ρηξικέλευθο σχέδιο που δε θυμίζει σε τίποτε τις τριών όγκων Giuliette των mid50s και late70s (όχι βέβαια πως η Giulietta Nuova των 80s ήταν και φοβερή σχεδιαστικά - μάλλον άκομψη θα την χαρακτήριζα - έδωσε όμως τη θέση της στην 75, η οποία είχε την ίδια βασική φόρμα αλλά με δυναμικό detailing).
Αναμένω να τη δω εκ του σύνεγγυς αλλά πιστεύω ότι δε θα αλλάξει η αρχική εικόνα που σχημάτισα γι' αυτήν και είναι κρίμα για ένα αυτοκίνητο μιας τέτοιας εταιρείας να μη σε εξιτάρει εμφανισιακά, όπως είμαι σίγουρος ότι θα κάνει οδηγικά, αν κρίνουμε από τη συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων της.
-
Έτσι έλεγα για τη Μιτο όταν την είδα απο κοντά ,αλλά όταν την έζησα περισσότερο άλλαξα γνώμη και μόνο αδιάφορη δεν ήταν!
Οι giulietta του παρελθόντος δεν μπορεί να συγκρίνονται με τα σύνχρονα σχέδια της αεροδυναμικής αντίστασης σήμερα .Πα'όλα αυτά και αυτή η άλφα θα μας λέει ότι υπάρχει π ένα ακόμα ιταλικό αυτοκίνητο που δεν έχει σχέση με τα άλλα αυτοκινητάμορφα οχήματα που κυκλοφορούν. -
Η Άλφα δήλωσε στο Car & Driver ότι με την Giuletta ευελπιστεί για 100.000 τεμάχια το χρόνο, όσο δηλαδή είναι τώρα ΟΛΗ η παραγωγή της.
http://blog.caranddriver.com/alfa-romeo-previews-the-new-giulietta/
-
αλλο τι δηλωσε και αλλο τι θα πουλησει.
-
γι' αυτό λέει ΕΥελπιστεί...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως αυτη η τεχνολογια μονο καινουρια δεν ηταν , η lancia την ειχε εφαρμοσει πολλα χρονια πριν , εκτος και αν για αυτο τη θεωρησαν καποιοι αναξιοπιστηΕγώ τα ξέρω αυτα...
Αλλα όταν φτιάχνεις 1,4 με 60 άλογα κ θλιβερα GTi με 112 αλογα αν ξαφνικά παρουσιάσεις TSi και 170 άλογα δεν σ φταίει η Lancia αν κυκλοφορήσουν φήμες... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
παντως αυτη η τεχνολογια μονο καινουρια δεν ηταν , η lancia την ειχε εφαρμοσει πολλα χρονια πριν , εκτος και αν για αυτο τη θεωρησαν καποιοι αναξιοπιστη
Εγώ τα ξέρω αυτα...
Αλλα όταν φτιάχνεις 1,4 με 60 άλογα κ θλιβερα GTi με 112 αλογα αν ξαφνικά παρουσιάσεις TSi και 170 άλογα δεν σ φταίει η Lancia αν κυκλοφορήσουν φήμες...Προηγουμένως όμως είχε έναν 1800αρι για 10+ χρόνια τουρμπισμένο από τα 150 έως τα 400 από διάφορους κανίβαλους, επιλεκτική μνήμη έχεις...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ο ανταγωνισμος που αναφερεις, δε μπορει να ειναι μονο η BMW! Δε λεω οτι η συναρμολογηση ειναι αριστη, αλλα δες και τι χρηματα πληρωνεις (τωρα, γιατι πριν με τα τραγικα 2,2 αστα να πανε).
μεταπωληση δεν υπαρχει πλεον σε καμια εταιρια. Τα 116 που λες, κρατανε θεωρητικα μεταπωληση, αλλα στη πραξη δεν ισχυει. Μην κοιτας ποσα λεφτα ζητανε οι πωλητες, δες ποσα τελικα παιρνουν. Αλλωστε τι μεταπωληση να εχει ενα 1600 που εχει αγοραστει 27-35Κ απο ιδιωτη?
η ΑR ναι πασχει εδω, αλλα δες το AS αλλων εταιριων που θελουν ντυσιμο 1500€ για να σε 'εξυπηρετησει' ο πωλητης, και αν τελικα αγορασεις, πρεπει να εισαι με μπλοκ επιταγων στο χερι καθε φορα που πας για σερβις... Παραδειγματα? Απειρα
Σωστά, δεν είναι μόνο η BMW...είναι η Audi και η VW με όμοια παραδείγματα.
Γενικώς τα 1800άρια και κάτω κρατάνε μεταπώληση και σε μερικές εταιρίες περισσότερο. Όντως από αυτό που ζητάνε οι πωλητές είναι 1-2Κ πιο κάτω...αλλά αυτό ισχύει για όλες τις περιπτώσεις.
Τέλος, δε ξέρω σε ποιες εταιρίες έχεις πάει...αλλά προσωπικά και σε Audi, Merc και BMW ούτε μπλοκ επιταγών είχα στο χέρι, ούτε κουστούμι φορούσα...αντιθέτως ένα τζιν από τα ZARA και πήρα test drive ο,τι ήθελα...και προσφορά από S3 σε 325i και 24ώρο σε 320i που btw κανείς δε δίνει...για ρώτα, θα σου δώσουν την 159 24ώρο?
O πελάτης και ο χάρος ποτέ δεν ξέρεις με ποιά εμφάνιση θα σκάσει μύτη
Alfa Romeo Giulietta