Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LaFerrari (πρώην F70/F150)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LaFerrari (πρώην F70/F150)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 49
    • 50
    • 2 / 50
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    998
    1561
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Θέλει να τους μειώσει αν και εξαιρείται πλήρως από τις νόρμες λόγω παραγωγής κάτω των 10.000 μονάδων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Άρα θέλει απλά να πουλήσει μούρη...
        Κρίμα για τέτοιο λόγο να χαθούν τέτοιοι κινητήρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          Αναφέρεσαι σε στροβιλοσυμπιεστές με ηλεκτρομοτέρ;

          Όχι

          Με βάση την ειδική ισχύ...ας πούμε της νέας ΜακΛάρεν, ακόμη και ένας 5λιτρος αρκεί. Από πού προκύπτει η ανάγκη για 5,5? Και πώς λαμβάνεις ως δεδομένο τους 800 ίππους?

          Το βάρος ωστόσο δεν είναι συνάρτηση των κυβικών. Ένας 12κύλινδρος έχει πολλά περισσότερα κινούμενα μέρη και είναι σαφώς βαρύτερος απ ότι ένας 8 κύλινδρος ίδιου κυβισμού, ο οποίος είναι κατά κανόνα και λιγότερο ογκώδης.

          Μιλάμε για απόδοση αρκετά πάνω από 800 ίππους, σε ένα αυτοκίνητο που θα ζυγίζει σίγουρα περισσότερο από τα 'περιβόητα' 1000 κιλά...για να μπορεί να ανταπεξέλθει στη θηριώδη ροπή του υπερσυμπιεσμένου κινητήρα.

          Ένας κινητήρας με 8 κυλίνδρους έχει μικρότερο βάρος από έναν με 12 (με την προϋπόθεση ότι έχουν μπλοκ από ίδιο υλικό)σαν κινητήρας καθαυτός.Ένας υπερσυμπιεζόμενος όμως 8 κύλινδρος, μαζί με τα περιφερειακά του συστήματα,έχει ελάχιστη ως μηδαμινή διαφορά στο βάρος από έναν ατμοσφαιρικό 12κύλινδρο με τα περιφερειακά του .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thymios last edited by

            Προσωπικά δεν θεωρώ την 458 και όλη τη V8-family λιγότερο...Ferrari, όπως δεν θεωρώ αντίστοιχα την F40 ...

            Αυτές οι παραδόσεις δεν προσφέρουν τίποτα. Εξαιρετικοί κινητήρες σίγουρα, μα ό,τι άλλο μπει στη θέση τους, όποτε μπει, επίσης συγκλονιστικό θα είναι. Ο καιρός που ο γερο Έντσο πείσμωνε και δεν έβαζε τον κινητήρα πίσω (δλδ στο κέντρο) για να την μπει στον Φερούτσιο, έχει περάσει... και η F1 έζησε δίχως V12 και η Φερράρι αποχαιρέτησε το χτένι, ενώ για να πάω στους..μισητούς ( ) η Πόρσε ανέκαμψε όταν επιτέλους απαλάχτηκε απ τους αερόψυκτους...

            Οι εταιρείες βάζουν πάνω απ όλα την εξέλιξη και την βελτιώση (και φυσικά το κέρδος) κι όχι το συναισθηματισμό. Η 458 πλέον ΔΕΝ προσφέρεται καν με χτένι. Αν αυτό είχε συμβεί στην 355 πχ, θα μιλούσαμε τότε για προδοσία!

            Προσωπικά θέλω να δω μια F70 ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται να είναι μικρότερη και ελαφρύτερη της Enzo. Τώρα το πως θα το επιτύχουν αυτό...Έτσι κι αλλιώς ο ήχος θα είναι πάλι συγκλονιστικός (μήπως η Θεά F40 υστερούσε? ). Μπορεί να χει τον κινητήρα της Εντσο αλλά να ναι 1100 κιλά? Ας είναι!

            άλλωστε με την 458 στα 2,4κιλά/ίππο , λογικά θα δούμε τη νέα ναυαρχίδα αρκετά κάτω απ τα 2

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Υπάρχουν παραδόσεις και παραδόσει αγαπητέ Θύμιε. Το χτένι ήταν παράδοση όσο κυριαρχούσαν τα χειροκίνητα, τώρα πέρασαν και η Ferrari τα έκανε να περάσουν λανσάροντας το 1989 τα paddles στην F1. Σίγουρα οι 458 και F40 είναι απίστευτες. Αλλά πιο απίστευτες είναι οι Enzo και F50.

              ΥΓ: Ναι η F40 υστερούσε ΠΟΛΥ σε ήχο σε σχέση με την Enzo και επίσης η τελευταία είχε 1.9 κιλά/ίππο, οπότε η αντικαταστάτρια καλά θα κάνει να έχει 1.5.

              ΥΓ2: Alba αν ξέρεις κάτι περισσότερο περί turbo lag θα ήμουν ευγνώμων αν το μοιραζόσουν με μας. Οι πηγές μου στην Ιταλία σίγουρα δεν συγκρίνονται με τις δικές σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Η Έντσο είχε 2,1 αναλογία
                660 ίπποι, 1365κιλά. Μάλλον το κανεις με 1265κιλά!

                Η συζήτηση έχει γίνει εντελώς θεωρητιή...σχεδόν φιλοσοφική

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το dry weight παίρνουμε.
                  1250kg/670CV

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gilles_27 last edited by

                    Ο χρήστης thymios έγραψε:
                    Προσωπικά δεν θεωρώ την 458 και όλη τη V8-family λιγότερο...Ferrari, όπως δεν θεωρώ αντίστοιχα την F40 ...

                    Μπορεί την F40 να μην τη θεωρείς (οπως κι εγω) λιγότερο Ferrari. Άλλωστε αυτή ήταν που κοσμούσε τοίχους πολλών παιδικών δωματίων (του δικού μου πάντως σίγουρα) αλλά μερικά πράγματα για λόγους συναισθηματικους, παράδοσης, γοήτρου -όπως θες πες το- καλό είναι να διατηρούνται... Για τη δε V8 οικογένεια που αναφέρεις, θα μπορούσε κάποιος απλά να αντιτείνει ότι δεν είναι τα κορυφαία αυτοκίνητα της φίρμας, με παραγωγή μετρημένη σε κάτι εκατοντάδες κομμάτια μπλα μπλα μπλα....

                    Αυτές οι παραδόσεις δεν προσφέρουν τίποτα. Εξαιρετικοί κινητήρες σίγουρα, μα ό,τι άλλο μπει στη θέση τους, όποτε μπει, επίσης συγκλονιστικό θα είναι. Ο καιρός που ο γερο Έντσο πείσμωνε και δεν έβαζε τον κινητήρα πίσω (δλδ στο κέντρο) για να την μπει στον Φερούτσιο, έχει περάσει... και η F1 έζησε δίχως V12 και η Φερράρι αποχαιρέτησε το χτένι, ενώ για να πάω στους..μισητούς ( ) η Πόρσε ανέκαμψε όταν επιτέλους απαλάχτηκε απ τους αερόψυκτους...

                    http://www.youtube.com/watch?v=itRQT-nr ... re=related
                    (απο το 0.45 και επειτα...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Δεν είναι οι ρύποι το πρόβλημα για κανένα κατασκευαστή αφού για να κυκλοφορήσει το οποιοδήποτε μοντέλο πρέπει εξαρχής να τους καλύπτει, και τους καλύπτει.
                      Για το C02 στο οποίο μάλλον αναφέρεστε δεν είναι ρύπος, είναι αδρανές αέριο. Επίσης οι πολύ μικροί και ανεξάρτητοι κατασκευαστές εξαιρούνται σε πολλές χώρες του κόσμου από τις ποσοστώσεις στο διοξείδιο.
                      Στην ΕΕ, και για όποιους μικρούς κατασκευαστές δεν είναι ανεξάρτητοι, θα ισχύει ο μέσος όρος των ρύπων από όλη τη γκάμα παραγωγής.
                      Εντούτοις σε ορισμένες περιπτώσεις κάποιες εταιρείες έχουν βρεθεί στο στόχαστρο της κριτικής της κοινής γνώμης εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης* των αυτοκινήτων τους ή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που αυτά έχουν, παρόλο που δεν καταπατούν κανένα νόμο ή διάταξη. Επιγραμματικά αναφέρω τις κριτικές και την κακή φήμη, σε κάποιο βαθμό, που ακολουθεί την Μπέντλει στις ΗΠΑ, αλλά και παλαιότερα τις κριτικές για την Καγιέν στη Γερμανία όπου στη περίπτωση αυτή η Πόρσε απάντησε με καταχωρήσεις που αποδείκνυαν ότι η παραγωγή έργου από τα μοτέρ της, ο βαθμός απόδοσης δηλαδή, ήταν καλύτερος από κάποιους ανταγωνιστές.
                      Άρα μην αποκλείετε και τις κινήσεις σκοπιμότητας.
                      Δεν αναφέρατε επίσης πουθενά τα V10 μοτέρ, χρυσή τομή ανάμεσα σε ένα V8 και σε ένα V12. Επίσης ξεχάσατε ότι τα μοτέρ της Φερράρι είναι πρέπει να είναι πλέον Ε85 compatible για την μεγαλύτερη αγορά της, την Αμερική. Επίσης θυμηθείτε ότι ένα V12 στροφάρει περισσότερο από ένα V8.
                      Όλα αυτά πρέπει να τεθούν υπό εξέταση, και μετά να ληφθεί η όποια απόφαση.

                      Η μεγάλη κατανάλωση των αυτοκινήτων αυτών ουδόλως αποθαρύνει τους υποψήφιους αγοραστές, παρά μόνο την κοινή γνώμη η οποία ανησυχεί για την σπατάλη των φυσικών πόρων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Φυσικά για το Θεαθήναι γίνονται όλα dstou. Συμφωνούμε. Οι V10 είναι χρυσός συμβιβασμός όμως καθώς δεν έχουν το ζύγισμα και το στροφάρισμα των V12.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Ή 8 Ή 12 .Απλα και σιγουρα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Αλλο ενα απιθανο αυτοκίνητο απο την φερραρι που σε ξεχνα απο τις αλλες απομιμήσεις.
                            Φυσικά v12 στροφαρισμα και 900 ιππους ,χωρις να πειραζουν και οι 1000, ,,,,,

                            Τι φτιαχνουν οι ανθρωποι!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Πάντως η τουρμπίνα δεν είναι κακή... δες 911 GT2 και ... Nissan GT-R.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Κακιά ψυχρή κι ανάποδη είναι για Ferrari κλπ hypercars.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Και για την F40?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ναι, η F50 ήταν σαφώς ανώτερη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      10 years after.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        8 to be precise.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ναι, η F50 ήταν σαφώς ανώτερη.

                                          Θυμήθηκα ένα φοβερό κείμενο, γραμμένο πριν από 4μιση χρόνια, από τον cavallino!

                                          Έχει και για άλλα αυτοκίνητα, στη μέση της σελίδας είναι η τιμητική της F50

                                          viewtopic.php?f=5&t=11456&p=289084&hilit=f50#p289084

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            XA!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 2 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr