-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
- Σάββατο βράδυ, ανεβαίνω τη Λ. Κηφισού. Κλασσικά κίνηση σε στοίχους και βγαίνω στην αριστερή γιατί βλέπω κενό. Ο 'μάγκας' με το Ibiza cupra, αντιλαμβάνεται το κενό 2 s αργότερα, πατάει γκάζι να προλάβει και σφηνώνεται ανάμεσα σε εμένα και αυτόν από τη μεσαία που προσπερνάω. Φρένο και γλυτώνουμε το ατύχημα. Μετά, όταν του άναψα τα φώτα, ήθελε να το παίξει γρήγορος και έκανε 2-3 σφήνες. Λέω ωραία, θα γελάσουμε απόψε. Ισχύς vs cpu και τρώει τσάγια από Corsa C 90 Hp με λάστιχα Pirelli P6000 με 46.000 Km που γλυστράνε όπως όταν οδηγείς σε πάγο. Τι το παίζεις γρήγορος αφού η cpu σου μπορεί να δει μέχρι 2 σφήνες πιο κάτω; Με ανάγκασες να πιάσω δεξιά στη Ν. Φιλαδέλφεια, να σε περιμένω, για να σε προσπεράσω πάλι μετά μέχρι τη Μεταμόρφωση. Φυσικά, τότε, το έπαιζες κυριλέ οδηγός αφότου είχες κάνει τη βλακεία σου και είχες πιεί και το τσάι σου. Ναι, γνωρίζω πως όλες οι κατηγορίες είναι άσχημες, αλλά μόνο το χαζός πονάει πραγματικά. Τι να κάνουμε όμως; Το cupra δίνει άλογα μόνο και όχι MHz και MIPS.
Με 90 αλογα κέρασες 2 φορές τσάι το Ibiza Cupra?
Πρέπει να'χε πραγματικά πολύ κίνηση εκείνη την ώρα, δεν εξηγείται αλλιώς. -
Έχω κεράσει κι εγώ τσάι πολλούς γρήγορους στον Κηφισσό με 76 άλογα. Το θέμα είναι να εκμεταλλεύεσαι σωστά τη ροή των αυτοκινήτων για να κάνεις σωστές και γρήγορες αλλαγές λωρίδων. Θέλει και λίγη τύχη.
-
Οτι ειπε ο απο πανω. κοιτας μακρυα κ κανονιζεις πορεια μεταξυ αυτοκινητων. Αμα ξερεις κ που εχει εισοδους-εξοδους που παραδοσιακα πηζει η δεξια κ την αποφευγεις σε εκεινα τα σημεια, εξαφανιστηκες. Ο βλακας-κοντρακιας-σφηνακιας μπαινει οπου εχει κενο κ κολλαει αμεσως μετα.
Οταν εχεις ειρωνευτει το 'σερνεται στον αδειο Κηφισσο με 100' που ειχα γραψει, θεωρωντας αστρονομικη την ταχυτητα των πχ 120/140, δεν ιδρωνεις κανενος το αυτακι οταν μιλας για 'αγωνες ταχυτητας μεσα στις πολεις'.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οτι ειπε ο απο πανω. κοιτας μακρυα κ κανονιζεις πορεια μεταξυ αυτοκινητων. Αμα ξερεις κ που εχει εισοδους-εξοδους που παραδοσιακα πηζει η δεξια κ την αποφευγεις σε εκεινα τα σημεια, εξαφανιστηκες. Ο βλακας-κοντρακιας-σφηνακιας μπαινει οπου εχει κενο κ κολλαει αμεσως μετα.Οταν εχεις ειρωνευτει το 'σερνεται στον αδειο Κηφισσο με 100' που ειχα γραψει, θεωρωντας αστρονομικη την ταχυτητα των πχ 120/140, δεν ιδρωνεις κανενος το αυτακι οταν μιλας για 'αγωνες ταχυτητας μεσα στις πολεις'.
Όπως σου είπα και τότε, πρέπει πραγματικά να υπάρχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα το να θεωρεί κάποιος ότι με μια ταχύτητα 100 χ.α.ω. στον Κηφισό τότε σέρνεται. Νομίζω ότι είναι προφανές τι εννοώ. Δεν είπα ότι είναι αστρονομική η ταχύτητα των 100 ούτε των 120/140. Είπα ότι όποιος θεωρεί ότι με 100 χ.α.ω στον Κηφισό σέρνεται, απλά έχει ψυχολογικό πρόβλημα και απλά βρίσκει το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο για να ξεκα@λώσει ή να βγάλει τα αποθημένα του. Οι υπόλοιποι όμως που χρησιμοποιούν το δρόμο δεν του φταίνε σε τίποτα. Γιατί στη πράξη δεν έχει κάνένα λόγο για να τρέξει με πολύ περισσότερο μέσα στη πόλη. Ούτε πιο γρήγορα θα φτάσει ούτε οι αποστάσεις είναι τόσο μεγάλες για να κερδίσει κάτι από αυτό. Τώρα αν κάποιος υπερασπίζεται και τους αγώνες ταχύτητας μέσα στη πόλη, τότε τι να πω, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια!
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Με 90 αλογα κέρασες 2 φορές τσάι το Ibiza Cupra?
Πρέπει να'χε πραγματικά πολύ κίνηση εκείνη την ώρα, δεν εξηγείται αλλιώς.Η απάντηση είναι απλή:
Το θέμα είναι να εκμεταλλεύεσαι σωστά τη ροή των αυτοκινήτων για να κάνεις σωστές και γρήγορες αλλαγές λωρίδων.
κοιτας μακρυα κ κανονιζεις πορεια μεταξυ αυτοκινητων. Αμα ξερεις κ που εχει εισοδους-εξοδους που παραδοσιακα πηζει η δεξια κ την αποφευγεις σε εκεινα τα σημεια, εξαφανιστηκες. Ο βλακας-κοντρακιας-σφηνακιας μπαινει οπου εχει κενο κ κολλαει αμεσως μετα.
Ακριβώς αυτό που έγραψα στο αρχικό post:
Τι το παίζεις γρήγορος αφού η cpu σου μπορεί να δει μέχρι 2 σφήνες πιο κάτω;
Και φυσικά, καμία σχέση με κόντρες, αγώνες κτλ. Στο ρελαντί τον πέρασα, απλά κινούμενος έξυπνα και σβέλτα χωρίς περιττό κόπο, κατανάλωση και πίεση. Βέβαια, έφτασα τα 120-130 σε 2-3 σημεία που ήταν άδειος ο δρόμος, αλλά αυτό ήταν η εξαίρεση καθώς πουθενά αλλού δεν πήγα πάνω από 100-110.
Ευχαριστώ.
-
Οταν θα ξαναδιαβασω Κηφισσος=μεσα στην πολη, απλα θα γελασω. Οπως γελαω κ τωρα. Ο Κηφισσος κινειται με 100 οταν εχει κινηση, παναγια μου βοηθα, θα σκοτωθουν... κατα τα αλλα εχω ψυχολογικο προβλημα που θεωρω οτι σερνεσαι οταν πηγαινεις με 100.
Να μου πεις Συγγρου, να σου πω υπο προυποθεσεις ναι ειναι 'μεσα στην πολη'. Βουλιαγμενης, Κηφισσιας, αντε οκ. Κηφισσο = μεσα στην πολη = εισαι ενας απο αυτους που βγαινουν βαρκαδα στον Κηφισσο οταν δεν εχει κινηση. Μηπως κ η ΑΟ ειναι 'μεσα στην πολη' ?
-
ναι φιλε ,μεσα στην πολη ειναι.
-
kacey με 100 km/h δεν σερνεσαι , πας αρκετα γρηγορα, φυσικα μπορεις να πας και με 140-160-180+ αλλα σε καμια περιπτωση η ταχυτητα των 100 km/h δεν ειναι μικρη
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
kacey με 100 km/h δεν σερνεσαι , πας αρκετα γρηγορα, φυσικα μπορεις να πας και με 140-160-180+ αλλα σε καμια περιπτωση η ταχυτητα των 100 km/h δεν ειναι μικρηΟταν ο δρομος ειναι ερημος σχεδον, τοτε τα 100 ειναι νανουριστικη ταχυτητα αρα κατ'εμε επικινδυνη ασε που αν δεν εισαι στην δεξια με τετοια ταχυτητα τοτε εισαι κινητο εμποδιο..... με δυο κοκκινα φωτακια οπισθοπορειας....... αναμενα.
-
για το κηφησσο ειναι αρκετα.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
kacey με 100 km/h δεν σερνεσαι , πας αρκετα γρηγορα, φυσικα μπορεις να πας και με 140-160-180+ αλλα σε καμια περιπτωση η ταχυτητα των 100 km/h δεν ειναι μικρη
Οταν ο δρομος ειναι ερημος σχεδον, τοτε τα 100 ειναι νανουριστικη ταχυτητα αρα κατ'εμε επικινδυνη ασε που αν δεν εισαι στην δεξια με τετοια ταχυτητα τοτε εισαι κινητο εμποδιο..... με δυο κοκκινα φωτακια οπισθοπορειας....... αναμενα.
κοιταξε να δεις σε ερημο δρομο ναι τα 100 δεν ειναι ακραια ταχυτητα, τα 140 ειναι πιο λογικα αλλα δεν μπορω να πω οτι ειναι και νανουριστικη ταχυτητα
-
Πρόσφατα χρειάστηκε να κατέβουμε τον Κηφισό με αμάξι φίλου που του τέλειωνε η βενζίνη και πηγαίναμε με cruise control και 80χλμ για να κάψουμε το ελάχιστο δυνατό. Ακόμα και στη δεξιά λωρίδα που είμασταν, ερχόντουσαν και μας κολλάγανε γιατί θεωρούσαν απαράδεκτο να πηγαίνουμε τόσο αργά φαίνεται Ενώ τυπικά και το όριο με τις πινακίδες 80 ήταν.
Εντάξει υπάρχει κόσμος με κόμπλεξ τελικά 'ρε αυτός εκεί πάει τραγικά αργά, ας του κολλήσουμε λίγο να τσουλήσει' -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ναι φιλε ,μεσα στην πολη ειναι.Μονο γεωγραφικα. Ειναι ενας κλειστος αυτοκινητοδρομος, με ασφαλτο αντιστοιχου επιπεδου των υπολοιπων ελληνικων αυτοκινητοδρομων εκτος ΑΟ, με 3 ή 4 λωριδες κ εισοδους/εξοδους με ξεχωριστη λωριδα (εκτος απο ενα κ μοναδικο σημειο στο οποιο προφανως δεν εφαρμοζουν τα παραπανω). Οπως οι περισσοτεροι αυτοκινητοδρομοι δηλαδη.
-
Όχι, είναι αστικός δρόμος χωρίς φανάρια, με πολλές εξόδους και εισόδους και όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ, νομίζω 80-90. Το ότι έχει πολλές λωρίδες δεν τον κάνει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, το ότι το οδόστρωμα είναι καλύτερο από πχ της Θηβών, το ίδιο. Η δε κίνηση είναι τόσο πυκνή και δαιδαλώδης, που η πιθανότητα ατυχήματος είναι πολύ αυξημένη. Επίσης το ότι κάποιοι κάνουν σφήνες, αναγκάζει τους άλλους να μειώνουν πολύ τις αποστάσεις ασφαλείας, πράγμα ακόμα πιο επικίνδυνο. Το ότι κάποιος αφήνει 20 μέτρα από τον μπροστινό, δεν σημαίνει ότι παραχωρεί προτεραιότητα. Να θυμόμαστε ολόκληρο τον ΚΟΚ, όχι αποσπάσματά του.
-
μια διορθωση.
ειναι με ελαχιστο οριο 50 χλμ(εγω με τον εκσκαφεα απαγορευεται να μπω)και μεγιστο τα 80 αν θυμαμαι καλα. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
- Σάββατο βράδυ, ανεβαίνω τη Λ. Κηφισού. Κλασσικά κίνηση σε στοίχους και βγαίνω στην αριστερή γιατί βλέπω κενό. Ο 'μάγκας' με το Ibiza cupra, αντιλαμβάνεται το κενό 2 s αργότερα, πατάει γκάζι να προλάβει και σφηνώνεται ανάμεσα σε εμένα και αυτόν από τη μεσαία που προσπερνάω. Φρένο και γλυτώνουμε το ατύχημα. Μετά, όταν του άναψα τα φώτα, ήθελε να το παίξει γρήγορος και έκανε 2-3 σφήνες. Λέω ωραία, θα γελάσουμε απόψε. Ισχύς vs cpu και τρώει τσάγια από Corsa C 90 Hp με λάστιχα Pirelli P6000 με 46.000 Km που γλυστράνε όπως όταν οδηγείς σε πάγο. Τι το παίζεις γρήγορος αφού η cpu σου μπορεί να δει μέχρι 2 σφήνες πιο κάτω; Με ανάγκασες να πιάσω δεξιά στη Ν. Φιλαδέλφεια, να σε περιμένω, για να σε προσπεράσω πάλι μετά μέχρι τη Μεταμόρφωση. Φυσικά, τότε, το έπαιζες κυριλέ οδηγός αφότου είχες κάνει τη βλακεία σου και είχες πιεί και το τσάι σου. Ναι, γνωρίζω πως όλες οι κατηγορίες είναι άσχημες, αλλά μόνο το χαζός πονάει πραγματικά. Τι να κάνουμε όμως; Το cupra δίνει άλογα μόνο και όχι MHz και MIPS.
Με 90 αλογα κέρασες 2 φορές τσάι το Ibiza Cupra?
Πρέπει να'χε πραγματικά πολύ κίνηση εκείνη την ώρα, δεν εξηγείται αλλιώς.Απο ποτε τα οχηματα πηγαινουν μονα τους?
Επειδη καποιος εχει 200+ αλογα κατω απο το καπο, γινεται και αυτοματα καλος οδηγος?
Δεν θα αρχισω να λεω τις περιπετειες μου σε στροφιλικια με αυτοκινητα 3 φορες τα αλογα μου, αλλα νομιζω οτι σε αυτο το φορουμ τουλαχιστον ειναι γνωστο οτι χρειαζονται χερια, αλλιως να αρχισω να γραφω στο www.eimaiefthiakias.kag(απο το kagouras) -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι, είναι αστικός δρόμος χωρίς φανάρια, με πολλές εξόδους και εισόδους και όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ, νομίζω 80-90. Το ότι έχει πολλές λωρίδες δεν τον κάνει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, το ότι το οδόστρωμα είναι καλύτερο από πχ της Θηβών, το ίδιο. Η δε κίνηση είναι τόσο πυκνή και δαιδαλώδης, που η πιθανότητα ατυχήματος είναι πολύ αυξημένη. Επίσης το ότι κάποιοι κάνουν σφήνες, αναγκάζει τους άλλους να μειώνουν πολύ τις αποστάσεις ασφαλείας, πράγμα ακόμα πιο επικίνδυνο. Το ότι κάποιος αφήνει 20 μέτρα από τον μπροστινό, δεν σημαίνει ότι παραχωρεί προτεραιότητα. Να θυμόμαστε ολόκληρο τον ΚΟΚ, όχι αποσπάσματά του.Ναι οκ, ο Κηφισσος ειναι ενας αστικος δρομος, επειδη ετσι οριζει ο ΚΟΚ, κ να υποθεσω φυσικα οτι πηγαινεις με 80-90 που ειναι το οριο, οταν δεν εχει αυτοκινητα, επειδη το λεει ο ΚΟΚ?
Αστικος δρομος οπως η Μιχαλακοπουλου ενα πραγμα? Οπως η Συγγρου στην αρχη της. Οπως η Βουλιαγμενης μεσα στην Δαφνη. Ιδιο πραγμα ειναι...
-
αφού έχει και σήμα ρε παιδιά ότι είναι αυτοκινητόδρομος
-
Ο Κηφισός είναι δύσκολη περίπτωση. Καταρχάς, είναι συνέχεια της Ε.Ο. που σε κάποιο σημείο σταματάει (με την αντίστοιχη σήμανση), οπότε αυτομάτως, από Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, γίνεται Λ. Κηφισού. Πρακτικά, και εφόσον είναι λεωφόρος με όριο 80, είναι ταχείας κυκλοφορίας για τις συνθήκες μιας πόλης. Από την άλλη, με την κίνηση που έχει τις ώρες αιχμής και την έξοδο αριστερά προς Αθήνα στην κάθοδο (όριο 60), μόνο ταχείας κυκλοφορίας δεν είναι. Τέλος, στο τελείωμα του δρόμου, δηλαδή στις εξόδους προς Παραλιακή, Πειραιά, αν θυμάμαι καλά, υπάρχει πάλι σήμανση που δηλώνει τέλος αυτοκινητοδρόμου.
Με βάση όλα αυτά, αφενός έχουμε ένα κράτος ανοργάνωτο (2 φορές σήμανση στον ίδιο δρόμο που έχει αποχαρακτηριστεί ~10 Km νωρίτερα και 5 Km νωρίτερα είχε όριο 60 και έξοδο αριστερά) και αφετέρου οδηγούς που μπλέκονται και ορίζει ο καθένας ό,τι θέλει, εφόσον δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες.
Προσωπική εκτίμηση και τρόπος σκέψης και λειτουργίας είναι ο εξής. Όσο η κίνηση είναι αυξημένη και ανάλογα με το σημείο, αντιμετωπίζω το δρόμο σαν λεωφόρο, όπως πχ η Βουλιαγμένης ή η Συγγρού (αν και η Συγγρού είναι πιο σαφής στο κομμάτι των 2-3 Km που δεν έχει εξόδους). Όταν η κίνηση είναι μειωμένη, αντιμετωπίζω το δρόμο αυτό σαν προέκταση της Ε.Ο. και οι ταχύτητες αυξάνουν, η κίνησή μου δε γίνεται σε στοίχους κτλ.
Για το θέμα ταχύτητα κίνησης, αυτό που πρέπει πάλι να διευκρινιστεί είναι αφενός το όριο στο δρόμο αυτό και αφετέρου ποιες είναι οι λογικές ταχύτητες κίνησης. Το όριο, λοιπόν, είναι παντού 80 (από το σημείο που παύει να είναι Ε.Ο.), εκτός από κάποια σημεία με όριο 60. Η λογική ταχύτητα κίνησης, εξαρτάται από την ώρα της ημέρας, την κίνηση, την κατάσταση του δρόμου και το μυαλό του οδηγού. Με χαλαρή κίνηση, άνετα κινείσαι με 100 και με ασφάλεια δεξιά, ενώ αριστερά, ταχύτητες της τάξης των 140-150 στις ευθείες είναι απόλυτα ασφαλείς. Τα πρωινά όμως, ΔΕΝ μπορείς να πηγαίνεις με 120 γιατί πολύ απλά, θα γίνει η στραβή λόγω μποτιλιαρίσματος. Αναφέρομαι στο χαρακτηριστικό σημείο (38.010421Ν ,23.717848Ε) στο οποίο ερχόμενος με γκάζι στο πάτωμα, στρίβεις και ξαφνικά βλέπεις μπροστά σου όλο τον κόσμο σταματημένο και πρέπει με 120 να πατήσεις οριακά φρένο σε στροφή. Το κάνεις μεν, αλλά για δοκίμασέ το με ημιάκαμπτο, προβληματική άσφαλτο, κοντό μεταξόνιο και φθαρμένα ελαστικά να δεις πού θα πας... Ακόμα και τη νύχτα, αυτά τα σημεία είναι προβληματικά και επικίνδυνα. Οι μεγαλύτερες ταχύτητες δε (πάνω από 150 στις ευθείες με άδειο δρόμο) γίνονται προβληματικές λόγω διαφοράς ταχύτητας με τους άλλους χρήστες της οδού που δε λειτουργούν βλέποντας το δρόμο σαν Ε.Ο., προέκταση αυτής ή ταχείας κυκλοφορίας λεωφόρο και μερικώς, μπορεί να έχουν και δίκιο.
Ελπίζω να το έθεσα μετριοπαθώς το ζήτημα για να γίνει κατανοητό το πώς θεωρώ ότι είναι καλύτερο να λειτουργούμε σε έναν τέτοιο δρόμο και το γιατί θεωρώ πως η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά εμάς τους οδηγούς στη ρύθμιση της ταχύτητάς μας.
Ευχαριστώ.
-
Ας το πάρουμε αλλιώς το θέμα. Ο Κηφισσός χρησιμοποιείται για το daily commute. Τώρα το να παίζουμε με τις διατυπώσεις ΕΟ ή κλειστός αυτοκινητόδρομος και τι λέει ο KOK, είναι ανούσιο μιας και η χρήση του καθορίζει τη φύση του. Αν τον βρούμε άδειο πόσο θα κάνουμε από τη διασταύρωση με Καβάλας μέχρι την Καληφτάκη με 100? 6-7 λεπτά? Με 150 θα κερδίσουμε άλλα 1-2. Γιατί λοιπόν να ξεσκίζεται κάποιος? Εννοείται με 100 και δεξιά. Πάντως με την τρελή κίνηση που επικρατεί καθημερινά δίπλα στο όνειρό μου για μία Veyron είναι και η δυνατότητα να διασχίσω τον Κηφισσό με min 60km/h στις 7:30 το πρωί....
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#3]