Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
  • 1
  • 2
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 449
  • 450
  • 21 / 450
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
79
9.0k
214.9k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ?
    A Former User last edited by Nov 1, 2009, 9:50 AM

    Ο χρήστης mousatos έγραψε:
    'the FSS monitors time between oil changes, vehicle speed, coolant temperature, load signal, engine rpm, engine oil temperature and engine oil level.'

    Θα έλεγα ότι το πιο απλό σύστημα απλά μετράει χλμ (δεν ξέρω αν υπάρχει).
    Το επόμενο, το δικό μου, νομίζω μετράει χρόνο, εκκινήσεις κρύες άρα θερμοκρασία ψυκτικού, χλμ, στροφές αλλά δεν μπορεί να μετρήσει ιδιότητες λαδιού. Οπότε το αποτέλεσμα στηρίζεται σε κάποιο προκαθορισμένο μέγιστο όριο πχ 20000 (σε τόσο χρόνο, με τόσες κρύες εκκινήσεις και τόσες ζεστές) από το οποίο αφαιρεί χλμ για κάθε 'παράπτωμα'... Πχ τα χλμ πάνω από 4500 στροφές μετράνε σαν 50% περισσότερα, κάθε εκκίνηση κρύα μετράει σαν κάποια χλμ κλπ.
    Αυτό το FSS πρέπει να είναι σαν το δικό μου ή κάπως καλύτερο και θα το έλεγα σχετικά ενδιάμεσο σύστημα. Το πιο καλό έχει και αισθητήριο διπλό, το ένα του μέρος σαν πυκνωτής, με διηλεκτρικό το λάδι οπότε ανάλογα με την αλλαγή χωρητικότητας εκτιμά την περιεκτικότητα σε υγρασία (ένδειξη φθοράς λαδιού) και κάτι άλλο.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • xenos
      xenos last edited by Nov 6, 2009, 9:54 AM

      Ενδιαφέρομαι για ένα οργανάκι για την θερμοκρασία λαδιού αλλά ψηφιακό σαν αυτό. Έχετε καμμιά ιδέα για Ελλάδα ή να ψάξω κατευθείαν ebay κλπ?

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mesastou
        mesastou last edited by Nov 6, 2009, 10:19 AM

        Ένας που τυχαίνει να έχω διαβάσει καλά λόγια (scooby.gr) αλλά και να έχω γνωρίσει από κοντά κάποια στιγμή που με εξυπηρέτησε είναι ο Γιώργος εδώ
        http://www.protuning.gr/site/contact.html
        Ίσως να μπορείς να βρεις και μτχ στο scooby.gr

        mouths are for eating, noses for breathing.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • xenos
          xenos last edited by Nov 6, 2009, 10:39 AM

          Επίσης θέλω να ρωτήσω αν το να μπει ο αισθητήρας σαν αντικατάσταση στην τάπα του κάρτερ είναι αποδεκτό ή έχει μεγάλη απόκλιση.

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dog80 last edited by Nov 6, 2009, 11:33 AM

            Ο χρήστης xenos έγραψε:
            Επίσης θέλω να ρωτήσω αν το να μπει ο αισθητήρας σαν αντικατάσταση στην τάπα του κάρτερ είναι αποδεκτό ή έχει μεγάλη απόκλιση.

            Τα Evo νομίζω στην τάπα του κάρτερ το έχουν απο το εργοστάσιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • topic:timeago_later,7 days
            • S
              swift-b-p-m last edited by Nov 13, 2009, 1:07 PM

              Το 5W30 της RedLine 'τι λέει' ,παίδες?

              Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το αντίστοιχου ιξώδους HDD της Amsoil και από όσο μπορώ να κρίνω από τη μηδενική κατανάλωση και το αψεγάδιαστο 'δούλεμμα' του μοτέρ, είμαι υπέρευχαριστημένος.

              Απλά λέω να αλλάξω ολίγον τι...

              Χρήση: Πολλή εθνική οδός με αρκετά υψηλές μ.ω.τ (άνω των 130χαω χαλαρά), προσεκτικότατο ζέσταμα, όταν εκκινεί το μοτέρ ή όταν είναι κρύο, από ολονύχτια στάθμευση, ας πούμε. Kατόπιν, αρέσκομαι να το δουλεύω στις χρυσές μεσαίες (3500-5500sal), όπου και αποδίδει ο M13A. Μπουκωμένο, δε μένει!
              Πόλη, σχετικά περιορισμένη.

              Σας ακούω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • mesastou
                mesastou last edited by Nov 13, 2009, 1:29 PM

                Λογικά θα έχεις καλύτερη ευστροφία επειδή είναι άλλες οι προτεραιότητες της redline σε σύγκριση με το HDD όπου σημαντικό ποσοστό προσθέτων λογικά αφορούν τις απορρυπαντικές δυνατότες του λαδιού.
                A! βρήκα και την απάντηση του Μίλτου σχετικά:

                Ο χρήστης MIltellas έγραψε:
                Το RED LINE 5W30 έχει πολλά αντιτριβικά. Σε σχέση με το HDD προστατεύει λιγότερο και στροφάρει περισσότερο, άρα εντυπωσιάζει και περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει ότι το RED LINE δεν προστατεύει άριστα ή ότι το HDD δεν στροφάρει άριστα. Συγκριτικά μιλάω.

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  swift-b-p-m last edited by Nov 13, 2009, 1:52 PM

                  Αντώνη ευχαριστώ! Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • topic:timeago_later,12 days
                  • D
                    dimitris-m last edited by Nov 25, 2009, 2:19 PM

                    Γειά σας Κύριοι,
                    Πρόκειτε να κάνω αλλαγή λαδιών στη C180/w203, Mod.:2007.
                    Tα λάδια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κινητήρα είναι Castrol Magnatec 5W/40.
                    Κατανάλωση λαδιού είναι 1L στα 9500 Km.Αλλαγή κάθε 10000 Κm.
                    Είμαι της γνώμης να αλλάξω το ιξώδες και να πάω στο Castrol Edge sport 0w/40 που λογικά είναι καλύτερο για το χειμώνα. Για το καλοκαίρι όμως με θερμοκρασίες +38 Βαθμούς, θα έχω καλύτερη προστασία από αυτό που φοράω τώρα;
                    Θέλω την γνώμη σας.

                    Φιλικά Dimitris.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kon5 last edited by Nov 25, 2009, 2:54 PM

                      Τί προτείνει ο κατασκευαστής?

                      Οι βαλβολίνες της amsoil στο sx4 μαλάκωσαν το κιβώτιο. Πλέον μπαίνει πιο εύκολα η πρώτη και η δευτέρα δεν γρατζουνάει.

                      drdino αναμένουμε αναλύσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • mesastou
                        mesastou last edited by Nov 25, 2009, 3:35 PM

                        Ο χρήστης DIMITRIS M έγραψε:
                        Γειά σας Κύριοι,
                        Πρόκειτε να κάνω αλλαγή λαδιών στη C180/w203, Mod.:2007.
                        Tα λάδια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κινητήρα είναι Castrol Magnatec 5W/40.
                        Κατανάλωση λαδιού είναι 1L στα 9500 Km.Αλλαγή κάθε 10000 Κm.
                        Είμαι της γνώμης να αλλάξω το ιξώδες και να πάω στο Castrol Edge sport 0w/40 που λογικά είναι καλύτερο για το χειμώνα. Για το καλοκαίρι όμως με θερμοκρασίες +38 Βαθμούς, θα έχω καλύτερη προστασία από αυτό που φοράω τώρα;
                        Θέλω την γνώμη σας.

                        Φιλικά Dimitris.

                        Σχετικά με την ρευστότητα κρύο & ζεστό μπορείς να δεις εδω http://www.prcclub.gr/Topics/Lubricants/Lubricants.htm

                        Η γνώμη μου είναι αν επιτρέπει το manual 30άρι να το δοκιμάσεις, ίσως - συμβαίνει και αυτό το τρελό - να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση. Αλλά το βασικότερο είναι η χρήση που κάνεις, που υποψιάζομαι ότι έχει πολύ τέρμα γκάζι με την κατανάλωση που γράφεις. Είναι compressor αυτή;

                        mouths are for eating, noses for breathing.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitris-m last edited by Nov 25, 2009, 7:47 PM

                          Φίλε 'mesastou'
                          Eυχαριστώ για το ενδιαφέρον

                              Το manual επιτρέπει 30άρι.Στο πρώτο service  που έγινε στη Γερμανία στα 20000 κm,είχαν βάλει Shell Ultra 5W/30. Εδώ στην ελλάδα η αλλαγή γινόταν κάθε 15000 με το Castrol 5w/40.
                              Ο κινητήρας είναι compressor και σωστά κατάλαβες ότι, έχει πολύ τέρμα γκάζι, γιαυτό και γράφει τέτοια κατανάλωση. Εκείνο που με ανδιαφέρει όμως, είναι η προστασία του κινητήρα .
                          

                          Γιαυτό και σκέφτομαι να πάω στο Εdge Sport 0W/40. Noμίζεις ότι είναι η καλύτερη επιλογή (για χειμώνα & καλοκαίρι). Άν όχι τι προτείνεις;
                          Η επίσημη Αντιπροσωπία προτείνει Μobil 5W/30 που το βλεπω ακατάλληλο για το καλοκαίρι.
                          Tέλος δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση λαδιού και καυσίμου.

                          Φιλικά 'Dimitris M.'

                          Ο ΚΗ γνώμη μου είναι αν επιτρέπει το manual 30άρι να το δοκιμάσεις, ίσως - συμβαίνει και αυτό το τρελό - να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση. Αλλά το βασικότερο είναι η χρήση που κάνεις, που υποψιάζομαι ότι έχει πολύ τέρμα γκάζι με την κατανάλωση που γράφεις. Είναι compressor αυτή;
                          ινητήρας είναι compressor και δουλεύει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitris-m last edited by Nov 25, 2009, 9:14 PM

                            SORRY... για την 'επικόλληση' στο τέλος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • mesastou
                              mesastou last edited by Nov 26, 2009, 10:33 AM

                              Mobil 1 ESP Formula 5W30 (API SM/CF, ACEA A3/C3/B4, VW 504.00) = 6.88cSt – 12.1cSt - 72.8cSt - 483.48cSt

                              Castrol EDGE Sport 0W40 = 7.29cSt - 12.8cSt - 75.7cSt - 485.91cSt

                              αυτά είναι από την λίστα που παρέθεσα μόλις πριν.
                              Από ότι βλέπεις το castrol, παρόλο που είναι 0w είναι παχύτερο κρύο από ότι το Mobil (που είναι 5w)
                              To πρώτο νούμερο λοιπόν είναι απλά ενδεικτικό (δηλαδή το 0w40 σημαίνει απλά ότι είναι λεπτότερο κρύο από ένα 5w40 αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και λεπτότερο από ένα 5w30)

                              Επίσης, όπως μπορείς να δείς από τα ίδια νούμερα το castrol είναι παχύτερο ζεστό από το mobil.

                              Πάμε και σε κάποιες προτάσεις με κριτήριο την παχύτητα ζεστό (ώστε να έχεις προστασία και χαμηλή κατανάλωση λαδιού)
                              AMSOIL 5W40 European Car Formula (AFL) 7.81cSt - 13.7cSt - 79.7cSt - 494.39cSt
                              AMSOIL 10W40 Premium Protection (AMO) 8.19cSt - 14.6cSt - 90.5cSt - 606.63cSt
                              Mobil 1 0W40 (API SM/CF, ACEA A3/B4) 8.05cSt - 14.0cSt - 78.3cSt - 458.59cSt
                              MOTUL 8100 X-cess 5W40 7.94cSt - 14.0cSt - 83.1cSt - 528.16cSt
                              RED LINE Motor Oil 5W40 = 8.45cSt - 15.1cSt - 94.0cSt - 630.25cSt
                              ουπς, τώρα είδα ότι μιλάμε για μοντ.87, οπότε μάλλον πρέπει να πηγαίνεις σε 50άρι!
                              π.χ.
                              RED LINE Motor Oil 15W50 = 10.56cSt - 19.6cSt - 138.0cSt - 1049.59cSt
                              Mobil 1 EP 15W50 (API SM/CF) = 9.75cSt - 18cSt - 138.0cSt - 1079.83cSt
                              AMSOIL 20W50 Premium Protection (ARO) (API SL/CI-4+, JASO MA) = 10.37cSt - 18.9cSt - 123.8cSt - 857.88cSt
                              φυσικά, θα πρέπει να είσαι ποιό προσεχτικός στο ζέσταμα.

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vatraxos1980 last edited by Nov 28, 2009, 7:17 PM

                                γεια σασ φιλοι εχω ενα MEGANE 1.6 2005 εβαζα μεχρι τωρα παντα ELF 5-30 K 5-40 τελευταια φορα εβαλα TOTAL 10-40 K βγηκαν αρκετα μαυρα σε σχεση με τα ELF κ εκαψε κ λιγα.εχει χρησημοποιησει καποιοσ φιλοσ καποια που να εμεινε ευχαριστημενοσ στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου.κανω μονο ταξηδια κ λιγοτερο πολη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  johnkyr last edited by Nov 28, 2009, 7:25 PM

                                  το ότι τα έβγαλες μαύρα είναι καλό !!! καθαρίζουν αρκετά το μοτέρ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vasvo last edited by Nov 28, 2009, 8:14 PM

                                    Ο χρήστης vatraxos1980 έγραψε:
                                    γεια σασ φιλοι εχω ενα MEGANE 1.6 2005 εβαζα μεχρι τωρα παντα ELF 5-30 K 5-40 τελευταια φορα εβαλα TOTAL 10-40 K βγηκαν αρκετα μαυρα σε σχεση με τα ELF κ εκαψε κ λιγα.εχει χρησημοποιησει καποιοσ φιλοσ καποια που να εμεινε ευχαριστημενοσ στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου.κανω μονο ταξηδια κ λιγοτερο πολη.

                                    Τα ELF/TOTAL είναι τα ίδια λιπαντικά, τα 5W30 & 5W40 100% συνθετικά. Κατάλληλα για το Megane 1.6 είναι τα 5W40. Τα 10W40 είναι ημισυνθετικα δεν άντεξαν γι’ αυτό τα είδες μαύρα, μάλλον έκανες και πολλά χλμ. χωρίς αλλαγή;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vatraxos1980 last edited by Nov 28, 2009, 9:20 PM

                                      10000 εκανα για οσα ειναι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vassilis71 last edited by Nov 29, 2009, 7:11 PM

                                        Γειά σε όλους,

                                        Είμαι κάτοχος ενός Renault Scenic II (2007) turbo diesel 1,5 dci και αλλάζω λάδια κάθε 10.000 χιλ. Κάνω κάθε μέρα γύρω στα 80 χιλ. και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και με πιο τύπο λαδιού να επιμηκύνω τα χιλιόμετρα αλλαγής λαδιών από 10.000 χιλ. σε 15.000 χιλ. Τώρα χρησιμοποιώ τα λάδια ELF TURBO DIESEL 10W-40.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          johnkyr last edited by Nov 29, 2009, 8:05 PM

                                          ψάξε τα τεχνικά χαρακτ των λαδιών, ώστε να έχουν όσο το δυνατόν πιο μεγάλο ΤΒΝ και να γράφουν στο κουτί τους ότι είναι longlife.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          419 out of 8987
                                          • First post
                                            419/8987
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 19
                                          • 20
                                          • 21
                                          • 22
                                          • 23
                                          • 449
                                          • 450
                                          • 21 / 450
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr