-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
'the FSS monitors time between oil changes, vehicle speed, coolant temperature, load signal, engine rpm, engine oil temperature and engine oil level.'Θα έλεγα ότι το πιο απλό σύστημα απλά μετράει χλμ (δεν ξέρω αν υπάρχει).
Το επόμενο, το δικό μου, νομίζω μετράει χρόνο, εκκινήσεις κρύες άρα θερμοκρασία ψυκτικού, χλμ, στροφές αλλά δεν μπορεί να μετρήσει ιδιότητες λαδιού. Οπότε το αποτέλεσμα στηρίζεται σε κάποιο προκαθορισμένο μέγιστο όριο πχ 20000 (σε τόσο χρόνο, με τόσες κρύες εκκινήσεις και τόσες ζεστές) από το οποίο αφαιρεί χλμ για κάθε 'παράπτωμα'... Πχ τα χλμ πάνω από 4500 στροφές μετράνε σαν 50% περισσότερα, κάθε εκκίνηση κρύα μετράει σαν κάποια χλμ κλπ.
Αυτό το FSS πρέπει να είναι σαν το δικό μου ή κάπως καλύτερο και θα το έλεγα σχετικά ενδιάμεσο σύστημα. Το πιο καλό έχει και αισθητήριο διπλό, το ένα του μέρος σαν πυκνωτής, με διηλεκτρικό το λάδι οπότε ανάλογα με την αλλαγή χωρητικότητας εκτιμά την περιεκτικότητα σε υγρασία (ένδειξη φθοράς λαδιού) και κάτι άλλο. -
Ενδιαφέρομαι για ένα οργανάκι για την θερμοκρασία λαδιού αλλά ψηφιακό σαν αυτό. Έχετε καμμιά ιδέα για Ελλάδα ή να ψάξω κατευθείαν ebay κλπ?
-
Ένας που τυχαίνει να έχω διαβάσει καλά λόγια (scooby.gr) αλλά και να έχω γνωρίσει από κοντά κάποια στιγμή που με εξυπηρέτησε είναι ο Γιώργος εδώ
http://www.protuning.gr/site/contact.html
Ίσως να μπορείς να βρεις και μτχ στο scooby.gr -
Επίσης θέλω να ρωτήσω αν το να μπει ο αισθητήρας σαν αντικατάσταση στην τάπα του κάρτερ είναι αποδεκτό ή έχει μεγάλη απόκλιση.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Επίσης θέλω να ρωτήσω αν το να μπει ο αισθητήρας σαν αντικατάσταση στην τάπα του κάρτερ είναι αποδεκτό ή έχει μεγάλη απόκλιση.Τα Evo νομίζω στην τάπα του κάρτερ το έχουν απο το εργοστάσιο.
-
Το 5W30 της RedLine 'τι λέει' ,παίδες?
Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το αντίστοιχου ιξώδους HDD της Amsoil και από όσο μπορώ να κρίνω από τη μηδενική κατανάλωση και το αψεγάδιαστο 'δούλεμμα' του μοτέρ, είμαι υπέρευχαριστημένος.
Απλά λέω να αλλάξω ολίγον τι...
Χρήση: Πολλή εθνική οδός με αρκετά υψηλές μ.ω.τ (άνω των 130χαω χαλαρά), προσεκτικότατο ζέσταμα, όταν εκκινεί το μοτέρ ή όταν είναι κρύο, από ολονύχτια στάθμευση, ας πούμε. Kατόπιν, αρέσκομαι να το δουλεύω στις χρυσές μεσαίες (3500-5500sal), όπου και αποδίδει ο M13A. Μπουκωμένο, δε μένει!
Πόλη, σχετικά περιορισμένη.Σας ακούω!
-
Λογικά θα έχεις καλύτερη ευστροφία επειδή είναι άλλες οι προτεραιότητες της redline σε σύγκριση με το HDD όπου σημαντικό ποσοστό προσθέτων λογικά αφορούν τις απορρυπαντικές δυνατότες του λαδιού.
A! βρήκα και την απάντηση του Μίλτου σχετικά:Ο χρήστης MIltellas έγραψε:
Το RED LINE 5W30 έχει πολλά αντιτριβικά. Σε σχέση με το HDD προστατεύει λιγότερο και στροφάρει περισσότερο, άρα εντυπωσιάζει και περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει ότι το RED LINE δεν προστατεύει άριστα ή ότι το HDD δεν στροφάρει άριστα. Συγκριτικά μιλάω. -
Αντώνη ευχαριστώ! Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή!
-
Γειά σας Κύριοι,
Πρόκειτε να κάνω αλλαγή λαδιών στη C180/w203, Mod.:2007.
Tα λάδια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κινητήρα είναι Castrol Magnatec 5W/40.
Κατανάλωση λαδιού είναι 1L στα 9500 Km.Αλλαγή κάθε 10000 Κm.
Είμαι της γνώμης να αλλάξω το ιξώδες και να πάω στο Castrol Edge sport 0w/40 που λογικά είναι καλύτερο για το χειμώνα. Για το καλοκαίρι όμως με θερμοκρασίες +38 Βαθμούς, θα έχω καλύτερη προστασία από αυτό που φοράω τώρα;
Θέλω την γνώμη σας.Φιλικά Dimitris.
-
Τί προτείνει ο κατασκευαστής?
Οι βαλβολίνες της amsoil στο sx4 μαλάκωσαν το κιβώτιο. Πλέον μπαίνει πιο εύκολα η πρώτη και η δευτέρα δεν γρατζουνάει.
drdino αναμένουμε αναλύσεις
-
Ο χρήστης DIMITRIS M έγραψε:
Γειά σας Κύριοι,
Πρόκειτε να κάνω αλλαγή λαδιών στη C180/w203, Mod.:2007.
Tα λάδια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κινητήρα είναι Castrol Magnatec 5W/40.
Κατανάλωση λαδιού είναι 1L στα 9500 Km.Αλλαγή κάθε 10000 Κm.
Είμαι της γνώμης να αλλάξω το ιξώδες και να πάω στο Castrol Edge sport 0w/40 που λογικά είναι καλύτερο για το χειμώνα. Για το καλοκαίρι όμως με θερμοκρασίες +38 Βαθμούς, θα έχω καλύτερη προστασία από αυτό που φοράω τώρα;
Θέλω την γνώμη σας.Φιλικά Dimitris.
Σχετικά με την ρευστότητα κρύο & ζεστό μπορείς να δεις εδω http://www.prcclub.gr/Topics/Lubricants/Lubricants.htm
Η γνώμη μου είναι αν επιτρέπει το manual 30άρι να το δοκιμάσεις, ίσως - συμβαίνει και αυτό το τρελό - να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση. Αλλά το βασικότερο είναι η χρήση που κάνεις, που υποψιάζομαι ότι έχει πολύ τέρμα γκάζι με την κατανάλωση που γράφεις. Είναι compressor αυτή;
-
Φίλε 'mesastou'
Eυχαριστώ για το ενδιαφέρονΤο manual επιτρέπει 30άρι.Στο πρώτο service που έγινε στη Γερμανία στα 20000 κm,είχαν βάλει Shell Ultra 5W/30. Εδώ στην ελλάδα η αλλαγή γινόταν κάθε 15000 με το Castrol 5w/40. Ο κινητήρας είναι compressor και σωστά κατάλαβες ότι, έχει πολύ τέρμα γκάζι, γιαυτό και γράφει τέτοια κατανάλωση. Εκείνο που με ανδιαφέρει όμως, είναι η προστασία του κινητήρα .
Γιαυτό και σκέφτομαι να πάω στο Εdge Sport 0W/40. Noμίζεις ότι είναι η καλύτερη επιλογή (για χειμώνα & καλοκαίρι). Άν όχι τι προτείνεις;
Η επίσημη Αντιπροσωπία προτείνει Μobil 5W/30 που το βλεπω ακατάλληλο για το καλοκαίρι.
Tέλος δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση λαδιού και καυσίμου.Φιλικά 'Dimitris M.'
Ο ΚΗ γνώμη μου είναι αν επιτρέπει το manual 30άρι να το δοκιμάσεις, ίσως - συμβαίνει και αυτό το τρελό - να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση. Αλλά το βασικότερο είναι η χρήση που κάνεις, που υποψιάζομαι ότι έχει πολύ τέρμα γκάζι με την κατανάλωση που γράφεις. Είναι compressor αυτή;
ινητήρας είναι compressor και δουλεύει -
SORRY... για την 'επικόλληση' στο τέλος.
-
Mobil 1 ESP Formula 5W30 (API SM/CF, ACEA A3/C3/B4, VW 504.00) = 6.88cSt – 12.1cSt - 72.8cSt - 483.48cSt
Castrol EDGE Sport 0W40 = 7.29cSt - 12.8cSt - 75.7cSt - 485.91cSt
αυτά είναι από την λίστα που παρέθεσα μόλις πριν.
Από ότι βλέπεις το castrol, παρόλο που είναι 0w είναι παχύτερο κρύο από ότι το Mobil (που είναι 5w)
To πρώτο νούμερο λοιπόν είναι απλά ενδεικτικό (δηλαδή το 0w40 σημαίνει απλά ότι είναι λεπτότερο κρύο από ένα 5w40 αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και λεπτότερο από ένα 5w30)Επίσης, όπως μπορείς να δείς από τα ίδια νούμερα το castrol είναι παχύτερο ζεστό από το mobil.
Πάμε και σε κάποιες προτάσεις με κριτήριο την παχύτητα ζεστό (ώστε να έχεις προστασία και χαμηλή κατανάλωση λαδιού)
AMSOIL 5W40 European Car Formula (AFL) 7.81cSt - 13.7cSt - 79.7cSt - 494.39cSt
AMSOIL 10W40 Premium Protection (AMO) 8.19cSt - 14.6cSt - 90.5cSt - 606.63cSt
Mobil 1 0W40 (API SM/CF, ACEA A3/B4) 8.05cSt - 14.0cSt - 78.3cSt - 458.59cSt
MOTUL 8100 X-cess 5W40 7.94cSt - 14.0cSt - 83.1cSt - 528.16cSt
RED LINE Motor Oil 5W40 = 8.45cSt - 15.1cSt - 94.0cSt - 630.25cSt
ουπς, τώρα είδα ότι μιλάμε για μοντ.87, οπότε μάλλον πρέπει να πηγαίνεις σε 50άρι!
π.χ.
RED LINE Motor Oil 15W50 = 10.56cSt - 19.6cSt - 138.0cSt - 1049.59cSt
Mobil 1 EP 15W50 (API SM/CF) = 9.75cSt - 18cSt - 138.0cSt - 1079.83cSt
AMSOIL 20W50 Premium Protection (ARO) (API SL/CI-4+, JASO MA) = 10.37cSt - 18.9cSt - 123.8cSt - 857.88cSt
φυσικά, θα πρέπει να είσαι ποιό προσεχτικός στο ζέσταμα. -
γεια σασ φιλοι εχω ενα MEGANE 1.6 2005 εβαζα μεχρι τωρα παντα ELF 5-30 K 5-40 τελευταια φορα εβαλα TOTAL 10-40 K βγηκαν αρκετα μαυρα σε σχεση με τα ELF κ εκαψε κ λιγα.εχει χρησημοποιησει καποιοσ φιλοσ καποια που να εμεινε ευχαριστημενοσ στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου.κανω μονο ταξηδια κ λιγοτερο πολη.
-
το ότι τα έβγαλες μαύρα είναι καλό !!! καθαρίζουν αρκετά το μοτέρ
-
Ο χρήστης vatraxos1980 έγραψε:
γεια σασ φιλοι εχω ενα MEGANE 1.6 2005 εβαζα μεχρι τωρα παντα ELF 5-30 K 5-40 τελευταια φορα εβαλα TOTAL 10-40 K βγηκαν αρκετα μαυρα σε σχεση με τα ELF κ εκαψε κ λιγα.εχει χρησημοποιησει καποιοσ φιλοσ καποια που να εμεινε ευχαριστημενοσ στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου.κανω μονο ταξηδια κ λιγοτερο πολη.Τα ELF/TOTAL είναι τα ίδια λιπαντικά, τα 5W30 & 5W40 100% συνθετικά. Κατάλληλα για το Megane 1.6 είναι τα 5W40. Τα 10W40 είναι ημισυνθετικα δεν άντεξαν γι’ αυτό τα είδες μαύρα, μάλλον έκανες και πολλά χλμ. χωρίς αλλαγή;
-
10000 εκανα για οσα ειναι
-
Γειά σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Renault Scenic II (2007) turbo diesel 1,5 dci και αλλάζω λάδια κάθε 10.000 χιλ. Κάνω κάθε μέρα γύρω στα 80 χιλ. και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και με πιο τύπο λαδιού να επιμηκύνω τα χιλιόμετρα αλλαγής λαδιών από 10.000 χιλ. σε 15.000 χιλ. Τώρα χρησιμοποιώ τα λάδια ELF TURBO DIESEL 10W-40.
-
ψάξε τα τεχνικά χαρακτ των λαδιών, ώστε να έχουν όσο το δυνατόν πιο μεγάλο ΤΒΝ και να γράφουν στο κουτί τους ότι είναι longlife.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]