-
Ενα ευκολο.
Ποιος κατασκευαστης ανεθεσε το ονομα ενος νεου τις μοντελου σε ψηφοφορια κοινου, με επαθλο το ιδιο το αυτοκινητο?
Αργοτερα την μιμηθηκε ενας αλλος κατασκευαστης, ποιος ηταν αυτος κ ποιο το μοντελο ? -
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Kανεις ενα copy ολο το κειμενο και το κανεις paste εδωΚαι αν το κάνει θα πάρει αυτό το κείμενο σε άπταιστη Ελληνική:
'Για να αποθηκεύσετε το κόστος επανεξοπλισμό unstressed πάνελ οροφής θα γίνει στο glassfibre και την κυρτή οθόνη πίσω στο πλαστικό. Η τελική ιδιοσυγκρασιακές άνθηση ήταν η προσθήκη του περίφημου κώνου επίπεδο οροφής de frite (chip-κώνου σε εσάς και εμένα) ενδεικτικές λυχνίες. Εφευρέθηκε για να συγκαλύψει την ένταξη μεταξύ D-πυλώνα και την οροφή, για αργότερα μοντέλα αυτά έγιναν πλέον, μεγαλόπρεπο και, με φινίρισμα χρωμίου, ήταν γνωστή ως trompettes de Ιεριχώ.'
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ενα ευκολο.
Ποιος κατασκευαστης ανεθεσε το ονομα ενος νεου τις μοντελου σε ψηφοφορια κοινου, με επαθλο το ιδιο το αυτοκινητο?
Αργοτερα την μιμηθηκε ενας αλλος κατασκευαστης, ποιος ηταν αυτος κ ποιο το μοντελο ?το δευτερο ειμαι σιγουρος πως ειναι η alfa romeo mi.to. το πρωτο δεν το ξερω
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Kανεις ενα copy ολο το κειμενο και το κανεις paste εδωNταξ καταλαβα τωρα!
Υξερα να να το κανω κ γω ρε αδερφε αυτο αλλα εσυ βγαζεις σημπερασμα αν κανεις κοπι πειστ αυτο το κειμενο, η το οποιοδηποτε!
Ρε παιδια βοηθηστε καποιος ! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ενα ευκολο.
Ποιος κατασκευαστης ανεθεσε το ονομα ενος νεου τις μοντελου σε ψηφοφορια κοινου, με επαθλο το ιδιο το αυτοκινητο?To 1966 η Alfa Romeo,για την Giulia 1600 spider (Tipo 105).Nικητής ο Guidobaldo Trionfi,που πρότεινε το όνομα Duetto.
Bέβαια,εκ των υστέρων δεν επετράπη στην Alfa Romeo να χρησιμοποιήσει για το μοντέλο της το όνομα αυτό...καθώς η εταιρεία Pavesi την απείλησε με δικαστική προσφυγή,καθώς διέθετε ήδη έναν τύπο μπισκότων της στην ιταλική αγορά,με το όνομα Duetto.
Το αυτοκίνητο πέρασε στην ιστορία ως duetto...αλλά για την επίσημη Alfa Romeo ήταν απλά το 'osso di seppia'. -
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Kανεις ενα copy ολο το κειμενο και το κανεις paste εδω
Και αν το κάνει θα πάρει αυτό το κείμενο σε άπταιστη Ελληνική:
'Για να αποθηκεύσετε το κόστος επανεξοπλισμό unstressed πάνελ οροφής θα γίνει στο glassfibre και την κυρτή οθόνη πίσω στο πλαστικό. Η τελική ιδιοσυγκρασιακές άνθηση ήταν η προσθήκη του περίφημου κώνου επίπεδο οροφής de frite (chip-κώνου σε εσάς και εμένα) ενδεικτικές λυχνίες. Εφευρέθηκε για να συγκαλύψει την ένταξη μεταξύ D-πυλώνα και την οροφή, για αργότερα μοντέλα αυτά έγιναν πλέον, μεγαλόπρεπο και, με φινίρισμα χρωμίου, ήταν γνωστή ως trompettes de Ιεριχώ.'
Sorry ... ουπς, συγνωμη ηθελα να πω !
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ενα ευκολο.
Ποιος κατασκευαστης ανεθεσε το ονομα ενος νεου τις μοντελου σε ψηφοφορια κοινου, με επαθλο το ιδιο το αυτοκινητο?To 1966 η Alfa Romeo,για την Giulia 1600 spider (Tipo 105).Nικητής ο Guidobaldo Trionfi,που πρότεινε το όνομα Duetto.
Bέβαια,εκ των υστέρων δεν επετράπη στην Alfa Romeo να χρησιμοποιήσει για το μοντέλο της το όνομα αυτό...καθώς η εταιρεία Pavesi την απείλησε με δικαστική προσφυγή,καθώς διέθετε ήδη έναν τύπο μπισκότων της στην ιταλική αγορά,με το όνομα Duetto.
Το αυτοκίνητο πέρασε στην ιστορία ως duetto...αλλά για την επίσημη Alfa Romeo ήταν απλά το 'osso di seppia'.Για να ειμαι ειλικρινης δε γνωριζα αυτο το στορυ!
μιλαω για μεταγενεστερα και συγκεκριμενα το για να βοηθησω το 1998
Το δευτερο απαντηθηκε ειναι το ΜΙΤΟ της ΑLFA ROMEO -
Μάλλον θα λες για το Ford Ka.
-
Nα το παρει το ποταμι: FORD FOCUS !
-
Πάντως η σωστή απάντηση είναι της Alba. Μάλιστα κάποια από τα ονόματα που είχαν προταθεί ήταν Hitler και Stalin...
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ok, βάζω ερώτηση:
Τα ιδιόρρυθμα πίσω φλάς του Citroen DS (γνωστά και ώς 'σαλπιγγες της Ιεριχούς' λόγω σχήματος) μπήκαν για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.
Γνωρίζει κανείς ποιός ήταν αυτός ο λόγος?
για την συγκαλυψη της συνενωσης της οροφης με την πίσω κολόνα?
βρηκα που το ειχα διαβασει
''To save retooling costs the unstressed roof panel would be made in glassfibre and the curved rear screen in plastic. A final idiosyncratic flourish was the addition of the famous roof level cone de frite (chip-cone to you and me) indicator lights. Invented to disguise the join between D-pillar and roof, on later models these became longer, grander and, with chromium finish, were known as trompettes de Jéricho.''
http://www.classicandperformancecar.com ... table.htmlAν δεν πειραζει σε καποιον του ειναι ευκολο να μεταφρασει το κειμενο γιατι τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα!
Σορρυ για τοΓια να μειωθούν τα κόστη τροποποίησης της γραμμής παραγωγής, η μη φέρουσα τάσεις οροφή κατασκευαζόταν από υαλονήματα (fibre-glass) και το καμπύλο πίσω τζάμι από πλαστικό. Μια τελική ιδιαίτερη 'πινελιά' ήταν η προσθήκη των φλας οροφής 'κώνου με πατάτες' (ΣτΜ: εννοεί το χάρτινο κώνο που βάζουν μέσα τηγανητές πατάτες στις καντίνες). Επινοήθηκαν για να κρύψουν την ένωση μεταξύ της D-κολώνας (ΣτΜ: λάθος, εννοεί τη C-κολώνα, δηλ. την τρίτη κολώνα του αμαξώματος, η Α-κολώνα είναι αυτή στο παρ-μπριζ και η Β-κολώνα αυτή μεταξύ της πίσω και της εμπρός πλαϊνής πόρτας) και της οροφής, σε μεταγενέστερα μοντέλα αυτά έγιναν μακρύτερα, μεγαλύτερα και με φινίρισμα χρωμίου και έγιναν γνωστά ως 'οι σάλπιγγες της Ιεριχούς'
-
Πάμε παρακάτω:
Ποια ήταν η πρώτη πίστα αυτοκινήτων που κατασκευάστηκε στον κόσμο και πότε?
-
1897 Νίκαια;
-
Λάθος Indianapolis από το 1909. Το μπέρδεψα με τον πρώτο αγώνα.
It has existed since 1909, and is the original Speedway, the first racing facility historically to incorporate the word
-
Όχι και στα 2!
Στο έτος έπεσες κοντά. -
Brooklands το 1906 νομίζω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Brooklands το 1906 νομίζω.Brooklands, 1907
http://en.wikipedia.org/wiki/Brooklands
Βάζεις ερώτηση.....
-
Ποιά ομάδα της F1 έχει ποσοστό 100% επιτυχίας (1 συμμετοχή, 1 νίκη) και με τι μονοθέσιο έτρεξε στον μοναδικό και συνάμα νικηφόρο αγώνα της;
-
3
Kurtis Kraft
Ken-Paul
και FISA.
Οι πρώτες 2 στην Ινδιανάπολη αλλά νομίζω ότι εσύ ψάχνεις για την 3η που έτρεξε με Ferrari 156 στη Γαλλία το 1961 -
FISA it is. Ο λόγος στον Eddie.
Αυτοκινητιστικό quiz - Περνάω δάσκαλε?