-
Επειδή γραφτηκάν πολλά , μερικά λάθος και άλλα σωστά , και βαριέμαι να απαντήσω σε όλα , να πω οτι το gpa δεν φοράει την ίδια τουρμπίνα με την μίτο (η μίτο φοράει πιο μεγάλη) ...
έχουν και κάποιες ψιλές αλλαγές σε waste και ιντερκούλερ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Επειδή γραφτηκάν πολλά , μερικά λάθος και άλλα σωστά , και βαριέμαι να απαντήσω σε όλα , να πω οτι το gpa δεν φοράει την ίδια τουρμπίνα με την μίτο (η μίτο φοράει πιο μεγάλη) ...
έχουν και κάποιες ψιλές αλλαγές σε waste και ιντερκούλερΑν και δεν εχει καμμια σημασια, μιας και οι επιδοσεις εχουν ουσια στην συζητηση που αναπτυχθηκε, οι οποιες και 'ανεβηκαν' μεσω διαγραμματων, -και αφορουν την Mito 155-
το GP Abarth και η Mito 155 φορουν ακριβως τον ιδιο κινητηρα, το SS εχει μεγαλυτερη τουρμπινα...
'Να υπενθυμίσουμε ότι η αύξηση της ιπποδύναμης έναντι του ** απλού Abarth, που μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με τη MiTo**, επετεύχθη μέσω μιας μεγαλύτερης τουρμπίνας της Garrett με μέγιστη πίεση 1,5 bar και αλλαγών στην πολλαπλή εξαγωγής'http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12824
Aμα βαριεσαι να απαντησεις σε ολα βαλε τουλαχιστον ενα
link, με τις προδιαγραφες της τουρμπινας του Mito 155 vs GP Abarth 155, που ισχυριζεσαι
οτι υπαρχουν διαφορες... -
η peugeot ποτε δεν πεφτει στην παγιδα των πολλων εντυπωσιακων αλογων (απο παντα εβγαζε αδυναμα μοτερ που τα σνομπαραν οι ''ασχετοι'' και λιγοι παρατηρουσαν την ελαστικοτητα τους ......παντα εβγαζε ολοκληρομενα μοτερ που κερδιζαν πιο δυνατα μοτερ στον πραγματικο δρομο και οχι στα χαρτια...
1000 στροφες κατω και ιδια ροπη
πραγματικα ενα ψαγμενο μοτερ και απολυτα ρεαλιστικο !!!!!!!!!!!!
δεν λεω δυνατο και ωραιο και το ιταλικο μοτερ...αλλα αλλο η μοστρα και αλλο η ουσια!!εκανα το τρολαρισμα μου και εγω μιας και ειδα τους πινακες!
συνεχιστε -
ε ναι ,ετσι ειναι ,οι γαλλοι φημιζονται για τα μοτερ τους
-
H mito δεν φοραει την ιδια τουρμπινα με το Abarth.Το Abarth φοραει την IHI RHF VL36 ενω η Mito την VL38 , ουσιαστικα ειναι οι ιδιες τουρμπινες με αλλες φτερωτες.Αν μπεις στο Fiat Forum τα λενε αναλυτικα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ε ναι ,ετσι ειναι ,οι γαλλοι φημιζονται για τα μοτερ τουςακριβως αυτη ειναι η αντιδραση οσων δεν τα ξερουν και αν τα οδηγησουν τοτε καταλαβαινουν την ουσια ενος καθημερινου αυτοκινητου...που ειναι η ελαστικοτητα και το ραφιναρισμενο μοτερ.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ε ναι ,ετσι ειναι ,οι γαλλοι φημιζονται για τα μοτερ τους
ακριβως αυτη ειναι η αντιδραση οσων δεν τα ξερουν και αν τα οδηγησουν τοτε καταλαβαινουν την ουσια ενος καθημερινου αυτοκινητου...που ειναι η ελαστικοτητα και το ραφιναρισμενο μοτερ.
μαλλον για κινητηρες λαντσια μιλας;
-
θα πω κατι και θα μου κανουν (στη καλυτερη) warn παλι αλλα πρεπει να πουμε φιλε saxo οτι αυτο το μοτερ δεν ειναι και τοοοσο γαλλικο υπαρχει και μια bmw στη μεση
τωρα για τα γαλλικα μοτερ υπαρχουν μοτερ και μοτερ , επισης υπαρχει και θεμα αν ειναι psa ή ρενω εχει πολλη κουβεντα το θεμα και δεν ειναι της παρουσης..
-
Ρε παιδια μην γενικευουμε , καθε μοτερ ειναι ξεχωριστο.Επισης τα διαγραμματα των 4τροχων δεν μετρανε κατω απο τις 3000 RPM οποτε που ξερετε πιο ειναι πιο ελαστικο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα πω κατι και θα μου κανουν (στη καλυτερη) warn παλι αλλα πρεπει να πουμε φιλε saxo οτι αυτο το μοτερ δεν ειναι και τοοοσο γαλλικο υπαρχει και μια bmw στη μεσητωρα για τα γαλλικα μοτερ υπαρχουν μοτερ και μοτερ , επισης υπαρχει και θεμα αν ειναι psa ή ρενω εχει πολλη κουβεντα το θεμα και δεν ειναι της παρουσης..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επειδή γραφτηκάν πολλά , μερικά λάθος και άλλα σωστά , και βαριέμαι να απαντήσω σε όλα , να πω οτι το gpa δεν φοράει την ίδια τουρμπίνα με την μίτο (η μίτο φοράει πιο μεγάλη) ...
έχουν και κάποιες ψιλές αλλαγές σε waste και ιντερκούλερΑν και δεν εχει καμμια σημασια, μιας και οι επιδοσεις εχουν ουσια στην συζητηση που αναπτυχθηκε, οι οποιες και 'ανεβηκαν' μεσω διαγραμματων, -και αφορουν την Mito 155-
το GP Abarth και η Mito 155 φορουν ακριβως τον ιδιο κινητηρα, το SS εχει μεγαλυτερη τουρμπινα...
'Να υπενθυμίσουμε ότι η αύξηση της ιπποδύναμης έναντι του ** απλού Abarth, που μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με τη MiTo**, επετεύχθη μέσω μιας μεγαλύτερης τουρμπίνας της Garrett με μέγιστη πίεση 1,5 bar και αλλαγών στην πολλαπλή εξαγωγής'Aμα βαριεσαι να απαντησεις σε ολα βαλε τουλαχιστον ενα
link, με τις προδιαγραφες της τουρμπινας του Mito 155 vs GP Abarth 155, που ισχυριζεσαι
οτι υπαρχουν διαφορες...Γιατί επιμένεις σε κάτι που έχω αναφερθεί στο παρελθόν?
H Mito φέρει άλλη τουρμπίνα
Δες εδώ http://www.farel.it:7080/navi?COUNTRY=013&GRP_COD=102&SBMK=R&DRIVE=S&SGS_COD=21&MAKE=R&COMM_MODEL=MIT&CAT_COD=X6&MOD_COD=145&SGRP_COD=52&LANGUAGE=D&ALL_FIG=0&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=D&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP_7&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1
Η έκδοση Μ21 είναι αυτή των 150 ίππων
Η έκδοση Μ20 είναι αυτή των 120 ίππων(συγκράτησε τον κωδικό)
Επίσης πάτησε στα λινκ να δεις τα βάρη τους,Δες εδώ για το GPA http://www.farel.it:7080/navi?COUNTRY=013&GRP_COD=102&SBMK=C&DRIVE=S&SGS_COD=0&MAKE=F&COMM_MODEL=GPABR&CAT_COD=4A&MOD_COD=199&SGRP_COD=52&LANGUAGE=D&ALL_FIG=0&KEY=PARTDRAWDATA&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=D&ALL_LIST_PART=0&PRINT_MODE=0&PREVIOUS_KEY=SUBGROUP&SB_CODE=-1&WINDOW_ID=1
H 'εκδοση με κωδικό 55222014 είναι των 150 ίππων ενώ η άλλη είναι η τουρμπίνα του ΚΙΤ SS.....
Μετά από τα παραπάνω στοιχεία έχω σαφείς ενδείξεις ότι η τουρμπίνα του GPA είναι η τουρμπίνα της Mito120/GP120/Bravo120&150/Delta120&150 σε πουσαρισμένη βερζιόν.....
Η Mito φοράει άλλη τουρμπιγιόν, που το μοιράζεται μόνο με το 500Abarth. Είναι πιο ανθεκτική εξού και το 500Abarth στο ΚΙΤ δεν αλλάζει τουρμπίνα αλλά απλά την πουσάρουν γιατί αντέχει..... -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα πω κατι και θα μου κανουν (στη καλυτερη) warn παλι αλλα πρεπει να πουμε φιλε saxo οτι αυτο το μοτερ δεν ειναι και τοοοσο γαλλικο υπαρχει και μια bmw στη μεση
τωρα για τα γαλλικα μοτερ υπαρχουν μοτερ και μοτερ , επισης υπαρχει και θεμα αν ειναι psa ή ρενω εχει πολλη κουβεντα το θεμα και δεν ειναι της παρουσης..
φιλε 106 ηθελα να πω , μπερδεψα τα σαξοραλλα
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ρε παιδια μην γενικευουμε , καθε μοτερ ειναι ξεχωριστο.Επισης τα διαγραμματα των 4τροχων δεν μετρανε κατω απο τις 3000 RPM οποτε που ξερετε πιο ειναι πιο ελαστικο?τα οδηγω συχνα απο τους tu μεχρι τον family και ειναι παρα πολυ ελαστικοι.....οδηγω και αλλα μοτερ και το λεω μετα βεβαιοτητας οχι επειδη ειμαι πεζακιας...(λεω και τα αρνητικα και τα θετικα των peugeot) .....
ειναι και γνωστο στην πιατσα η ελαστικοτητα των γαλλικων μοτερ . δινουν βαση σε αυτο το θεμα οι γαλλοι μηχανικοι απο τα μεσα της δεκαετιας του 80 (απο τοτε και μετα ξερω τα μοτερ αυτα διοτι τα εχω οδηγησει)οχι το μοτερ rallye ειναι ενα μοτερ εκτος ανταγωνισμου και εκτος καθε οριου για την εποχη του...αλλωστε δεν φορεθηκε σε νορμαλ αυτοκινητα...
τον κινητηρα τον σχεδιασαν γαλλοι και γερμανοι μηχανικοι εχοντας παντα την φιλοσοφια της ελαστικοτητας...( η bmw ειναι εξαιρετικος κατασκευαστης μοτερ)
π.χ το μοτερ 307 1,4 16 v ηταν το πιο ελαστικο μοτερ στην κατηγορια του αλλα και απο τα πιο αδυναμα ....κατι που αυτοι που δινουν σημασια μονο στους ιππους το σνοπαραν! -
106 το νεο 120αρι μοτερ (που ειναι το ιδιο με το μινι φανταζομαι) ειναι ελαστικο, το 1400αρι του κλιο μας ειναι τρομερα ελαστικο, το 1600αρι μου που ειναι στη φιλοσοφια του δικου σου δεν ειναι καθολου μα καθολου ελαστικο, θελει συνεχεια κατεβασματα γιατι αν πεσεις στις 3000 σαλ και κατω νομιζει οτι θα σβησει
-
συνηθως οι κατασκευαστες οταν δεν εχουν δυνατα μοτερ ,τα ρυθμιζουν ετσι ωστε να εχουν καποια ελαστικοτητα,να νομιζεις οτι τσουλανε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
106 το νεο 120αρι μοτερ (που ειναι το ιδιο με το μινι φανταζομαι) ειναι ελαστικο, το 1400αρι του κλιο μας ειναι τρομερα ελαστικο, το 1600αρι μου που ειναι στη φιλοσοφια του δικου σου δεν ειναι καθολου μα καθολου ελαστικο, θελει συνεχεια κατεβασματα γιατι αν πεσεις στις 3000 σαλ και κατω νομιζει οτι θα σβησειπολυ σωστα!!!!!!!!!!!το ατμοσφαιρικο του 106 ναι δεν ειναι καθολου...αλλα ειναι μοτερ ενος συγκεκριμενου μοντελου!!!!
ολα τα αλλα εχουν την φιλοσοφια των γαλλων ....το ιδιο και τα ρενο!! ( γαλλια γαρ) -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
106 το νεο 120αρι μοτερ (που ειναι το ιδιο με το μινι φανταζομαι) ειναι ελαστικο, το 1400αρι του κλιο μας ειναι τρομερα ελαστικο, το 1600αρι μου που ειναι στη φιλοσοφια του δικου σου δεν ειναι καθολου μα καθολου ελαστικο, θελει συνεχεια κατεβασματα γιατι αν πεσεις στις 3000 σαλ και κατω νομιζει οτι θα σβησει
πολυ σωστα!!!!!!!!!!!το ατμοσφαιρικο του 106 ναι δεν ειναι καθολου...αλλα ειναι μοτερ ενος συγκεκριμενου μοντελου!!!!
ολα τα αλλα εχουν την φιλοσοφια των γαλλων ....το ιδιο και τα ρενο!! ( γαλλια γαρ)οκ συμφωνουμε απολυτως τοτε
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
συνηθως οι κατασκευαστες οταν δεν εχουν αδυναμα μοτερ ,τα ρυθμιζουν ετσι ωστε να εχουν καποια ελαστικοτητα,να νομιζεις οτι τσουλανε.σε ρεπριζ ειμαι το ιδιο δυνατος με gp 95 σλογα με 17 αρες ...ζυγιζω 200 κιλα σχεδον παραπανω και εχω 5 αλογα λιγοτερα...
στα 0-100 το punto ειναι ενα αυτοκινητο σχεδον μπροστα...στις ρεπριζ..................οχι -
εκανα διορθωση
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εκανα διορθωσηοταν ενα μοτερ στροφαρει ψηλα και ειναι φτιαγμενο για να δουλευει ψηλα συνηθως δεν ειναι ελαστικο, για αυτο ενα απλο 1600αρι θα ειναι ελαστικο (και ενδεχομενως ψηλα ψοφιο) και το μοτερ των ραλλυ, swift sport κτλ θα ειναι ψοφιο χαμηλα και καθολου ελαστικο
εκτος αν εχεις κυβικα οπου υποθετω οτι οτι δεν θα φαινεται τοσο το προβλημα
(θυμηθηκα την 120 του νικου120 ή οποια παρολο που δινει καλα αλογα και παρολο που εχει τρομερα ελαστικο μοτερ δεν ειναι και ταπερ )
Alfa Romeo Mi.Τo 2008