Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LaFerrari (πρώην F70/F150)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LaFerrari (πρώην F70/F150)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 49
    • 50
    • 1 / 50
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    998
    1562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      ο αντικαταστάτης της Enzo

      http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ts_in.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        j-marr last edited by

        ο αντικαταστάτης της Enzo

        http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ts_in.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          ο αντικαταστάτης της Enzo

          http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ts_in.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gilles_27 last edited by

            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
            ο αντικαταστάτης της Enzo

            http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ts_in.html

            Μου φαντάζει δύσκολο να πιστέψω ότι θα απεμπολήσουν την παράδοση των V12.
            Εκτός πια αν αυτό το downsizing έχει επηρεάσει και κατασκευαστές όπως η Ferrari ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

              ο αντικαταστάτης της Enzo

              http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ts_in.html

              Μου φαντάζει δύσκολο να πιστέψω ότι θα απεμπολήσουν την παράδοση των V12.
              Εκτός πια αν αυτό το downsizing έχει επηρεάσει και κατασκευαστές όπως η Ferrari ....

              Αν δεν κάνω λάθος το downsizing έχει επηρρεάσει το ίδιο το πρωτάθλημα της F1.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Εικασίες και ένα απαίσιο Photoshop! Τίποτα ενδιαφέρον...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bihlas87 last edited by

                  Δύσκολα τη λές όμορφη, όχι πως έλεγες την enzo, αλλά τουλάχιστον είναι απειλητικά δυναμική.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Οι πληροφορίες του άρθρου είναι στο σύνολό τους λανθασμένες εικασίες,το δε photoshop για κλάματα.Το μόνο που ξέρω είναι ότι αυτοκίνητο θα έχει κινητήρα που θα παράγει περισσότερους από 800 ίππους.Όσο για τη χρήση του V8 με χρήση turbo....από το Maranello δεν μπορείς να πάρεις κουβέντα....αλλά το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι ισχύει,για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο .
                    Δεν είναι τυχαίο ότι η Ferrari κατοχύρωσε ως ευρεσιτεχνία το παρακάτω:

                    http://v3.espacenet.com/publicationDeta ... CC=WO&FT=D

                    Mουλάρια πάντως που φέρουν τα μηχανικά μέρη της μελλοντικής διαδόχου της Enzo,έχουν ήδη συλληφθεί εδώ και μήνες...άσχετα αν όλοι οι δημοσιογράφοι τα μπέρδευαν με μουλάρια που δοκίμαζαν λύσεις για την 458.
                    http://www.arthomobiles.fr/Finalis08/FI ... %20493.jpg
                    http://www.carmagazine.co.uk/upload/121 ... opcold.jpg

                    Τέλος ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω υποκλαπέν έγγραφο.Αν και υπάρχει πιθανότητα να είναι πλαστό,εντούτοις οι πληροφορίες που περιέχει.... είναι απόλυτα αληθοφανείς.
                    http://img167.imageshack.us/img167/3561/finalkl7.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drunkard last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Εικασίες και ένα απαίσιο Photoshop! Τίποτα ενδιαφέρον...

                      Ακριβως ! το photoshop ειναι απλα τραγικο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                        Εικασίες και ένα απαίσιο Photoshop! Τίποτα ενδιαφέρον...

                        Ακριβως ! το photoshop ειναι απλα τραγικο

                        +1 Και κατι μου λεει οτι το πισω μερος δεν αλλαζει καθολου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                          Τέλος ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω υποκλαπέν έγγραφο.Αν και υπάρχει πιθανότητα να είναι πλαστό,εντούτοις οι πληροφορίες που περιέχει.... είναι απόλυτα αληθοφανείς.
                          http://img167.imageshack.us/img167/3561/finalkl7.jpg

                          Αληθοφανές μεν αλλά με δύο χτυπητά τρωτά σημεία. Ο LdM είναι Πρόεδρος της Ferrari και όχι CEO. Επίσης πως είναι δυνατόν να είναι βαρύτερη της Enzo δεδομένης της προσήλωσης του Maranello σε μικρότερο βάρος; Πιστεύω ότι είναι πλαστό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cavallino last edited by

                            Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
                            Μου φαντάζει δύσκολο να πιστέψω ότι θα απεμπολήσουν την παράδοση των V12.
                            Εκτός πια αν αυτό το downsizing έχει επηρεάσει και κατασκευαστές όπως η Ferrari ....

                            Το downsizing στον κινητήρα αν γίνει, θα είναι αποτέλεσμα των νέων προδιαγραφών για τους ρύπους. Κανένας άλλος λόγος δεν υπάρχει. Aν ήταν στο χέρι της Ferrari, θα έβαζε ατμοσφαιρικούς V12 εις τον αιώνα τον άπαντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thymios last edited by

                              Χμμ...δεν είμαι βέβαιος γι αυτό. Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για μη χρήση των V12 και όχι μόνο οι ρύποι...

                              Το βάρος. Οι 12κύλινδροι είναι εξαιρετικά βαρείς και ογκώδεις. Ένας 8κύλινδρος υπερτερεί εδώ.

                              Το 'ταβάνι' εξέλιξης των ατμοσφαιρικών. Με δεδομένη την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα της Ενζο, πόσο ποαραπάνω θα έφτανε ένας ατμοσφαιρικός; άλλωστε θεωρείται ιδανικό τα 500κ.εκ. ανά κύλινδρο, δηλ όσα έχουμε τώρα...Και με τα στροφόμετρα να φθάνουν τις 9000σαλ, δεν θα πρέπει να περιμένουμε θαύματα από μια παρόμοια διάταξη.

                              Οι V8 (με τούρμπο προφανώς) έχουν άμεσα διαθέσιμη ροπή. Και τι ροπή! Τεράστιες ποσότητες...

                              Θεωρώ οτι είναι πολύ πιθανό (και δεν έχω καμία πηγή γι αυτό-απλώς θεωρώ) οτι θα παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο κοντά στη νοοτροπία της F40. Ελαφριά και απίστευτα γρήγορη. Και δε νομίζω κανείς να χαλάστηκε που η F40 είχε V8...Ένας σύγχρονος V8 θα μπορούσε άνετα από 5λίτρα πχ να παράγει 750-800ίππους...

                              Οι V12 θα υπάρχουν για να τοποθετούνται στα 2θέσια και 4θέσια GT της φίρμας.

                              Αν εν τέλει παρουσιάσουν έναν ακόμη V12, προβλέπω περίπου 6.5 - 6.6 λίτρα και 800 ίππους (με ολίγη από FXX δλδ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Θύμιο... κόβεσαι... Ο ατμοσφαιρικός V12 είναι η βέλτιστη λύση για ένα hyper car. Ο μόνος λόγος θα ήταν οι ρύποι για να μπει V8. Θυμίζω απλά ότι ο V12 της FXX παράγει 900 ίππους. Η ατμόσφαιρα έχει πολλά περιθώρια! Τα τούρμπο έχουν πολλούς περιορισμούς (lag, απόδοση κοντά στον κόφτη, έλλειψη γραμμικότητας) και η ίδια η Ferrari έχει δηλώσει ότι αν δεν λυθεί το θέμα lag δεν θα χρησιμοποιηθούν. Καταραμένη η μέρα που θα επανέλθουν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  και η ίδια η Ferrari έχει δηλώσει ότι αν δεν λυθεί το θέμα lag δεν θα χρησιμοποιηθούν.

                                  Tο πρόβλημα του lag έχει λυθεί.

                                  Το βάρος. Οι 12κύλινδροι είναι εξαιρετικά βαρείς και ογκώδεις. Ένας 8κύλινδρος υπερτερεί εδώ.

                                  Ένας V8 για να ξεπεράσει τους 800 ίππους,χρειάζεται κυβισμό τουλάχιστον 5,5 λίτρων.Συνεπώς το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους του V8 σε σχέση με τον V12 είναι πολύ μικρό (αν εξακολουθεί να υπάρχει).
                                  Ένας V12 αμέσου ψεκασμού με κυβισμό 6,3 λίτρων φτάνει άνετα απόδοση άνω των 800 ίππων.

                                  Οι μόνοι λόγοι επιλογής V8... παραμένουν η χαμηλότερη κατανάλωση και ρύποι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                    και η ίδια η Ferrari έχει δηλώσει ότι αν δεν λυθεί το θέμα lag δεν θα χρησιμοποιηθούν.

                                    Tο πρόβλημα του lag έχει λυθεί.

                                    Αναφέρεσαι σε στροβιλοσυμπιεστές με ηλεκτρομοτέρ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                      και η ίδια η Ferrari έχει δηλώσει ότι αν δεν λυθεί το θέμα lag δεν θα χρησιμοποιηθούν.

                                      Tο πρόβλημα του lag έχει λυθεί.

                                      Το βάρος. Οι 12κύλινδροι είναι εξαιρετικά βαρείς και ογκώδεις. Ένας 8κύλινδρος υπερτερεί εδώ.

                                      Ένας V8 για να ξεπεράσει τους 800 ίππους,χρειάζεται κυβισμό τουλάχιστον 5,5 λίτρων.Συνεπώς το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους του V8 σε σχέση με τον V12 είναι πολύ μικρό (αν εξακολουθεί να υπάρχει).
                                      Ένας V12 αμέσου ψεκασμού με κυβισμό 6,3 λίτρων φτάνει άνετα απόδοση άνω των 800 ίππων.

                                      Οι μόνοι λόγοι επιλογής V8... παραμένουν η χαμηλότερη κατανάλωση και ρύποι.

                                      Με βάση την ειδική ισχύ...ας πούμε της νέας ΜακΛάρεν, ακόμη και ένας 5λιτρος αρκεί. Από πού προκύπτει η ανάγκη για 5,5? Και πώς λαμβάνεις ως δεδομένο τους 800 ίππους?

                                      Το βάρος ωστόσο δεν είναι συνάρτηση των κυβικών. Ένας 12κύλινδρος έχει πολλά περισσότερα κινούμενα μέρη και είναι σαφώς βαρύτερος απ ότι ένας 8 κύλινδρος ίδιου κυβισμού, ο οποίος είναι κατά κανόνα και λιγότερο ογκώδης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thymios last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Θύμιο... κόβεσαι... Ο ατμοσφαιρικός V12 είναι η βέλτιστη λύση για ένα hyper car. Ο μόνος λόγος θα ήταν οι ρύποι για να μπει V8. Θυμίζω απλά ότι ο V12 της FXX παράγει 900 ίππους. Η ατμόσφαιρα έχει πολλά περιθώρια! Τα τούρμπο έχουν πολλούς περιορισμούς (lag, απόδοση κοντά στον κόφτη, έλλειψη γραμμικότητας) και η ίδια η Ferrari έχει δηλώσει ότι αν δεν λυθεί το θέμα lag δεν θα χρησιμοποιηθούν. Καταραμένη η μέρα που θα επανέλθουν...

                                        ο κινητήρας της FXX (τον οποίο ανέφερα κι εγώ) αποδίδει 900 ίππους, τη στιγμή όμως που δεν κυκλοφορεί στους δρόμους...Πρόκειται για track car.

                                        Όσον αφορά το lag, δεν γνώριζα την δήλωση που αναφέρεις. Όμως μην περιμένουμε να δούμε να το εξαλείφουν άλλοι κατασκευαστές και κάποια στιγμή να σκάσει μύτη και η Φερράρι στο χορό. μιλάμε για ΤΗΝ πρωτοποριακή εταιρία, οπότε...πώς ξέρουμε οτι δεν έχει ήδη εξαλειφθεί??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Είναι μεν track car αλλά εύκολα γίνεται road legal. Επίσης ο μόνος τρόπος να εξαλέιψεις τελείως το lag είναι να γυρίσεις τις φτερωτές πριν τις γυρίσουν τα καυσαέρια. Για αυτό ανέφερα για ηλεκτρομοτέρ πριν που κύκλοι προσκείμενοι στο Maranello αφήνουν να εννοηθούν. Μεσοβέζικες λύσεις δηλαδή... Μαμώ τους ρύπους μου μέσα που καταδικάζουν τους V12...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Οι ρύποι τη σχέση έχουν με τη Ferrari;

                                            Δεν εξαιρείται των κανονισμών της ΕΕ λόγω μικρής παραγωγής;
                                            Ή θέλουν να τους μειώσουν για λόγους γοήτρου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 1 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr