οπως ειπατε , το ποσοστα αυτα ειναι ενδεικτικα για να εχουμε μια γενικη εικονα ,που σου λεει οτι στο τυποποιημενο τεστ προσκρουσης αυτοκινητου με πεζο που γινετε με συγκεκριμενο τροπο και το αριστο ειναι οι 100 ποντοι το πρωτο αμαξι εχει 30 ποντους ζημια και το αλλο 40, οπως ειπε και ο qsis ειναι σαν τους ποντους στα video games (σκυλος 45 ποντοι, γιαγια με καροτσακι 100 ποντοι, μανα με παιδακια 200 ποντοι + extra ζωη )
Η διαφορα των 10 ποντων αναμεσα σε δυο αυτοκινητα στο τυποποιημενο τεστ του εργαστηριου μπορει να ειναι 2 σπασμενα κοκκαλα στην πραγματικοτητα ομως οι συνθηκες ταχυτητας προσκρουσης,γωνιας,σημειου και δεν ξερω τι αλλο καθε φορα διαφερουν και αλλαζουν αρα δεν μπορουμε να πουμε με ασφαλεια ποιο αυτοκινητο ακριβως ειναι λιγοτερο θανατηφορο για τον πεζο . Η διαφορες δεν ειναι χαοτικες οπως π.χ τη ζημια που θα κανει ενας πλαστικος προφυλακτηρας αυτοκινητου με ενα μετταλικο προφυλακτηρα απο ενα φορτηγακι