-
Να με συμπαθάτε κιόλας,σταματήστε το παίδες.Το πήγαμε μακρυά.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Να με συμπαθάτε κιόλας,σταματήστε το παίδες.Το πήγαμε μακρυά.+1 .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να με συμπαθάτε κιόλας,σταματήστε το παίδες.Το πήγαμε μακρυά.
+1 .
Ναι... μπορεί να μην έχει σχέση με ιντερνετοκοινοτητοτέτοια ο άνθρωπος...
-
Καλημέρα,
γράφω πρώτη φορά στο φόρουμ, αν και σας παρακολουθώ πολύ καιρό. Θέλω τη συμβουλή σας στο εξής ζήτημα. Βρίσκομαι για επαγγελματικούς λόγους στην Αμερική (Ν.Υορκή).Θα είμαι εδώ για τα επόμενα 5 χρόνια. Θέλω πολύ να κατεβάσω ένα, αν θέλει ο Θεός και περισσότερα, κλασικό/ιστορικό αυτοκίνητο. Το πρόβλημα είναι το ακόλουθο:
Μιας και γεννήθηκα στα τέλη της δεκαετίας του '70, τα αυτοκίνητα με τα οποία μεγάλωσα, είχα αφίσα πάνω από το κρεββάτι μου, ονειρευόμενα το βράδυ, είναι της δεκαετίας του 80.
928, Μ3 Ε30, 635, Integrale, Escort Cosworth κ.ο.κ
Τα πρώτα, ειδικά τα BMW και το 928 τα βρίσκω εδώ σε πολύ καλή κατάσταση, και σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές. Χαρακτηριστικά, σας αναφέρω ότι είδα ένα Μ6 του 1987 τόσο καλοδιατηρημένο, που ήταν σαν να άφησε χθες τη γραμμή παραγωγής. Η τιμή του ήταν μόλις 8500 δολάρια. Έτος παραγωγής, 1987.
Επειδή δεν με ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση με ένα τέτοιο όχημα, και καθώς -λόγω επαγγέλματος- θα απουσιάζω πολλά χρόνια στο εξωτερικό, ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ σε ένα τέτοιο όχημα να βγάλω πινακίδες ιστορικού. Διάβασα ότι απαραιτητη προϋπόθεση είναι η παρέλευση 30ετίας από την ημ/νια έκδοσης 1ης αδείας.
Σε περίπτωση που δεν ;έχει προνοήσει ο νομοθέτης για ένα τέτοιο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ειδικό όχημα (λόγω περιορισμένης παραγωγής και χαρακτήρα) μπορώ να το φέρω Ελλάδα με τις αμερικάνικες πινακίδες, να κρατησω όλα τα χαρτιά (προξενική πράξη, Δ.Α.Ο, αποδείξεις μεταφορικής εταιρείας, κτλ) να το κλείσω σε ένα γκαράζ, να μην το κυκλοφορήσω ΠΟΤΕ για βόλτα, και το 2017 να το εκτελωνίσω ατελώς με ιστορικές πινακίδες, ή θα είμαι παράνομος?
Παράλληλα, κοιτάζω και μοντέλα προ του ΄80, όπως το ΜΒ 450 SL , ΒΜW E9, και το 911 SC, για παν ενδεχόμενο Για το λόγο αυτό, θα ήθελα να σας ζητήσω να μου συστήσετε κάποιον εκτελωνιστή.
Συγνώμη που σας κούρασα με τους μακροσκελέστατους προβληματισμούς μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια και το ενδιαφέρον σας.
Σ. Ζήσης
-
Ο χρήστης szisis έγραψε:
Τα πρώτα, ειδικά τα BMW και το 928 τα βρίσκω εδώ σε πολύ καλή κατάσταση, και σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές. Χαρακτηριστικά, σας αναφέρω ότι είδα ένα Μ6 του 1987 τόσο καλοδιατηρημένο, που ήταν σαν να άφησε χθες τη γραμμή παραγωγής. Η τιμή του ήταν μόλις 8500 δολάρια. Έτος παραγωγής, 1987.
Σε περίπτωση που δεν ;έχει προνοήσει ο νομοθέτης για ένα τέτοιο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ειδικό όχημα (λόγω περιορισμένης παραγωγής και χαρακτήρα) μπορώ να το φέρω Ελλάδα με τις αμερικάνικες πινακίδες, να κρατησω όλα τα χαρτιά (προξενική πράξη, Δ.Α.Ο, αποδείξεις μεταφορικής εταιρείας, κτλ) να το κλείσω σε ένα γκαράζ, να μην το κυκλοφορήσω ΠΟΤΕ για βόλτα, και το 2017 να το εκτελωνίσω ατελώς με ιστορικές πινακίδες, ή θα είμαι παράνομος?
Τεχνικα (technicaly...) κατα τη γνωμη μου εισαι παρανομος. Αν για καποιο λογο μπουκαρει το ΣΔΟΕ στο γκαραζ θα εχεις προβλημα (απλα δεν ξερω αν εχεις δικαιωμα επισημα με αδεια του τελωνειου να σφραγισεις αμαξι με ξενες πινακιδες στο σπιτι σου). Ασε δε που ο πειρασμος για βολτα θα ειναι μεγαλος.
Πρακτικα ομως δεν μπορω να φανταστω πως μπορει να ερθει να ψαξει καποιος στα καλα του καθουμενου να ψαξει το σπιτι σου.
Γνωμη μου ειναι για να αποφυγεις τρεχαματα ειναι να φερεις αμαξι πριν το 1980 ή ακομα και μεσω χωρας Schengen οπου ο ελεγχος ειναι πολυ μικροτερος.
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Τεχνικα (technicaly...) κατα τη γνωμη μου εισαι παρανομος. Αν για καποιο λογο μπουκαρει το ΣΔΟΕ στο γκαραζ θα εχεις προβλημα (απλα δεν ξερω αν εχεις δικαιωμα επισημα με αδεια του τελωνειου να σφραγισεις αμαξι με ξενες πινακιδες στο σπιτι σου). Ασε δε που ο πειρασμος για βολτα θα ειναι μεγαλος.
Πρακτικα ομως δεν μπορω να φανταστω πως μπορει να ερθει να ψαξει καποιος στα καλα του καθουμενου να ψαξει το σπιτι σου.
Γνωμη μου ειναι για να αποφυγεις τρεχαματα ειναι να φερεις αμαξι πριν το 1980 ή ακομα και μεσω χωρας Schengen οπου ο ελεγχος ειναι πολυ μικροτερος.
Μπορείς να το κάνεις, (το έχω κάνει εγώ με αυτοκίνητο απο Αμερική).
Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να το δηλώσεις στο Δ.Ι.Π.Ε.Α.Κ., να σου το σφραγίσουν σπίτι σου, να καταγράψουν τα χιλιόμετρα και μία φορά τον χρόνο να σου το ξεκλειδώνουν για max ένα εξάμηνο (αν θυμάμαι καλά (προσωπικά το ξεκλείδωνα μονο για ένα μήνα)), ώσπου να φτάσει την 30ετία και να το εκτελωνίσεις (λόγο 3ής χώρας) με πολύ μειωμένο τελωνείο όμως (800ε περίπου για 2000cc) και να βγάλεις πινακίδες ιστορικού. -
όταν λες το ξεκλείδωνα τι εννοείς ακριβώς; Δηλαδή μπορουσες να το βάζεις μπρος κατά τακτά διαστήματα και να το κάνεις μπρος-πίσω;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Διαβάζοντας το ΦΕΚ δεν νομίζω ότι προκύπτει αυτό που λες Στέλιο
εχεις δικιο νικο .Σε αυτο το φεκ λεει και για τα τελη
.Λειπουν καποιες σελιδες της οποιες τις μπορω να τις διαβασω αλλα δεν μπορω να τις κατεβασωΣτέλιο βρήκα το δεύτερο τεύχος του ΦΕΚ που έβαλες. Είναι 4 σελίδες και δεν αναφέρει πουθενά τίποτε περισσότερο από αυτό που μας έβαλες εδώ. Εδώ μας έβαλες την πρώτη και την τελευταία σελίδα. Οι δύο μεσαίες δεν λένε τίποτα παραπάνω. Πού είναι αυτό που διαβάζεις και δεν μπορείς να κατεβάσεις;
Μετα απο μερικες βδομαδες απουσιας (μονο διαβαζα μεσω κινητου) επανερχομαι.
Στην ΔΟΥ Κορωπιου οπου κατεθεσα τον 10/2009 της πινακιδες απο το αυτοκινητο μου ειχε η υπαλληλος μερικες αποριες σχετικα με τα ιστορικα αυτοκινητα και πηρε τηλ την υπηρεσια στο υπουργειο οικονομικων οπου ειναι υπευθυνη για της ΔΟΥ .Η υπαλληλος στο υπουργειο τη εστειλε ενα ΦΕΚ οπου γραφει οτι τα αυτοκινητα τα οποια ειναι χαρακτηρισμενα ως ιστορικα απαλασονται απο τα τελη κυκλοφοριας (πραγμα λογικο αφου δεν εχουν πινακιδες υπουργειο μεταφορων).
Το φεκ ειναι αυτο που εχω βαλει (υποτιθεται)αλλα δεν γραφει τιποτα για αυτο .
Ειδα το φεκ και το διαβασαμε μαζι με την υπαλληλο πηρα τον αριθμο το κατεβασα το σκαναρα αλλα δεν το διαβασα οταν το εβαλα )και εγραψα και αποτελεσμα )Υπαρχει ΦΕΚ που αφορα το υπουργειο οικονομικων και οχι τον μεταφορων που γραφει οτι απαλασονται τα ιστορικα απο τελη
-
Θα ήταν πολυ χρήσιμο να το βρούμε αυτό το ΦΕΚ αν ξέραμε ποιό είναι!
-
Στέλιο, αυτό που εννοούν με το ΦΕΚ είναι το αυτονόητο, πως όποιο αυτοκίνητο έχει ιστορικές πινακίδες δεν πληρώνει τέλη.
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
όταν λες το ξεκλείδωνα τι εννοείς ακριβώς; Δηλαδή μπορουσες να το βάζεις μπρος κατά τακτά διαστήματα και να το κάνεις μπρος-πίσω;To αυτοκίνητο το έχεις παρκαρισμένο σε ένα εσωτερικο γκαράζ (οχι στον δρόμο) το οποίο και δηλώνεις, εκει έρχεται ένας υπάλληλος του Δ.Ι.Π.Ε.Α.Κ. και καταγράφει τα στοιχεία σου, του αυτοκινήτου, τα χιλιόμετρα και ασφαλίζει με μία ντίζα την οποία και σφραγίζει με μολυβένια σφραγίδα το πεντάλ του φρένου με το τιμόνι.
Του δίνεις (αν θες) ενα 20ευρο για το ταξι και φεύγει.
Όσο το αμάξι είναι σφραγισμένο μπορείς να το βάζεις μπροστά και να το ψιλομετακινείς μπρός-πίσω για να μην κολλήσει αλλά πρέπει να προσέξεις να μην πατήσεις φρένο και σπάσεις τη σφραγίδα, με λίγο χειρόφρενο κάνεις τη δουλειά σου.
Μετά απο 6 μήνες μπορείς να τον καλέσεις να σου αφαιρέσει την σφραγίδα, να σου σφραγίσει το χαρτί πως το αμάξι κυκλοφορεί και είσαι ελεύθερος να πάς οπου θές και να κάνεις ο,τι θέλεις μέχρι να περάσει ένα χρονικό διάστημα νομίζω 6 μηνών που μετά είσαι υποχρεωμένος να το ξανασφραγίσεις.Το Δ.Ι.Π.Ε.Α.Κ. λέει..
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ι.Χ. ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Τα φυσικά πρόσωπα που έχουν την συνήθη κατοικία τους στο εξωτερικό, δηλαδή έχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους δεσμούς εκτός Ελλάδας και έρχονται προσωρινά στη χώρα μας, μπορούν να εισάγουν ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο για προσωπική τους χρήση, με το καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής, δηλαδή χωρίς την καταβολή των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων. Η διάρκεια παραμονής του οχήματος ορίζεται στους έξι μήνες, συνεχείς ή όχι ανά δωδεκάμηνο. Με τη λήξη των έξι μηνών, εφόσον το όχημα δεν επανεξάγεται πρέπει να ακινητοποιείται από την αρμόδια Τελωνειακή Αρχή για διάστημα έξι τουλάχιστον μηνών και όχι ανώτερο των είκοσι τεσσάρων. Τα οχήματα που βρίσκονται σε τελωνειακή ακινητοποίηση, οποτεδήποτε και αν αποσφραγιστούν μετά το περιοριστικό εξάμηνο, παραδίδονται για κυκλοφορία με το ίδιο καθεστώς, εφόσον το δικαιούχο πρόσωπο κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο παρέμεινε στο εξωτερικό διαρκούσης της ακινητοποίησης επί 185 ημέρες τουλάχιστον. Έλληνες με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα που παραμένουν και εργάζονται στο εξωτερικό, έχουν δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής επιβατικού αυτοκινήτου για έξι μήνες, συνεχείς ή όχι, ανά δωδεκάμηνο και με την υποχρέωση επανεξαγωγής μετά τη λήξη του εξαμήνου. **Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στα τηλέφωνα: 210-4623963 και 210-3245552.**
Στην ουσία κάνεις μία προσωρινή εισαγωγή εώς ότου να κλείσει το αυτοκίνητο την 30ετία και μετά να το εκτελωνίσεις για να βγάλει ιστορικές πινακίδες.
Δές και εδώ.
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/plirofories.html
Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.
-
Ολα δείχνουν σωστά, αρκεί να μπορείς να αποδείξεις οτι βρίσκεσαι στο εξωτερικό για αρκετούς μήνες τον χρόνο ...
-
ίσως αν μεταφέρεις το ΑΦΜ σου στη ΔΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, να γίνεις πιο πειστικός
-
Για εμάς που μένουμε μόνιμα Ελλάδα και όλα τα φορολογικά μας στοιχεία είναι εδώ,δε γίνεται.Μιλώντας με τον εκτελωνιστή που μου εκτελώνισε την Ιουλία,μου το απέκλεισε.Ολα αυτά,πρίν το φετεινό καλοκαίρι.
-
Ευχαριστω για τις πληροφορίες
-
Αν και ξερω την λογικη απαντηση (βαση χρονολογιας ),μπορει καποιος να μου πει σε ενα μινι του 1991 πχ αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/421883/μπορει να βγαλει πινακιδες ιστορικες?
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αν και ξερω την λογικη απαντηση (βαση χρονολογιας ),μπορει καποιος να μου πει σε ενα μινι του 1991 πχ αυτο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/421883/μπορει να βγαλει πινακιδες ιστορικες?
Ενδιαφέρουσα πινακίδα!
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν πρέπει να είναι εκτελωνισμένο και εφόσον είναι μοντέλο 1991 πρέπει να εκτελωνιστεί κανονικά.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ενδιαφέρουσα πινακίδα!
.παρατηρητικότητα!!
Δεν θα έπρεπε να βγάζει πινακίδες ιστορικού, αλλα μπορεί πανεύκολα
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ενδιαφέρουσα πινακίδα!
.παρατηρητικότητα!!
Δεν θα έπρεπε να βγάζει πινακίδες ιστορικού, αλλα μπορεί πανεύκολα
λέτε να έχει βάλει το χέρι του κάποιος από εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Ενδιαφέρουσα πινακίδα!
.παρατηρητικότητα!!
Δεν θα έπρεπε να βγάζει πινακίδες ιστορικού, αλλα μπορεί πανεύκολα
λέτε να έχει βάλει το χέρι του κάποιος από εδώ μέσα.
Τωρα θα εμφανιστει ο Geoky και θα κανει την εξης δημοσιευση:
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες