-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το πρώτο σενάριο πάσχει σοβαρά σε ένα μείζονος βαρύτητας ζήτημα, αυτό του φόρου των καυσίμων.
Αν επιτραπεί ευρέως η πετρελαιοκίνηση, τότε το δημόσιο θα απωλέσει μελλοντικά πολλά κέρδη εξαιτίας της μικρότερης κατανάλωσης αυτών των οχημάτων σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που θα αντικαταστήσουν, αλλά και της μικρότερης φορολογίας του πετρελαίου κίνησης σε σχέση με το φόρο των βενζίνων. Στη εξίσωση (ανίσωση δηλαδή) βάλτε και τη φοροδιαφυγή από τα πετρέλαια θέρμανσης που χρησιμοποιούνται σε μεγάλη κλίμακα για νοθείες με το πετρέλαιο κίνησης και τις παρεπόμενες απώλειες σε όλο το κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας εξαιτίας της κατά 25% περίπου μικρότερης κατανάλωσης άρα και τις αντιδράσεις που θα υπάρξουν και από άλλους, και θα καταλάβετε ότι είναι πολλά τα λεφτά Άρη για να κλείσουμε έτσι απλά τα μάτια.
Και ας μην ξεχνιόμαστε, όλα γίνονται υπό το πρίσμα του 'τι βγάζουμε'.Άρα πιο πιθανό το δεύτερο σενάριο.
Βραχυπρόθεσμα όμως (που είναι και το παλούκι) θα κερδίσουν πολλά μα πάρα πολλά από την ακριβότερη τιμολόγηση (άρα και ΕΤΤ) που έχουν τα πετρελαιοκίνητα, από τα τέλη κυκλοφορίας μιας και τα περισσότερα είναι μεγαλύτερου κυβισμού αναλογικά με τις βενζίνες, και όταν και άμα υπάρχει κράτος και έχει κυβέρνηση τότε, αλλάζουν και τη φορολόγηση άμα λάχει και του πετρελαίου κίνησης να έρθουμε στα ίσα μας. Επίσης αν δεν κάνω λάθος από το 2012 το πετρέλαιο κίνησης στην Ελλάδα πρέπει να εναρμινιστεί με κάποιες νόρμες που ήδη ισχύουν έξω, όσον αφορά την περιεκτικότητα σε θείο. Αυτό διευκολύνει αρκετά τους ελεγκτικούς μηχανισμούς μιας και διαχωρίζει ακόμα περισσότερο το κίνησης από το θέρμανσης και το θαλάσσης.
-
Οποιοδήποτε μέτρο απόσυρσης και να θεσπιστεί θα οδηγήσει σε νέες αγορές, άρα είσπραξη ειδικού φόρου κατανάλωσης από το κράτος, και είναι γεγονός ότι τα πετρελαιοκίνητα καθ' ότι ακριβότερα στην τιμή CIF και συνήθως μεγαλύτερου κυβισμού από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα έχουν περισσότερο τέτοιο φόρο.
Εντούτοις νέες αγορές για τη χώρα μας σημαίνει νέες εισαγωγές, άρα έξοδο συναλλάγματος και με δεδομένο ότι 7 στις 8 αγορές γίνονται πλέον με πίστωση, και νέα δάνεια.Πολύ αρνητικά αυτά.
Επιδότηση λόγω απόσυρσης μέσω μείωσης του ειδικού φόρου ή εφ' άπαξ επιδόματος π.χ. 1.000-2.500 ευρώ ανά όχημα ή ανά αγορά σημαίνουν νέες χασούρες.
Επίσης μια νέα είσοδος πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου, και με δεδομένο ότι αυτό θα μείνει στην κυκλοφορία και καμμιά 15αριά χρόνια, σημαίνει επιπλέον χοντρές χασούρες από φόρους και, πολύ σημαντικό όπως προανέφερα, παράπλευρες απώλειες σε όλο το κύκλωμα διυλιστηρίων, εταιρειών πετρελαιοειδών, πρατηριούχων, βυτιοφορέων λόγω μικρότερης κατανάλωσης σε όγκο κατά 25-30%. Νέες αντιδράσεις και μάλιστα παρασκηνιακές εδώ...
Σαν κερασάκι στην τούρτα αναφέρω και την εκτεταμένη ύπαρξη νοθείας με ναυτιλιακό πετρέλαιο ή πετρέλαιο θέρμανσης, μεγάλες πληγές στην φοροδιαφυγή.
Δύσκολη εξίσωση.Το πετρέλαιο κίνηση στη χώρα μας είναι σύμφωνο με τις ισχύουσες προδιαγραφές ΕΕ και είναι χαμηλού θείου (10 ppm) εδώ και καιρό. Περαιτέρω φορολόγηση του πετρελαίου κίνησης μονομερώς από τη χώρα μας είναι εντελώς απίθανη, σημειωτέον επ' αυτού ότι η πρόσφατη πριν από μερικούς μήνες αύξηση της φορολογίας ανά λίτρο στις βενζίνες ήταν νομοθέτημα της ΕΕ και μας ήρθε έξωθεν.
-
Ο χρήστης desi έγραψε:
........Ουσιαστικά λοιπόν από τη στιγμή που θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση θα μπορούν να πληρώνουν οι Δ.Ο.Υ, πρακτικά ωστόσο τα χρήματα θα κατατεθούν όταν μπορέσουν οι 75.000 δικαιούχοι να ολοκληρώσουν τις νέες διαδικασίες που ορίζει η απόφαση.
................Έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με την ημερομηνία δημοσίευσης της Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης?
-
Κυκλοφόρησε το ΦΕΚ (http://www.et.gr/search_publication_by_ ... 24/11/2009 το ΦΕΚ 2354/19.11.2009 ) για την καταβολή οικονομικών κινήτρων της απόσυρσης. Αύριο θα το κατεβάσω να το διαβάσουμε όλοι. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω , είναι ότι για το κίνητρο αγοράς νέου αυτοκινήτου (το χιλιάρικο) αναφέρει ότι χρειάζεται φωτοτυπία τιμολογίου αγοράς του αυτοκινήτου. Εμείς δηλαδή που αγοράσαμε αυτοκίνητο μεταχειρισμένο (χρονολογίας μετά το 2005) από ιδιώτη και φυσικά δεν έχουμε τιμολόγιο αλλά μια υπεύθυνη δήλωση, δεν θα πάρουμε το ποσό των χιλίων Ευρώ;
-
Ο χρήστης basdel έγραψε:
Κυκλοφόρησε το ΦΕΚ (http://www.et.gr/search_publication_by_ ... 24/11/2009 το ΦΕΚ 2354/19.11.2009 ) για την καταβολή οικονομικών κινήτρων της απόσυρσης. Αύριο θα το κατεβάσω να το διαβάσουμε όλοι. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω , είναι ότι για το κίνητρο αγοράς νέου αυτοκινήτου (το χιλιάρικο) αναφέρει ότι χρειάζεται φωτοτυπία τιμολογίου αγοράς του αυτοκινήτου. Εμείς δηλαδή που αγοράσαμε αυτοκίνητο μεταχειρισμένο (χρονολογίας μετά το 2005) από ιδιώτη και φυσικά δεν έχουμε τιμολόγιο αλλά μια υπεύθυνη δήλωση, δεν θα πάρουμε το ποσό των χιλίων Ευρώ;Το ακουσα κιεγω σημερα το πρωϊ στον...Παπαδακη.
Θα παμε λεει πλεον στις εκαστοτε Νομαρχιες-Διευθυνση Μεταφορων και θα κανουμε μια νεα αιτηση οπου θα δηλωνουμε ΑΦΜ και τραπεζικο λογαριασμο για να κατατεθουν τα χρηματα.
Εκεινο που με φοβιζει ομως ειναι οτι θελουν να καταθεσουμε και τις ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ που λαβαμε.
Τα προτοτυπα δλδ. -
ΟΚ
Ανεβασα και το ΦΕΚ
Μπορειτε να το κατεβασετε απο εδω --> http://www.filefactory.com/file/a1ecb6a/n/fek.pdf -
Παίρνουμε τα λεφτάκια από τα σαραβαλάκια (τέλη κυκλοφορίας) και μετά τους λέμε: Άντε βρε που φωνάζετε, θα σας κάνω βρε τη χάρη, (ξανα) ξεκινάει η απόσυρση!
-
'...Απόφαση του αρμοδίου οργάνου για την ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης...'
Ποιο είναι το σχετικό αρμόδιο όργανο? -
Ο χρήστης simfun έγραψε:
'...Απόφαση του αρμοδίου οργάνου για την ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης...'
Ποιο είναι το σχετικό αρμόδιο όργανο?Ενα ειναι αυτο που αναφερεις που δεν καταλαβα ουτε εγω και επισης :
-'βεβαιωση παραλαβης απο την εγκατασταση επεξεργασιας '
Δλδ . δεν θελουν το χαρτι που μασ δώσαν οι ιδιοι ? την οριστικη διαγραφη δλδ ?
Θελουν το αλλο που μας εδωσε ο 'καταστροφέας' ???-Βεβαιωση της Υ.Μ.Ε. οτι το νεο οχημα ανηκει στην κατηγορια EUR4 και ανω.
Ποιος θα το βγαλει αυτο ? και το σημαντικοτερο , ποτε ? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Οποιοδήποτε μέτρο απόσυρσης και να θεσπιστεί θα οδηγήσει σε νέες αγορές, άρα είσπραξη ειδικού φόρου κατανάλωσης από το κράτος, και είναι γεγονός ότι τα πετρελαιοκίνητα καθ' ότι ακριβότερα στην τιμή CIF και συνήθως μεγαλύτερου κυβισμού από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα έχουν περισσότερο τέτοιο φόρο.Εντούτοις νέες αγορές για τη χώρα μας σημαίνει νέες εισαγωγές, άρα έξοδο συναλλάγματος και με δεδομένο ότι 7 στις 8 αγορές γίνονται πλέον με πίστωση, και νέα δάνεια.Πολύ αρνητικά αυτά.
Επιδότηση λόγω απόσυρσης μέσω μείωσης του ειδικού φόρου ή εφ' άπαξ επιδόματος π.χ. 1.000-2.500 ευρώ ανά όχημα ή ανά αγορά σημαίνουν νέες χασούρες.
Επίσης μια νέα είσοδος πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου, και με δεδομένο ότι αυτό θα μείνει στην κυκλοφορία και καμμιά 15αριά χρόνια, σημαίνει επιπλέον χοντρές χασούρες από φόρους και, πολύ σημαντικό όπως προανέφερα, παράπλευρες απώλειες σε όλο το κύκλωμα διυλιστηρίων, εταιρειών πετρελαιοειδών, πρατηριούχων, βυτιοφορέων λόγω μικρότερης κατανάλωσης σε όγκο κατά 25-30%. Νέες αντιδράσεις και μάλιστα παρασκηνιακές εδώ...
Σαν κερασάκι στην τούρτα αναφέρω και την εκτεταμένη ύπαρξη νοθείας με ναυτιλιακό πετρέλαιο ή πετρέλαιο θέρμανσης, μεγάλες πληγές στην φοροδιαφυγή.
Δύσκολη εξίσωση.Το πετρέλαιο κίνηση στη χώρα μας είναι σύμφωνο με τις ισχύουσες προδιαγραφές ΕΕ και είναι χαμηλού θείου (10 ppm) εδώ και καιρό. Περαιτέρω φορολόγηση του πετρελαίου κίνησης μονομερώς από τη χώρα μας είναι εντελώς απίθανη, σημειωτέον επ' αυτού ότι η πρόσφατη πριν από μερικούς μήνες αύξηση της φορολογίας ανά λίτρο στις βενζίνες ήταν νομοθέτημα της ΕΕ και μας ήρθε έξωθεν.
Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις...πλην όμως,σχετικά με τις μεγάλες χασούρες απο τα πετρελαιοκίνητα θα σου αναφέρω κάτι που ίσχυε,(μπορεί να ισχύει ακόμα),στην Ιταλία..τα πετρελαιοκίνητα πλήρωναν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας απο τα βενζινοκίνητα στα ίδια κυβικά.Αυτό λεγόταν superbollo,και στην ουσία ήταν μια μεγάλη προσαύξηση στα υπάρχοντα τέλη.Μάλιστα η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη,αν θυμάμαι καλά σχεδόν διπλάσια..γιατί λοιπόν αυτό να μην εφαρμοστεί και εδω εν μια νυκτί??όσο αφορά την απώλεια κερδών στις εταιρείες,βυτία κ.λ.π. η εύκολα εφαρμόσιμη λύση της αύξησης του ειδικού φόρου δεν νομίζω να τους χάλαγε..
Τέλος για τη νοθεία, ξέρουμε καλά όλοι μας οτι αν πραγματικά θέλουν μπορούν να την περιορίσουν σημαντικά ή και να την εξαλείψουν συντομότατα -
Το οτι αναμεσα στα αλλα χαρτια που ζητανε για να δωσουν το χιλιαρικο ειναι και πιστοποιητικο θανατου ανακοινωθηκε απο το αρμοδιο υπουργειο οτι δεν ειναι προς το παρον αναγκαιο.
-
Οκ, το φεκ βγήκε για τα χρήματα. Πήγε κανένας για crash test στις κατά τόπους ΝΥΜΕ για τη διαδικασία?
Και αν ναι, είδε το μπόνους στον λογαριασμό του?
Μήπως περιμένουν και αυτοί ερμηνευτικές όπως οι ΔΟΥ?
Μήπως τελικά μας δουλέψανε ψιλό γαζί?
Μήπως τελικά με τα κ@λόχαρτα τα επίσημα που έχουμε να τους τρέξουμε δικαστικώς...
και να τα πάρουμε πολλαπλάσια μετά από 5 χρόνια... κάτι σαν επένδυση δλδ....? -
Ο χρήστης angeldark έγραψε:
Οκ, το φεκ βγήκε για τα χρήματα. Πήγε κανένας για crash test στις κατά τόπους ΝΥΜΕ για τη διαδικασία?
Και αν ναι, είδε το μπόνους στον λογαριασμό του?
Μήπως περιμένουν και αυτοί ερμηνευτικές όπως οι ΔΟΥ?
Μήπως τελικά μας δουλέψανε ψιλό γαζί?
Μήπως τελικά με τα κ@λόχαρτα τα επίσημα που έχουμε να τους τρέξουμε δικαστικώς...
και να τα πάρουμε πολλαπλάσια μετά από 5 χρόνια... κάτι σαν επένδυση δλδ....?Κανεις δεν πηγε ακομα ?
-
Στην ΥΜΕ Αθηνών-Πειραιώς Ανατολικού Τομέα, περιμένουν οδηγίες από τη Νομαρχία. Δεν αρκεί το ΦΕΚ.
-
Ο χρήστης simfun έγραψε:
Στην ΥΜΕ Αττικής Ανατολικού Τομέα, περιμένουν οδηγίες από τη Νομαρχία. Δεν αρκεί το ΦΕΚ.Εντάξει μου απάντησες.. το ίδιο παραμύθι της ΔΟΥ. Ερμηνευτικές παπ@ριές και τέτοια.
Είχα πει κάποτε ένα σενάριο... περιμένουν να τα πατσίσουν με τις φορολογικές δηλώσεις του 09.
Σιγά σιγά εκεί πάει το θέμα... -
Εγώ χτες πήγα στη Δ/νση Συγκοινωνιών στο Περιστέρι για μια μεταβίβαση αυτοκινήτου και τους υπενθύμισα να γράψουν στην άδεια από απόσυρση (ζήτησαν το χαρτί της οριστικής διαγραφής και το έδωσα-ελπίζω να μην το ξαναζητήσουν όταν πάω για λεφτά γιατί θα γίνει χαμός). Θέλησα να κάνω αίτηση για τα λεφτά της απόσυρσης 'αλλά περιμένουν να βγει το ΦΕΚ' είπανε (που σημειωτέον το είχα καλοτυπωμένο μαζί μου) αλλά δεν τους έκανε. Μάλλον περιμένουν να αλλάξει ο χρόνος και να αρχίσουνε τις πληρωμές...
-
Μου φαινετε οτι κανεις μας δεν τολμαει ακομα να παει να καταθεσει τα χαρτια του ε ?
-
Η δ/νση συγκοινωνιών Περιστερίου μας είπε να περιμένουμε (την προηγούμενη Πέμπτη), να έρθει η εγκύκλιος κ.λ.π. Από επόμενη Δευτέρα θα ξαναενοχλήσω πάλι...
-
Στην Αγ. Παρασκευή μου είπανε σήμερα ότι ενημερώνονται οι υπάλληλοι και σε 2-3 μέρες θα είναι έτοιμοι.
-
Άιντε καλό μήνα, επίσημα χειμώνας πλέον, άιντε να πάρουμε και το δώρο... άιντε και άρχισαν να γκρινιάζουν όλοι το φελέκι μου μέσα.
Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016