Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Peugeot Forum
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Peugeot Forum
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 20
    • 21
    • 8 / 21
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    85
    409
    2668
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geoky last edited by

      Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:

      και πίστεψε με εχει θησαυρό πάνω του.

      Για πες, για πες...εγώ το είχα δει πίσω απο το συρματόπλεγμα μόνο...

      Τι εχει πανω του δηλαδη ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        niga last edited by

        Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
        Ok δικός σου.

        Ευχαριστώ! Αναμένω ειδοποίηση όταν είσαι έτοιμος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fulvia_corsa last edited by

          Θα ανεβάσω σύντομα λίστα και φωτο με οτι εχει απο μάσκες, νίκελ, προφυλακτήρες, παραθυρα μήπως και χρειάζεται κάποιος κάτι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gez last edited by

            Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
            Θα ανεβάσω σύντομα λίστα και φωτο με οτι εχει απο μάσκες, νίκελ, προφυλακτήρες, παραθυρα μήπως και χρειάζεται κάποιος κάτι.

            τι εγινε παρατας το προτζεκτ σου?
            γνωμη μου αν μπορεις μην το παρατησεις γιατι οποιος ψαχνει εστω και καθυστερημενα βρισκει!!!
            πχ
            http://cgi.ebay.fr/NOTICE-DENTRETIEN-PE ... 3ca7851e11

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fulvia_corsa last edited by

              τι εγινε παρατας το προτζεκτ σου?

              Οχι ρε παιδιά, ακόμη δεν άρχισα. Αυτα που θα ανεβάσω είναι αυτά που ήταν πάνω στο αυτοκινητο οταν το πήρα. Ριξε μια ματια στις φωτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill97480 last edited by

                Φιλε θα χρειαστεις ενα σωρο λεφτα για να το φτιαξεις και θες πολυ χρονο.Δεν ξερω αν αξιζει να ασχοληθεις και αν θα βρεις ανταλλακτικα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikzhk last edited by

                  ένα σωρό λεφτά θα χρειαστεί και χρόνο πολύ, αλλά όταν θα το δει τελειωμένο σίγουρα εκείνη η στιγμή θα αξίζει πολύ. Καλή αρχή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanosk last edited by

                    www.leclub404.com
                    http://pieces-auto.shop.ebay.fr/i.html? ... cat=135232

                    για οτι πληροφοριεσ και ανταλλακτικα χρειαζεσαι. Σιγουρα αξιζει τον κοπο να φτιαχτει, ειναι ενα πανεμορφο μοντελο. Το μεγαλυτερο εξοδο θα ειναι η λαμαρινα, οποτε λογω επαγγελματοσ εισαι ηδη μπροστα. Αν δεν σα ενδιαφερει η γνησιοτητα, τοτε το εργο ειναι σχετικα ευκολο. Ταιριαζουν παρα πολλα απο το τετραπορτο, διλιτρη μηχανη απο 504, φαναρια απο αλλα μοντελα κλπ.

                    Καλη τυχη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fulvia_corsa last edited by

                      ThanosK
                      Σ'ευχαριστω πάρα πολύ. Βρήκα απίστευτα πραγματα στα site που μου εδωσες. Απλα δε ξέρω γαλλικά και δε μπορω να χρησιμοποιήσω το ψαχτιρι. Ευχαριστω. Για τις λαμαρίνες δεν ανησυχω ουτε εγω, είναι recoverable και δεν είναι και τοσο χάλια όσο φαίνεται. Ετσι και αλλιώς δε θα γίνει αμμοβολή αλλά θα δοκιμάσω κάτι καινούργιο με αζωτο για καθαρισμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        niga last edited by

                        Aν έβρισκα εγώ 619 ανταλλακτικά προς πώληση στο ebay για οποιοδήποτε αυτοκίνητό μου θα πετούσα στα ουράνια! Υπομονή και ψάξτα ένα-ένα! Θα εξοικειωθείς πολύ γρήγορα με την γαλλική ορολογία, άλλωστε οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούμε σήμερα και αφορούν το αυτοκίνητο προέρχονται από τις αντίστοιχες γαλλικές. Έχω φτιάξει ένα μινι Γαλλο-Ελληνικό λεξικό ορολογίας, αλλά δεν το έχω σε ηλεκτρονική μορφή για να σου το στείλω. Κάποια στιγμή πρέπει να το περάσω σε ένα excel....

                        Αλλά εδώ έχουμε τον μαιτρ των Γαλλικών αυτοκινήτων οπότε μπορείς να έχεις οn line λεξικό!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Οσο μπορω θα βοηθησω κι εγω στα Γαλλικα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bill97480 last edited by

                            Καλη αρχη και απο εμενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 7
                              7pas100 last edited by

                              Ο χρήστης ThanosK έγραψε:
                              Αν δεν σα ενδιαφερει η γνησιοτητα, τοτε το εργο ειναι σχετικα ευκολο. Ταιριαζουν παρα πολλα απο το τετραπορτο, διλιτρη μηχανη απο 504, φαναρια απο αλλα μοντελα κλπ.

                              Αν δεν σε ενδιαφέρει η γνησιότητα, ειδικά το συγκεκριμένο μοντέλο, το παρατάς και ψάχνεις κάτι άλλο. 
                              

                              Απο το δε τετράπορτο, ταιριάζουν μόνο τα μηχανικά , και αυτά μόνο απο την πρώτη σειρά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanosk last edited by

                                Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:

                                Αν δεν σα ενδιαφερει η γνησιοτητα, τοτε το εργο ειναι σχετικα ευκολο. Ταιριαζουν παρα πολλα απο το τετραπορτο, διλιτρη μηχανη απο 504, φαναρια απο αλλα μοντελα κλπ.

                                Αν δεν σε ενδιαφέρει η γνησιότητα, ειδικά το συγκεκριμένο μοντέλο, το παρατάς και ψάχνεις κάτι άλλο.
                                Απο το δε τετράπορτο, ταιριάζουν μόνο τα μηχανικά , και αυτά μόνο απο την πρώτη σειρά.

                                Σωστα, προτιμας να παει στην πρεσσα γιατι δεν υπαρχει το hydrovac των φρενων π.χ. το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το πνευμα του αυτοκινητου. Βασικα αυτη ειναι μια μεγαλη συζητηση και κατ'εμε ανευ ουσιας, οπως ειπε ο βατραχος δικο μου ειναι και οτι θελω το κανω. Το δικο σου φτιαξτο οπως θες. For the record, ομως, οι Αυστραλοι εχουν βαλει εξακυλινδρες απο 604, μπλοκε απο 505 στεισον και αλλα πολλα που κατα την γνωμη μου το κανουν ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, απλως διαφορετικο απο αυτο που εφτιαξε η Peugeot πριν απο 40 χρονια. Κατι ομορφο, ξεχωριστο, αλλα αξιοπιστο γρηγορο και ασφαλες που στριβει και φρεναρει. Να του βαλουμε και σαμπρελες για να το κρατησουμε γνησιο? Δεν θελω να εμπλακω σε μια ατελειωτη συζητηση για αυτο το θεμα, ο καθενας δικαιουται την γνωμη του. Ο σκοπος μου ηταν να πληροφορησω τον ιδιοκτητη οτι εχει επιλογες.

                                Φιλικα παντα

                                Θανος Καρυδας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  p6b last edited by

                                  Ο χρήστης ThanosK έγραψε:
                                  For the record, ομως, οι Αυστραλοι εχουν βαλει εξακυλινδρες απο 604, μπλοκε απο 505 στεισον και αλλα πολλα που κατα την γνωμη μου το κανουν ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, απλως διαφορετικο απο αυτο που εφτιαξε η Peugeot πριν απο 40 χρονια.

                                  Το πρόβλημα είναι ότι όταν κάποιος αναλαμβάνει να ανακατασκευάσει ένα σχετικά σπάνιο μοντέλο όπως αυτό για το οποίο γίνεται λόγος, πιθανόν να πρέπει να σκεφτεί και την ευθύνη που έχει, για τη διατήρηση ενός κομματιού της ιστορίας της Peugeot. Σκεπτόμενος εγωιστικά σαφώς και μπορεί να κάνει ότι θέλει, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Ειδικά αν κάποιος σέβεται τη φίρμα και τους μηχανικούς που το δημιούργησαν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    a-110-alpine last edited by

                                    γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι όταν λέμε ιστορικό εννοούμε ιστορικό.
                                    άσχετο ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι του αρέσει και ότι θέλει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanosk last edited by

                                      Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
                                      γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι όταν λέμε ιστορικό εννοούμε ιστορικό.

                                      Καταλαβαινω πολυ καλα τι εννοεισ, και εσυ και οι ομοιδεατεσ σου και σεβομαι τισ γνωμεσ σασ. Απλωσ διαφωνω...

                                      Οδηγω ενα 504 κουπε καθημερινα, με αγωνιστικα φρενα και αναρτηση, μηχανη με ροικη, χταποδι και μπλοκε. Και ο κοσμοσ βλεπει ενα αυτοκινητο που δεν εχει δει ποτε στην Ελλαδα, που αν το κρατουσα 'γνησιο' θα εβγαινε δυο φορεσ τον χρονο. Και ασ μην ξεχναμε οτι το ιδιο το εργοστασιο ναβαθμιζε τα αγωνιστικα του κατ'αυτον το τροπο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        niga last edited by

                                        Παρεμβάσεις ή αναβαθμίσεις στο πνεύμα που τις περιγράφεις λογικά είναι αποδεκτές, αλλά αν δεν βρει προφυλακτήρα πουθενά τι θα κάνει; θα κρατήσει του Audi;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          p6b last edited by

                                          Ο χρήστης ThanosK έγραψε:

                                          Οδηγω ενα 504 κουπε καθημερινα, με αγωνιστικα φρενα και αναρτηση, μηχανη με ροικη, χταποδι και μπλοκε. Και ο κοσμοσ βλεπει ενα αυτοκινητο που δεν εχει δει ποτε στην Ελλαδα, που αν το κρατουσα 'γνησιο' θα εβγαινε δυο φορεσ τον χρονο. Και ασ μην ξεχναμε οτι το ιδιο το εργοστασιο ναβαθμιζε τα αγωνιστικα του κατ'αυτον το τροπο.

                                          Γιατί αν το 504 coupe ήταν γνήσιο θα έπρεπε να βγαίνει μόνο 2 φορές το χρόνο;

                                          Δέχομαι ότι σε ένα αυτοκίνητο που θέλεις να το κυκλοφορείς καθημερινά, δεν είναι τραγικό να κάνεις κάποιες διακριτικές και αναστρέψιμες αλλαγές, για καλύτερα φρένα, λίγο πιο δυνατό κινητήρα, διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης και ρυθμίσεις ανάρτησης. Ισχύει όμως το ίδιο και για ένα 404 cabriolet;

                                          Το εργοστάσιο αναβάθμιζε τα αγωνιστικά, αλλά με ένα σκοπό, τους αγώνες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanosk last edited by

                                            Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                            Παρεμβάσεις ή αναβαθμίσεις στο πνεύμα που τις περιγράφεις λογικά είναι αποδεκτές, αλλά αν δεν βρει προφυλακτήρα πουθενά τι θα κάνει; θα κρατήσει του Audi;

                                            Η κατι αλλο που να ταιριαζει, εσυ θα προτιμουσεσ να πεταξει το αυτοκινητο αν δεν εβρισκε το γνησιο? Το ωραιο δεν ειναι αποκλειστικοτητα του εργοστασιου, δηλαδη καθε παρεμβαση ειναι βεβηλωση? Ολο το concept του hot rod βασιζεται στην εφαρμογη νεωτερων υλικων και τεχνολογιασ για να δημιουργηθει κατι ομορφο και κατα πολλουσ χρηστικο, που παραπεμπει στο παλαιο. Τα δημοφιλεστατα αυτα αυτοκινητα (απ'οτι φαινεται δεν συμφωνουν ολοι με τουσ purists), αναζωοπυρωνουν επισησ το ενδιαφερον για τα παλια και 'γνησια'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 8 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr