-
αμα ειναι στα ελληνικα ,μπορει να την παρω κι εγω
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αμα ειναι στα ελληνικα ,μπορει να την παρω κι εγω, καλο!
-
γεια σας, ειμαι κατοχος ενος Α4 1.8 turbo quattro και ψαχνω για ενα ποιοτικο supermini για την πολη. γιαυτο μου εχουν τραβηξει την προσοχη το Mini Cooper ( δεν το συζητω για S δε τα αξιζει τα λεφτα του ουτε και χρειαζομαι τους ιππους του) και το Mito 135 hp Multiair turbo..... εσεις ποιο θα προτιμουσατε?
πιστευω το πλεονεκτημα του Mini ειναι η ποιοτητα κατασκευης ομως το Mito εχει να αντιπαραθεσει εναν turbo κινητηρα 135 ιππων με Multiair στον ατμοσφαιρικο του Mini......
(εννοειται πως περιμενω με αγωνια και το Α1....δε θελω να βιαστω και μετα να το μετανιωσω)
-
-
@redmonster
Εδω μας την (ξανα)δειχνεις φρεσκοπλυμενη...? -
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@redmonster
Εδω μας την (ξανα)δειχνεις φρεσκοπλυμενη...?έμαθα να ανεβάζω φωτο και είπα να σας το (ξανα) δείξω...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Καλα ως προς τις επιδοσεις και τους χρονους μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια..
δεν ειναι ευκολο να τους πετυχεις, ασε που η καθε εταιρεια συνηθως τους πετυχαινει με διαφορετικες συνθηκες..
παντως οπως το χω ξανασυζητησει θεωρω οτι η 155αρα ειναι σε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αυτοκινητο κοντα στα 8.5-9 για το 0-100...αρα η 120αρα αν εισαι σε ταξη 9.5 καλα θα ναι.
Ωραια παει αλλα αμβιβαλλω τρελλα οτι εχει 0-100 8 η 155αρα... -
Και εγω αυτο νομιζα φιλε μου , μεχρι που ανοιξα με Corsa GSI , Polo GTI , Golf TSI 140 , Yaris TS και Swift Sport.Eμεινα εκπλεικτος απο το ποσο καλα πηγαινει το αυτοκινητο , απορω πως θα πηγαινει η Mito/abarth 155.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Είμαι μπροστά από
207 rallye/gt
mini cooper s 1ς γεννιάς
bravo 150
golf 160
c4 150
118
oριακά 120
ένα golf gt (φιλικό άνοιγμα) τελευταία στιγμή μου αρνήθηκε...να το βάλω στις νίκες??
corsa gsi
swift sportτον τρώω από
cooper s τουρμπάτο
207 rc
corsa opc, πολύ ξύλο ...
colt crt τελευταίο
ibiza cupra( δεν έχω ανοίξει , αλλά το έχω οδηγήσει και φαντάζομαι τι θα ακολουθήσειΜπορεί να ξεχνάω τπτ...
άσχετο
Όσο άσχημα πάνε τα 207 μαμά , τόσο καλά πάνε ακόμα και με απλό πρόγραμμα -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Και εγω αυτο νομιζα φιλε μου , μεχρι που ανοιξα με Corsa GSI , Polo GTI , Golf TSI 140 , Yaris TS και Swift Sport.Eμεινα εκπλεικτος απο το ποσο καλα πηγαινει το αυτοκινητο , απορω πως θα πηγαινει η Mito/abarth 155.Eννοεις ανοιξες με ολα αυτα? Εκκινηση? Και ποια ηταν τα αποτελεσματα? Ατομα ιδια στα αυτοκινητα, συννενοημενα ή τυχαια ανοιγματα? Ολα αυτα παιζουν τραγικο ρολο (δε σου βαζω μεσα αλλαγες ταχυτητας) ειδικα σε αυτοκινητα που παιζουν στα +- 0,5 sec... μονο και μονο απο τις αλλαγες μπορεις να αντιστρεψεις το αποτελεσμα ΕΥΚΟΛΑ
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Καλα ως προς τις επιδοσεις και τους χρονους μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια..
δεν ειναι ευκολο να τους πετυχεις, ασε που η καθε εταιρεια συνηθως τους πετυχαινει με διαφορετικες συνθηκες..
παντως οπως το χω ξανασυζητησει θεωρω οτι η 155αρα ειναι σε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αυτοκινητο κοντα στα 8.5-9 για το 0-100...αρα η 120αρα αν εισαι σε ταξη 9.5 καλα θα ναι.
Ωραια παει αλλα αμβιβαλλω τρελλα οτι εχει 0-100 8 η 155αρα...Μόλις μάθεις να οδηγείς σωστά το τουρμομοτέρ , και με δεδομένα τα ηλεκτρονικά το
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Καλα ως προς τις επιδοσεις και τους χρονους μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια..
δεν ειναι ευκολο να τους πετυχεις, ασε που η καθε εταιρεια συνηθως τους πετυχαινει με διαφορετικες συνθηκες..
παντως οπως το χω ξανασυζητησει θεωρω οτι η 155αρα ειναι σε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αυτοκινητο κοντα στα 8.5-9 για το 0-100...αρα η 120αρα αν εισαι σε ταξη 9.5 καλα θα ναι.
Ωραια παει αλλα αμβιβαλλω τρελλα οτι εχει 0-100 8 η 155αρα...Μόλις μάθεις να οδηγείς σωστά το τουρμομοτέρ , και με δεδομένα τα ηλεκτρονικά το
-
golf 160 και golf gt είναι πολύ μπροστά από mito 155... το mito έχει χιλιόμετρο 29.5 προς 30 και τα άλλα δύο 28.5-29... 1 δευτερόλεπτο χιλιόμετρο... όσοι καταλαβαίνουν, εννοούν
μετρήσεις περιοδικών υπάρχουν πάμπολλες... πρόχειρα θυμάμαι ότι mito 155 και 207 gt σε μετρήσεις 4Τ είναι μαζί στο χιλιόμετρο... απ'την άλλη αφού κυκλοφορούν κουλάδια
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
golf 160 και golf gt είναι πολύ μπροστά από mito 155... το mito έχει χιλιόμετρο 29.5 προς 30 και τα άλλα δύο 28.5-29... 1 δευτερόλεπτο χιλιόμετρο... όσοι καταλαβαίνουν, εννοούνΔεν έχω λόγο να πώ ψέμματα ...
Μετά τα διόδια της ελευσίνας , και προς την ανηφόρα ΄ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Είμαι μπροστά από
207 rallye/gt
mini cooper s 1ς γεννιάς
bravo 150
golf 160
c4 150
118
oριακά 120
ένα golf gt (φιλικό άνοιγμα) τελευταία στιγμή μου αρνήθηκε...να το βάλω στις νίκες??
corsa gsi
swift sportτον τρώω από
cooper s τουρμπάτο
207 rc
corsa opc, πολύ ξύλο ...
colt crt τελευταίο
ibiza cupra( δεν έχω ανοίξει , αλλά το έχω οδηγήσει και φαντάζομαι τι θα ακολουθήσειΜπορεί να ξεχνάω τπτ...
άσχετο
Όσο άσχημα πάνε τα 207 μαμά , τόσο καλά πάνε ακόμα και με απλό πρόγραμμαBold 1: είσαι σίγουρος ότι το έχεις??
Bold 2: από το χαζοκούτι (Golfw GT-P) δεν είσαι μπροστά! Μετά βίας του ρίχνω εγώ με το δικό μου χαζοκούτι σε ρεπρίζ, που είναι αρκετά μπροστά από Mito 155. Το καινούριο χαζοκούτι το χεις όμως (Golfw MK5,68 160hp).Όλα τα υπόλοιπα (και εφόσον μιλάμε κυρίως για ρεπρίζ) τα επιβεβαιώνω και εγώ!
-
Τα δικα μου:
Απο σταση:
Corsa GSI: 2 αμαξια πισω μεχρι τα 170 ,μετα ανοιγει η διαφορα.
Swift Sport 1 αμαξι πισω(λογω μακριας 3ης και κοντης 2ερας,μεχρι να κουμπωσω 3η ειμαι ενα αμαξι μπροστα) μεχρι τα 130 , μετα η διαφορα γινεται πολυ μεγαλη υπερ μου.
Υαρις ΤS: οπως και το Swift αλλα μετα τα 130 δεν εφευγα τοσο ευκολα οσο το Swift.Ρεμπριζ:
Με 3η:
Ισα ισα με Corsa GSI Μεχρι τα 130 , μετα μου ανοιγει σταδιακα αλλα αργα.
1-2 αμαξια πισω με Polo GTI μεχρι τα 130 και μετα ανοιγει πιο γρηγοραΜε 2ερα:
Μισο αμαξι μπροστα απο Golf TSI 140 μεχρι τα 150-160 , μετα μου ανοιγει αλλα πολυ αργα.Αυτα τα λιγα...
-
Η εκκίνηση σε άνοιγμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο καθώς αν κάνεις καλή εκκίνηση τότε μπορείς να φας και πιο δυνατά αυτοκίνητα.Εγώ με το C3 που ανοίξαμε για πλάκα με ένα φίλο μου με ένα Mini Cooper τον έφαγα στην εκκίνηση και ήμουν μπροστά για τα πρώτα 50 χλμ..στη συνέχεια φυσικά λόγω της μεγάλης μας διαφοράς σε ιπποδύναμη με πέρασε.
Όσο για την Αlfa με τα 155 είναι εξωφρενικά γρήγορη.Στο test drive που την είχα κάνει έπιασα τα 150 σε χρόνο dt και χωρίς να την ζορίσω υπερβολικά.... -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Καλα ως προς τις επιδοσεις και τους χρονους μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια..
δεν ειναι ευκολο να τους πετυχεις, ασε που η καθε εταιρεια συνηθως τους πετυχαινει με διαφορετικες συνθηκες..
παντως οπως το χω ξανασυζητησει θεωρω οτι η 155αρα ειναι σε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αυτοκινητο κοντα στα 8.5-9 για το 0-100...αρα η 120αρα αν εισαι σε ταξη 9.5 καλα θα ναι.
Ωραια παει αλλα αμβιβαλλω τρελλα οτι εχει 0-100 8 η 155αρα...Μόλις μάθεις να οδηγείς σωστά το τουρμομοτέρ , και με δεδομένα τα ηλεκτρονικά το
ΜΕ τι συνθηκες μετρησεις (βασικα τα ατομα εννοω)?
Το εχεις μετρησει με καποιο οργανο και αν ναι με τι? φανταζομαι εννοεις πραγματικα 0-100 και οχι κοντερισια που ειχα ακουσει καποια στιγμη...΄
καμία 25αρια βαθμούς , 2 άτομα και 1/4 τεπόζιτου
v-box III
Μόλις κατέβει φίλος μου που δουλεύει σε περιοδικό , ίσως κάνω νέες μετρλησεις με πιο ανοιγμένο μοτέρ
Alfa Romeo Mi.Τo 2008