Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορια για Αυξηση συμπιεσης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορια για Αυξηση συμπιεσης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
      Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?

      Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lefteris25 last edited by

        Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
        Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?

        Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Λενε οτι αν αυξησης την συμπιεση σε ενα αμαξι θα πρεπει να προσεξεις πολυ την βενζινη που βαζεις για να μην εχεις προβλημα με πυρακια (κακης πιοτητας βενζινη=προβληματα).
          Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν αυτο ειναι γενικος κανονας και ισχει για ολα τα αμαξια η αν εχει να κανει με το πια ειναι η ηδη υπαρχουσα εργοστασιακη συμπιεση,Πχ ενα Rallye εχει συμπιεση 10,8:1 και ενα απλο 106 1.4 εχει 9,9:1 an to Rallye δεν εχει προβλημα που εχει πιο μεγαλη συμπιεση απο το απλο 14αρι τοτε αυτο σειμενει οτι και το 14αρι μπορει να αυξησει την συμπιεση στα επιπεδα του Rallye χωρις να εχει προβλημα?

          Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Η αύξηση της συμπίεσης θέλει και την ανάλογη ρύθμιση στην προπορεία της ανάφλεξης (και όχι μόνο) οπότε αν αλλάξεις την σχέση συμπίεσης θα πρέπει να αλλάξεις και αυτό, πράγμα που φροντίζουν φυσικά οι κατασκευαστές ωστε να μην απαιτείται ειδικό καύσιμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              predator last edited by

              η συμπίεση δεν εξαρτάται από τη μάρκα ενός μοτέρ αλλά από
              -το σχεδιασμό του θαλάμου καυσης
              -το καυσιμο
              -τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφορων
              -την ψυξη, ειδικά του χώρου των βαλβίδων εξαγωγής
              -την ύπαρξη knock sensor

              οπότε τα δύο μοτέρ που αναφέρεις δεν είναι λογικό να έχουν ίδια συμπίεση αφού μόνο καύσιμο έχουν ίδιο

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • J
                jimded last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Η αύξηση της συμπίεσης θέλει και την ανάλογη ρύθμιση στην προπορεία της ανάφλεξης (και όχι μόνο) οπότε αν αλλάξεις την σχέση συμπίεσης θα πρέπει να αλλάξεις και αυτό, πράγμα που φροντίζουν φυσικά οι κατασκευαστές ωστε να μην απαιτείται ειδικό καύσιμο.

                με εναν επαναπρογραμματισμο δεν λυνεται το προβλημα ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  Στο συγκεκριμενο μοτερ εχουμε προβλημα με πυρακια αν αυξησουμε την πιεση πχ στα επιπεδα του 16αρι μοτερ? μπορει να με διαφωτισει κανεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Οπως είπα και εγώ και ο predator δεν είναι μόνο το αβάνς και φυσικά κάθε κινητήρας έχει ενα όριο, οπότε αναλόγως πόσο θές να αυξήσεις την συμπίεση μπορεί να σε καλύψει ενας επαναπρογραμματισμός ή όχι. Η μέθοδος για να αυξηθεί η συμπίεση με πλάνισμα κεφαλής και δοαφορετικές φλάτζες που ακολουθείται συνήθως δεν είναι και η ιδανική φυσικά μιας και το σχήμα του θαλάμου καύσης ουσιαστικά διατηρείται ενώ έχει βελτιστοποιηθεί για άλλη σχέση συμπίεσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      kacey last edited by

                      Και φυσικα παιζει ρολο και η ποιοτητα της βενζινης που βαζεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        jimded last edited by

                        παντως απο 10/1 σε 11/1 δεν ειναι και τοσο ακραιο , χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις πιστευω πως γινεται ευκολα και χωρις προβληματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lefteris25 last edited by

                          Οποτε το συμπερασμα ειναι οτι αυξανοντας την συμπιεση με φλατζα η πλανισμα αλλαζουμε και προγραμμα στο αμαξι ωστε να πειραξουμε το αβανς και η συμπιεση να μην ειναι παραπανω απο 1,5 μοναδα απο την
                          εργοστασιακη.Ετσι εχουμε σωστη βελτιωση χωρις προβληματα με βενζινες και γενικα. ΣΩΣΤΑ????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Όχι δεν είναι έτσι. Αν η αρχική συμπίεση είναι μεγάλη ούτε συζήτηση γιατί το πιθανότερο είναι ότι θα υπάρξουν προβλήματα αξιοπιστίας και απαίτηση για καλύτερο καύσιμο. Και στην περίπτωση που η αρχική συμπίεση είναι μικρή δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν τα ίδια προβλήματα ίσως και μεγαλύτερα. Ο κατασκευαστής έχοντας κατά νου χαμηλή σχέση συμπίεσης πιθανό είναι να έκανε και άλλες παραχωρήσεις ώστε να έχει οικονομικότερο σε κατασκευή κινητήρα ή ελαφρύτερο. Σαν παράδειγμα θα αναφέρω ότι μπορεί να επέλεξε τρία αντί πέντε σημεία στήριξης του στροφαλοφόρου υπολογίζοντας ότι δεν θα καταπονείται ιδιαίτερα, επιτυγχάνοντας μικρό βάρος απλή κατασκευή και μικρότερο σε όγκο κινητήρα. Καλό θα ήταν να ψάξεις αν της ίδια σειράς κινητήρας σε άλλο μοντέλο ή κυβισμό βγαίνει με μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης. Σαν ένδειξη πάντα και όχι σαν απόδειξη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              lefteris25 last edited by

                              Hmmm πολλα δεδομενα!!! μπορει να μου πει καποιος αν μπορω να ανεβασω με ασφαλεια την συμπιεση σε Peugeot 1.4?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Μόνο όποιος το έχει κάνει (μηχανικός ή ιδιοκτήτης) και ξέρει με σιγουριά τα αποτελέσματα μπορεί να σου πει με βεβαιότητα. Οι υπόλοιποι μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Αν θες τη γνώμη μου μην περιμένεις λύση μέσα από του Forum μας, εκτός αν είσαι τόσο τυχερός ώστε κάποιος φίλος μας να έχει κάνει την ίδια μετατροπή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vlasis_highlander last edited by

                                  1. Εαν θελεις να αλλαξεις τη γεωμετρικό λόγο συμπιεσης τοτε ενα πλανισμα του μοτερ ειναι η φθηνη λύση και αλλαγη σε custom JE pistons ειναι η ακριβη.

                                  Η JE θα σε κανει αρχοντα σε οποια συμπιεση θελεις αλλα θα σου φυγει κανα μυριο με ολα τελειωμενα και ελατηρια αγωνιστικα χαμηλης τριβης. Κατσε μεχρι το 11.0-1 και βαλε Ultimate 100. Αν μαγειρευεις τη δικη σου συνταγη βενζινης προχωρα μεχρι 11.5-1 (ισως και 12-1 αν εχεις προσεγμενο μοτορι). Εννοηται οτι μιλαμε παντα για ατμοσφαιρα μοτορι.

                                  Ενα πετυχημενο πλανισμα του καπακιου (απο πολυ καλο μαστορα παντα) μπορει να εχει καλο αποτελεσμα.

                                  1. Εαν εννοεις το πραγματικη μεγιστη συμπιεση κυλινδρου (bmep)
                                    σε κατι έως 180-200psi ας πουμε, τοτε θελεις αγρια εκκεντροφορια, ροικες εξελιξεις, χταποδια και πολυ ψαξιμο και χρημα.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lefteris25 last edited by

                                    Ευχαριστω πολυ φιλε! φανταζομαι τα παραπανω απευθυνοται για το δικο μου μοτερ ετσι? ποσο περιπου θα κοστισει πλανισμα και προγραμμα (αν χρειαζεται βεβαια) περιπου ξερεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    APRILIOS

                                    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr