-
Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?
-
Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?
-
Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?
-
ο εγκεφαλος εχει καταγραψει το προβλημα και αρκει μια επισκεψη σε συνεργειο με διαγνωστικο για να γινει γνωστο.
νομιζω ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι οι κινητηρες με τα τοσα ηλεκτρονικα και σενσορες να μετρουν τα παντα ειναι πολυ δυσκολη οποιαδηποτε εκτιμηση για μια ενδειξη οπως την περιγραφεις χωρις αλλα συμπτωματα που να τα αντιλαμβανεται ο οδηγος κατα την λειτουργια του κινητηρα.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ο εγκεφαλος εχει καταγραψει το προβλημα και αρκει μια επισκεψη σε συνεργειο με διαγνωστικο για να γινει γνωστο.νομιζω ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι οι κινητηρες με τα τοσα ηλεκτρονικα και σενσορες να μετρουν τα παντα ειναι πολυ δυσκολη οποιαδηποτε εκτιμηση για μια ενδειξη οπως την περιγραφεις χωρις αλλα συμπτωματα που να τα αντιλαμβανεται ο οδηγος κατα την λειτουργια του κινητηρα.
Δυστηχώς ο εγκέφαλος δεν έχει καταγράψει τίποτα. Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο κόβει απότομα όταν ανάβει το λαμπάκι. Έχει απελπιστεί τόσο πολύ με το πρόβλημα και τις συνεχής ανεπιτυχείς επισκέψεις στα συνεργεία που σκέφτετε να το πουλήσει! Σαν τελευταία προσπάθεια μου είπα να στείλω μήνυμα στο forum
-
Ας το κάνει βόλτα με το εργαλείο πάνω στην πρίζα και όταν ανάψει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Ανάβει συχνά το λαμπάκι;Αν το κρατήσει ο μηχανικός στο συνεργείο μια μέρα θα το κάνει;
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Ας το κάνει βόλτα με το εργαλείο πάνω στην πρίζα και όταν ανάψει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Ανάβει συχνά το λαμπάκι;Αν το κρατήσει ο μηχανικός στο συνεργείο μια μέρα θα το κάνει;Τό κάνει συχνότατα με αποτέλεσμα να έχει κόψει τις προσπεράσεις!!! Αυτό που λές με το μηχάνημα πάνω θα της το πώ και αντε να δούμε.
-
Εσύ το οδήγησες; Αν ναι κόβει κύλινδρος τη στιγμή που το κάνει(ακούγεται να κουτσαίνει η μηχανή) ή απλά πέφτει η απόδοση(σαν βουλωμένο φίλτρο βενζίνης);
-
Εκτός από το φίλτρο έλεγξε και την αντλία καυσίμου ώστε να σιγουρευτείς ότι στέλνει όσο καύσιμο χρειάζεται ο κινητήρας στις στροφές που αναφέρεις. Έτσι λύθηκε το πρόβλημα του αδερφού μου σε 206.
-
Μου θυμίζει μια ανάλογη πονεμένη ιστορία με το Clio της ξαδέρφης μου. Αρχικά αλλάχτηκε ο εγκέφαλος για να λυθεί το θέμα αρκετούς μήνες μετά και αφού το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην Αθήνα από την Θεσσαλονίκη στο κεντρικό συνεργείο. Αν ανοίγατε το καπώ λίγες μέρες μετά την παραλαβή θα βλέπατε οτι το μόνο που είχε μείνει ίδιο ήταν το μπλόκ του κινητήρα. Όλα τα ηλεκτρονικά ( ακόμα και η μπαταρία και η πλεξούδα ) είχαν αλλαχτεί. Εννοείται οτι το διαγνωστικό αρχικά δεν έδειχνε τίποτα!
-
Φίλε interland, κατά 99% το πρόβλημα αφορά την βαλβίδα EGR από την οποία πάσχουν όλα τα OPEL. Κοινό και γνωστό πρόβλημα σε πολλούς κατόχους OPEL. Από περιέργεια, πόσα Km έχει το αυτοκίνητο?
-
Δεν είναι μόνο η EGR. Είναι το MAF, το λάμδα και ο πολλαπλασιαστής που πάσχουν πολύ τα OPEL. Να μην ξεχάσω βέβαια και το μοτέρ του ρελαντί που χαλάει και εκείνο στο συγκεκριμένο μοτέρ αλλά και στο τρικύλινδρο-τρισάθλιο 1000αράκι. Το θέμα είναι να το κάνει μια βόλτα ο μάστορας και τη στιγμή ακριβώς που ανάβει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Δεν μπορεί θα δείξει γιατί ανάβει!
-
Τελικά ελέησε ο τεχνικός και βρέθηκε το πρόβλημα. Αισθητήρας 'λ' στο corsaκι 38000 χλμ!!!!! Καλό και αυτό. Μα το ποιο καλό είναι το κόστος αντικατάστασης του με τιμές αντιπροσωπείας που ανέρχεται στα 400 €. Ο μαστρομήτσος τον έχει 60 € της bosch και 120 της opel!
Μου φαίνετε θα πάω και θα ανοίξω ένα συνεργείο opel απέναντι απο μια αντιπροσωπεία και θα κρεμάω αφίσες με τιμές. Άκου 300 % πάνω, ακρίβεια σου λέει μετά, κορόϊδα καλύτερα!
Πρόβλημα σε OPEL CORSA 1.2cc μοντέλο 98