Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε OPEL CORSA 1.2cc μοντέλο 98
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε OPEL CORSA 1.2cc μοντέλο 98
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        interland-gr last edited by

        Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Μία φίλη έχει ένα corsa 1,2cc και μετά απο τις 4000 στροφές της ανάβει στο ταμπλό το led που αναφέρει βλάβη στα ηλεκτρονικά. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρόβλημα μπορεί να είναι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexastrag last edited by

            ο εγκεφαλος εχει καταγραψει το προβλημα και αρκει μια επισκεψη σε συνεργειο με διαγνωστικο για να γινει γνωστο.

            νομιζω ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι οι κινητηρες με τα τοσα ηλεκτρονικα και σενσορες να μετρουν τα παντα ειναι πολυ δυσκολη οποιαδηποτε εκτιμηση για μια ενδειξη οπως την περιγραφεις χωρις αλλα συμπτωματα που να τα αντιλαμβανεται ο οδηγος κατα την λειτουργια του κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              interland-gr last edited by

              Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
              ο εγκεφαλος εχει καταγραψει το προβλημα και αρκει μια επισκεψη σε συνεργειο με διαγνωστικο για να γινει γνωστο.

              νομιζω ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι οι κινητηρες με τα τοσα ηλεκτρονικα και σενσορες να μετρουν τα παντα ειναι πολυ δυσκολη οποιαδηποτε εκτιμηση για μια ενδειξη οπως την περιγραφεις χωρις αλλα συμπτωματα που να τα αντιλαμβανεται ο οδηγος κατα την λειτουργια του κινητηρα.

              Δυστηχώς ο εγκέφαλος δεν έχει καταγράψει τίποτα. Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο κόβει απότομα όταν ανάβει το λαμπάκι. Έχει απελπιστεί τόσο πολύ με το πρόβλημα και τις συνεχής ανεπιτυχείς επισκέψεις στα συνεργεία που σκέφτετε να το πουλήσει! Σαν τελευταία προσπάθεια μου είπα να στείλω μήνυμα στο forum

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntofato last edited by

                Ας το κάνει βόλτα με το εργαλείο πάνω στην πρίζα και όταν ανάψει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Ανάβει συχνά το λαμπάκι;Αν το κρατήσει ο μηχανικός στο συνεργείο μια μέρα θα το κάνει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  interland-gr last edited by

                  Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                  Ας το κάνει βόλτα με το εργαλείο πάνω στην πρίζα και όταν ανάψει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Ανάβει συχνά το λαμπάκι;Αν το κρατήσει ο μηχανικός στο συνεργείο μια μέρα θα το κάνει;

                  Τό κάνει συχνότατα με αποτέλεσμα να έχει κόψει τις προσπεράσεις!!! Αυτό που λές με το μηχάνημα πάνω θα της το πώ και αντε να δούμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Εσύ το οδήγησες; Αν ναι κόβει κύλινδρος τη στιγμή που το κάνει(ακούγεται να κουτσαίνει η μηχανή) ή απλά πέφτει η απόδοση(σαν βουλωμένο φίλτρο βενζίνης);

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Εκτός από το φίλτρο έλεγξε και την αντλία καυσίμου ώστε να σιγουρευτείς ότι στέλνει όσο καύσιμο χρειάζεται ο κινητήρας στις στροφές που αναφέρεις. Έτσι λύθηκε το πρόβλημα του αδερφού μου σε 206.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Μου θυμίζει μια ανάλογη πονεμένη ιστορία με το Clio της ξαδέρφης μου. Αρχικά αλλάχτηκε ο εγκέφαλος για να λυθεί το θέμα αρκετούς μήνες μετά και αφού το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην Αθήνα από την Θεσσαλονίκη στο κεντρικό συνεργείο. Αν ανοίγατε το καπώ λίγες μέρες μετά την παραλαβή θα βλέπατε οτι το μόνο που είχε μείνει ίδιο ήταν το μπλόκ του κινητήρα. Όλα τα ηλεκτρονικά ( ακόμα και η μπαταρία και η πλεξούδα ) είχαν αλλαχτεί. Εννοείται οτι το διαγνωστικό αρχικά δεν έδειχνε τίποτα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanos_astra last edited by

                          Φίλε interland, κατά 99% το πρόβλημα αφορά την βαλβίδα EGR από την οποία πάσχουν όλα τα OPEL. Κοινό και γνωστό πρόβλημα σε πολλούς κατόχους OPEL. Από περιέργεια, πόσα Km έχει το αυτοκίνητο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Δεν είναι μόνο η EGR. Είναι το MAF, το λάμδα και ο πολλαπλασιαστής που πάσχουν πολύ τα OPEL. Να μην ξεχάσω βέβαια και το μοτέρ του ρελαντί που χαλάει και εκείνο στο συγκεκριμένο μοτέρ αλλά και στο τρικύλινδρο-τρισάθλιο 1000αράκι. Το θέμα είναι να το κάνει μια βόλτα ο μάστορας και τη στιγμή ακριβώς που ανάβει το λαμπάκι να διαβάσει το DTC. Δεν μπορεί θα δείξει γιατί ανάβει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              interland-gr last edited by

                              Τελικά ελέησε ο τεχνικός και βρέθηκε το πρόβλημα. Αισθητήρας 'λ' στο corsaκι 38000 χλμ!!!!! Καλό και αυτό. Μα το ποιο καλό είναι το κόστος αντικατάστασης του με τιμές αντιπροσωπείας που ανέρχεται στα 400 €. Ο μαστρομήτσος τον έχει 60 € της bosch και 120 της opel!
                              Μου φαίνετε θα πάω και θα ανοίξω ένα συνεργείο opel απέναντι απο μια αντιπροσωπεία και θα κρεμάω αφίσες με τιμές. Άκου 300 % πάνω, ακρίβεια σου λέει μετά, κορόϊδα καλύτερα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr