-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Όσους ξέρω με ΜΧ-5, πρώτα το πήραν γιατί στρίβει...
Πριν βγούν κάθε λογής CC, ίσχυε αυτό που γράφεις..... thank you (p)eos, 20X cc, 30X cc, focus cc, astra cc,κλπ
Αυτοί που παίρνουν Mx-5 πράγματι έχουν αρκετά καλές πιθανότητες να ενδιαφέρονται και για λίγη διασκέδαση.
Αυτοί που το αγοράζουν ως Mtx-5 όμως πίστεψέ με κοιτάνε πώς θα κάνουν τη μόστρα τους με ένα 10χίλιαρο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μην ξεχναμε και πολλες κοπελες που το οδηγουν και αυτο σιγουρα δεν σημαινει οτι το πηραν για να στριβουν.Μα αυτό λέω. Το ποσοστό γυναικών που το οδηγούνε έχει μειωθεί δραματικά(δεν έκανα δημοσκόπιση, ότι βλέπω στο δρόμο), σε σχέση με το παρελθόν. Πολλές το φοβούνται λόγο πίσω κίνησης, ενώ οι περισσότερες προτιμούνε τα CC. Πιο ήσυχα, πιο εύκολα στην οδήγηση, ασύγκριτα περισσότεροι χώροι αποσκευών, 4-θέσια ή 5-θέσια, πιο φθηνά, πιο ασφαλή(δεν έχουν τέντα), πιο εύκολα μεταπωλητικά.
Αυτός που αγοράζει πλέον mx-5 είναι σαφώς πιο συνειδητοποιημένος στο τι παίρνει, σε σχέση με παλαιώτερα. Αλλιώς όλα τα 206-207cc θα ήταν mx-5 τώρα... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Όσους ξέρω με ΜΧ-5, πρώτα το πήραν γιατί στρίβει...
Πριν βγούν κάθε λογής CC, ίσχυε αυτό που γράφεις..... thank you (p)eos, 20X cc, 30X cc, focus cc, astra cc,κλπ
Αυτοί που παίρνουν Mx-5 πράγματι έχουν αρκετά καλές πιθανότητες να ενδιαφέρονται και για λίγη διασκέδαση.
Αυτοί που το αγοράζουν ως Mtx-5 όμως πίστεψέ με κοιτάνε πώς θα κάνουν τη μόστρα τους με ένα 10χίλιαροΣιγά τη μόστρα που πουλάς με ένα MX-5.. Ειδικά με 10κ€ παίρνεις μόνο το ΝΒ, οπότε μόστρα και παλιό αμάξι δεν πανε μαζί. Χώρια που με 10κ€ τσιμπάς κανά 207 και έχεις και Γκάμπριο... .
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ο περίσσοτερος κόσμος που παίρνει Mx-5 το θέλει γιατί είναι φτηνό γκάμπριο και όχι στριφτάμαξο
Όσους ξέρω με ΜΧ-5, πρώτα το πήραν γιατί στρίβει...
+1
Πάντως για τη μόστρα, δεν έχω βρει ακόμα γυναίκα που να μην της αρέσει.
-
εγω παντως ξερω τουλαχιστον 3 που δεν τους αρεσει..τοσο το ρχ8 οσο κ το μχ5..
η μηπως αναφεροσουν στην μοστρα γενικοτερα? -
δεν είναι premium.....
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εγω παντως ξερω τουλαχιστον 3 που δεν τους αρεσει..τοσο το ρχ8 οσο κ το μχ5..
η μηπως αναφεροσουν στην μοστρα γενικοτερα?Για το μξ λέω. Όχι ότι δεν θα προτιμούσαν κανά Ζ4...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
εγω παντως ξερω τουλαχιστον 3 που δεν τους αρεσει..τοσο το ρχ8 οσο κ το μχ5..
η μηπως αναφεροσουν στην μοστρα γενικοτερα?Για το μξ λέω. Όχι ότι δεν θα προτιμούσαν κανά Ζ4...
Επειδή ΔΕΝ τα έχουν οδηγήσει και τα 2... Κάποιοι νομίζουν ότι οδηγάνε τα σήματα και τα μπρελόκ. Τί να πεις. Ένας φίλος μου ξενέρωσε που η οροφή ανοίγει με το χέρι
Το Ζ4 είναι χειρότερο οδηγικά σαν roadster από το μχ-5(δεν ξέρω μόνο για το 3.0 αλλά εκεί παραανοίγει η ψαλίδα)
-
Με τόσα πολλά και τόσο φτηνά μεταχειρισμένα RX 8 έχω απορία πώς πάει από πωλήσεις το νέο μοντέλο...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Με τόσα πολλά και τόσο φτηνά μεταχειρισμένα RX 8 έχω απορία πώς πάει από πωλήσεις το νέο μοντέλο...ΣΚ@Τ@
εμαθε ο κοσμος οτι wankel σημαινει ταΐζω...βγηκε κ το φθηνο γκάζι...τι περιμενεις????
ασε που οι πορωμενοι με τους wankel περιμενουν το RX? με τον 1600αρη...περιπου 2012 λένε...
-
Εγω πάντως προτιμώ το pre facelift μοντέλο αν και δεν είμαι αντικειμενικός γιατί αυτό έχω, αλλά περι ορέξεως κολοκυθόπιτα, το σίγουρο είναι πως όσοι πρόλαβαν να πάρουν το facelift όταν έρθει η ώρα θα πουλήσουν σε καλύτερες τιμές καθώς είναι εξαιρετικά σπάνιο στους ελληνικούς δρόμους. Όσο για τις τιμές των μεταχειρισμένων αυτός είναι ο νόμος προσφοράς και ζήτησης, αφού είναι πολλά διαθέσιμα και μικρή η ζήτηση πέφτει η τιμή, ενω τα rx-7 ειδικά 3ης γενιάς (fd) πωλούνται πανάκριβα κι ας έχουν ασύγκριτα υψηλότερο κόστος συντήρησης-επισκευής γιατί είναι πολύ σπάνια και αντιμετωπίζονται -δικαίως- ώς ιερά τοτέμ!!
-
Μετά το Civic TypeR τέλος πλέον και το RX8 με τα καυσαέρια του και τις ευρωπαικές νόρμες!
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/end-of-road-for-mazda-rx-8-in-uk-less.htmlΑισθητικά υπέροχο εξαρχής αυτοκίνητο που προσωπικά θεωρω πως αυτός ο ιδιαίτερος κινητήρας του το κατέστρεψε!
-
ΘΑ χώσουν άλλο μοτέρ στο rx9 και τέλος.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μετά το Civic TypeR τέλος πλέον και το RX8 με τα καυσαέρια του και τις ευρωπαικές νόρμες!
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/end-of-road-for-mazda-rx-8-in-uk-less.htmlΑισθητικά υπέροχο εξαρχής αυτοκίνητο που προσωπικά θεωρω πως αυτός ο ιδιαίτερος κινητήρας του το κατέστρεψε!
Δηλαδή τέλος το rx8 σταματάει να πωλείται; Πάντως το άρθρο αναφέρεται μόνο για Μεγάλη Βρετανία
-
Το άρθρο λέει για εκτός Αγγλίας αλλά επειδή υπάρχει κοινή νομοθεσία και περιορισμοί πανευρωπαικά μάλλον σημαίνει γενικά στην Ευρώπη σύντομα.
Αμερική και σε άλλα μέρη πιθανο να συνεχίσει αν καλύπτει τις νομοθεσίες καυσαερίων που έχουν. -
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Μετά το Civic TypeR τέλος πλέον και το RX8 με τα καυσαέρια του και τις ευρωπαικές νόρμες!
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/end-of-road-for-mazda-rx-8-in-uk-less.htmlΑισθητικά υπέροχο εξαρχής αυτοκίνητο που προσωπικά θεωρω πως αυτός ο ιδιαίτερος κινητήρας του το κατέστρεψε!
Δηλαδή τέλος το rx8 σταματάει να πωλείται; Πάντως το άρθρο αναφέρεται μόνο για Μεγάλη Βρετανία
Σε όλη την ΕΕ.
-
Δε φτανει που το f/l περασε στα ''ψιλα'' ολου του Τυπου, σταματαει κιολας! Τι διαολο f/l ηταν αυτο να κοβεται μεσα σε εναμιση χρονο, δεν μπορω να καταλαβω! Ζητημα ειναι αν εχω δει ενα στο δρομο..
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δε φτανει που το f/l περασε στα ''ψιλα'' ολου του Τυπου, σταματαει κιολας! Τι διαολο f/l ηταν αυτο να κοβεται μεσα σε εναμιση χρονο, δεν μπορω να καταλαβω! Ζητημα ειναι αν εχω δει ενα στο δρομο..με τις νεες τιμες της βενζινης ζητημα ειναι να δεις γενικα rx8 στο δρομο πλεον, ολα εξαφανιστηκαν και κατεληξαν στις μαντρες
-
Εγώ είχα δει ένα ( ) πριν ένα χρόνο περίπου.
-
Εκτος αυτου το ΡΧ8 δεν ειναι αυτοκινητο που θα γινει μπεστ σελλερ. Εγινε αυτο στηναρχη λογω χαμηλης τιμης και αγνοιας, αλλα μετα ο πολυς κοσμος που δε θελει κατι τοσο εξεζητημενο αρχισε να τα φοβαται.
Mazda RX-8 facelift