Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίεση αέρα στα ελαστικά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίεση αέρα στα ελαστικά
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 18
    • 19
    • 7 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    379
    8999
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      ΠΡΟΣΦΑΤΑ σε μια συζητηση με εναν τεχνικο της ΕΛΠΑ μου ειπε μεταξυ αλλων οτι επειδη τωρα στο εσωτερικο των ελαστικων χρησιμοποιειται σιλικα και οχι καουτσουκ ειναι σωστο να τα φουσκωνουμε αρκετα παραπανω απο τις παλιες νορμαλ πιεσεις πχ.

      εγω εβαζα εμπρος πισω 30Psi
      εκεινος μου ειπε να βαζω τουλαχιστον 33-35PSI και θα ειμαι οκ..

      ποια ειναι η γνωμη σας???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Βάζε ότι λέει ο κατασκευαστής, και έχοντας αυτές τις πιέσεις ως αφετηρία παίξει ανάλογα με το πώςσε βολεύει το αμάξι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grig82 last edited by

          Μια φορά μου έβαλαν 35 σε 225/45 λάστιχο που φοράω και πήγαινε σαν κατσίκι! Από τότε μόνο 30.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            δε ξερω αν οφειλεται στη δομη ή στο βαρος ή σε στο στησιμο
            αλλα ολααααααααααα τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν πιεσεις στα λαστιχα ''παραλογα '' υψηλες σε σχεση με παλιοτερες εποχες.

            οι μεγαλες πιεσεις ειναι πλεον κανονας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stavrosg last edited by

              Πάντως μην διανοηθείτε να εμπιστευτείτε σε άλλον τις πιέσεις..

              Πήγα στο λαστιχά μου για έλεγχο γιατί έχασαν πίεση τα ελαστικά στο swift για κάποιο διάστημα (τώρα όχι)..
              Ελέγχουμε το ένα λάστιχο, όλα εντάξει. [ ]

              • Τυχαίο θα ήταν ή κάποιος στο έκανε επίτηδες. (ας πούμε...)
              • Πάρτο στον αέρα για να τα ελέγξουμε και τα 4 και ξαναέλα μετα από 3 - 4 ημέρες για να δούμε αν είναι εντάξει.
                Το πάω παρακάτω και βγαίνω για να συζητήσω κάτι με το αφεντικό.

              Μέχρι να πάω πίσω ήταν ένας υπάλληλος στον εμπρός δεξιό τροχό.
              Του λέω: Μπροστά 33, πίσω 30.
              'Εντάξει, ξέρω' μου γνέφει και απομακρύνομαι πάλι (αν και κάτι δεν μου άρεσε όπως τον είδα)
              Τελειώνει αυτός και όντας υποψιασμένος τα είδα κι εγώ: παντού 30...
              Και τι να πουν και οι άσχετοι δηλαδή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dirtoulios last edited by

                Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                Πάντως μην διανοηθείτε να εμπιστευτείτε σε άλλον τις πιέσεις..

                Και όχι μόνο. Θέλουν τσεκάρισμα σε δύο τουλάχιστον διαφορετικά μανομετρα, γιατι οι ενδείξεις πολλών είναι γτπ...., ειδικά στα βενζινάδικα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  Ο χρήστης Random έγραψε:
                  ΠΡΟΣΦΑΤΑ σε μια συζητηση με εναν τεχνικο της ΕΛΠΑ μου ειπε μεταξυ αλλων οτι επειδη τωρα στο εσωτερικο των ελαστικων χρησιμοποιειται σιλικα και οχι καουτσουκ ειναι σωστο να τα φουσκωνουμε αρκετα παραπανω απο τις παλιες νορμαλ πιεσεις πχ.

                  εγω εβαζα εμπρος πισω 30Psi
                  εκεινος μου ειπε να βαζω τουλαχιστον 33-35PSI και θα ειμαι οκ..

                  ποια ειναι η γνωμη σας???

                  ξερει κανεις τιποτα για αυτο τι θεμα??το τι θακανω οκ το ποιο απλο ειναι να βαλεις παραπανω πιεση αερα στα ελαστικα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης Random έγραψε:
                    Ξέρει κανεις τιποτα για αυτο τι θεμα??το τι θακανω οκ το ποιο απλο ειναι να βαλεις παραπανω πιεση αερα στα ελαστικα...

                    Χθες έβαλα καινούρια λάστιχα (Pirelli 195/50/15') και ο λαστιχάς δεν μου είπε τίποτα τέτοιο παρόλο που κάναμε συζήτηση για τον αέρα ... μου έβαλε 30psi εμπρος και πίσω ... όπως και εγώ ανέκαθεν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης Random έγραψε:

                      ΠΡΟΣΦΑΤΑ σε μια συζητηση με εναν τεχνικο της ΕΛΠΑ μου ειπε μεταξυ αλλων οτι επειδη τωρα στο εσωτερικο των ελαστικων χρησιμοποιειται σιλικα και οχι καουτσουκ ειναι σωστο να τα φουσκωνουμε αρκετα παραπανω απο τις παλιες νορμαλ πιεσεις πχ.

                      εγω εβαζα εμπρος πισω 30Psi
                      εκεινος μου ειπε να βαζω τουλαχιστον 33-35PSI και θα ειμαι οκ..

                      ποια ειναι η γνωμη σας???

                      ξερει κανεις τιποτα για αυτο τι θεμα??το τι θακανω οκ το ποιο απλο ειναι να βαλεις παραπανω πιεση αερα στα ελαστικα...

                      Αν θέλεις να είσαι ακριβώς στη πίεση, ζήτησε από τον αντιπρόσωπο των ελαστικών τις τιμές ΠΙΕΣΗΣ/ΦΟΡΤΙΟΥ για το συγκεκριμένο ελαστικό που φοράς. Ζύγισε το αμάξι και ξέρεις πόση είναι η ελάχιστη πίεση που χρειάζεται.

                      Πάντως αποκλείεται να έχεις λάστιχο με ΙΔΙΟ δείκτη φορτίου και να χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση, είτε είναι από καουτσούκ ή σίλικα. Το φτιάχνει έτσι ο κατασκευαστής ώστε να χρειάζεται ίδια πίεση γιατί αν ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ μεγαλύτερη πίεση, ο κατασκευαστής του ελαστικού (αυτοκινήτου?) θα πληρώσει εκατομμύρια σε αποζημιώσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-78 last edited by

                        Οποτε προσαρμοζουμε τις πιεσεις βασει του ελαστικου και οχι βασει αυτων που προτεινει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Αν έχεις βάλει άλλη διάσταση (με διαφορετικό δείκτη φορτίου) θέλει διαφορετική πίεση. Αν το ελαστικό έχει μεγαλύτερο δείκτη φορτίου (προφανώς, κανένας δεν βάζει μικρότερα λάστιχα) βάζεις μικρότερη πίεση. Αν δεν ξέρεις πόσο πίεση να βάλεις, βάζεις όση έδινε ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.

                          Αν πρόκειται να κάνεις ταξίδι στην εθνική (μεγάλες ταχύτητες και φορτωμένος) βάζεις σημαντικά μεγαλύτερη πίεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kovathe last edited by

                            Παιδιά, ξέρει κανείς τι πίεση πρέπει να έχει στα ελαστικά, κορσάκι του ’96;
                            Δε θυμάμαι διαστάσεις, θα κοιτάξω αν χρειάζεται... είναι της κοπέλας μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tt last edited by

                              Διάβασε τις πληροφορίες που αναγράφονται στην εμπρός πόρτα του αυτοκινήτου ή στο βιβλιαράκι του. Εναλλακτικά, πληροφορίες μπορείς να βρεις και σε αυτή τη σελίδα επιλογής ελαστικών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kovathe last edited by

                                thanks!
                                Δεν το σκέφτηκα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitris__27 last edited by

                                  Παιδιά έχει κανείς να μου προτείνει κάνα καλό μετρητή πίεσης να έχω στο αμάξι;;
                                  Δεν τη παλεύω άλλο να γυρνάω βενζινάδικα για να ψάχνω σωστό αέρα...
                                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    philippou last edited by

                                    Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με τον προηγούμενο. Από τότε που, λόγω λάθους ένδειξης σε μανόμετρο βενζινάδικου, έβαλα 5psi παραπάνω στη μηχανή και γλύστραγε τρελλά, δεν ξαναεμπιστεύτηκα βενζινάδικο. Έχω πάρει ένα ψηφιακό μετρητή και αφού βάλω παραπάνω αέρα σε βενζινάδικο το κατεβάζω με βαση τον μετρητή όταν κρυώσουν τα λάστιχα. Έτσι εξασφαλίζομαι από απρόοπτα, αλλά πόσο ακριβείς είναι τέτοιου είδους μετρητές;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Θα σας πω την κορυφαία λύση που έδωσα πριν από μερικά χρόνια στο πρόβλημα αυτό.
                                      Αγόρασα ένα καλό μανόμετρο της Wika, μάλλον τα καλύτερα που υπάρχουν στην χώρα μας, και από ένα μαγαζί με είδη βουλκανιζατέρ στην Σπ. Πάτση στην Αθήνα του προσάρμοσα ένα σωληνάκι με μία βαλβίδα για να συνδέεται στη βαλβίδα του ελαστικού.
                                      Ακρίβεια στην περιοχή του 99% (έχει και μεγαλύτερη αν θέλετε και πληρώνετε ), διάρκεια για πάντα, εύκολη δυνατότητα επισκευής/αλλαγής για όλα τα εξαρτήματα.
                                      Κόστος? λίγο παραπάνω από ένα αμφιλεγόμενο έτοιμο, αλλά πρέπει να φας κάνα τρίωρο ένα πρωινό για να το φτιάξεις.
                                      Για όσους ξέρουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Επειδή ενδιαφέρομαι για ένα καλό μανόμετρο (καλύτερα ψηφιακό). πείτε καμμιά κουβέντα παραπάνω! (από που/κόστος)

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Υποθέτω θα πρέπει να μπορείς να φτιάξεις αντί για απλή σύνδεση με τη βαλβίδα μια σύνδεση του οργάνου με Τ ώστε να το τοποθετείς ανάμεσα στην έξοδο αέρα του βενζινάδικου. Αυτό πρέπει να είναι πιο βολικό γιατί μετράς ενώ φουσκώνεις και δεν χρειάζεται να φουσκώσεις πολύ και μετά να αλλάζεις όργανο για να ξεφουσκώσεις....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Όχι όνυχα διότι τότε θα μετράς την μεγαλύτερη επικρατούσα πίεση, η οποία είναι η πίεση του αεροφυλακίου όπου έχει συσωρευμένο τον αέρα με τον οποίο προσπαθείς να φουσκώσεις το ελαστικό.
                                            Επικίνδυνο και ίσως εκτός ορίων του οργάνου, αφού αυτή μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει στιγμιαία και τα 100psi αν δεν απατώμαι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 7 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr