-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=rM5S6RO1AxQ
BMW 760Li vs. Mercedes-Benz S63 AMG Top Gearπολύ γέλιο παίζουν και υπέρ ατού
Πριν λιγο το ειδα το επεισοδιο ,σαν πολυ δεν κουναει το αριστερο προσκέφαλο της BMW (πχ στο 2.06) ?
-
ναι όντως που το πρόσεξες
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όμως
αυτή η amg έχει βγάλει κανένα αυτοκίνητο που να μην είναι έτοιμο να ανατινάξει τα λάστιχα του κάθε φορα που στρίβει με μεγάλη ταχύτητα?
-
Καλησπέρα,
Μετά από απουσία 2 εβδομάδων λόγω εργασιακών συνθηκών, επιστροφή στην καθημερινότητα......
Σήμερα ήρθε η απάντηση από τα κεντρικά της BMW όσον αφορά το Performance Engine Upgrade Kit για τους κινητήρες Ν47 (2.0d - 177HP) της σειράς 1 και σειράς 3. Περισσότερα για το θέμα αυτό έχουν αναφερθεί σε αυτή την ιστοσελίδα, από την οποία αντιγράφω:
'Frankfurt Auto Show: BMW 320d with Performance Parts
*The recently announced BMW 320d with the Performance Kit has been introduced at the Frankfurt Motor Show. Along with the 120d, the 320d is powered by the N47 engine which in “standard” format produces 177 horsepower and 350Nm of torque.
The Performance Kit gives the engine a 20 horsepower upgrade along with 40Nm of torque, for a total of 197 horsepower and 390Nm. Despite the power increase, BMW says that fuel consumption average remains unchanged.
The power kit for the N47 includes both software and hardware components, including a large intercooler and a particular powerful fan for the water-cooler.
.....*'
Η απάντηση της BMW λοιπόν ήταν: 'Το συγκεκριμένο κιτ πράγματι παρουσιάστηκε στην έκθεση ΙΑΑ - Φρακφούρτης και θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Γερμανίας από τον ερχόμενο Μάρτιο ή Απρίλιο 2010. Προς στιγμήν δεν μπορούμε να σας δώσουμε τιμές πακέτου αλλά η εκτίμησή μας είναι πως θα κυμαίνεται περίπου στις 2000€ συμπεριλαμβανομένης και της τοποθέτησης'.
Επόμενο θέμα είναι η ενημέρωση από την BMW με έγγραφο πως λόγω επικείμενης λήξης εγγυήσεως (κανονικής και όχι της επέκτασης του 1 επιπλέον έτους που έκανα) σε 6 μήνες, είναι προτεινόμενο να επισκεφτώ μια αντιπροσωπεία και να επισκευάσω όλες τις τυχόν βλάβες που έχει το αυτ/το, δωρεάν εννοείται. Αύριο κι όλας θα γίνει.....
@Νίκο: Ωραίες φωτό.....τελικά και το μπλε δεν είναι άσχημο, ήταν η επόμενη χρωματική μου επιλογή κατά την παραγγελία.
ΥΓ: Μου έγινε προσφορά τοποθέτησης φιλμ ματ σε ανθρακί (γυμνό μέταλλο ματ) για το δικό μου, με 1000€.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πμ, το κατάστημα ...plz να μπορούμε να φυλαχτούμε ...Δεν καταλαβαίνω, γιατι pm. Τέτοιες ενέργειες πρέπει να κράζονται δημοσίως και όσο πιο δυνατά γίνεται.
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
πμ, το κατάστημα ...plz να μπορούμε να φυλαχτούμε ...
Δεν καταλαβαίνω, γιατι pm. Τέτοιες ενέργειες πρέπει να κράζονται δημοσίως και όσο πιο δυνατά γίνεται.
Δεν είμαι νομικός αλλά νομίζω ότι γράφοντας ανώνυμα (ο οποιοσδήποτε) θα μπορούσε πολύ απλά να θεωρηθεί δυσφήμηση και τότε το φόρουμ θα λάμβανε ένα εξώδικό ξεγυρισμένο. Άλλωστε όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να προφυλαχθεί πήρε το όποιο μήνυμα. Και δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη κουβέντα αλλά γενικότερα. Έχουν συμβεί διάφορα παρατράγουδα σε φόρουμ και ειδικά μετά την απόφαση του Αρειου πάγου για άρση της ανωνυμίας στο διαδίκτυο υπό κάποιες προϋποθέσεις καλύτερα να προσέχουμε και τον πισινό μας αλλά και τον πισινό του φόρουμ που μας φιλοξενεί.
-
Ο χρήστης ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ 4Τ-FORUM έγραψε:
Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
- Η ατεκμηρίωτη ή ανώνυμη καταγγελία κατά τρίτου.
-
Άσχετο, αλλά η BMW ήταν του pad, ξέρει ακριβώς το ιστορικό και τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι, άρα τι ακριβώς είναι ατεκμηρίωτο και δεν αποδεικνύεται;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άσχετο, αλλά η BMW ήταν του pad, ξέρει ακριβώς το ιστορικό και τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι, άρα τι ακριβώς είναι ατεκμηρίωτο και δεν αποδεικνύεται;Ποιος τα γυρισε τα χλμ πχ αφου μετα τον pad εχει περασει σε αλλα χερι το αμαξι?Ειναι περιεργα τα πραγματα σε τετοιες περιπτωσεις .Προσωπικη αποψη εκφραζω στην συγκεκριμμενη απαντηση.
Στο προηγουμενο μου ποστ αναφερω τι λεει ο κανονισμος.
-
αν εχουν γινει επισκεψεις στην αντιπροσωπεια μπορει πανευκολα να αποδειχθει αν το αυτοκινητο που πουλαει ο μαντρας εχει γυρισμενα χλμ..
(το αν το εκανε ο μαντρας ειναι αλλο ζητημα και δεν αποδεικνυεται)απο κει και περα, το τι κανουν πολλοι μαντραδες ειναι γνωστο..
εδω αμα τους ζητησεις βιβλιο service σου λενε οτι σου δινουν το λογο τους και αν θες σου βγαζουν αυτοι αυριο βιβλιο service που να λεει οτι εσυ θες
και ιδιωτες ακομα πουλανε με γυρισμενα χλμ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν εχουν γινει επισκεψεις στην αντιπροσωπεια μπορει πανευκολα να αποδειχθει αν το αυτοκινητο που πουλαει ο μαντρας εχει γυρισμενα χλμ..
(το αν το εκανε ο μαντρας ειναι αλλο ζητημα και δεν αποδεικνυεται)απο κει και περα, το τι κανουν πολλοι μαντραδες ειναι γνωστο..
εδω αμα τους ζητησεις βιβλιο service σου λενε οτι εχουν σου δινουν το λογο τους και αν θες σου βγαζουν αυτοι αυριο βιβλιο service που να λεει οτι εσυ θες
και ιδιωτες ακομα πουλανε με γυρισμενα χλμ
Εγώ ξέρω ότι μπορεί ναι μεν κάποιος να 'γυρίσει' τα χιλιόμετρα στο καντράν αλλά δεν μπορεί να γυρίσει ούτε τα χιλιόμετρα στον εγκέφαλο και πιο δύσκολο τα χιλιόμετρα στο κλειδί, γιατί κι αυτό κρατάει δεδομένα.
Επίσης μπορεί να μην υπάρχει βιβλίο service, υπάρχουν όμως όλα τα service που έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία (αν έχουν γίνει εκεί) στη βάση δεδομένων της BMW worldwide γιατί περνάνε κι αυτά στο κλειδί και από το κλειδί online. Εγώ πχ σε αντιπροσωπεία στα Β. Προάστια είδαν μέσα από το κλειδί και το σύστημα βάζοντας το VIN μου τι service έχει κάνει, πότε, που και σε πόσα χιλιόμετρα.
Πρέπει να είσαι hacker για να κάνεις τέτοια δουλειά που να μη πιαστείς...
-
ναι συμφωνοι, ποσοι ομως απο αυτους που πανε στις μαντρες το κοιτανε? εναν τεχνικο ελεγχο της πλακας το πολυ του κανουν..
την εχει παθει φιλος μου με slk ετσι..την πηρε και καλα για 60.000 χλμ και ανακαλυψε οτι τελευταια φορα ειχε παει στη ΜΒ για service πριν απο εναν+ χρονο στα 85Κ
-
Ο ενθουσιασμός είναι πολύ κακός σύμβουλος εν γένει!
Ειδικά για εμάς τα αγοράκια που βλέπουμε το μεταχειρισμένο σαν το νέο μας παιχνίδι! Ένας ενδελεχής έλεγχος και μια 'καχυποψία' δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ! Άλλωστε τόσα μεταχειρισμένα κυκλοφορούν γύρω μας. Αυτός που ψάχνει γιατί να 'σκαλώσει' σε κάτι που του φαίνεται ύποπτο υπό κάποιες οπτικές γωνίες?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι συμφωνοι, ποσοι ομως απο αυτους που πανε στις μαντρες το κοιτανε? εναν τεχνικο ελεγχο της πλακας το πολυ του κανουν..Εγώ πάντως για αμάξι 8000 € πήρα τον αριθμό πλαισίου και απευθύνθηκα μόνος μου στην αντιπροσωπεία όπου και ανεπίσημα έμαθα το ιστορικό του αυτοκινήτου (φαντάζομαι ότι τυπικά δεν έχουν δικαίωμα να στο δώσουν).
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ναι συμφωνοι, ποσοι ομως απο αυτους που πανε στις μαντρες το κοιτανε? εναν τεχνικο ελεγχο της πλακας το πολυ του κανουν..
Εγώ πάντως για αμάξι 8000 € πήρα τον αριθμό πλαισίου και απευθύνθηκα μόνος μου στην αντιπροσωπεία όπου και ανεπίσημα έμαθα το ιστορικό του αυτοκινήτου (φαντάζομαι ότι τυπικά δεν έχουν δικαίωμα να στο δώσουν).
νομιζω οτι δεν εχουν δικαιωμα και αυτο φυσικα ειναι ενα μεγαλο προβλημα..
βεβαια οταν πας το αυτοκινητο για ελεγχο (γιατι νομιζω οτι αυτο δικαιουσαι να το κανεις) δε σου λενε και το ιστορικο του??να ξερω οταν ειναι να πουλησω το citroen μου σε κανα δυστυχη
-
To συνηθισμένο κόλπο είναι κάποιο σερβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένο για μάτια του κόσμου και την καταγραφή, και οι υπόλοιπες μικρές-μεγάλες ζημιές στο κυρ.Μήτσο της γειτονιας.Οπότε δύσκολα μπορείς πάλι να ελέγξεις κάτι.
Μόνο αμάξια από μεταχειρισμένα των εξουδιοδοτημένων είναι με σωστή εγγύηση,αλλά κοστίζουν φυσικά αρκετά παραπάνω και δεν παίρνουν και για πώληση ότι νάναι από ιδιωτες.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άσχετο, αλλά η BMW ήταν του pad, ξέρει ακριβώς το ιστορικό και τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι, άρα τι ακριβώς είναι ατεκμηρίωτο και δεν αποδεικνύεται;Ατεκμηρίωτο είναι το 'pad' αντί για ονοματεπώνυμο και στοιχεία ταυτότητας
Μόνον αν ο παντ είχε όρεξη να μπλέξει δικαστικώς κλπ, και υπέγραφε επωνύμως, θα μπορούσε να δημοσιεύσει τα πάντα νομίμως.
Αλλά αφού πήγε και από εκεί (απ' τη μάντρα) και δεν του έσπασε (του μαντρά) το κεφάλι επί τόπου, πάει να πει ότι το παιδί ουδεμία όρεξη έχει, και δικαίωμά του. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=rM5S6RO1AxQ
BMW 760Li vs. Mercedes-Benz S63 AMG Top Gearπολύ γέλιο παίζουν και υπέρ ατού
Πριν λιγο το ειδα το επεισοδιο ,σαν πολυ δεν κουναει το αριστερο προσκέφαλο της BMW (πχ στο 2.06) ?
Mαλλον φταιει η τοποθετηση της καμερας για να παιρνει τους δημοσιογραφους... Κουνιεται η καμερα κ κουνα κ το προσκεφαλο...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εγώ ξέρω ότι μπορεί ναι μεν κάποιος να 'γυρίσει' τα χιλιόμετρα στο καντράν αλλά δεν μπορεί να γυρίσει ούτε τα χιλιόμετρα στον εγκέφαλο και πιο δύσκολο τα χιλιόμετρα στο κλειδί, γιατί κι αυτό κρατάει δεδομένα.Και όμως Νίκο...γυρίζουν και αυτά! Πιο δύσκολα, αλλά γίνεται και το κάνουν συχνά αρκετοί μαντράδες που φέρνουν από γερμανία αυτοκίνητα.
-
Είναι δυστυχώς πολύ διαδεδομένο αλλά δεν το κάνει ο μαντράς ούτε ο μαστροΜήτσος. Έχω γνωρίσει άνθρωπο για τον οποίο αυτό ήταν η δουλειά του. Μπορεί επίσημα να ήταν ηλεκτρονικός ή επισκευαστής ταξιμέτρων αλλά στην πράξη γύριζε χλμ κυρίως για μαντράδες αλλά και σε ιδιώτες.
Ανάλογα με το αυτοκίνητο και το μοντέλο μπορεί να υπάρχουν διαφορές ή διαφορετικός βαθμός δυσκολίας ή κόστους αλλά μπορεί να το κάνει να μην είναι ανιχνεύσιμο παρά μόνο αν συγκριθούν τα χλμ με καταγραφές από προηγούμενα σέρβις σε βιβλιαράκι ή κεντρικό σύστημα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είναι δυστυχώς πολύ διαδεδομένο αλλά δεν το κάνει ο μαντράς ούτε ο μαστροΜήτσος. Έχω γνωρίσει άνθρωπο για τον οποίο αυτό ήταν η δουλειά του. Μπορεί επίσημα να ήταν ηλεκτρονικός ή επισκευαστής ταξιμέτρων αλλά στην πράξη γύριζε χλμ κυρίως για μαντράδες αλλά και σε ιδιώτες.
Ανάλογα με το αυτοκίνητο και το μοντέλο μπορεί να υπάρχουν διαφορές ή διαφορετικός βαθμός δυσκολίας ή κόστους αλλά μπορεί να το κάνει να μην είναι ανιχνεύσιμο παρά μόνο αν συγκριθούν τα χλμ με καταγραφές από προηγούμενα σέρβις σε βιβλιαράκι ή κεντρικό σύστημα.Ακριβώς.
BMW FORUM