Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μαθήματα Οδήγησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μαθήματα Οδήγησης
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    28
    473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Άμα πάρω κάρτ δεν το δίνω σε κανέναν! Μόνο εγώ θα το σκίζω

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
        Πραγματι με εκπλησει το γεγονος οτι στο φορουμ των 4τ υποτιμαται η αξια του καρτ. Καλα να ακουω τις μαμαδες που φωναζουν 'μη το παιδι θα σκοτωθει!'... αλλα κι εδω βρε παιδια? και μην ξεχναμε δεν υπαρχουν πια και πολλες αλανες να μαθει κανεις τα πρωτα βηματα ετσι...

        Δεν υποτιμήσαμε το καρτ (God forbid! ). Αυτό που λέμε είναι ότι δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην εκμάθηση του χειρισμού ενός αυτοκινήτου και της οδήγησης στην πόλη.

        Επισεις η συμπεριφορα του καρτ ειναι η ΒΑΣΗ για την κατανοηση ολων των τετρατροχων μεσων. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι οδηγοι αγωνων εχουν ξεκινησει την καρριερα τους απο τα καρτ και συνεχιζουν να προπονουνται με αυτα.

        Δες την τονισμένη λέξη.

        • Και ειδικοτερα, η μεταφορες βαρους στο καρτ ειναι ακομη πιο ακραιες απο ενα αυτοκινητο λογω τις σκληροτητας της 'αναρτησης'. Το πλαισιο και τα λαστιχα αντικαθιστουν την αναρτηση στο καρτ. αλλα και καθολου αναρτηση να μην υπηρχε παλι 8α γινοταν μεταφορα βαρους. Η αναρτηση δεν κανει αλλο απο το να μειωνει την αποτομη μεταφορα βαρους!

        Για να ύπάρξει μεταφορά βάρους πρέπει να μετακινηθεί το κέντρο βάρους του οχήματος, πράγμα που για να γίνει χρειάζονται επαρκείς διαδρομές της ανάρτησης, τις οποίες το καρτ δεν έχει, άρα δεν έχει μεταφορές βάρους. Αυτό που έχει και είναι και απότομο είναι η μετάβαση από υποστροφή σε υπερστροφή, ας το ονομάσουμε μεταφορά πρόσφυσης.

        • Το καρτ δεν εχει αναγκει να υπερστρεψει για να στριψει! Απλα το κανει γιατι μπορει και ετσι στριβει πιο γρηγορα. Το 'προβλημα' του πισω αξονα (δεν υπαρχει διαφορικο) αντιμετωπιζεται με την μειωση του μεταξονιου στην εσωτερικη μερια και την αυξηση του στην εξωτερικη μερια λογω του τροπου με τον οποιο στριβουν οι μπροστινες ροδες. Δοκιμαστε σε ενα καρτακι να στριψετε χωρις να ειστε στο οριο.. κανενα προβλημα

        Μόνο που τότε η ακτίνα στροφής του είναι πολύ μικρή και ανεπαρκής για κλειστές στροφές. Εκεί είναι απαραίτητη η υπερστροφή.

        Αλλά νομίζω πως βγήκαμε εκτός θέματος. Μάλλον πρέπει να διαχωριστεί το θέμα και τα περι αυτοκινήτου/καρτ να πάνε στα τεχνικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • R
          rally-maniac last edited by

          Αν και λίγο άσχετες με τα όσα έχουν συζητηθεί στο θέμα αυτό, επειδή οι ερωτήσεις μου αφορούν μαθήματα οδήγησης τις υποβάλλω σε αυτό το τόπικ για να μην ανοίγω νέο.
          Σε έναν μήνα περίπου θα αρχίσω μαθήματα οδήγησης. Θα πέπει να προσέξω κάτι στην επιλογή σχολής οδηγών ή όπου να'ναι τα ίδια είναι, οπότε παω σε μια εδώ στη γειτονιά και ξεμπέρδεψα?
          Έχετε καμιά συμβουλη γενικότερα να μου δώσετε για τα μαθήματα, ή κάτι να προσέξω κτλ?
          Τέλος, όσον αφορά το θέμα της 'δωροδοκίας' τι γίνεται? Με πολλούς που έχω μιλήσει μου έχουν δώσει να καταλάβω πως αν δεν 'τα σκάσεις' δεν περνάς τις περισσότερες φορές και πως για να 'γλιτώσω' τα έξτρα μαθήματα που χρειάζονται να γίνουν στην περίπτωση που με κόψουν, ας τα δώσω να ξεμπερδεύω. Κατα πόσο ισχύει κάτι τέτοιο? Δεν μου αρέσει αυτό ως ιδέα αλλά αν δεν γινεται κι αλλιώς....

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            drizzt last edited by

            Ο χρήστης rally maniac έγραψε:

            Σε έναν μήνα περίπου θα αρχίσω μαθήματα οδήγησης. Θα πέπει να προσέξω κάτι στην επιλογή σχολής οδηγών ή όπου να'ναι τα ίδια είναι, οπότε παω σε μια εδώ στη γειτονιά και ξεμπέρδεψα?
            Έχετε καμιά συμβουλη γενικότερα να μου δώσετε για τα μαθήματα, ή κάτι να προσέξω κτλ?

            Εγώ θα σου πρότεινα (εκ πείρας) πως το καλύτερο θα ήταν μετά από ψάξιμο να βρεις κάποιον νέο άνθρωπο που να ενδιαφέρεται πραγματικά για την αυτοκίνηση και να έχει όρεξη να διδάξει σωστή και ασφαλή οδήγηση και όχι απλά σκοπό να 'σε περάσει' από το δίπλωμα.
            Εγώ ήμουν εξαιρετικά τυχερός μιας και ο δάσκαλός μου είχε αυτά τα στοιχεία και με έκανε να ενδιαφερθώ εξαιρετικά για το θέμα. Η αλήθεια είναι ότι από τότε και μετά άρχισα να ενδιαφέρομαι πραγματικά για το αυτοκίνητο και τη σωστή και ασφαλή οδήγηση...
            Καλή τύχη λοιπον..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              predator last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Όταν επιστρέψω στην Ελλάδα το χειμώνα, θα μάθω στην ανιψιά μου (ετών 13) να οδηγεί αυτοκίνητο! Υπάρχουν αρκετές έρημες αλάνες στη γειτονιά, οπότε για αρχή τουλάχιστον δε θα χρειαστεί να βγούμε σε δημόσιους δρόμους.

              Σκεφτόμουν να τη βάλω να μάθει στο αυτόματο πρώτα (φρένο, γκάζι και τιμόνι) και αν τα πάει καλά μετά να την βάλω σε χειροκίνητο. Είναι σωστή μέθοδος αυτή? Η καλύτερα κατευθείαν στο χειροκίνητο?

              πολύ απλά η ανιψιά σου δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να κάνει μαθήματα οδήγησης στα 13 της
              η οδήγηση είναι κάτι σαν τη γυμναστική με βάρη, το sex, τη μητρότητα κ.α. στα οποία δεν ισχύει οτι οσο νωρίτερα τόσο πιο καλά τα πιάνεις διότι πολύ απλά πρέπει να έχουν ήδη αναπτυχθεί κάποιοι μηχανισμοί ώστε και σωστά να μαθαίνεις και άλλο πρόβλημα να μην δημιουργείς

              ακόμα και για τις γλώσσες έχει αποδειχθεί οτι πρέπει ένα παιδί να έχει μόνο μία μητρική γλώσσα και την δεύτερη να την ξεκινά μετά τα δέκα του διότι η γλώσσα εκτός από τρόπος επικοινωνίας είναι και τρόπος σκέψης οπότε ένα οχτάχρονο παιδάκι που ξέρει δύο γλώσσες καλά σκέφτεται καλά ενώ ένα άλλο που ξέρει μία πολύ καλά σκέφτεται πολύ καλά πάντα στα μέτρα και σε συσχέτιση με τις προσωπικές τους δυνατότητες

              όσο για την ιδέα με τα καρτ, είναι καλή όχι διότι πρόκειται για ένα υποτιθέμενο αμάξι αλλά διότι τις δίνει την δυνατότητα κα καταλάβει διάφορα υπαρκτά γύρω της φαινόμενα και πως επιδρά σε αυτά με τη θέληση της

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dovros last edited by

                Μην της δειξεις τιποτα. Οι δυσκολοτερες περιπτωσεις στη δουλεια ειναι γυναικες που εχουν μαθει καποια πραγματα. δεν αμφισβητω τις γνωσεις σου ουτε υπερεκτιμω τις γνωσεις των συναδελφων μου, που οι περισσοτεροι νομιζουν οτι εχουν μπακαλικα και πουλανε τα διπλωματα αλλα επειδη δεν θα εχεις το ελεγχο του αυτοκινητου θα τσατιστεις λιγο παραπανω, μπορει να φοβηθει η μικρη αν κατι παει στραβα και να εχει προβλημα αργοτερα,δε θα μαθει σιγουρα πως πιανουμε το μοχλο ταχυτητων σωστα ,θα παταει συνεχεια συμπεκτη για να μη σβησει και το χειροτερο αν μαθει να οδηγα μπορει να θελησει κανενα απογευματακι με καποιον φιλο να οδηγησει το αυτοκινητο του πραγμα που ειναι πολυ επικινδυνο για διαφορους λογους....
                Αν θελεις να μαθει κατι μαθε της το τιμονι. οι γυναικες επειδη δεν οδηγουν οχηματα εχουν μεγαλο προβλημα με το τιμονι. το στριβουν 1/4 και νομιζουν οτι το αυτοκινητο θα στριψει λες και οδηγουν φορμουλα. Η καλυτερη λυση για μενα ειναι τα συγκρουομενα ή τα καρτ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • R
                  rally-maniac last edited by

                  Ο χρήστης drizzt έγραψε:
                  Εγώ θα σου πρότεινα (εκ πείρας) πως το καλύτερο θα ήταν μετά από ψάξιμο να βρεις κάποιον νέο άνθρωπο που να ενδιαφέρεται πραγματικά για την αυτοκίνηση και να έχει όρεξη να διδάξει σωστή και ασφαλή οδήγηση και όχι απλά σκοπό να 'σε περάσει' από το δίπλωμα.
                  Εγώ ήμουν εξαιρετικά τυχερός μιας και ο δάσκαλός μου είχε αυτά τα στοιχεία και με έκανε να ενδιαφερθώ εξαιρετικά για το θέμα. Η αλήθεια είναι ότι από τότε και μετά άρχισα να ενδιαφέρομαι πραγματικά για το αυτοκίνητο και τη σωστή και ασφαλή οδήγηση...
                  Καλή τύχη λοιπον..

                  Ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω, αν και μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να βρεις δάσκαλο που να ενδιαφέρεται πραγματικά γι'αυτό που κάνει και να μην το αντιμετωπίζει ως τύπικη διαδικασία. Και αυτό λόγω του είδους αυτής της δουλειάς που όπως και να το κάνουμε έχει αρκετή 'ρουτίνα'. Ίσως γι'αυτό πολύ σωστά προτείνεις να'ναι κάποιος νέος.
                  Επίσης, αν δεν έχεις κάποια συγκεκριμένη πρόταση από κάποιον, πάλι δύσκολο είναι να βρεις έναν καλό δάσκαλο. Όσο νά'ναι τα απλό 'πέρασμα'-ψαξιμο από σχολή σε σχολή δεν είναι δυνατόν να σου παρέχει μια σαφή εικόνα του αν ο δάσκαλος έχει κέφι και μεράκι γι'αυτό που κάνει. Αντιθετα, πολύ πιθανό είναι να σε παραπλανήσει....
                  Περιμένω και νέες συμβουλές, προτάσεις, ακόμα και δικές σας εμπειρίες από τα μαθήματα οδήγησης........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
                    Τέλος, όσον αφορά το θέμα της 'δωροδοκίας' τι γίνεται? Με πολλούς που έχω μιλήσει μου έχουν δώσει να καταλάβω πως αν δεν 'τα σκάσεις' δεν περνάς τις περισσότερες φορές και πως για να 'γλιτώσω' τα έξτρα μαθήματα που χρειάζονται να γίνουν στην περίπτωση που με κόψουν, ας τα δώσω να ξεμπερδεύω. Κατα πόσο ισχύει κάτι τέτοιο? Δεν μου αρέσει αυτό ως ιδέα αλλά αν δεν γινεται κι αλλιώς....

                    Προσωπικά οδηγούσα από τα 14. Έτσι όταν θα άρχιζα τα μαθήματα περνούσα ήδη άνετα τις 'εξετάσεις'. Πήγα λοιπόν σε μια γνωστή σχολή οδηγών της γειτονιάς μου, και είπα να αρχίσω μαθήματα, ενώ ήμουν 17,5 ετών ακόμα. Έδωσα και πέρασα αμέσως τα σήματα, και τους είπα να μου κάνουν ΟΣΑ μαθήματα θέλουν, ώστε να είμαι αρκετά καλός για να το περάσω ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ. Αυτός ήταν ο όρος μου. Του είπα πως δεν με νοιάζει αν θα πληρώσω ολόκληρο αυτοκίνητο σε μαθήματα αν χρειάζεται, αλλά να είναι σίγουρος πως δεν θα κοπώ με τίποτα, και πως αν κοπώ θα είναι απαράδεκτος δάσκαλος, που δεν με έμαθε καν να παρκάρω και θέλει να με αφήσει να οδηγώ μόνος μου στο δρόμο!!!

                    Τελικά έκανα 10 μαθήματα (τότε δεν ήταν κανένα υποχρεωτικό), συνήθως κάτι βροχερά Σάββατα που δεν είχα όρεξη να διαβάσω άλλο για τις Πανελλαδικές. Το δίπλωμα το πέρασα με την πρώτη, χωρίς να πληρώσω.

                    Το ίδιο έκανα και 1 χρόνο μετά με το δίπλωμα για μηχανή. Εκεί δεν είχα ΙΔΕΑ, αλλά ήμουν καλός στην ισορροπία, λόγω ποδηλάτου (μιλάμε για ζωή... ποδήλατο τότε!! ) Έκανα 2 μαθήματα και τις γελοίες εξετάσεις (οχτάρια, αργή ευθεία, γρήγορη ευθεία) τις πέρασα πάλι χωρίς λάδι με την πρώτη, και ας μην έχω ιδέα ουσιαστικά...

                    Αν τους ξεκαθαρίσεις πως τα λεφτά που θέλουν να πάρουν θα τα πάρουν, αλλά κάνοντας μάθημα, και όχι σε λάδι, δε νομίζω να χάσεις. Προσωπικά αυτό έκανα, και παρότι ήδη οδηγούσα επαρκώς καλά, πολύ μου άρεσε που έκανα βόλτες νόμιμα στα 17,5 μου με τα λεφτά που άλλοι τα δίνουν για να εξασφαλίσουν κάτι που δεν κατέχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dovros last edited by

                      [quote='rally maniac']Αν και λίγο άσχετες με τα όσα έχουν συζητηθεί στο θέμα αυτό, επειδή οι ερωτήσεις μου αφορούν μαθήματα οδήγησης τις υποβάλλω σε αυτό το τόπικ για να μην ανοίγω νέο.
                      Σε έναν μήνα περίπου θα αρχίσω μαθήματα οδήγησης. Θα πέπει να προσέξω κάτι στην επιλογή σχολής οδηγών ή όπου να'ναι τα ίδια είναι, οπότε παω σε μια εδώ στη γειτονιά και ξεμπέρδεψα?
                      Έχετε καμιά συμβουλη γενικότερα να μου δώσετε για τα μαθήματα, ή κάτι να προσέξω κτλ?

                      Μην ακους για λαδια, τα μισα τα περνουν οι σχολες. Τη σχολη δεν τη συμφερει να κανεις πολλα μαθηματα γιατι το κερδος απο το λαδι ειναι μεγαλυτερο και μαυρο.Αν θα βρεις καποιον σωστο, σχεδον αδυνατο πιστευω, δεν μπορει να σου μαθει και σωστη οδηγηση και να σε περασει στις εξετασεις.Πιστευω οτι πρεπει να βρεις καποιον νεο και οχι γνωστο με την ελπιδα να σε προσεξει περισσοτερο και οταν οδηγησεις κανενα χρονο μπορεις να πας στο safetrack.Προσεξε ομως γιατι για να εμπαιδωσεις αυτα που θα σου δειξουν εκει πρεπει να εχεις καποια μικρη εμπειρια. Αντε φιλε μου και καλη τυχη......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr