-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Άλλωστε δεν απέχεις καθόλου από την κοινή λογική όπως εκφράζεσαι τώρα...Μάλλον έτσι είναι, με κάποιες υγιείς δόσεις συναισθήματος, αλλιώς τι σόι παιδί θα ήμουν;
Γι'αυτές σημαίνει αυξημένη παραγωγή στην οποία μπορούν να μετακυλήσουν κόστη έρευνας και ανάπτυξης και να τα αποσβέσουν ταχύτερα ανά μονάδα αυτοκινήτου, και για την Σκόντα σημαίνει:
- Άμεσο όφελος από το R&D των άλλων εταιριών,
- Βελτίωση του ονόματός της (όπερ και έγινε έκτοτε...)
- Ανάπτυξη κερδών (έγινε και αυτό...)
- Σπονσοράρισμα άλλης ομάδας εκτός της Ξάνθης (ευελπιστούν ακόμα! Θέλει όμως κι άλλο R&D αυτό!)
Άρα συμφωνούμε στο ότι το να ανήκει μια εταιρεία σε όμιλο δεν είναι απαραίτητα κακό. Και τα ίδια πιστεύω ισχύουν ή θα ισχύσουν για τον όμιλο Φϊατ (βλέπε π.χ. Μαζεράτι και Άλφα με κινητήρα Φεράρι), εντάξει, εκτός από την Ξάνθη!
Σημ: Η Σκόντα είχε 'όνομα' και μάλιστα πολύ καλό στο παρελθόν, πριν τον 'υπαρκτό'. Δυστυχώς ελάχιστοι το ξέρουν αυτό σήμερα, οπότε έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν.
Προτιμώ λοιπόν να έχω τέτοιους επικοδομητικούς διαλόγους με ανθρώπους σαν κι εσένα, ασχέτως κι αν 'τσιμπάς' ολίγον τις
Ε, τι σόι ιταλόφιλος θα ήμουν αν δεν τσίμπαγα και λιγάκι; Υπάρχει τιφόζος χωρίς πάθος;
Εμπρός λοιπόν για ένα πιο παθιάρικο φόρουμ!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όταν ήμουν μικρός με ψιλογοητεύανε, μολονότι δεν μου άρεσαν πραγματικά (μάλλον τις ψιλοαντιπαθούσα, αλλά μου ασκούσαν την προαναφερθείσα γοητεία) οι Rolls-Royce. Μέχρι που έμαθα τα τεχνικά τους, την ιστορία τους, είδα και κάνα-δυο στο δρόμο (και πολλές σε ηλίθια χρώματα σε αμερικάνικες ταινίες και σειρές), οπότε είπα 'ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ' οριστικά και αμετάκλητα.Παιδιά, τι λέει το άτομο; Μαζεύτε τον!
-
σε τι διαφωνείς?
Σπύρος
-
Εγώ προσωπικά θα διαφωνούσα με την άποψη που διαμόρφωσε ο skullone γιατί δεν μπορεί να έχεις διαβάσει την ιστορία και τα σχετικά περί Rolls και απλά επειδή το μάτι του αλλοιθώρισε από τα ανόητα ερεθίσματα των Αμερικάνο-ηλιθίων που επειδή δεν είχαν τί να κάνουν τα λεφτά τους έφτιαχναν τις Rolls τους σαν καμπινέδες της μανούλας τους , να καταλήγει και να λέει πως δεν του αρέσουν οι Rolls.
Υπάρχει βέβαια το αξίωμα της ορέξεως , αλλά θεωρώ πως oi Rolls απλά δεν είναι κοινά αμάξια, είναι Rolls .- (τελεία και παύλα!).
Είναι love-or-hate αυτοκίνητα, αλλά δεν παύουν να είναι Rolls Royce. ...(Το αυτό και για τις Bentley, βεβαίως, βεβαίως... )
Τις εκτιμάς γι'αυτό που έχουν δώσει στην αυτοκίνηση, και αν τις κάνεις κέφι έχει καλώς. Ειδάλλως πάλι καλά να είμαστε... Μην τις κάνουμε κρεμαστάρια όμως.... -
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Εγώ προσωπικά θα διαφωνούσα με την άποψη που διαμόρφωσε ο skullone γιατί δεν μπορεί να έχεις διαβάσει την ιστορία και τα σχετικά περί Rolls και απλά επειδή το μάτι του αλλοιθώρισε από τα ανόητα ερεθίσματα των Αμερικάνο-ηλιθίων που επειδή δεν είχαν τί να κάνουν τα λεφτά τους έφτιαχναν τις Rolls τους σαν καμπινέδες της μανούλας τους , να καταλήγει και να λέει πως δεν του αρέσουν οι Rolls.Υπάρχει βέβαια το αξίωμα της ορέξεως , αλλά θεωρώ πως oi Rolls απλά δεν είναι κοινά αμάξια, είναι Rolls .- (τελεία και παύλα!).
Είναι love-or-hate αυτοκίνητα, αλλά δεν παύουν να είναι Rolls Royce. ...(Το αυτό και για τις Bentley, βεβαίως, βεβαίως... )
Τις εκτιμάς γι'αυτό που έχουν δώσει στην αυτοκίνηση, και αν τις κάνεις κέφι έχει καλώς. Ειδάλλως πάλι καλά να είμαστε... Μην τις κάνουμε κρεμαστάρια όμως....Πολύ σωστά. Ή τις αγαπάς, ή τις σιχαίνεσαι.
Eίναι RR, είναι Bentley....
Πώς να το κάνουμε ::roll:
Για ποιο αυτοκίνητο που 'αντιπαθούσατε' αλλάξατε γνώμη;