-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...ειναι και λαθος και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?νομιζα οτι ειρωνικα ελεγες οτι τα σταυρωνει..
(οτι δεν τα σταυρωνει αρκετα ή οτι υπερβαλλει)και οχι δεν ειναι λαθος να σταυρωνεις τα χερια σου, ειναι ο σωστος τροπος , τον οποιο εγω δεν μπορω να μαθω γιατι εχω το συνδρομο του ελληνα ταριφα
(προσπαθω ομως ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...ειναι και λαθος και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?νομιζα οτι ειρωνικα ελεγες οτι τα σταυρωνει..
(οτι δεν τα σταυρωνει αρκετα ή οτι υπερβαλλει)και οχι δεν ειναι λαθος να σταυρωνεις τα χερια σου, ειναι ο σωστος τροπος , τον οποιο εγω δεν μπορω να μαθω γιατι εχω το συνδρομο του ελληνα ταριφα
(προσπαθω ομως )Eγω παλι ξερω οτι δν σταυρωνεις χερια ποτε...
-
Σταυρώνεις όταν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς παραπάνω lock από όσο επιτρέπει το σταύρωμα. Ο Tiff είναι πρώην πιλότος F1 και εκεί σταυρώνουν μόνον λόγω θεόκοντης κρεμαγιέρας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σταυρώνεις όταν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς παραπάνω lock από όσο επιτρέπει το σταύρωμα. Ο Tiff είναι πρώην πιλότος F1 και εκεί σταυρώνουν μόνον λόγω θεόκοντης κρεμαγιέρας.Στη φορμουλα ενα προφανως και σταυρωνεις γιατι η κρεμαγιερα ειναι οπως ειπες θεοκοντη...αλλα σε τετοιο χωρο δν πρεπει
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Σταυρώνεις όταν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστείς παραπάνω lock από όσο επιτρέπει το σταύρωμα. Ο Tiff είναι πρώην πιλότος F1 και εκεί σταυρώνουν μόνον λόγω θεόκοντης κρεμαγιέρας.
Στη φορμουλα ενα προφανως και σταυρωνεις γιατι η κρεμαγιερα ειναι οπως ειπες θεοκοντη...αλλα σε τετοιο χωρο δν πρεπει
Δεν είδα το συγκεκριμένο βίντεο. Απλά λέω ότι ακόμα και στον δρόμο υπάρχουν περιπτώσεις στροφών (ανάλογα με το αυτοκίνητο βέβαια) που σηκώνουν το σταύρωμα των χεριών και είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος στριψίματος.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Tελειότητα υπό την παραπάνω έννοια,αυτή τη στιγμή διακρίνω στη Honda,στη Subaru,στη Lexus και στη Ferrari.
ενταξει η ferrari λογω εκπληκτικου μαρκετινγκ και εκμεταλευσης των αγωνων της εταιριας ...αλλα φυσικα και των εξαιρετικων προιοντων σε τεχνολογια κατα καιρους εχει κορυφαιο brand loyalty ακομα και στους μη εχοντες
Μ αρεσε το post σου αν και λιγο off topic θελω να σε ρωτησω ...στην lexus και στην honda, που μπορει καποιος να βρει την αρτιοτητα των κατασκευων εκ γενετής και την διαφοροποιηση των προιοντων της μεσω της τελειοτητας.??
Οταν μια lexus κατασκευαζει μοντελα αυτοκινητων παντα επηρεασμενη απο την (μαζα) των γερμανων και κινούμενη σαν δορυφορος γυρω απο αυτους αλλαζοντας τα σχεδια προσδοκώντας να ειναι παντα σε αρμονια με αυτα των γερμανων
(οπου σχεδια δεν εννοω το design)
Αν μου πεις τα υβριδικα συστηματα θα απαντησω πως δεν πιστευω πως ειναι ενα σημαντικο χαρακτηριστικο που χαρακτηριζουν τον βιομηχανικο σχεδιασμο απο την γέννησή του μοντελου και γενικα ολον τον σχεδιασμο του project !!!
Ειναι απλα μια αναγκη του marketing και της διαφορποιησης του προιοντος που χρειαζεται το project απεναντι στους ανταγωνιστες του! -
στις πρώτες φωτο που μπήκαν στο τόπικ, δεν μου αρεσε κ πολύ.
κοιτώντας την στα βιντεάκια όμως, τώρα πια κατα την γνώμη μου είναι η πιο όμορφη φεράρι ever! και αυτό γιατί καταφέρνει να σου δίνει την αίσθηση πως κάθε εκατοστό πάνω της είναι φτιαγμένο με τον τρόπο που είναι, λόγω αεροδυναμικής, χωρίς να είναι άσχημη, αλλά το αντίθετο. σε βάζει στο νόημα!
form follows formality κ παρόλαυτα πανέμορφη, ευγε στους ιταλούς!
οφ τοπικ: δεν σταυρώνουμε τα χερια ποτέ, ασχετα στροφής (μόνο αν περνάμε μπροστά από εκκλησία). ο λόγος είναι πως lockaroume ετσι το πόσο μπορούμε να στρίψουμε, αλλά κ πως χάνουμε τη δυνατότητα για γρήγορους- ακριβείς χειρισμούς ώστε οι τροχοί να κοιτάνε πάντα 'μπροστά' αν υ -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...ειναι και λαθος και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?νομιζα οτι ειρωνικα ελεγες οτι τα σταυρωνει..
(οτι δεν τα σταυρωνει αρκετα ή οτι υπερβαλλει)και οχι δεν ειναι λαθος να σταυρωνεις τα χερια σου, ειναι ο σωστος τροπος , τον οποιο εγω δεν μπορω να μαθω γιατι εχω το συνδρομο του ελληνα ταριφα
(προσπαθω ομως )Eγω παλι ξερω οτι δν σταυρωνεις χερια ποτε...
Formula δεν εχω οδηγησει ποτε (και ουτε προκειται ), οπότε ποτε μα ποτε δεν σταυρωνεις χερια.
-
Μη το λες το ποτε... Και εγω ετσι πιστευα, αλλα καταλαβα οτι χρειαζεται οταν οδηγας κατι με πολυ κοντη κρεμαγιερα, οπως λογου χαρη το FSAE μας...Βολευει, κυριως γιατι δεν χρειαζεται να αφησεις ποτε τα χερια απο το τιμονι. Τεσπα, νομιζω οτι ειμαστε πολυ
-
Ο χρήστης Scuderia rosso έγραψε:
Μη το λες το ποτε... Και εγω ετσι πιστευα, αλλα καταλαβα οτι χρειαζεται οταν οδηγας κατι με πολυ κοντη κρεμαγιερα, οπως λογου χαρη το FSAE μας...Βολευει, κυριως γιατι δεν χρειαζεται να αφησεις ποτε τα χερια απο το τιμονι. Τεσπα, νομιζω οτι ειμαστε πολυTo fsae πολυς κοσμος δεν το ξερει οτι ειναι φορμουλα (student) οποτε εκει προφανως και λογω σχεδιασμου κρεμαγιερας και χωρου θα σταυρωσεις σε φουρκετα πχ.
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...**ειναι και λαθος **και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?Ποιος σου ειπε οτι ειναι λαθος?
Πρωτη φορα μας το εδειξαν σε event της Porsche το 2000 oδηγοι εξελιξης/αγωνων της,
το κανουν πολλοι οδηγοι αγωνων σε διαφορα video, αναμεσα τους και ο Βαλτερ Ρερλ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...**ειναι και λαθος **και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?Ποιος σου ειπε οτι ειναι λαθος?
Πρωτη φορα μας το εδειξαν σε event της Porsche το 2000 oδηγοι εξελιξης/αγωνων της,
το κανουν πολλοι οδηγοι αγωνων σε διαφορα video, αναμεσα τους και ο Βαλτερ Ρερλ...Moυ το εχουν πει και 2 οδηγοι αγωνων που εχω μιλησει επισης και πολλα βιντεο αγωνιστικης οδηγησης...
Επισης ειπαμε δν μιλαμε για πιστες που γνωριζεις και ξες οτι μπορεις να λοκαρεις το τιμονι μεχρι καποιες μοιρες σταυρωνοντας τα χερια σου χωρις να πρεπει να κλειστεις κιαλλο μεσα στη στροφη...μιλαμε για συνθηκες δρομου στο 90% μιας και μεσα σε πιστα ειναι αλλιωςedit
http://www.youtube.com/watch?v=CjDL6XJG_hg
Για δες ποσο σταυρωνει χερια ο rohrl(μην αναφερουμε απλα ονοματα ) ,σχεδον ποτε εκτος απο σημεια που δν κλεινεται αλλο -
Μα για αυτό ακριβώς μιλάω τόσες μέρες Thanix! Για στροφές που ξέρεις ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερο lock! Σε αυτή την περίπτωση σταυρώνεις! Είτε είναι πίστα, είτε δρόμος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα για αυτό ακριβώς μιλάω τόσες μέρες Thanix! Για στροφές που ξέρεις ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερο lock! Σε αυτή την περίπτωση σταυρώνεις! Είτε είναι πίστα, είτε δρόμος.Εγω δν διαφωνησα μαζι σου...αλλα και παλι ειναι πιο σωστο να οδηγεις με shuffle steering...σαν τεχνικη μιλαμε παντα οτι δν σταυρωνεις εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις για πολυ πολυ λιγο
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...**ειναι και λαθος **και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?Ποιος σου ειπε οτι ειναι λαθος?
Πρωτη φορα μας το εδειξαν σε event της Porsche το 2000 oδηγοι εξελιξης/αγωνων της,
το κανουν πολλοι οδηγοι αγωνων σε διαφορα video, αναμεσα τους και ο Βαλτερ Ρερλ...Moυ το εχουν πει και 2 οδηγοι αγωνων που εχω μιλησει επισης και πολλα βιντεο αγωνιστικης οδηγησης...
Επισης ειπαμε δν μιλαμε για πιστες που γνωριζεις και ξες οτι μπορεις να λοκαρεις το τιμονι μεχρι καποιες μοιρες σταυρωνοντας τα χερια σου χωρις να πρεπει να κλειστεις κιαλλο μεσα στη στροφη...μιλαμε για συνθηκες δρομου στο 90% μιας και μεσα σε πιστα ειναι αλλιωςedit
http://www.youtube.com/watch?v=CjDL6XJG_hg
Για δες ποσο σταυρωνει χερια ο rohrl(μην αναφερουμε απλα ονοματα ) ,σχεδον ποτε εκτος απο σημεια που δν κλεινεται αλλοΚαταρχας σχολιασες για τον Needel...Aυτος 'σταυρωνε' σε πιστα...
Αλλα ακομα και σε συνθηκες δρομου, το 'σταυρωμα' δεν ειναι λαθος, καθε αλλο,
βοηθαει σε καλυτερο ελεγχο, ειδικα σε αναποδο τιμονι, και οχι μονο.
Το παραδειγμα/video που δειχνεις ειναι ακυρο και θα επρεπε να γνωριζεις οτι σε ΧΩΜΑ και συνθηκες ραλλυ γενικως απαγορευεται δια ροπαλου να οδηγεις με τους αντιχειρες
μεσα στο τιμονι (στο 'εννια και τεταρτο'), και κατα συνεπεια να κανεις και σταυρωμα, το οποιο 'λειτουργει' ουσιαστικα με αυτο τον τροπο... -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Μα για αυτό ακριβώς μιλάω τόσες μέρες Thanix! Για στροφές που ξέρεις ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερο lock! Σε αυτή την περίπτωση σταυρώνεις! Είτε είναι πίστα, είτε δρόμος.
Εγω δν διαφωνησα μαζι σου...αλλα και παλι ειναι πιο σωστο να οδηγεις με shuffle steering...σαν τεχνικη μιλαμε παντα οτι δν σταυρωνεις εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις για πολυ πολυ λιγο
για να ειμαστε και λιγο οντοπικ , ποσες στροφες εχει το τιμονι της 458? γιατι με το επιπεδο κατω μερος το shuffle steering ειναι λιγο ενοχλητικο , trust me
αν και εχω δει δοκιμαστες σε R8 (drivers republic πρεπει να ταν ) που δεν τους ενοχλουσε ουτε λιγοπαντως εννοειται οτι θα σταυρωσεις κυριως εκει που ξερεις οτι σε παιρνει για να μη σηκωσεις καθολου τα χερια απο το τιμονι
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Θα τα σπασει τα χερια του ο tiff απο το σταυρωμα
οσο οδηγαρα και να ησουν θα το παρατραβαγες με τοσο ακριβο αυτοκινητο που δεν ειναι καν δικο σου?
Δν υπαρχει λογος να τα σταυρωνει ομως...**ειναι και λαθος **και δν το περιμενα απο αυτον
Δν κατακρινω αλλα ηταν με esp οn σε μια αλανα 70000000τμ που να στουκαρει δλδ?Ποιος σου ειπε οτι ειναι λαθος?
Πρωτη φορα μας το εδειξαν σε event της Porsche το 2000 oδηγοι εξελιξης/αγωνων της,
το κανουν πολλοι οδηγοι αγωνων σε διαφορα video, αναμεσα τους και ο Βαλτερ Ρερλ...Moυ το εχουν πει και 2 οδηγοι αγωνων που εχω μιλησει επισης και πολλα βιντεο αγωνιστικης οδηγησης...
Επισης ειπαμε δν μιλαμε για πιστες που γνωριζεις και ξες οτι μπορεις να λοκαρεις το τιμονι μεχρι καποιες μοιρες σταυρωνοντας τα χερια σου χωρις να πρεπει να κλειστεις κιαλλο μεσα στη στροφη...μιλαμε για συνθηκες δρομου στο 90% μιας και μεσα σε πιστα ειναι αλλιωςedit
http://www.youtube.com/watch?v=CjDL6XJG_hg
Για δες ποσο σταυρωνει χερια ο rohrl(μην αναφερουμε απλα ονοματα ) ,σχεδον ποτε εκτος απο σημεια που δν κλεινεται αλλοΚαταρχας σχολιασες για τον Needel...Aυτος 'σταυρωνε' σε πιστα...
Αλλα ακομα και σε συνθηκες δρομου, το 'σταυρωμα' δεν ειναι λαθος, καθε αλλο,
βοηθαει σε καλυτερο ελεγχο, ειδικα σε αναποδο τιμονι, και οχι μονο.
Το παραδειγμα/video που δειχνεις ειναι ακυρο και θα επρεπε να γνωριζεις οτι σε ΧΩΜΑ και συνθηκες ραλλυ γενικως απαγορευεται δια ροπαλου να οδηγεις με τους αντιχειρες
μεσα στο τιμονι (στο 'εννια και τεταρτο'), και κατα συνεπεια να κανεις και σταυρωμα, το οποιο 'λειτουργει' ουσιαστικα με αυτο τον τροπο...O needel σταυρωνε σε μια αλανα που ειναι σε πιστα γυρναει γυρω απο ενα κυκλο
Ας μην το κανω ακυρο για δες και σε ασφαλτινο ειδικα πως κανει αναποδο
http://www.youtube.com/watch?v=E93ag4Rp-Gg
Ακομη και εκει που φαινεται να σταυρωνει ουσιαστικα στριβει μονο με το επανω χερι για να μπορει να το γυρισει μετα. -
Mπορεις να μου πεις οτι ειναι και ακυρο επειση ειναι βρεγμενο.Οποτε και ενα στεγνο
http://www.youtube.com/watch?v=uvpMwtEP ... re=related -
@Thanix
Στο βρεγμενο, θελεις να αισθανεσαι καλυτερα την παραμικρη αντιδραση στο τιμονι,
οποτε το σταυρωμα, δεν ενδεικνειται παντα, αλλα και παλι δεν ειναι 'λαθος'.
Στο επομενο Video ειναι σε στιγμη επεξηγησης-χαλαρωσης και οχι υπο πιεση...
Οπως και να εχει εσυ μπορει να βρεις Video που δεν το κανει, εγω εχω δει καπου και καποιους που το κανουν, αλλα και απο προσωπικη εμπειρια οταν μας ελεγαν με επιμονη
να το κανουμε, καποια στιγμη καταλαβα οτι εχω πολυ καλυτερο ελεγχο σε καθε περιπτωση,
ειτε σε πιστα ειτε σε δημοσιο δρομο... -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Μα για αυτό ακριβώς μιλάω τόσες μέρες Thanix! Για στροφές που ξέρεις ότι δεν θα χρειαστείς περισσότερο lock! Σε αυτή την περίπτωση σταυρώνεις! Είτε είναι πίστα, είτε δρόμος.
Εγω δν διαφωνησα μαζι σου...αλλα και παλι ειναι πιο σωστο να οδηγεις με shuffle steering...σαν τεχνικη μιλαμε παντα οτι δν σταυρωνεις εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις για πολυ πολυ λιγο
Το shuffle steering έχει καταργηθεί σαν τεχνική από τότε που κόντιναν οι κρεμαγιέρες. Μάλιστα ενώ διδασκόνταν στην σχολή οδήγησης υψηλής ταχύτητας της Metropolitan Police έχει σταματήσει εδώ και χρόνια. Το σωστότερο είναι είτε σταύρωμα, ή αν δεν σε παίρνει, μια παραλλαγή του shuffle όπου κρατάς το ένα χέρι σταθερό και με το άλλο γυρνάς το τιμόνι μέχρι μισή στροφή Από εκεί και πέρα αλλάζεις χέρια και σταθερό μένει αυτό που πριν έκανε την κίνηση.
Γιώργο 2 στροφές έχει η 458 από άκρη σε άκρη.
Ferrari F458 Italia