-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Ξερει κανεις μηπως απο ποια τιμη θα ξεκιναει περιπου και με ποιον κινητηρα** s60 **Κινητήρες από 1,6Τ 180ps... οι ecoboost της ford
Από τιμές κατ' εμέ θα πρέπει να ξεκινάει με λιγότερα από 30Κ με καλό εξοπλισμό για να σταθεί καλά απέναντι στα καταξιωμένα ονόματα... Ίσως αν έκαναν και μία έκδοση 1,6Τ 140-150ps με χαμηλότερη τιμή εκκίνησης να ήταν ακόμη καλύτερα, αλλά όλα θα τα δούμε στην πορεία...
Ωραίο πάντως το σχέδιο!
Αν τα χρηματοοικονομικά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι όπως πρέπει (δηλαδή άνεση και να χέσουν τις σπορ μ@λ@κίες επιτέλους!) και έχει και καλό αυτόματο στις μικρές εκδόσεις θα καταβάλω μάχη με τον φάδερ όταν θ' αλλάξει τη merc να κατευθυνθεί πιο βόρεια...
-
Μη περιμενετε τιμες κατω των 30χιλ....
Οσο για τους κινητηρες...Η volvo ειχε προγραμμα εξελιξης κινητηρων αμεσου ψεκασμου το 2000. Μετα την συνεργασια με την Mitsubishi για τον τοτε 1.8GDi που μοιραζονταν με το Carisma (με τα πολλα προβληματα στην λειτουργια του) η ερευνα αυτη θα την εφερνε μπροστα απο τον ανταγωνισμο στον τομεα αυτο. H Ford τοτε εκανε την εξυπναδα να σταματησει το project, η αναθερμανση του οποιου βασιστικε στην τοτε ερευνα, και στην χρηση των μηχανικων της Volvo. Επιπλεον η εμμονη ετων και η εμπειρια της Volvo στα τουρμπο επαιξε επισης ρολο στην εξελιξη των νεων κινητηρων..
Οι δυνατοτητες της εταιρειας ειναι πολυ μεγαλυτερες απο οτι νομιζουν πολλοι εδω μεσα. Η δε σχεση με την Ford δεν ειναι της μορφης της αμεσης διοικησης. Το management της Volvo ειναι τελειως ανεξαρτητο απο αυτο της Ford. Αποδειξη και το XC60 που ενω ξεκινησε ως ενα project το οποιο θα βασιζοταν στην πλατφορμα του Freelander II, κατεληξε σε ενα εξολοκληρου Volvo project βασισμενο στη EUCD (εξελιγμενη αποκλειστικα απο την Volvo), επειδη οι μηχανικοι δεν μπορουσαν να δωσουν στο αυτοκινητο τα χαρακτηριστικα που ηθελαν.
Η χρηση των μηχανικων και της τεχνογνωσιας της Volvo απο την Ford δεν εχει προηγουμενο....Απο ερευνες εξελιξης και ασφαλειας, μεχρι εξελιξη κινητηρων (5κυλινδρα/6κυλινδρα μοτερ/ecoboost)...Ακομα και στο νεο Fiesta ειχαν συμμετοχη οι μηχανικοι της Volvo (σασσι/ηλεκτρικα)!! Γι αυτο ηδη πολλοι φωναζουν οτι την πουλαει αφου πρωτα την 'ξεζουμισε'.......... -
την πουλάει, τελικά
-
Πολλα ακουγοντε...εγω δεν πιστευω οτι θα την πουλησει τελικα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μη περιμενετε τιμες κατω των 30χιλ....Κακό αυτό...
Τεσπα... ας αποφασίσει να στείλει τη c200 και βλέπουμε μετά...
-
Για κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ξερουμε τιποτα??
-
Ο χρήστης BOOOOOOOOOOOOO έγραψε:
Για κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ξερουμε τιποτα??Ηδη ειναι διαθεσιμο με τους 2.0diesel tuned για οικονομικη οδηγηση. Το πρωτο δειγμα γραφης του νεου 2.0 λιτρου στα 200 ομως αλογα με powershift θα τα δουμε στο S80 συντομα οπως ακουγετε
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ξερουμε τιποτα??
Ηδη ειναι διαθεσιμο με τους 2.0diesel tuned για οικονομικη οδηγηση. Το πρωτο δειγμα γραφης του νεου 2.0 λιτρου στα 200 ομως αλογα με powershift θα τα δουμε στο S80 συντομα οπως ακουγετε
σε ποιο μοντέλο είναι διαθέσιμο τώρα, το σασμάν διπλού συμπλέκτη ? Σύντομα .... έχεις inside πληροφόρηση ?
-
Volvo Cars launches Powershift. Two Transmissions in One
11 January 2008•Fully-automatic and sequential six-speed transmission
•Twin wet clutches give extremely fast and smooth changes
•About eight percent lower fuel consumption
•Optimised for powerful diesel engines
Two-litre turbodiesel versions of the Volvo C30, S40 and V50 are now also available with a fully-automatic transmission. This new Powershift transmission is a six-speed unit. It features twin wet clutches that provide gearchanging comfort on a par with that of a fully-automatic transmission, yet with the performance one expects of a manual gearbox. What is more, it significantly cuts fuel consumption compared with a conventional automatic transmission.The Powershift transmission has been developed by Volvo Cars in cooperation with its transmission partner Getrag. Powershift operates in principle as two parallel manual gearboxes. It has twin wet clutches that work independently of one another. One clutch controls the odd gears (1, 3, 5 and reverse) while the other handles the even ratios (2, 4 and 6). The two clutches operate alternately, with one engaging while the other disengages. This means that at the same time as the engine gets full power and maximum thrust in first gear, second gear is placed in readiness to be engaged. And when second gear has been engaged, third gear is readied, and so on. This promotes a continuous flood of power without any disruption in power delivery or any torque loss, resulting in extremely fast and silky-smooth gearchanges while maintaining acceleration throughout the gearchanging process.
Eight percent lower fuel consumption than a conventional automatic transmission
Apart from gearchanging comfort and high performance, Powershift contributes to noticeably lower fuel consumption.'According to our measurements, Powershift contributes to a fuel consumption saving of about eight percent compared with a conventional automatic transmission,' says Magnus Jonsson, Senior Vice President, Research & Development, Volvo Cars. 'And that is an important benefit in the hunt to keep lowering the negative impact on the environment.'
The Powershift function is based on the technology used in a manual gearbox but with the difference that the two wet clutches are each linked with their own input shaft. One shaft spins inside the other. The inner shaft regulates the output shaft for first, third, fifth and reverse gears, while the outer shaft controls second, fourth and sixth gears. The clutch function is operated by an electro-hydraulic control unit that ensures that one clutch is shut while the other is open, and vice versa. Each clutch functions like a slip clutch. A piston pushes a number of clutch plates against each other and locks them together through the resultant friction.
Automatic or sequential gearchanging without any loss in torque
Powershift gives the driver an automatic transmission that permits sequential gearchanges, just like with Volvo's Geartronic transmission. The difference is that with Powershift even manual gearchanges take place without any time or power losses. Since Powershift, unlike a conventional automatic transmission, does not need a torque converter, planetary gears or multiple wet clutches, there is also none of the added torque losses that these features bring.Optimal choice for powerful diesel engines
Thanks to the use of twin wet clutches, the Powershift transmission can handle high torque levels and in principle has no limitations on choice of ratio. This makes it an ideal partner for today's modern, powerful diesel engines. The version of Powershift that Volvo is now launching is dimensioned to handle torque levels up to 450 Nm. In the versions of the Volvo C30, S40 and V50 in which it is fitted, Powershift is mated to the 2-litre four-cylinder turbodiesel which delivers a power output of 136 hp and 320 Nm of torque.'With Powershift we can now offer automatic transmission with our two-litre diesel engine,' says Magnus Jonsson. 'And it's not just any old automatic transmission: lower fuel consumption allied to increased comfort and higher performance sounds like an impossible equation. But with Powershift we have shown this is perfectly possible.'
-
some pics ...
λένε .... 180hp 5lt/100 119CO2
-
Επισης το V60 εχει μπει σε προπαραγωγη...σε διαστασεις κοντα στο V70 αλλα ισως τελικα με την μορφη liftback....
Επισης οι μεχρι τωρα φωτογραφιες του S60 ειναι ειναι απο οχηματα προπαραγωγης...αναμενοντε μερικες αλλαγες.. -
μακάρι το V60 να είναι άξιος απόγονος του 1800ES.
ελπίζω να φτιάξουν ... το μπροστινό μέρος και να μοιάσει περισσότερο στο concept.
Το ότι υπάρχουν τα κιβώτια 2πλού συμπλέκτη από το 2008 δεν το ήξερα , μάλλον μου διέφευγε μιας και είναι μόνο για diesel .....
-
Παντως οι φωτο που εδωσε η volvo στη δημοσιοτητα για το νεο S60 δε διαφερουν και πολυ απο αυτες που κυκλοφορουν εδω και ενα χρονο στο διαδικτυο! Και για του λογου το αληθες ριξτε μια ματια εδω: http://www.thetorquereport.com/2007/08/ ... he_bm.html
Και η απορια μου ειναι: προς τι τοση μυστικοπαθεια, τοσο καμουφλαζ και τοση αναμονη για ενα σχεδιο που κυκλοφορει στο internet εδω και ενα χρονο! Καλο και αρκετα ομορφο το νεο s60 αλλα τη ψυχη θα μας βγαλουν μεχρι να βγαλουν την εκδοση παραγωγης!
-
Έχω χάσει τον ύπνο μου...
-
Και η απορια μου ειναι: προς τι τοση μυστικοπαθεια, τοσο καμουφλαζ και τοση αναμονη για ενα σχεδιο που κυκλοφορει στο internet εδω και ενα χρονο! Καλο και αρκετα ομορφο το νεο s60 αλλα τη ψυχη θα μας βγαλουν μεχρι να βγαλουν την εκδοση παραγωγης!
Να τα πάρουμε με τη σειρά?
Το Volvo S60 πρωτοπαρουσιάστηκε ως concept car στο σαλόνι του Detroit τον Ιανουάριο του 2008. Από εκεί προέρχονται και οι περισσότερες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο web, δεν είναι φοτοσοπιές δηλαδή. Οι δεσμεύσεις της Volvo, όπως αυτές εκφράστηκαν στην πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο Detroit, ήταν ότι το concept θα έχει ελάχιστες διαφορές με το πραγματικό αυτοκίνητο που θα διατεθεί στο κοινό και ότι η έκδοση παραγωγής θα είναι διαθέσιμη σε 1,5 χρόνο περίπου, χρόνος αναγκαίος για να γίνει όλη η εξέλιξη των επιμέρους υποσυστημάτων μέσω εντατικών δοκιμών, καθώς και η πιστοποίηση του οχήματος για ρύπους, προδιαγραφές ασφάλειας, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά κ.α.
Που βλέπετε μυστικοπάθεια, κρυφτούλι και μακρά αναμονή όταν όλα ήταν δεδομένα από την αρχή?Ακολουθούν 48 φωτό από την πρεμιέρα.
http://www.caranddriver.com/news/car/08q4/volvo_s60_concept-auto_shows/gallery -
Το τελικο αυτοκινητο λεγετε οτι θα εχει μερικες αλλαγες σε σχεση με τις εως τωρα δημοσιευμενες φωτογραφιες. Απο κει και περα, το project S60 εχει καθυστερησει γιατι ολο το βαρος δοθηκε στο να βγει στην αγορα το XC60 μαζι με τα ανταγωνιστικα Q5/GLK. Το θεμα ειναι οτι με αυτη την κινηση, λειπει απο την γκαμα το πιο βασικο σενταν της εταιρειας για 1.5 χρονο. Αυτο φυσικα το εχουν καταλαβει και γι αυτο μπηκαν σε μια μακροχρονια διαφημιστικη καμπανια ωστε να κρατησουν το ενδιαφερον του κοσμου. Το ρισκο ειναι οτι κινδυνευει σε πολυ μικρο διαστημα απο την παρουσιαση του να θεωρειται 'παλιο' σχεδιαστικα.
-
Και η επισημη επιβεβαιωση για το V60 δια στοματος Odell
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Και η επισημη επιβεβαιωση για το V60 δια στοματος OdellΚαι λέει ότι το V60 θα παράγεται στη Σουηδία. Λογικό μου φαίνεται αφού οι Σουηδοί αλλά και γενικότερα οι δυτικοευρωπαίοι όταν αγοράζουν οικογενειακό αυτοκίνητο εννοούν station. Ο Οdell μιλάει για μεγαλύτερη ευελιξία στην παραγωγή ανάμεσα σε Γάνδη και Γκέτεμποργκ.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
λένε .... 180hp 5lt/100 119CO2
Σε ποιον κόσμο;;;
Εντάξει, πάντως λογικά θα είναι αρκετά οικονομικό... Αν αρχίσει να προσέχει η Volvo και το βάρος των αυτοκινήτων της που έχει ψιλοξεφύγει...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
λένε .... 180hp 5lt/100 119CO2
Σε ποιον κόσμο;;;
Εντάξει, πάντως λογικά θα είναι αρκετά οικονομικό... Αν αρχίσει να προσέχει η Volvo και το βάρος των αυτοκινήτων της που έχει ψιλοξεφύγει...
με τι πο τα.
Άκου 5 λίτρα...
όσο για το βάρος, απλά συνοδεύει την ασφάλεια. Βέβαια μπορούν με ακριβότερα υλικά να πετύχουν το ίδιο αποτέλεσμα αλλά θα κόστιζε παραπάνω σε εμάς.
Nέο VOLVO S60