Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 161
    • 162
    • 119 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45453
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:

      Ρε Γρηγόρη , ειλικρινά μερικές φορές καταντάς γραφικός...

      Μπα... υπερβολικός είσαι!
      Έλεος πια με το ξεψείρισμα... Ήθελα να ήξερα τι αμάξι θα πάρει, αν θα πάρει, τι έχουν να τραβήξουν οι πωλητές μαζί του πριν την αγορά και το κυριότερο τι έχουμε να διαβάσουμε ΜΕΤΑ την αγορά...

      Άλφα ρομέο μόνο να μην πάρει...
      θα μας λέει οτι καταναλώνουν πολύ νερό τα πιτσιλιστίρια , σε σχέση με ένα βάγγ που είχε ένας φίλος του και το είχε μετρήσει με δοκιμαστικό σωλήνα...
      έπειτα θα μας αναλύει θεωρίες για το πως είναι τα σωστά χωροδικτυώματα ... (όπως φαντάζεται αυτός οτι πρέπει να είναι ...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

        BTW έχοντας οδηγήσει και Mito και Abarth όντως το Abarth είναι πιο σπορ και σκληρό με καλύτερο τιμόνι, ενώ η Mito είναι πιο ουδέτερη και ίσως ελαφρώς πιο γρήγορη. Με το SS πακέτο πάντως είναι αλλού το Abarth και δεν μασάει ούτε από Cooper S ούτε από 207 RC ούτε τπτ! Κορυφή!!

        Συμφωνω σε οτι ακριβως εγραψες εκτος απο τα bold.Τα εχω οδηγησει και τα δυο και θεωρω πως το Abarth ειναι ενα κλικ πιο γρηγορο. Επισης ειναι κατι που επιβεβαιωνουν ΟΛΑ τα περιοδικα με τις μετρησεις τους.

        +1 για το Abarth.
        Το είχε για λίγες μέρες γνωστός μου που είναι κάτοχος της Mito 155.
        Το Abarth του άρεσε περισσότερο σαν αίσθηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          έπειτα θα μας αναλύει θεωρίες για το πως είναι τα σωστά χωροδικτυώματα ... (όπως φαντάζεται αυτός οτι πρέπει να είναι ...)

          Νταξει ρε μην το παρατραβας κι εσυ.. Ολοι εχουν δικαιωμα στο λαθος αρκει να μην επιμενουν τοσο πολυ..
          κατα τα αλλα ναι νομιζω η καλυτερη επιλογη για τον κικιζα ειναι το ψοροκο.βασικα τετοιο σηριαλ με το τι αμαξι θα παρει καποιο μελος δεν εχει ματαξαναγινει.. Ας παει το παλιαμπελο κι ας αγοραστει επιτελους αυτο το ψοροκο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης techon1 έγραψε:

            To GP Αbarth δεν ειναι απλα μια εννελακτικη της Mito, ειναι ενα πολυ καλυτερο οδηγικα αυτοκινητο, απλα δεν ειναι στυλατο-λουσατο οσο η δευτερη, και αυτο στην Ελλαδα δεν μετραει. Εδω σε εμας μετραει η 'μουρη' το ποσο 'ωραιος' δειχνω, και τα αλλα δεν εχουν σημασια...
            Για αυτο και αγορασαν λιγοτεροι αλλα κυριως συνειδητοποιημενοι τα GP.

            Ως κάτοχος Mito που επίσης κοίταζα τα αμπαρθάκια όταν ψώνιζα, πιστεύω είσαι πολύ λάθος φίλε Γρηγόρη. Θεωρώ τον εαυτό μου συνειδητοποιημένο και θα μιλήσω με επιχειρήματα γιατί η Mito ήταν πολύ καλύτερο value for money:

            Με 18.500 ευρώ στο χέρι, μπορούσες να αγοράσεις Mito, GP Abarth και 500 Abarth.

            Εάν αγόραζες GP Abarth, δεν είχες το ηλεκτρονικό μπλοκέ της Mito, ούτε το καλό τούρμπο που φορούν τα 500 Abarth και Mito.

            Εάν αγόραζες 500 Abarth, είχες το ηλεκτρονικό μπλοκέ μεν, αλλά είχες και 20 άλογα λιγότερα, 5άρι αντί για 6άρι σασμάν και απλά φρένα αντί για τετραπίστονα.

            Μόνο με τη Mito τα είχες όλα. +το ότι είναι Alfa

            Τα bold τα ειδες? Τι γραφω εγω, τι γραφεις εσυ?
            ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
            αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.
            Btw, εκκινηση καλη με Mito δεν μπορεις να κανεις...
            Οτι ειναι καλυτερο Value for money η Μito δεν το συζητω, εννοειται.
            Δεν εχει ομως το κατι παραπανω σε αισθηση που εχει το GP Abarth.
            P.S Το 'λουσατο' και 'στυλατο' δεν τα ειπα με αρνητικη διαθεση.
            Απλα αναδεικνυονται αυτα περισσοτερο απο την οδηγικη αισθηση, κατι που προσωπικα
            δεν θεωρω προτιμητεο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              To GP Αbarth δεν ειναι απλα μια εννελακτικη της Mito, ειναι ενα πολυ καλυτερο οδηγικα αυτοκινητο, απλα δεν ειναι στυλατο-λουσατο οσο η δευτερη, και αυτο στην Ελλαδα δεν μετραει. Εδω σε εμας μετραει η 'μουρη' το ποσο 'ωραιος' δειχνω, και τα αλλα δεν εχουν σημασια...

              Ρε Γρηγόρη , ειλικρινά μερικές φορές καταντάς γραφικός...
              Πουλάει η μίτο παραπάνω επειδή θέλουμε να πουλάμε μούρη ή επειδή είναι ομορφότερη (κατα γενικά ομολογία/στατιστικά) από το gp abarth?

              Ναι, πουλαει ΚΥΡΙΩΣ γιατι ειναι ομορφοτερη. Το οτι εσυ δεν 'πουλας μουρη' και δεν εισαι
              Poserακιας, δεν σημαινει οτι δεν ειναι αλλοι, αλλα ουτε επισης οτι δεν ψωνιζουν και αρκετες
              γυναικες, κατι που με το GP Abarth ειναι πολυ πιο σπανιο σαν φαινομενο και δικαιολογημενα...
              Είσαι σε θέση να γνωρίζεις τις ανάγκες του καθενός?? Και στο κάτω κάτω ο καθένας ότι γουστάρει αγοράζει...
              Είναι και πολύ καλύτερο , γιατί ?? επειδή το λες εσύ?? κατα την άποψη ΤΗ ΔΙΚΗ σου είναι ένα ΠΟΛΥ καλό αυτοκίνητο...
              Μην είσαι απόλυτος και μην προσπαθείς να περάσεις τις απόψεις σου σαν καθολικές

              OΔΗΓΙΚΑ ειναι καλυτερο σε αποτελεσματικοτητα, πιο καλοστημενο και με καλυτερη αισθηση.
              Η Mito εχει τουριστικο χαρακτηρα, το GP ειναι ενα καθαροαιμο GTI και αυτο και μονο
              το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα και αρα καλυτερο για τον 'ψαγμενο'.
              Ειναι διαπιστωμενο οχι μονο απο εμενα αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα απο τους περισσοτερους δοκιμαστες εντος και εκτος συνορων.
              Τωρα αν εσυ το βλεπεις σαν πακετο ΚΑΙ για ταξιδι, για ανεση στην πολη, για εμφανιση εσωτερικου, ναι βεβαιως, εκει σε κερδιζει η Mito, στο ΟΔΗΓΙΚΟ κομματι ομως
              το GP Abarth υπερεχει...
              Κανε ενα test drive με το 155αρι Abarth, θα το δεις και μονος σου.
              To Αbarth στριβει 'ενα κομματι' και νιωθεις τα παντα, η Mito 155 καπου σε αποκοβει απο την αισθηση.
              Γινονται μεν ολα 'σωστα' και γρηγορα, αλλα δεν εχει την αμεση αισθηση του Abarth .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                έπειτα θα μας αναλύει θεωρίες για το πως είναι τα σωστά χωροδικτυώματα ... (όπως φαντάζεται αυτός οτι πρέπει να είναι ...)

                Νταξει ρε μην το παρατραβας κι εσυ.. Ολοι εχουν δικαιωμα στο λαθος αρκει να μην επιμενουν τοσο πολυ..
                κατα τα αλλα ναι νομιζω η καλυτερη επιλογη για τον κικιζα ειναι το ψοροκο.βασικα τετοιο σηριαλ με το τι αμαξι θα παρει καποιο μελος δεν εχει ματαξαναγινει.. Ας παει το παλιαμπελο κι ας αγοραστει επιτελους αυτο το ψοροκο.

                Aπο το στομα σου και στου θεου το αυτι...
                Αν και καποιες φορες σκεφτομαι για ΤΤ 1.8 αλλα δεν βρισκω μτχ μεχρι στιγμης ουτε για δειγμα.
                Συγνωμη αν ενοχλω καποιους, αλλα μοιραζομαι αποψεις και εντυπωσεις
                και με αλλους χρηστες για υποψηφιο αυτοκινητο προς αγορα μεσα στο 2010...
                Οποιος το θεωρει κουραστικο, απλα δεν συμμετεχει, και δεν διαβαζει καν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  παντως να πω στον φιλο μου techon οτι το 500 abarth μπορει να εχει λιγοτερ αλογα, ειναι ομως πιο γρηγορο παντου (και σε πιστες)
                  επισης εχει και πολυ ωραιο εσωτερικο..μονο του αρνητικο οτι ειναι πολυ μικρουλι
                  το 500 δεν ξερω αν εχει πιο σκληροπυρηνικη αισθηση, ομως επι της ουσιας ειναι το ιδιο αποτελεσματικο με τη μιτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    παντως να πω στον φιλο μου techon οτι το 500 abarth μπορει να εχει λιγοτερ αλογα, ειναι ομως πιο γρηγορο παντου (και σε πιστες)
                    επισης εχει και πολυ ωραιο εσωτερικο..μονο του αρνητικο οτι ειναι πολυ μικρουλι
                    το 500 δεν ξερω αν εχει πιο σκληροπυρηνικη αισθηση, ομως επι της ουσιας ειναι το ιδιο αποτελεσματικο με τη μιτο

                    +1
                    Aκριβως... Τα -100κιλα παιζουν και καποιο ρολο...
                    Κατσε να δεις με το multiair, ακομα και στα (ιδια) 135αλογα τι θα κανει, για να μην πουμε για το SS με τα 170 της Mito.
                    Aυτα τα πισω καθισματα 'παγκους' να μην ειχε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Για να μην παιδεύεστε ο ψαγμένος θα επέμβει στο στήσιμο και της mito και του abarth ... ή θα πάει σε πιο σκληροπυρηνικές λύσεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        εγω αν και δεν εχω οδηγησει κανενα απτα δυο και ουτε και με ενδιαφερει κιολας,θα επαιρνα το πουντακι γιατι ειναι πιο ομορφο, μαλλον θα ειναι και πιο αξιοπιστο και φυσικα σε λιγα χρονια θα το δειτε και στην πραξη τα μιτο θα τα χαριζουν και τα πουντο θα κρατανε πολυ καλη μεταπωλητικη αξια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Τις Mito θα τις χαρίζουν γιατί θα βρωμάει ο τόπος. Ούτε γιατί θα είναι λιγότερο αξιόπιστες ούτε τπτ! H Μito έχει πουλήσει σε 1,5 χρόνο σχεδόν 2000 αυτοκίνητα ενώ το Abarth γύρω στα 200!! Και καλύτερα έτσι γιατί το Abarth πρέπει να διατηρήσει την 'ειδικότητά' του...και πάλι πολύ έχει πουλήσει για μάρκα άγνωστη στο ευρύ κοινό αλλά είναι πανέμορφο το άτιμο και πολύ 'αλήτικο'!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                            εγω αν και δεν εχω οδηγησει κανενα απτα δυο και ουτε και με ενδιαφερει κιολας,θα επαιρνα το πουντακι γιατι ειναι πιο ομορφο, μαλλον θα ειναι και πιο αξιοπιστο και φυσικα σε λιγα χρονια θα το δειτε και στην πραξη τα μιτο θα τα χαριζουν και τα πουντο θα κρατανε πολυ καλη μεταπωλητικη αξια.

                            Για πες και άλλες προφητείες...
                            Η μίτο κρατάει πολύ καλή αξία μεταπώλησης , καλύτερη από κάθε σύγχρονη άλφα ρομέο..
                            Στην αγγλία (μια από τις πιο 'δύσκολες' αγορές) η μίτο κρατάει καλύτερη τιμή ακόμα και από το απόλυτο φασιον ικον (μετά το ιphone) mini...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              έπειτα θα μας αναλύει θεωρίες για το πως είναι τα σωστά χωροδικτυώματα ... (όπως φαντάζεται αυτός οτι πρέπει να είναι ...)

                              Νταξει ρε μην το παρατραβας κι εσυ.. Ολοι εχουν δικαιωμα στο λαθος αρκει να μην επιμενουν τοσο πολυ..
                              κατα τα αλλα ναι νομιζω η καλυτερη επιλογη για τον κικιζα ειναι το ψοροκο.βασικα τετοιο σηριαλ με το τι αμαξι θα παρει καποιο μελος δεν εχει ματαξαναγινει.. Ας παει το παλιαμπελο κι ας αγοραστει επιτελους αυτο το ψοροκο.

                              Aπο το στομα σου και στου θεου το αυτι...
                              Αν και καποιες φορες σκεφτομαι για ΤΤ 1.8 αλλα δεν βρισκω μτχ μεχρι στιγμης ουτε για δειγμα.
                              Συγνωμη αν ενοχλω καποιους, αλλα μοιραζομαι αποψεις και εντυπωσεις
                              και με αλλους χρηστες για υποψηφιο αυτοκινητο προς αγορα μεσα στο 2010...
                              Οποιος το θεωρει κουραστικο, απλα δεν συμμετεχει, και δεν διαβαζει καν.

                              Λες παραπάνω οτι η μίτο είναι κίνηση ποζεργιάς ...
                              Το ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΤ τι είναι?? Γιατί δεν παίρνεις καινούργιο mx5?
                              Το σιρόκο είναι λιγότερο ποζέρικο ?? γιατί δεν παίρνεις το 3θ μεγκάν?
                              Γιατί δεν παίρνεις ένα από τα παραπάνω που είναι πιο λοου προφαιλ και σαφώς καλύτερα βάλιου??
                              Πρίν κρίνεις κάποιον για την επιλογή του να σκέφτεσαι τι θα έκανες και εσύ στη θέση του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                παντως να πω στον φιλο μου techon οτι το 500 abarth μπορει να εχει λιγοτερ αλογα, ειναι ομως πιο γρηγορο παντου (και σε πιστες)
                                επισης εχει και πολυ ωραιο εσωτερικο..μονο του αρνητικο οτι ειναι πολυ μικρουλι
                                το 500 δεν ξερω αν εχει πιο σκληροπυρηνικη αισθηση, ομως επι της ουσιας ειναι το ιδιο αποτελεσματικο με τη μιτο

                                Το ίδιο αποτελεσματικό με την MiTo το 500; Σε ποιό παράλληλο σύμπαν;

                                ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
                                αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.

                                To μπλοκέ για τον μέσο οδηγό είναι μια έξτρα ασφάλεια; Και γιατί διαχωρίζεται αυτό από το σετάρισμα; Ένα σύνολο αποτελούν όλες οι επιμέρους έννοιες, και ως τέτοιες θα πρέπει να κρίνονται δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς εδράζεται αυτή η λογική του τύπου καλό στήσιμο vs μπλοκέ (καλό στήσιμο για ποιές συνθήκες;), 1-0.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  c-l-a-b last edited by

                                  επειδη το θεμα μας δεν ειναι ουτε τι αυτοκινητο θα παρει ο γρηγορης(αν κ αναμενω αντιστοιχου τοπικ εντος ημερων ) ουτε τι αποψη εχει για τα μπλοκε κτλ,αλλα το πουντο αμπαρτ,ηθελα να ρωτησω..οι επιγραφες που εχει στο πλαι(τοσο το πουντο οσο κ το 500) ειναι υποχρεωτικες η μπορεις να το παραγγειλεις κ χωρις αυτες?εξωτερικα ειναι το μονο που με χαλαει σε αμφοτερα τα αμπαρτ..

                                  παντως προβλεπω το 500-πουντο αμπαρτ με μουλτιερ κ αυτοματο διπλου συμπλεκτη να χτυπαει καλες πωλησεις!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Δεν είναι υποχρεωτικά τα αυτοκόλλητα. Αν θες τα βάζεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michael-owen last edited by

                                      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                      παντως προβλεπω το 500-πουντο αμπαρτ με μουλτιερ κ αυτοματο διπλου συμπλεκτη να χτυπαει καλες πωλησεις!!

                                      Υπάρχει κάποια φήμη για κιβώτιο DSG ή απλή υπόθεση κάνεις;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Το DDCT της Φίατ λέγεται ότι θα είναι έτοιμο στα μέσα του 2010. Θα το φορέσουν πρώτα οι Alfa άρα η λογική λέει ότι κάποια στιγμή θα το δουν και τα Fiat-Abarth...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yugo_para_siempre last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Τα bold τα ειδες? Τι γραφω εγω, τι γραφεις εσυ?
                                          ΟΔΗΓΙΚΑ ειπα, το μπλοκε ειναι μια εξτρα ασφαλεια και βοηθεια για τον μεσο οδηγο,
                                          αλλα για αυτον που το κατεχει λιγο παραπανω το αθλημα, το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ που εχει το GP Abarth ειναι προτιμοτερο απο τα ηλεκτρονικα, στον ελεγχο στις στροφες.
                                          Btw, εκκινηση καλη με Mito δεν μπορεις να κανεις...
                                          Οτι ειναι καλυτερο Value for money η Μito δεν το συζητω, εννοειται.
                                          Δεν εχει ομως το κατι παραπανω σε αισθηση που εχει το GP Abarth.
                                          P.S Το 'λουσατο' και 'στυλατο' δεν τα ειπα με αρνητικη διαθεση.
                                          Απλα αναδεικνυονται αυτα περισσοτερο απο την οδηγικη αισθηση, κατι που προσωπικα
                                          δεν θεωρω προτιμητεο...

                                          Ναι, πουλαει ΚΥΡΙΩΣ γιατι ειναι ομορφοτερη. Το οτι εσυ δεν 'πουλας μουρη' και δεν εισαι
                                          Poserακιας, δεν σημαινει οτι δεν ειναι αλλοι, αλλα ουτε επισης οτι δεν ψωνιζουν και αρκετες
                                          γυναικες, κατι που με το GP Abarth ειναι πολυ πιο σπανιο σαν φαινομενο και δικαιολογημενα...

                                          OΔΗΓΙΚΑ ειναι καλυτερο σε αποτελεσματικοτητα, πιο καλοστημενο και με καλυτερη αισθηση.
                                          Η Mito εχει τουριστικο χαρακτηρα, το GP ειναι ενα καθαροαιμο GTI και αυτο και μονο
                                          το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα και αρα καλυτερο για τον 'ψαγμενο'.
                                          Ειναι διαπιστωμενο οχι μονο απο εμενα αλλα πολυ πιο συγκεκριμενα απο τους περισσοτερους δοκιμαστες εντος και εκτος συνορων.
                                          Τωρα αν εσυ το βλεπεις σαν πακετο ΚΑΙ για ταξιδι, για ανεση στην πολη, για εμφανιση εσωτερικου, ναι βεβαιως, εκει σε κερδιζει η Mito, στο ΟΔΗΓΙΚΟ κομματι ομως
                                          το GP Abarth υπερεχει...
                                          Κανε ενα test drive με το 155αρι Abarth, θα το δεις και μονος σου.
                                          To Αbarth στριβει 'ενα κομματι' και νιωθεις τα παντα, η Mito 155 καπου σε αποκοβει απο την αισθηση.
                                          Γινονται μεν ολα 'σωστα' και γρηγορα, αλλα δεν εχει την αμεση αισθηση του Abarth .

                                          Πρωτη διαφωνια. Οπως εγραψα και σε αλλο ποστ τα εχω οδηγησει και τα δυο, το Abarth ειναι ενα κλικ πιο σκληροπυρηνικο σε καμια μα καμια περιπτωση ομως δεν ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΙΚΑ απο τη MiTo 155!!! Οπως εγραψε και αλλο μελος η MiTo στις κλειστες χαζευει λιγοτερο λογω ηλεκτρομπλοκε και απ'οσο ξερω σε καθημερινουν φιδοτους ελληνικους δρομους ειναι κατι πολυ σημαντικο. Ξαναλεω το Abarh ειναι συνολικα ΛΙΓΟ καλυτερο ΟΔΗΓΙΚΑ αλλα οχι ΠΟΛΥ.

                                          Δευτερη διαφωνια. Το Abarth το παιρνεις με 18500 οπως ακριβως το θες ,δηλαδη επιθετικο εμφανισιακα, τη MiTo αν την παρεις distinctive με sport pack με 17αρες κανει 21000! Εγω αν επαιρνα ενα τετοιο αυτοκινητο θα ειχα ως πρωτο εξοπλιστικο κριτηριο μια ωραια σπορ εμφανιση. Νομιζω οτι η MiTo ειναι τετοια με το sport pack με τις 17αρες αλλα ετσι κανει 2500 ευρω παραπανω και αυτα δε νομιζω να δικαιολογουνται απο το DNA και το ηλεκτρομπλοκε, γιατι στον υπολοιπο εξοπλισμο ειναι πανομοιοτυπα... Οποτε η MiTo δεν ειναι καλυτερο value for money...

                                          Αν ηταν να παρω ενα απο τα δυο λοιπον μαλλον θα επαιρνα το Abarth γιατι εχει καλυτερο value for money ενω ειναι και ομορφο, την ιδια ωρα βεβαια που θεωρω τη MiTo ακομα πιο ομορφη με το sport pack και πολυ κοντα με το Abarth οδηγικα, ενω παιρνεις βοηθεια και απο το μπλοκε. Κοινως θα ειχα το Abarth αλλα θα ζαχαρωνα και καθε MiTo που εβλεπα.

                                          Τελος αν γραφεις ολα τα παραπανω ΓΙΑΤΙ μας εχεις πει τοσες φορες οτι θες τη MiTo; Δεν ξερω αν το ελεγες απο πιο παλια η μονο τωρα με την QV, η οποια μπορει να εχει καλυτερο τιμονι, set up, μοτερ, κιβωτιο κατα τα γραφομενα αλλα δε νομιζω να ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα στο set up σε σχεση με την 155... Αν λοιπον θεωρεις το Abarth καθαροαιμο και οι αγοραστικες προτεραιοτητες σου εχουν να κανουν με τη σπορ αισθηση (απο οσο εχω καταλαβει) γιατι μας λες τοσο καιρο οτι σκεφτεσαι εντονα τη MiTo; Αρα θα τη σκεφτεσαι λογω πανεμορφης εμφανισης, μα ακομα και αυτο ομως βγαινει εκτος, γιατι εσυ εισαι αυτος που κατακρινεις τους αγοραστες της λογω του γεγονοτος οτι την πηραν για την εμφανιση της... Αρα γιατι τη σκεφτεσαι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chevroletcorvette last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 119 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr