-
Το έκανα αυτό αλλά πιθανώς το κόβει το firewall. Δοκιμάζω να το κάνω με άλλο τρόπο αλλιώς πρέπει κάποιος φίλος να μου το στείλει.
Όντως το έκοβε το firewall. Τώρα όμως με την dial up θέλει υπομονή
-
Όταν με πιάνει σύνδρομο στέρησης, αυτές τις σελίδες με φωτογραφίες χαζεύω για να πάρω την δόση μου (υποκατάστατο )
http://www.italiaspeed.com/2009/motor_s ... llery.html
http://www.netcarshow.com/lancia/2009-d ... turbo_jet/
http://km77.com/00/lancia/delta/g01.aspααααχχχχ, καμιά 50άριά μέρες μείνανε...
-
0-100 της κούκλας μου, χωρίς καμμία προσπάθεια, μόνο γκάζι με το σασμάν στο αυτόματο!
Youtube Video...αλλά και κατανάλωση...
Youtube Video -
η βελονα του ταχυμετρου ανεβαινει με χαρακτηριστικη ανεση...και η καταναλαση αν ειδα καλα 11 μια χαρα μου φαινεται...αν ειναι 21 δικαιολογειται και παλι γιατι το ζορισες λιγο...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
0-100 της κούκλας μου, χωρίς καμμία προσπάθεια, μόνο γκάζι με το σασμάν στο αυτόματο!
Youtube Video...αλλά και κατανάλωση...
Youtube Videoκατσε ρε συ ποια εχεις???? Σαν να μου φάνηκε πως πας πιο γρηγορα και απο ραλλακι!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε μειωνεται η καταναλωση με τα χλμ..μειωνεται οταν μαθεις να οδηγεις οικονομικα το αυτοκινητο σουκαι με τα χιλιομετρα.....
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
0-100 της κούκλας μου, χωρίς καμμία προσπάθεια, μόνο γκάζι με το σασμάν στο αυτόματο!
Youtube Video...αλλά και κατανάλωση...
Youtube Videoκατσε ρε συ ποια εχεις???? Σαν να μου φάνηκε πως πας πιο γρηγορα και απο ραλλακι!
Για να λέει αυτόματη μάλλον την 1.8 έχει.
-
200 hp δηλαδη για 1400 κιλα!! για αυτο!
-
Το πρόβλημα με το αυτοκίνητο αυτό είναι... οι μουσικές επιλογές του Ιδιοκτήτη!
Όταν το οδήγησα απλά έκλεισα το r/cd!
Πάει καλά...πολύ καλά...πάρα πολύ καλά...
Για πότε έπιασε 150 χλμ... -
θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις ποτε θα φορεθει ο multiair 1.4 135 hp στην delta. και επισης σε ποιον απο τους δυο κινητηρες t-jet 120 k 150 hp ειναι ποιο'κοντα' ο συγκεκριμενος multiair. ρωταω γιατι θελω τις επομενες μερες θα κανω ενα τεστ σε μια delta.
πιστευεται οτι τα 135 αλογα του νεου κινητηρα θα ειναι αρκετα για να προσφερουν μια 'ανεση' στον δρομο? χωρις να ζηταω την τρελα του 1,8 με τα 200 αλογα. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
200 hp δηλαδη για 1400 κιλα!! για αυτο!1680 σε πλάστιγα, χωρίς εμένα (+100 kgr) μέσα!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το πρόβλημα με το αυτοκίνητο αυτό είναι... οι μουσικές επιλογές του Ιδιοκτήτη!
Όταν το οδήγησα απλά έκλεισα το r/cd!
Πάει καλά...πολύ καλά...πάρα πολύ καλά...
Για πότε έπιασε 150 χλμ...Γιατί ρε Σπύρο? I love skyladika
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις ποτε θα φορεθει ο multiair 1.4 135 hp στην delta. και επισης σε ποιον απο τους δυο κινητηρες t-jet 120 k 150 hp ειναι ποιο'κοντα' ο συγκεκριμενος multiair. ρωταω γιατι θελω τις επομενες μερες θα κανω ενα τεστ σε μια delta.
πιστευεται οτι τα 135 αλογα του νεου κινητηρα θα ειναι αρκετα για να προσφερουν μια 'ανεση' στον δρομο? χωρις να ζηταω την τρελα του 1,8 με τα 200 αλογα.O 135mair είναι πιο κοντά σε απόδοση στον 150CV και όχι στον 120CV.
H τοποθέτηση των κινητήρων mair στη Delta είναι προγραμματισμένη για τα τέλη της άνοιξης του 2010. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις ποτε θα φορεθει ο multiair 1.4 135 hp στην delta. και επισης σε ποιον απο τους δυο κινητηρες t-jet 120 k 150 hp ειναι ποιο'κοντα' ο συγκεκριμενος multiair. ρωταω γιατι θελω τις επομενες μερες θα κανω ενα τεστ σε μια delta.
πιστευεται οτι τα 135 αλογα του νεου κινητηρα θα ειναι αρκετα για να προσφερουν μια 'ανεση' στον δρομο? χωρις να ζηταω την τρελα του 1,8 με τα 200 αλογα.O 135mair είναι πιο κοντά σε απόδοση στον 150CV και όχι στον 120CV.
H τοποθέτηση των κινητήρων mair στη Delta είναι προγραμματισμένη για τα τέλη της άνοιξης του 2010.θα δούμε και κανένα DDCT ή έστω Dualogic... ή αυτό ειναι μόνο για την 1.6 Multijet ?
-
μολις εχθες ειδα οτι ο m-air 135 hp ειναι 5 σχεσεων!!!! αυτο μου φενεται λιγο πισωγυρισμα . κανω λαθος? πως μπορει να ειναι τοσο οικονομικος εκτος πολης χωρις 6η?
-
Βασικα δεν ειναι καθολου πισωγυρισμα απο αποψη οικονομιας γιατι το 5αρι εχει αρκετα πιο μακριες σχεσεις.Χανει ομως κατι τι σε επιδοσεις.
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
μολις εχθες ειδα οτι ο m-air 135 hp ειναι 5 σχεσεων!!!! αυτο μου φενεται λιγο πισωγυρισμα . κανω λαθος? πως μπορει να ειναι τοσο οικονομικος εκτος πολης χωρις 6η?Δεν θα είναι για πολύ ακόμα.Η DDCT έκδοση του C635 θα ντεμπουτάρει σε συνδυασμό με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
-
το οποιο κιβωτιο αν δεν κανω λαθος μπαίνει και στην mito qv ?
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
200 hp δηλαδη για 1400 κιλα!! για αυτο!
1680 σε πλάστιγα, χωρίς εμένα (+100 kgr) μέσα!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το οποιο κιβωτιο αν δεν κανω λαθος μπαίνει και στην mito qv ?Θα μπαίνει.Προς το παρόν η QV εξοπλίζεται με τη χειροκίνητη έκδοση του C635.
Lancia Delta 2008