-
Πιστεύω ότι θα είναι πολλές οι εταιρίες που θα συνεχίζουν την απόσυρση. Είναι λογικό, γιατί πολλοί θα είναι αυτοί που δεν θα θέλουν να πληρώνουν τα (πανάκριβα) καινούργια τέλη
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Και η jeep λεει σε διαφημιση στην tv οτι συνεχιζει την αποσυρση.Μα και να μου χαρίσει η jeep αμάξι τι να το κάνω;;;; η απόσυρση δε ισχύει για να το αποσύρω..... και να το πουλήσω ποιός θα το πάρει;;;;;
-
Επειδή, πήγα και ρώτησα, η Peugeot στην περίπτωση του 207 κάνει έκπτωση 400 Euro στην αγορά νέου αυτοκινήτου πηγαίνοντας τους το χαρτί καταστροφής του παλαιού.
Το ποσό είναι τραγικά λίγο, αν σκεφτεί κανείς ότι σε άλλες εταιρίες τρέχουν πολύ καλύτερες προσφορές χωρίς την 'απόσυρση'.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Ηello ?
Λεφτα απο την εφορια πήρε κανεις ???Εγώ πάντως όχι...
Ακουγεται πως απο βδομαδα θα ξεκινησει η επιδοτηση.Για να δουμε...
Το να μην υπάρχει ρευστότητα στα ταμεία τώρα, ας πούμε ότι μπορώ να το καταλάβω. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν ανακοινώνουν μια ημερομηνία, έστω και μακρινή. 'Θα τα πάρετε του χρόνου τον Αύγουστο!'
Φαντάζεσαι 70.000 ανθρώπους να πηγαινοέρχονται στις ΔΟΥ; Δεν σκέφτονται οι εγκέφαλοι ότι ο χρόνος που θα δαπανήσουν οι υπάλληλοι της εφορίας απαντώντας καθημερινά 'δεν ξέρουμε' και 'περάστε αργότερα' ή 'δεν έχουμε μάσκα στο γκομπιούτερ για να το καταχωρήσουμε' συν τον χρόνο που θα χρειασθούν για να ακούσουν τα μπινελίκια από τους έχοντες λαμβάνειν, μπορεί να κοστίσει ακριβότερα από το οφειλόμενο ποσό;
Δεν αναφέρομαι βέβαια στον σεβασμό του χρόνου που χάνουν 70.000 πολίτες, γιατί ανέκαθεν οι δημόσιες υπηρεσίες θεωρούσαν ότι πρόκειται για αργόσχολους ή άεργους.
-
Έγκριτη Δημοσιογραφία....
Κύρτσος ο κομιστής της παρακάτω παραγράφου στην Εφημερίδα Free Sunday (σελίδα 5, 2η παράγραφος)
Στο παρασκήνιο προσφέρεται και μία άλλη ερμηνεία της κυβερνητικής απόφασης. Η Κυβέρνηση Καραμανλή προώθησε την απόσυρση των αυτοκινήτων ΙΧ - σύμφωνα με αυτό το σενάριο - για να εξυπηρετήσει μεγάλα συμφέροντα του κλάδου κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και να εξυπηρετηθεί από αυτά. Αποσύροντας την απόσυρση, η Κυβέρνηση Παπανδρέου στέλνει μήνυμα ότι το πάρτι των μεγάλων συμφερόντων σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος τελείωσε.
Αξιότιμε κύριε Έγκριτε Δημοσιογράφε και ιδιοκτήτη..
-
Υποθέτω ότι το ίδιο αυτά τα μεγάλα συμφέροντα θα πρέπει να έπραξαν και για το θέμα της μείωσης του ΕΤΤ?? Γιατί τότε αξιότιμε κύριε Δημοσιογράφε δεν γράφατε τα ίδια και την εποχή της μείωσης του ΕΤΤ?? Τότε δεν υπήρχαν συμφέροντα?? ή μήπως τότε τα μέτρα ήταν καλά για να αγοράσουν οι φτωχοί συνάδελφοι σας μία νέα Cayenne???
-
Εφόσον οι 'πηγές' αξιότιμε κύριε Δημοσιογράφε αυτές του παρασκηνίου είναι τόσο έγκυρες γιατί δεν βγαίνουν στο προσκήνιο να τις μάθουμε και εμείς?? Μήπως λέω μήπως οι πηγές αυτές έχουν σχέση με εκείνο το λόμπυ που λίγο πριν τις εκλογές είχε ζητήσει την κατάργηση του μέτρου των εισαγωγέων μεταχειρισμένων ανταλλακτικών??
-
Υποθέτω ότι όσο δέσμια στα 'συμφέροντα' αυτά ήταν η Ελληνική Κυβέρνηση θα έπρεπε να είναι και η Γερμανική. Καθώς και αυτή έχει το μέτρο της απόσυρσης. Άρα υποθέτω ότι υπονοείται σαφώς ότι η Γερμανική Κυβέρνηση είναι και αυτή πουλημένη καθώς το μέτρο της απόσυρσης εκεί ενίσχυσε μόνον 1 από τις 3 μεγάλες γερμανικές βιομηχανίες με τις ξένες εταιρείες να καρπώνονται τα περισσότερα κέρδη. Αλλά τι ξέρουν οι κουτόφραγκοι που πετούν τα λεφτά τους για να γεμίσουν τις τσέπες άλλων ξένων. Εδώ είναι Griechenland δεν είναι παίξε γέλασε....
-
Μπορείτε να μας πείτε κύριε έγκριτε Δημοσιογράφε, πόσες χιλιάδες σαπάκια αποσύρθηκαν τον 1 μήνα του μέτρου? Μπορείτε να μας πείτε κύριε Δημοσιογράφε πόσοι θάνατοι θα αποφευχθούν από τα χιλιάδες σαπάκια που αποσύρθηκαν λόγω ρύπων? Μήπως εξαιτίας της αυξημένης ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των νέων που θα τα αντικαταστήσουν? Πόσοι παραπάνω άνθρωποι θα μείνουν ανάπηροι ή θα ξεψυχήσουν για να μην καρπωθούν αυτά τα συμφέροντα τα λεφτά του Δημοσίου (λες και οι αυξήσεις στα παλαιά οχήματα των τελών δεν καλύπτουν πλήρως και καθ' ολοκληρίαν τα 400 εκατ. ευρώ σε περίοδο 3 ετών που θα στοίχιζε το μέτρο).
-
Μπορείτε να μας πείτε κύριε αξιότιμε Δημοσιογράφε πως ένα μέτρο μπορεί να εξυπηρετεί συμφέροντα αλλά επιλεκτικά να καταργείται μόνον το ανταποδοτικό από το κράτος κομμάτι με τα αυξημένα τέλη να παραμένουν??
-
Μπορείτε κύριε Έγκριτε Δημοσιογράφε να μας πείτε γιατί καταργήθηκε το μέτρο του Πράσινου δακτυλίου που θα έδινε ένα κίνητρο για την αγορά πιο πράσινων οχημάτων?? Μήπως και αυτή εξυπηρετούσε κάποια σκοτεινά συμφέροντα??? Αν ναι ποιά???
Με τέτοιους Δημοσιογράφους δεν είναι τυχαίο λοιπόν γιατί θεωρώ ότι οι εκλογές του 2009 είναι το αποτέλεσμα πραξικοπήματος των media-men και δεν διαφέρουν σε τίποτα από μία χούντα. Το πως το άσπρο γίνεται μαύρο είναι τέχνη.
Αξιότιμε κύριε Δημοσιογράφε Κύρτσο. Είστε άξιος συνεχιστής του Gebels. Ρίξτε ακόμα λίγη λάσπη. Κάτι θα μείνει είναι βέβαιο. Ως καλό σκυλάκι των εκάστοτε Κυβερνώντων θα καταφέρετε να τσιμπήσετε κανένα φιλετάκι. Έτσι και αλλιώς στη σελίδα 9 μιλάτε για το τεράστιο κόστος της Κυβερνητικής Αποτυχίας της ΝΔ και υπονοείται ότι το έλλειμμα είναι από κοινού δημιούργημα των Κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Τα συγχαρητήρια μου για τα μαθηματικά σας που είναι ολίγον δημιουργικά. Τι κρίμα όμως που το 1981 η Κυβέρνηση της ΝΔ άφησε έλλειμμα 23% του ΑΕΠ και το βρήκε 100%. Τι κρίμα που από το 1989 ως σήμερα το έλλειμμα βολοδέρνει στο ποσοστό εκείνο (λίγο πάνω λίγο κάτω) και σας εκθέτει έγκριτε Δημοσιογράφε καθώς το έλλειμμα είναι δημιούργημα των δύο κυβερνήσεων του Ανδρέα Γεωργίου Παπανδρέου του λαο-φιλέστατου ηγέτη δημιουργού των νέων τζακιών.
Έτσι και αλλιώς κύριε Κύρτσο.... Ein Volk-ein Reich-ein Führer. Κομιστής και εσείς της Πράσινης προπαγάνδας. Για όλα τα σκάνδαλα φταίει η ΝΔ κύριε Κύρτσο το πιάσαμε το μήνυμα. Η νέα κυβέρνηση δεν είναι δέσμια σε κανένα συμφέρον. Σίγουρα. Για αυτό και οι παλινωδίες στο λιμάνι, με τα ΙΧ οι συμφωνίες με εταιρείες χωρίς διαγωνισμό για το opengov, οι ΓΓ που περιέργως πως όλοι προέρχονται από τον ίδιο χώρο πολιτικά (ένα πράγμα ρε παιδάκι μου όλοι οι καλοί να είναι του ΠΑΣΟΚ).
Τα λεφτά είναι πολλά από όσο φαίνεται και οι κύριοι media-men είναι πεινασμένοι...
Εύγε....
-
-
Κατι ακουσε και ο πατερας μου στην τηλεόραση.Μα είναι δυνατόν εφόσον ρώτησα τον μαντρά και μου λέει φέρτο το αμάξι δεν έχουμε λάβει κάποια ενημέρωση έτσι κι εγώ απόγευμα Δευτέρας το πήγα το αυτοκίνητο. Και το αμάξι μου δεν ήτανε τίποτα ψόφιο,μοντέλο 98 με δερμάτινα, ac,abs κτλ και άριστα συντηρημένο,απλά το δώσαμε γιατί δεν το χρησιμοποιούσε κανένας και θα πληρώναμε τσάμπα τέλη. Καλά άπαξ και δεν πάρουμε λεφτά, μας βλέπω να τα παίρνουμε πολλαπλάσια από τα δικαστήρια.Έλεος... Που θα τους δώσω και τσάμπα το αμάξι.Όποιος ξέρει κάτι ας πει.
-
Η παύση της απόσυρσης έχει ισχύ από την ώρα που δημοσιεύθηκε η πράξη κατάργησης της ως ΦΕΚ.
Το ΦΕΚ εφόσον δημοσιεύθηκε αργότερα από την ημερομηνία παράδοσης του οχήματος ο ιδιοκτήτης μπορεί να αξιώσει τα χρήματα του ΙΜΗΟ. Αυτό που δεν θα πάρει είναι τα χρήματα για την αγορά καινούργιου.
Οι νομικοί του φόρουμ γνωρίζουν περισσότερα.
-
Το ζήτημα είναι να γνωρίζει κάποιος αν τα φεκ μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ γιατί το συγκεκριμένο αναφέρει και ημερομηνία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά στην περίπτωση που δεν τον πιάνει το φεκ γιατί να δικαιούται του μισού μέτρου και όχι ολόκληρου. Και συ ρε kostasof αφού το αμάξι ήταν του 98 με όλα τα έξτρα γιατί να το ρισκάρετε και να σκάτε τώρα και δεν το πουλάγατε απευθείας 1000-1500 ευρώ να τελειώνετε ...
-
Ξεκινά η ιδιωτική απόσυρση;;;
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=20849140
-
Ο χρήστης Stale έγραψε:
Το ζήτημα είναι να γνωρίζει κάποιος αν τα φεκ μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ γιατί το συγκεκριμένο αναφέρει και ημερομηνία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά στην περίπτωση που δεν τον πιάνει το φεκ γιατί να δικαιούται του μισού μέτρου και όχι ολόκληρου. Και συ ρε kostasof αφού το αμάξι ήταν του 98 με όλα τα έξτρα γιατί να το ρισκάρετε και να σκάτε τώρα και δεν το πουλάγατε απευθείας 1000-1500 ευρώ να τελειώνετε ...η αλήθεια είναι ότι δεν πιστεύαμε ότι ρισκάραμε κάτι.Το ΦΕΚ δε γίνεται να έχει αναδρομική ισχύ από όσο ξέρω και βασικά δεν πήγε και το μυαλό μας ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει γιατί μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Σκεφτόμασταν κιόλας το αυτοκόνητο να το κρατήσουμε και να το έχουμε στο γκαράζ, απλά με τα τέλη σκεφτήκαμε πως δε συμφέρει, ακούμε και για απόσυρση και λέμε ας το δώσουμε χωρίς να τρέξουμε κιόλας. Αν ξέραμε ότι παίζει να μην πάρουμε λεφτά δεν υπήρχε περίπτωση να το δίναμε.
-
Κι εγώ ο κακομοίρης το έδωσα για απόσυρση μέσα Οκτωβρίου και ακόμα να δω άσπρη μέρα. Οι κύριοι της νομαρχίας αντί για 3 εργάσιμες κάνουν 2 εβδομάδες (τους τελειώσανε μάλλον και οι stagήδες και πρέπει να δουλέψουν και αυτοί) και από εκεί που θα έπαιρνα την πράξη οριστικής διαγραφής την προηγούμενη εβδομάδα όπως είχαν πει, πάμε για τις 13.11 και βλέπουμε . Bάλε και μια εβδομάδα για τις πινακίδες του νέου, 40 μέρες χωρίς αμάξι κι έχει ο Θεός....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Έγκριτη Δημοσιογραφία....
....Και σωστά τα λες και λίγα λες.
Έτυχε να πέσουν στα χέρια μου μερικές εκδόσεις από αυτή τη φυλλάδα και έκανα ανάλογες παρατηρήσεις. Ακόμη περισσότερο βέβαια φαίνονται αυτά που γράφεις όταν είναι καλεσμένος σε κάποιο πάνελ ...
Χρειάζεται πολύ το θέμα...
-
Από συνέντευξη του θ. πάγκαλου στην καθημερινή [http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_08/11/2009_336537]
–* Κριτική σάς ασκείται και για την αιφνίδια ματαίωση της απόσυρσης των Ι.Χ. χωρίς να ακυρώσετε το χαράτσι που είχε επιβάλει η Ν.Δ. στα τέλη κυκλοφορίας.
– Αυτά είναι κοτσάνες διαφόρων ανυπόληπτων προσωπικοτήτων τύπου Αλογοσκούφη και Παπαθανασίου. Το χαράτσι επεβλήθη για να ρίξουν το φοβερό έλλειμμα που απέκρυβαν και για να τα κονομήσουν οι κολλητοί τους, δηλαδή οι εισαγωγείς πολυτελών αυτοκινήτων.
– Μα και εσείς τιμωρείτε με 300 ευρώ ακόμη και τα παλιά 1400άρια, χωρίς πλέον να προσφέρετε στους κατόχους τους εναλλακτική λύση.
– Και ποιος σας είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι τα δεύτερα ή τα τρίτα μιας οικογένειας για να κυκλοφορεί ο κανακάρης της; Αν είναι να χρηματοδοτήσουμε κάτι εμείς, αυτό θα είναι οι μαζικές μεταφορές.*
-
γεια σου ρε Πάγκαλε αντιπρόεδρα ...
-
καλα κανουν αφου τους περναει... μαγκες ειναι
Για φαντασου να επρεπε ο Παγκαλος να μετακινειται με τα ΜΜΜεταφορας για να δωσει το καλο παραδειγμα η κυβερνηση
Θα ειχε ενα λεωφορειο με τον σοφερ για παρτι του και τροποποιημενο με xl καναπεδες αντι καθισματα , μπαρακι - ταβερνα μεσα με ολα τα εκλεκτα εδεσματα και θα σας ελεγε μες στα μουτρα οτι και αυτος με το ΜΜΜ μετακινειται
Και το καλυτερο ειναι οτι πολλοι θα τον θαυμαζαν και θα τον επαιρναν και στα σοβαρα -
Ο χρήστης balo έγραψε:
Από συνέντευξη του θ. πάγκαλου στην καθημερινή [http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_08/11/2009_336537]–* Κριτική σάς ασκείται και για την αιφνίδια ματαίωση της απόσυρσης των Ι.Χ. χωρίς να ακυρώσετε το χαράτσι που είχε επιβάλει η Ν.Δ. στα τέλη κυκλοφορίας.
– Αυτά είναι κοτσάνες διαφόρων ανυπόληπτων προσωπικοτήτων τύπου Αλογοσκούφη και Παπαθανασίου. Το χαράτσι επεβλήθη για να ρίξουν το φοβερό έλλειμμα που απέκρυβαν και για να τα κονομήσουν οι κολλητοί τους, δηλαδή οι εισαγωγείς πολυτελών αυτοκινήτων.
– Μα και εσείς τιμωρείτε με 300 ευρώ ακόμη και τα παλιά 1400άρια, χωρίς πλέον να προσφέρετε στους κατόχους τους εναλλακτική λύση.
– Και ποιος σας είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι τα δεύτερα ή τα τρίτα μιας οικογένειας για να κυκλοφορεί ο κανακάρης της; Αν είναι να χρηματοδοτήσουμε κάτι εμείς, αυτό θα είναι οι μαζικές μεταφορές.*
Παρακαλούνται όποιοι τους ψήφισαν να δέσουν μια πέτρα στο λαιμό τους και να πηδήξουν στη θάλασσα
-
Μεγάλη αλαζονεία ο τύπος με τις δηλώσεις που κάνει καθημερινά.
-
ακουσα χρυσοχοϊδη στην ελληνοφρένεια την παρασκευή. ΑΥτό του παγκάλου (sic) δεν είναι τπτ
Μιλάμε για πολλά κιλά ύφος (και μαλακίας) -
Δηλαδή να υποθέσω ότι το δικό μου 1.3 είναι το 3ο μου αμάξι κύριε Πάγκαλε και είμαι απλά ο κανακάρης της οικογένειας.
Γιατί λοιπόν δεν βάζετε και κριτήρια πλήθους οχημάτων. Ε ρε γλέντια.....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ακουσα χρυσοχοϊδη στην ελληνοφρένεια την παρασκευή. ΑΥτό του παγκάλου (sic) δεν είναι τπτ
Μιλάμε για πολλά κιλά ύφος (και μαλακίας)Τους ψηφίσατε? Ας τους ανεχτείτε τώρα για 4 τουλάχιστον έτη. Ούδεν λάθος μετά της απομακρύνσεως από την κάλπη αναγνωρίζεται.
ΥΓ. Στους 4 τροχούς λίγο πριν το ένθετο των τιμών υπάρχει ολοσέλιδο για έκδοση των 4Τ ειδικά για την απόσυρση με ημερομηνία κυκλοφορίας την 17η Νοεμβρίου.
Για να δούμε τώρα τους 'Δημοσιογράφους' των 4Τ. Θα κατακεραυνώσουν την νέα Κυβέρνηση που την έχουν και στα θετικά ή θα τα μασήσουν καθώς τα αφεντικά θέλουν ακόμα να το παίξουν καλά παιδιά.....
Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016