-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Η εγγύηση έχει λήξει, οπότε μπορώ να του βάλω ότι θέλω. Έχετε να προτείνετε κάτι; Το ποσό αυτό μου το ζητήσαν από την Εμίκο στην Θεσσαλονίκη. Εσάς πόσο σας πήραν; Εκεί μου κάνουν 15% έκπτωση γιατί από αυτούς το αγόρασα, άρα τελικά θα μου έρθει περίπου 97 ευρώ. Δεν έχω κάποιο άλλο συνεργείο υπ' όψην μου. Θα μπορούσε κανείς να μου προτείνει;Ούτε DS3000 να βαζες Και στην εγγύηση να ήσουν πάλι μπορούσες -πλέον- να βάλεις ότι θέλεις, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
τα απλά Ferodo μπορείς να τα βρεις οπουδήποτε -σχεδόν- γύρω στα 30-40 ευρώ.
Εγκυκλοπαιδικά, τα 8 μπουζί πόσο τα χρεώνουν;
-
Ούτε DS3000 να βαζες Και στην εγγύηση να ήσουν πάλι μπορούσες -πλέον- να βάλεις ότι θέλεις, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
τα απλά Ferodo μπορείς να τα βρεις οπουδήποτε -σχεδόν- γύρω στα 30-40 ευρώ.
Εγκυκλοπαιδικά, τα 8 μπουζί πόσο τα χρεώνουν;
Είχα ρωτήσει αλλά δεν θυμάμαι! Πάντως ήταν ΠΟΛΛΑ!!! Κ είναι κ 8 ανάθεμά τα! Το καλό είναι ότι τα αλλάζεις στις 80 χιλίαδες χλμ. κ εγώ έχω ακόμη 42...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγκυκλοπαιδικά, τα 8 μπουζί πόσο τα χρεώνουν;
Περί τα 250 Ευρώ αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Εντάξει, ίσως είναι υπερβολή το άσπρο, αλλα τα ανοιχτά χρώματα μαζί με τις σκούρες λεπτομέρειες της GTA και τις νέες ζάντες (οχι σε αυτή την φωτο) ειναι κυριλάτος συνδιασμός!Δεν αντιλέγω ότι η GTA δείχνει εντυπωσιακή, αλλά νομίζω στις απλές εκδόσεις δεν είναι το ίδιο, ίσως ο Dimitris_UK μου αλλάξει γνώμη αν κάνει post μερικές φωτο του μωρού του
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Εγκυκλοπαιδικά, τα 8 μπουζί πόσο τα χρεώνουν;
Περί τα 250 Ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Στο Μοσχού μου είχαν πει 35 euro (το ένα) τα 4 κάθετα και 32 euro (το ένα) τα 4 λοξά... περίπου 268 euro (το περίπου είναι γιατί δεν ξέρω πόσο θα χρεώσουν για εγκατάσταση...)
ευτυχώς έχω χιλιόμετρα ακόμα...
-
Ο χρήστης adim έγραψε:
Στο Μοσχού μου είχαν πει 35 euro (το ένα) τα 4 κάθετα και 32 euro (το ένα) τα 4 λοξά... περίπου 268 euro (το περίπου είναι γιατί δεν ξέρω πόσο θα χρεώσουν για εγκατάσταση...)ευτυχώς έχω χιλιόμετρα ακόμα...
Ψάξε το, μπορεί να βρεις και κάπως καλύτερη τιμή (original εννοείται). Εντάξει, εννοείται ότι πρέπει να είναι πολύ ζώον ο άλλος για να σου ζητήσει και χρήματα για την εγκατάσταση...
-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Το ποσό αυτό μου το ζητήσαν από την Εμίκο στην Θεσσαλονίκη. Εσάς πόσο σας πήραν; Εκεί μου κάνουν 15% έκπτωση γιατί από αυτούς το αγόρασα, άρα τελικά θα μου έρθει περίπου 97 ευρώ. Δεν έχω κάποιο άλλο συνεργείο υπ' όψην μου. Θα μπορούσε κανείς να μου προτείνει;Ο ΡΑΝΙΟΣ στη Θεσσαλονίκη (εξουσιοδοτημένος και αυτός) είναι γενικά φτηνότερος από τα ομορφόπαιδα της ΕΜΙΚΟ.
Για τα τακάκια νομίζω ήθελε κι αυτός καμιά 90-100Ε, αλλά να μη σε πάρω και στο λαιμό μου. -
Όσο για το χρώμα...
ALFA ROSSO και ξερό ψωμί...
Να μοιάζει σε κάτι από Ferrari...
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Στο Μοσχού μου είχαν πει 35 euro (το ένα) τα 4 κάθετα και 32 euro (το ένα) τα 4 λοξά... περίπου 268 euro (το περίπου είναι γιατί δεν ξέρω πόσο θα χρεώσουν για εγκατάσταση...)
ευτυχώς έχω χιλιόμετρα ακόμα...
Ψάξε το, μπορεί να βρεις και κάπως καλύτερη τιμή (original εννοείται). Εντάξει, εννοείται ότι πρέπει να είναι πολύ ζώον ο άλλος για να σου ζητήσει και χρήματα για την εγκατάσταση...
Εντελώς εγκυκλπαιδικά και πάλι, τα μπουζί των 146/147 TS είναι NGK, γύρω στα 90 Ε έχουν τα 8 της 147 και περίπου 120 της 146. Ναι της παλιάς είναι πιο ακριβά
Όποιος σας πει ότι είναι ειδικά μπουζί και τα κατασκευάζει η Alfa Romeo ειδικά για τις 147/156 κοιτάξτε να απομακρυνθείτε γιατί θα σας χτυπήσει η μύτη του
Υ.Γ: Αποστόλη τους κωδικούς
-
Ο χρήστης adim έγραψε:
Όσο για το χρώμα...ALFA ROSSO και ξερό ψωμί...
Να μοιάζει σε κάτι από Ferrari...
Πάλι θα διαφωνήσω... Η Ferrari είναι Ferrari, η Maserati, Maserati και η Alfa Romeo, ALFA ROMEO. Ειναι σαν να βάψεις ενα Fiat Coupe 20V κόκκινο για να θυμίζει Ferrari. Mα το αυτοκίνητο στην κατηγορία του ήταν κορυφή σαν μοντέλο της Fiat, μιας εταιρίας με 100χρονια παράδοσης.
Η Lancia έχει τα δικά της χρώματα (η εμπλοκή στους αγώνες έπαιξε τον ρόλο της). Γιατί όχι και η Alfa ειδικά απο την στιγμή που το Centro Style έχει μια παράδοση στο να προσδίδει προσωπικότητα και χαρακτήρα και στην παραμικρή λεπτομέρεια.Dimitris_UK περιμένουμε φωτογραφίες. (Την δικά σου κούκλα είχα στο μυαλό μου).
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Όσο για το χρώμα...
ALFA ROSSO και ξερό ψωμί...
Να μοιάζει σε κάτι από Ferrari...
Πάλι θα διαφωνήσω... Η Ferrari είναι Ferrari, η Maserati, Maserati και η Alfa Romeo, ALFA ROMEO. Ειναι σαν να βάψεις ενα Fiat Coupe 20V κόκκινο για να θυμίζει Ferrari. Mα το αυτοκίνητο στην κατηγορία του ήταν κορυφή σαν μοντέλο της Fiat, μιας εταιρίας με 100χρονια παράδοσης.
Η Lancia έχει τα δικά της χρώματα (η εμπλοκή στους αγώνες έπαιξε τον ρόλο της). Γιατί όχι και η Alfa ειδικά απο την στιγμή που το Centro Style έχει μια παράδοση στο να προσδίδει προσωπικότητα και χαρακτήρα και στην παραμικρή λεπτομέρεια.Dimitris_UK περιμένουμε φωτογραφίες. (Την δικά σου κούκλα είχα στο μυαλό μου).
Έλα βρε Βελισάριε, είχαν την εντύπωση ότι τα γελάκια( ) από κάτω έδιναν την αίσθηση του χιούμορ...
ΔΕΝ εννοούσα τίποτα...
-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Το καλό είναι ότι τα αλλάζεις στις 80 χιλίαδες χλμ. κ εγώ έχω ακόμη 42...Σύμφωνα με μηχανικό που εμπιστεύομαι, δεν πρέπει να περιμένεις μέχρι τα 80,000, πρέπει να αλλάζονται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού στα 60,000χλμ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σύμφωνα με μηχανικό που εμπιστεύομαι, δεν πρέπει να περιμένεις μέχρι τα 80,000, πρέπει να αλλάζονται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού στα 60,000χλμ.Επειδή είναι απαραίτητο, ή επειδή 'βολεύει' μιας και θα γίνει η δουλειά με τον ιμάντα;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Ο ΡΑΝΙΟΣ στη Θεσσαλονίκη (εξουσιοδοτημένος και αυτός) είναι γενικά φτηνότερος από τα ομορφόπαιδα της ΕΜΙΚΟ.
Για τα τακάκια νομίζω ήθελε κι αυτός καμιά 90-100Ε, αλλά να μη σε πάρω και στο λαιμό μου.Άρα δηλαδή στα ίδια βγαίνει περίπου... Είναι αυτός στην Β. Όλγας; Αν είναι αυτός αποκλείεται να το πάω εκεί! Είχα μαλώσει με έναν από τους μηχανικούς του το Πάσχα, αν κ σε γενικές γραμμές, άλλες φορές που το είχα πάει μου φέρθηκαν μια χαρά κ κάναν καλή δουλεία (κ τιμές).
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Σύμφωνα με μηχανικό που εμπιστεύομαι, δεν πρέπει να περιμένεις μέχρι τα 80,000, πρέπει να αλλάζονται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού στα 60,000χλμ.
Επειδή είναι απαραίτητο, ή επειδή 'βολεύει' μιας και θα γίνει η δουλειά με τον ιμάντα;
Απ' την στιγμή που ο κατασκευαστής λέει στις 80 δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Μήπως ο μηχανικός σου είναι λίγο υπερβολικός;
-
Φωτογραφίες δεν έχω περασμένες στο PC κ δεν νομίζω ότι μπορώ να στείλω... Πάντως μέτα το καλοκαίρι κ αν όλα πάνε καλά κ βάλω τις ζαντούλες που έχω σταμπάρει σας υπόσχομαι να κάνω κάτι! Άλλωστε μια καθώς πρέπει κυρία δεν θα μπορούσε να έμφανιστει χώρις να είναι στολισμένη με τα καινούρια της πα-πα; Έτσι δεν είναι;
-
Εγω στη 145 τα μπουζί τα άλλαξα στις 100.000χλμ και έδωσα 296€ και για τα 8.
Και σε αξιόπιστο συνεργείο.....Για τα φρένα, βάζω τακάκια ΑΤΕ (αν δεν κάνω λάθος) τα αγοράζω απο τα ανταλλακτικά της Αλφα και τα βάζω σε ένα συνεργείο δίπλα στο σπίτι μου μια και δεν είναι καθόλου δύσκολη δουλειά.
-
Προς ενημέρωση και αποφυγή του συνεργείου της ΛΑΜΔΑ στην Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι.
Μετά το τρακάρισμα που είχα με το cinque, πήγα το αυτοκίνητο στην ΛΑΜΔΑ για εκτίμηση, μια και ήταν κοντά και για να δω τι ζητάει ένα εξουσιοδοτημένο.
Την ίδια μέρα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι ήθελαν 1.800Ε. Σε ερώτηση μου τι ακριβώς αλλάζουν μου είπαν ότι θα στα πούμε από κοντά. Πήγα λοιπόν χθες το πρωί και ζήτησα την προσφορά των ανταλλακτικών (ενημερωτικά: προφυλακτήρας, φανάρι, φλάς, ψυγείο, φιλτρα, ασφαλειοθήκη κλπ), την οποία την είδα ετοιμη τυπωμένη...
Έλα ντε όμως που δεν μου την έδιναν....Μου είπαν ότι θα μου την δώσουν μόνο όταν δώσω εντολή επισκευής ή να δώσω 147Ε για να την πάρω. Η δικαιολογία ήταν ότι παίρνω την λίστα και πάω αλλού και παζαρεύω τιμές (πράγμα το οποίο είναι απόλυτα λογικό). Μετά από διάφορους διπληκτισμούς, το πήρα το αυτοκίνητο και το πήγα αλλού (Σπυρόπουλος, Ν.Ηράκλειο) που μου ανέλυσαν τα πάντα που χρειάζονται, προσφέρθηκαν να βρούν μεταχειρισμένα (δεν έβαλα τελικα) και όλη η δουλειά ήταν 580Ε λιγότερα. Τώρα θα περιμένω το αποτέλεσμα και αν μείνω ικανοποιημένος θα είναι το μελλοντικό συνεργείο μου.
Μακριά λοιπόν.... -
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Ο ΡΑΝΙΟΣ στη Θεσσαλονίκη (εξουσιοδοτημένος και αυτός) είναι γενικά φτηνότερος από τα ομορφόπαιδα της ΕΜΙΚΟ.
Για τα τακάκια νομίζω ήθελε κι αυτός καμιά 90-100Ε, αλλά να μη σε πάρω και στο λαιμό μου.Άρα δηλαδή στα ίδια βγαίνει περίπου... Είναι αυτός στην Β. Όλγας; Αν είναι αυτός αποκλείεται να το πάω εκεί! Είχα μαλώσει με έναν από τους μηχανικούς του το Πάσχα, αν κ σε γενικές γραμμές, άλλες φορές που το είχα πάει μου φέρθηκαν μια χαρά κ κάναν καλή δουλεία (κ τιμές).
Ναι αυτός στην Όλγας είναι. Δεν είχα ιδιαίτερα πάρε-δώσε με το ΡΑΝΙΟ. Μόνο μια σπασμένη ποδιά και ένα λαμπάκι αερόσακου. Και τις δύο φορές πάντως με εξυπηρέτησαν άμεσα, με ευγένεια και απάντησαν χωρίς να κατεβάσουν μούτρα στις όποιες απορίες μου. Το ότι πλήρωσα 30Ε για δουλειά που στην ΕΜΙΚΟ πλήρωνα 50Ε το θεωρώ περιττό να το αναφέρω. Γενικά πολύ μονοπώλιο την είδε η ΕΜΙΚΟ και ο εκεί υπεύθυνος που τα ίδα που λέει σε εσένα περί έκπτωσης, τα λέει και στον κάθε τυχαίο. Φούμαρα πουλάει, μην ψαρώνεις. Μου πήρε 2-3 χρόνια να το καταλάβω και παραδέχομαι ότι ήμουν μεγάλο θύμα!
Πάντως μιας και μιλάμε για λευκές alfa, όσο κι αν κι εγώ δεν τις πολυπάω, ψάρωσα άγρια με την λευκή 147 ενός φίλου, με λευκές πολυάκτινες 17άρες και body-kit Novitec νομίζω. Αll the money.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγκυκλοπαιδικά, τα 8 μπουζί πόσο τα χρεώνουν;
Πανω κατω 250e τα πληρωσα και γω για το 146...
Η 147 ειναι καλη σε ασπρο ...αυτη που δεν μου αρεσει καθολου ειναι η 146...
Πιστευω οτι της παν τα σκουρα πιο πολυ...Ασχετο αν εγω ηθελα να την παργγειλω κιτρινη αλλα δεν γινοταν ουτε ειδικη παραγγελεια...
Alfa 147 forum