-
Ετοιμασα μια απαντηση, αλλα επεσε το ιντερνετ και την εχασα...βαριεμαι να ξαναγραφω, θα σου τα πω απο κοντα την αλλη Κυριακη Δες τα pm σου....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ετοιμασα μια απαντηση, αλλα επεσε το ιντερνετ και την εχασα...βαριεμαι να ξαναγραφω, θα σου τα πω απο κοντα την αλλη Κυριακη Δες τα pm σου....αυτο δειχνει οτι η απαντηση σου ειναι λαθος
σου απαντησα στο πμ.. ελπιζω να βοηθησα
-
να κανω κ εγω μια ερωτηση,εμπλεκομενος ως 3ος..απο τη στιγμη που δεν εχετε οδηγησει τα εν λογω μοντελα,λογικο δεν ειναι να πρεπει να διατηρειτε κ καποιες αμφιβολιες για το αν περνουν η δεν περνουν την δυναμη στον δρομο?
βλεπω οτι ο κιουσης λεει οτι δεν μπορει να πιστεψει οτι θα περναει την δυναμη.μια βολτα δεν μπορει να του επιβεβαιωσει τα λεγομενα η να του δειξει οτι κανει λαθος?αντι να καθομαστε να διαφωνουμε για υποθεσεις περι προσωπικων θεωριων κτλ?(κιουση δεν εστιαζω σε εσενα,μπορει να ειναι οποιοσδηποτε στη θεση σου )
που καταληγω?οτι οταν δεν εχουμε οδηγησει κατι(ουτε εγω εχω οδηγησει σιροκο ρ η φοκους ρς) δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι για τιποτα..ειτε αυτο ειναι η αποψη του δοκιμαστη ειτε τα υποστηριζομενα-λεγομενα των κατασκευαστων,ουτε καν για τα δικα μας προσωπικα πιστευω-θεωριες περι του αυτοκινητου προ της δοκιμης..
η τεχνολογια παει συνεχως μπροστα κ ακομα κ ατομα που εχουν σπουδασει αυτα τα πραγματα,χρειαζονται συνεχως ενημερωση κ ανανεωση γνωσεων για να ακολουθουν τον ρυθμο,ποσο μαλλον εμεις που οι περισσοτεροι εχουμε μαθει οτι εχουμε μαθει(αν εχουμε μαθει..) απο εγκυκλοπαιδειες κ περιοδικα ειδικου αυτοκινητιστικου τυπου..κ για επανελθω στο θεμα(το οποιο δεν ειναι η συγκριση με το φοκους,για την οποια μπορουμε να ανοιξουμε ενα νεο θεμα),δεν ξερω τις δυνατοτητες του σιροκο με μονο εμπροσθια κινηση κ τοσα αλογα..ξερω οτι φαινεται πολυ πιο ολοκληρωμενο το γκολφ στα δικα μου ματια κ με βαση τα δικα μου κριτηρια..αλλα αν η τιμες ειναι αυτες που ακουγονται,δηλαδη 40.000€ κ ανω,τοτε μαλλον ειναι κ λιγο ακριβα για οσα προσφερουν(παντα στην θεωρια)
-
το ακριβο ειναι σχετικο για τον καθενα και εχει να κανει με τις αναγκες του και τις προτεραιοτητες του...
παμε παρα κατω... φιλε κλαμπ, αντιλαμβανεσαι τα 300 αλογα?
χωρις παρεξηγηση και με ολη τη φιλικη διαθεση.. εχεις δοκιμασει να οδηγησεις γρηγορα κατι τοσο δυνατο?? ή εστω και λιγοτερο δυνατο αλλα καπου εκει τριγυρω?εγω δεν θα κατσω να αναλυσω τι θα κανει η ferrari με 500 αλογα , κινηση πισω και ηλεκτρικα κλειστα..μονο να υποθεσω με πολλη φαντασια μπορω, αλλα ενα hatch με 250+ αλογα μπορω να φανταστω πολυ καλα τι θα κανει..
ειδικα αν βασιζεται στο πατωμα του αυτοκινητου μου και εχει το μοτερ μου..δε λεω οτι θα πατας το γκαζι και θα σκοτωνεσαι, λεω οτι στο οριο με 300 αλογα μπροστα (και μαλιστα τουρμπατα με μεγαλες ιπποδυναμεις για τα κυβικα τους , μεγαλη υστερηση του τουρμπο, οπου δε μπορεις να παιζεις και τοσο με το γκαζι αλλα θα εισαι κυριως on-off) το αυτοκινητο θα κανει τα δικα του , για αυτο αλλωστε δεν εχει γραψει και τοσο σπουδαιους χρονους..
ισα ισα που σε αυτον το τομεα στοιχεια απο τους δοκιμαστες παιρνω
βεβαια ο καθενας για δικους του λογους (και συμφεροντα) μπορει να εξυμνει τα πλαστικα , την αισθηση, την αεροτομη , το μοτερ, τα φρενα , τις βιδες..
ομως εδω μιλαμε για ενα σπορ αυτοκινητο που δεν ειναι και τελικα τοσο γρηγορο και εχω την εντυπωση οτι σε ενα σπορ αυτοκινητο αυτο ειναι το Α και το Ω -
Δεν ξέρω αν περνάνε κάτω τα άλογα αλλά θα πω πως σ' ένα σπορ αυτοκίνητο παίζει ρόλο και η αίσθηση εκτός από την αποτελεσματικότητα.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Δεν ξέρω αν περνάνε κάτω τα άλογα αλλά θα πω πως σ' ένα σπορ αυτοκίνητο παίζει ρόλο και η αίσθηση εκτός από την αποτελεσματικότητα.Μην αναφέρεις αυτή τη λέξη σε Βαγγέληδες! Έχουν αλλεργία!
-
@jean
και βεβαια παιζει , δε μιλαμε για αυτοκινητα χωρις αισθηση..
εδω βεβαια να σημειωσω κατι.. επειδη πολλοι εχετε στο νου σας την ηλεκτρουδραυλικη κρεμαγιερα του απλου φοκους, οταν αναφερεστε στο st και στο rs να ξερετε οτι ειναι ηλεκτρικη και η αισθηση ειναι σαφως χειροτερηΟ χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν ξέρω αν περνάνε κάτω τα άλογα αλλά θα πω πως σ' ένα σπορ αυτοκίνητο παίζει ρόλο και η αίσθηση εκτός από την αποτελεσματικότητα.
Μην αναφέρεις αυτή τη λέξη σε Βαγγέληδες! Έχουν αλλεργία!
σωστα στεφανε.. τα δικα μας αυτοκινητα δεν εχουν καμια απολυτως αισθηση..παμε μονο κοιτωντας το δρομο
-
Εγώ μια κουβέντα είπα βλέποντας και την υπογραφή σου! Για τη δική σου ψυχική υγεία το έκανα και αποσύρομαι πάραυτα απτο εν λόγω τόπικ!
-
αμα θες μεινε να μιλησουμε για την αισθηση των νεων ιταλικων αυτοκινητων
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αμα θες μεινε να μιλησουμε για την αισθηση των νεων ιταλικων αυτοκινητωνΕυχαριστώ για την πρόσκληση αλλά πάω να παίξω λίγο τύμπανα τώρα ( ) και μετά να το δω το βάζελο! Καλή συνέχεια!
Πςςςς τι επίπεδο ο πούστης!!
-
μα το θεμα αγαπητε ειναι πανω απ'ολα να υπαρχει επιπεδο
-
Εξάλλου έχουμε τελειώσει και ένα Αρσάκειο που να πάρει ο διάολος!
-
φυσικα αυτη τη καλη μας ανατροφη και τις ελληνορθοδοξες αρχες μας δε πρεπει να τις ξεχναμε
-
Μερικες παρατηρησεις...
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω δεν θα κατσω να αναλυσω τι θα κανει η ferrari με 500 αλογα , κινηση πισω και ηλεκτρικα κλειστα..μονο να υποθεσω με πολλη φαντασια μπορω, αλλα ενα hatch με 250+ αλογα μπορω να φανταστω πολυ καλα τι θα κανει..
ειδικα αν βασιζεται στο πατωμα του αυτοκινητου μου και εχει το μοτερ μου..Γι αυτο ακριβως επιφυλασσομαι κι εγω!
δε λεω οτι θα πατας το γκαζι και θα σκοτωνεσαι, λεω οτι στο οριο με 300 αλογα μπροστα (και μαλιστα τουρμπατα με μεγαλες ιπποδυναμεις για τα κυβικα τους , μεγαλη υστερηση του τουρμπο, οπου δε μπορεις να παιζεις και τοσο με το γκαζι αλλα θα εισαι κυριως on-off) το αυτοκινητο θα κανει τα δικα του , για αυτο αλλωστε δεν εχει γραψει και τοσο σπουδαιους χρονους..
Αν ειναι πολλα τα 300 αλογα για 2521 κυβικα με μεγαλη υστερηση στο τουρμπο τοτε το δικο σου που φοραει την ιδια τουρμπινα με αυτη του RS και 2000 κυβικα θα επρεπε να εχει επικυνδινο λαγκ...Για να μην αναφερω τα 350 αλογα του 2.5λιτρου μοτερ της audi
ομως εδω μιλαμε για ενα σπορ αυτοκινητο που δεν ειναι και τελικα τοσο γρηγορο και εχω την εντυπωση οτι σε ενα σπορ αυτοκινητο αυτο ειναι το Α και το Ω
Και πραγματικα τι σε κανει να πιστευεις οτι το μπροστιοκινητο ροκκο R με λιγοτερα αλογα και κυβικα θα ειναι πιο γρηγορο απο το RS? Δεν νομιζω να γινετε ξερεις!
@jean
και βεβαια παιζει , δε μιλαμε για αυτοκινητα χωρις αισθηση..
εδω βεβαια να σημειωσω κατι.. επειδη πολλοι εχετε στο νου σας την ηλεκτρουδραυλικη κρεμαγιερα του απλου φοκους, οταν αναφερεστε στο st και στο rs να ξερετε οτι ειναι ηλεκτρικη και η αισθηση ειναι σαφως χειροτερηΤι?? Σορρυ κιολας αλλα του ST ειναι η ιδια ακριβως με του Τ5, δηλαδη ηλεκτρουδραυλικη δεν βλεπω τον λογο να ειναι αλλη στο RS, και αν κρινω απο τα τιμονια των S3/rocco 160 σε σχεση με του Τ5.....το παλικαρακι ή ασχετος ειναι (που οπως λεει ο realzeus δεν ειναι) ή εντεταλμενος...γι αυτο και σχολιασα και πριν το σχολιο του σχετικα με το torque steer παραθετοντας ολες εκεινες τις τεχνολογιες που το rocco R δεν εχει (revoknuckle, μπλοκε) ή δεν γνωριζουμε αν εχει (ισομηκη ημιαξονια)...Περαν αυτου δεν μπαινω στην διαδικασια να αποφανθω για το καλυτερο...αν τα οδηγησω ποτε τα ξαναλεμε!
-
καλα ουτε κι εγω ισχυριζομαι οτι το rocco r θα ειναι πιο γρηγορο σε πιστα.. αυτο δε μπορω να το ξερω.το μονο που ειπα ειναι οτι θα ναι πιο ευκολο στην οδηγηση, μιας και θα χει λιγοτερα αλογα..αν αυτο στη πραξη σημαινει πιο ευκολα εκμεταλλευσιμο αρα και αποτελεσματικο για τον μεσο οδηγο, δε μπορω να το προδικασω..
οσο για τις κρεμαγιερες , θα μου επιτρεψεις να μην θεωρω τη κρεμαγιερα του Τ5 καλυτερη απο αυτη ενος 1600αριου focus η οποια ειναι κορυφαια , απο κει και περα ειναι μια χαρα, οπως μια χαρα θεωρω και αυτη των vag (εστω αμα θελεις θεωρω τη δικη σου και καλυτερη απο αυτη των Vag , δεν την εξαντλησα )
επισης ηθελα να πω οτι στο απλο φοκους ειναι υδραυλικη και στα μεγαλα ηλεκτρουδραυλικη, οπως ακριβως η δικη σου..λαθος εκ πραδρομηςοσο για τα μοτερ του φοκους βγαζει 122 αλογα στο λιτρο, τα οποια ειναι λιγοτερα, αλλα οχι τοσο μακρινα απο τα 130 /λιτρο του ροκκο.
(σιγουρα παντως ειναι μεγαλη ιπποδυναμεις και οι 2 για τα κυβικα τους με ο,τι αυτο συνεπαγεται στην ομαλη και γραμμικη λειτουργια)
ομως το 2.5αρι ειναι σχετικα παλιο μοτερ , μοτερ 'παλιας κοπης' το οποιο και λαγκ εχει και δουλευει κυριως στις μεσαιες.. ο Tfsi μολις περασει τις 3000 ειναι αρκετα γραμμικος, δεν παυει ομως και αυτος να εχει lag και ξεσπασματα..οποτε δε μιλαμε για ιδανικες καταστασεις ωστε να εισαι στους 2 τροχους και αυτο το λεω εγω σαν βαγγιτης πρωτος και καλυτερος, αναφερομενος ακομα και στο R(το 2.5αρι δινει και αυτο 130 αλογα στο λιτρο και λογικη η λειτουργια του θα μοιαζει με αυτη του 2λιτρου σε πιο δυνατο, επισης συνδυαζεται εστω και με την ψευτοτετρακινηση)
τελος σε παρακαλω εξηγησε μου γιατι το focus με 40 αλογα περισσοτερα απο το s3 , 9 κιλα παραπανω ροπη, 500 κεκ παραπανω , τοσο καλυτερο πατωμα ,μπλοκε και τοσες τεχνολογιες δε μπορει να του ριξει ολοκληρο δευτερολεπτο στη πιστα?
σε καμια πιστα ή μηπως ολοι οι δοκιμαστες σε ολες τις χωρες ειναι κουλοι και εντεταλμενοι?συμφωνω για τα 'εγκαθετα' σχολια που μπορει να κανουν, για αυτο ειπα και ειρωνικα οτι ξεχασαν πολυ γρηγορα το rs , αλλα οταν πανε να κανουν χρονο δε νομιζω να μην βαζουν τα δυνατα τους..
-
ωρε κιουση,ηθελα να ηξερα ειλικρινα η παρεα σου η γενικοτερα τα ατομα που συναναστρεφεσαι τι λενε οταν σε βλεπουν να εισαι τοσο ακραιος..
ρε αγοραρε,ελληνικα νομιζω μια χαρα ξερεις..ξαναδιαβασε τι εγραψα..ειπα οτι εφοσον δεν εχουμε οδηγησει,μπορουμε να εχουμε κατι στο μυαλο μας θεωρητικα,αλλα ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΟΙ,επειδη ακριβως ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.δεν νομιζω να ανεφερα πουθενα οτι δεν μπορεις να εχεις αποψη..ποοοοοο,μου φαινεται ωρες ωρες οτι ψαχνεσαι για φασαρια κ ''κανεις overboost'' για ψιλου πηδημα..
ηρεμησε mate..ολοι φιλοι ειμαστε,δεν θελει κανεις να μαλωσει μαζι σου..
κ ναι τα βαγκ ειναι τα καλυτερα στον κοσμο(ποιανου τον κοσμο ομως..)
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ(σε περιπτωση που παρεξηγηθεις..)
οσο για τα αλογα κτλ που αναφερεις,το οτι εχεις οδηγησει το σ3 με αυτα τα αλογα,δεν σημαινει οτι μπορεις να κρινεις καθε αυτοκινητο μεχρι αυτα τα αλογα χωρις να χρειαστει να το οδηγησεις..
κ κατι αλλο..μπορει το πατωμα σιροκο κ σ3 να ειναι το ιδιο,ομως το πλατος σιγουρα δεν ειναι..κ νομιζω παιζει σημαντικο ρολο.. κ επισης,δεν νομιζω να γνωριζεις τις ρυθμισεις των αναρτησεων που φερει το εμπροσθοκινητο σιροκο..που ξερεις,μπορει να χρειαζεται να ειναι λιγο πιο μαλακο απο το σ3 σου,για να περναει την δυναμη απο ενα μονο αξονα κ να μην χαζοσπιναρει.. -
Σχετικα με torque steer και focus rs http://www.youtube.com/watch?v=3GCT2zHKi_0
δειτε μετα το 1.50 η και ολο το κλιπ γιατι ειναι απολαυστικο κατα τα αλλαqsis ειδικα για τις βιδες στο σιροκο δεν ξερω αν υπερτερει, γιατι οι πιο πολλες ειναι σκουριασμενες, δυστυχως και στο δικο μου
-
@κλαμπ
οι φιλοι μου με δεχονται με τις ιδιαιτεροτητες μου
(να σου παντως και συ σκας γαιδαρο, αλλα με αλλο τροπο )300 αλογα ειναι παρα πολλα για τους εμπρος τροχους τροχους..
σε αυτο ειμαι απολυτος..τωρα στο ποιο θα ειναι πιο γρηγορο και πιο οχι δε βγαζω συμπερασματα μεχρι να τα δω στη πραξη, το μονο που σχολιαζω ειναι τους χρονους του rs
αρα σε αυτο δεν ειμαι απολυτοςοσο για τα αλογα στους εμπρος τροχους εχω δει αυτοκινητα με tfsi που απο τα 200 πηγαν στα 250 και ειχαν θεμα με το σπιναρισμα..
να ξεκαθαρισω κατι..δεν ειπα οτι δεν οδηγιουνται και δεν μπορουν με τιποτα να στριψουν.
το leon cupra για παραδειγμα που ειχα οδηγησει σε καλη ασφαλτο ή το opc που το εχω δει να το οδηγαει καλος οδηγος σε μετρια μαλιστα ασφαλτο μπορουν να πανε πολυ γρηγορα..απλα θεωρω οτι χανουν το κατι παραπανω που δεν ειναι 4κινητα μιας και πολλες φορες η δυναμη τους θα παει χαμενη.
(και σιγουρα για ενα μεσο οδηγο ειναι πολυ κακη ιδεα, εκτος και αν ειμαστε ολοι χεραδες στο φορουμ )
τα 300 αλογα ειναι υπερβολικα , αυτο δεν το αλλαζει τιποτα οσο και να το βελτιωσει.. και δεν ειναι ευκολο σε ενα τετοιο τουρμπατο να παιζεις με το γκαζι οπως θα εκανες σε ενα ατμοσφαιρικο ή light turboεδω ο vellerefontis που τα εχει τα 300 αλογα λεει οτι ειναι υπερβολικα ακομα και χαλντεξ να εχεις..
νταξει ειπαμε εγιναν τα αλογα στραγαλια, αλλα οχι κι ετσι..
Ο χρήστης mamias έγραψε:
qsis ειδικα για τις βιδες στο σιροκο δεν ξερω αν υπερτερει, γιατι οι πιο πολλες ειναι σκουριασμενες, δυστυχως και στο δικο μου
ποιες αλλες βιδες σου εχουν σκουριασει εκτος απο τις γνωστες (για τις οποιες εγινε και ανακληση)
οχι τιποτε αλλο να κοιταξω μπας και χω και γω θεμα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ομως το 2.5αρι ειναι σχετικα παλιο μοτερ , μοτερ 'παλιας κοπης' το οποιο και λαγκ εχει και δουλευει κυριως στις μεσαιες.. ο Tfsi μολις περασει τις 3000 ειναι αρκετα γραμμικος, δεν παυει ομως και αυτος να εχει lag και ξεσπασματα..οποτε δε μιλαμε για ιδανικες καταστασεις ωστε να εισαι στους 2 τροχους και αυτο το λεω εγω σαν βαγγιτης πρωτος και καλυτερος, αναφερομενος ακομα και στο RΠαλαιας κοπης το μοτερ του RS?
-
κατι ασχετο.... οντως το σιροκο στριβει ΠΑΡΑ πολυ καλα.... ειχα μια κοντριτσα σε στροφες πριν μερες και ηταν εξαιρετικο.μπραβο στην vw !
VW Scirocco