-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.Θα του καταργησουν την ονομασια και θα βαλουν μια αλλη πιο 'πρασινη' πιο 'σοσιαλιστ(ρ)ικη.
-
Μιλάμε για μεγάλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας που χτυπούν και τα χαμηλά εισοδήματα χωρίς κανένα πράσινο μέτρο...χρειάστηκε πολλή σκέψη για να πάρουν αυτή την απόφαση;
-
τη βλεπω την εκτακτη να γινεται μονιμη για τα επομενα 2-3 χρονια...
-
Παντως στο timing της προπαγανδας κανουν το Γκαιμπελς* να μοιαζει πρωτοετης φοιτητακος.
Ενω η αποφαση ηταν να βγει απο το πρωι μολις ακουσανε οτι ο Αβραμο θα αποσυρθει απο τη κουρσα της διαδοχης της ΝΔ περιμεναν να το ανακοινωσουν αμεσως μετα.
Ετσι τα δελτια το περασαν τριτο 'η πεμπτο θεμα*Κι αυτος εθνικοΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ηταν...
-
Συμφωνώ με την παύση της απόσυρσης κι ας μην πρόλαβε ο πατέρας μου να αποσύρει το σαραβαλάκι του. Φυσικά και δεν μου αρέσουν τα μέτρα για τα τέλη, πληρώνω ακόμα περισσότερα για το αξίας περίπου 10.000 δίλιτρο αυτοκίνητό μου! 596 στα 10.000 είναι 6% τον χρόνο.. Θα το κατάπινα καλύτερα αν ήταν σαν ποσοστό επί της αξίας αλλά μου κακοφαίνονται οι αδικίες που δημιουργούνται που είναι πάρα πολλές και δεν αποτελούν απλά την εξαίρεση του κανόνα, οπότε και δικαιολογημένα οδηγούν σε τόσο εκτεταμένες αντιδράσεις. Γιατί γενικά θεωρώ ότι κάποια σωστά μέτρα για το καλό των πολλών θα πρέπει να γίνονται έστω κι αν κάποιοι ενοχλούνται ή χάνουν. Πχ χωματερές, κάπου πρέπει να γίνουν, δρόμοι από κάπου πρέπει να περάσουν, επικίνδυνα σαράβαλα πρέπει να φύγουν από την κυκλοφορία μπορείς δεν μπορείς να πάρεις άλλο, αυτοκίνητα στο κέντρο, απλά πρέπει να φύγουν.... κοκ! Μερικές αποφάσεις μπορεί να μοιάζουν σκληρές αλλά ενσωματώνουν μια αίσθηση δικαιοσύνης, τα τέλη όμως όχι.
Μια και έθιξα το ότι κάποιοι ίσως θα έπρεπε να μείνουν χωρίς αυτοκίνητο να ενημερώσω αυτούς που βολεύονται με ΜΜΜ μηχανάκια κλπ αλλά διατηρούν αυτοκίνητο για ταξίδια μήπως αξίζει να τα βάλουν κάτω και να δουν αν τους συμφέρει να νοικιάζουν όταν θέλουν να πάνε το ταξιδάκι τους. Στο εξωτερικό είχα γνωρίσει ανθρώπους (και μάλιστα με 3+ παιδιά) που δεν είχαν αυτοκίνητο όχι γιατί δεν μπορούσαν αλλά γιατί δεν είχαν λόγο, όποτε ήθελαν εύκολα και γρήγορα νοικιάζαν ανάλογα με τις ανάγκες τους. Για σκεφτείτε λίγο τα έξοδα του να έχεις αυτοκίνητο.... Σε άλλο θέμα που αρχίσαμε να τα βγάζουμε οι περισσότεροι εκπλαγήκαμε δυσάρεστα! Για περιστασιακή χρήση μάλλον βολεύει το νοικιάρικο όχι μόνο σε λεφτά αλλά και σε χρόνο (συνεργεία, πλύσιμο κλπ).
Το θέμα της νοοτροπίας είναι πολύ σημαντικό. Και μπορεί να αλλάξει, πώς όμως. Με τον ίδιο τρόπο που συντηρείται η σωστή νοοτροπία σε όλες τις υπόλοιπες χώρες που την έχουν. Επιβολή, στη δημοκρατία τιμωρείς όποιον τολμά να καταπατήσει τα δικαιώματα των άλλων αλλιώς όταν ο καθένας κάνει ότι θέλει λέγεται αναρχία! Θέλεις να παρκάρεις όπου απαγορεύεται αδιαφορώντας για του συμπολίτες σου, θα πληρώσεις πρόστιμο κατά 90% ακόμα και αν το αφήσεις λίγα λεπτά... (στην Ελλάδα ούτε 5%) κοκ. Να δεις για πότε αποκτάς νοοτροπία... (ο τρόπος μπορεί να μην είναι ο πιο ενδεδειγμένος αλλά είναι αποτελεσματικός και μακάρι να καταστεί περιττός από την σωστή εκπαίδευση).
-
μμμ και αύξηση των Τελών κυκλοφορίας με βάση την ηλικία των οχημάτων και κανένα κίνητρο για απόσυρση...
ΥΓ. Προβλέπω πολλά και μεγάλα κανόνια στην αγορά...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τη βλεπω την εκτακτη να γινεται μονιμη για τα επομενα 2-3 χρονια...ΔΕΝ είναι έκτακτη... μόνιμη ήταν εξαρχής. Νισάφι πια με αυτό
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών κ.Γ. Παπακωνσταντίνου η απόσυρση δεν έχει περιβαλλοντικό όφελος, ενώ έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. '
-
Όποιος πιστεύει το πρώτο σκέλος της παραπάνω ρήσης, εκτός από αστοιχείωτος, 'ξεχνάει' ότι στα ανακοινωθέντα μέτρα συμπεριλαμβάνονται, για πρώτη φορά στα χρονικά, και μέτρα απόσυρσης φορτηγών και λεωφορείων, εκτός των ΙΧ. Και φυσικά 'αγνοεί' το ποσοστό της μόλυνσης που οφείλεται στα παραπάνω βαρέα οχήματα σε ορισμένους κρίσιμους ρύπους.
-
Για το δεύτερο σκέλος της βαρύγδουπης ρήσης, ο υπουργός 'αγνοεί' προφανώς ότι η προστασία του περιβάλλοντος είχε ανέκαθεν, και διεθνώς, τεράστιο κόστος.
Εν ολίγοις ο υπουργός, αν είχε τσίπα, μπορούσε να πει : 'το ταμείο είναι μείον και ποιός το μαμεί το περιβάλλον, εδώ δεν ξέρουμε τι να πρωτοκάνουμε'.
+1000
Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? και προς την κ. Μπιμρμπιλη...... έχω ένα Mondeo 12/04..... Τέλη 252Ε.
Φίλος αγόρασε το ίδιο 01/05. Το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιος κινητήρας, ίδια καυσαέρια τέλη 186Ε.ΓΙΑΤΙ?
Πολύ θα ήθελα να μάθω την απάντηση που θα έδινε αν την ερώτηση αυτή την έκανε δημοσιογράφος την ώρα των εξαγγελιών. Φαντάζομαι δε θα δεχόντουσαν ερωτήσεις, ή κάνω λάθος?
τη βλεπω την εκτακτη να γινεται μονιμη για τα επομενα 2-3 χρονια...
Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.
- Δεν είναι 'έκτακτο' το 150-650άρι. Πουθενά δεν αναφέρεται ως τέτοιο.
- Είναι μόνο για τα υπερχλιδάτα αμάξια, τα οποία είναι αυτά και μόνο αυτά που φορούν κινητήρες με πάνω από 1928 cc (το μαγικό νούμερο στο οποίο κατέληξε η επιστήμη μετά από μεγάλη προσπάθεια και πολλές θυσίες ). O,τιδήποτε άλλο δεν παίζει ρόλο σε ένα αμάξι, είτε παλιό είτε σύγχρονο (το δέχεται προς το παρόν και η κ.Μπιρμπίλη, που είναι και απόφοιτος Imperial college ).
- Το συγκεκριμένο χαράτσι είναι αυτό που 'δεν προλαβαίνουν να καταργήσουν γιατί ήδη αποτελεί μέρος του προϋπολογισμού' (ενώ τα τέλη κυκλοφορίας... δεν... ).
Ισχύει κανονικά το μέτρο της ΝΔ.
Εχω να πληρώσω 650Χ3=1950 ευρώ.....+τα τέλη κυκλοφορίας......Πολύ ψύχραιμο σε βλέπω.
Προσωπικά αν είχα την οικονομική άνεση και δε μου έκανε διαφορά μια τέτοια αρπαχτή στην ποιότητα ζωής μου θα έσκαγα άλλα τόσα σ' έναν φίλο δικηγόρο να κάνει ό,τι μπορεί να το βγάλει παράλογο κι αντισυνταγματικό αυτό το χαράτσι, που καθορίζει την οικονομική ευχέρεια των πολιτών με βάση ένα τεχνικό χαρ/κό ενός πράγματος που κάποτε αγόρασαν. Δηλαδή αν αύριο πουν 'τα άσπρα θα πληρώσουν +1000 ευρώ γιατί πιστεύουμε ότι τα έχουν πλούσιοι φιγουρατζήδες' θα είμαστε υποχρεωμένοι να το καταπιούμε? -
-
Δεν υπάρχει ουδεμία λογική, τα είπαμε τόσες φορές για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Απλά δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για χαρτί υγείας(εννοώ...για τα κορόϊδα τους μαζαίους...το προλεταριάτο του λιμανιού βγάζει και νόμιμο και μαύρο , όπως και οι κάθε λογής εργατοπατέρες και εθνοπατέρες) και μας αρμέγουν...ας το πούνε να πληρώσω συνειδητά και πρόθυμα, αλλά όχι τέτοια κοροϊδία.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών κ.Γ. Παπακωνσταντίνου η απόσυρση δεν έχει περιβαλλοντικό όφελος, ενώ έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. '
-
Όποιος πιστεύει το πρώτο σκέλος της παραπάνω ρήσης, εκτός από αστοιχείωτος, 'ξεχνάει' ότι στα ανακοινωθέντα μέτρα συμπεριλαμβάνονται, για πρώτη φορά στα χρονικά, και μέτρα απόσυρσης φορτηγών και λεωφορείων, εκτός των ΙΧ. Και φυσικά 'αγνοεί' το ποσοστό της μόλυνσης που οφείλεται στα παραπάνω βαρέα οχήματα σε ορισμένους κρίσιμους ρύπους.
-
Για το δεύτερο σκέλος της βαρύγδουπης ρήσης, ο υπουργός 'αγνοεί' προφανώς ότι η προστασία του περιβάλλοντος είχε ανέκαθεν, και διεθνώς, τεράστιο κόστος.
Εν ολίγοις ο υπουργός, αν είχε τσίπα, μπορούσε να πει : 'το ταμείο είναι μείον και ποιός το μαμεί το περιβάλλον, εδώ δεν ξέρουμε τι να πρωτοκάνουμε'.
+1000
Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? και προς την κ. Μπιμρμπιλη...... έχω ένα Mondeo 12/04..... Τέλη 252Ε.
Φίλος αγόρασε το ίδιο 01/05. Το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιος κινητήρας, ίδια καυσαέρια τέλη 186Ε.ΓΙΑΤΙ?
Πολύ θα ήθελα να μάθω την απάντηση που θα έδινε αν την ερώτηση αυτή την έκανε δημοσιογράφος την ώρα των εξαγγελιών. Φαντάζομαι δε θα δεχόντουσαν ερωτήσεις, ή κάνω λάθος?
τη βλεπω την εκτακτη να γινεται μονιμη για τα επομενα 2-3 χρονια...
Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.
- Δεν είναι 'έκτακτο' το 150-650άρι. Πουθενά δεν αναφέρεται ως τέτοιο.
- Είναι μόνο για τα υπερχλιδάτα αμάξια, τα οποία είναι αυτά και μόνο αυτά που φορούν κινητήρες με πάνω από 1928 cc (το μαγικό νούμερο στο οποίο κατέληξε η επιστήμη μετά από μεγάλη προσπάθεια και πολλές θυσίες ). O,τιδήποτε άλλο δεν παίζει ρόλο σε ένα αμάξι, είτε παλιό είτε σύγχρονο (το δέχεται προς το παρόν και η κ.Μπιρμπίλη, που είναι και απόφοιτος Imperial college ).
- Το συγκεκριμένο χαράτσι είναι αυτό που 'δεν προλαβαίνουν να καταργήσουν γιατί ήδη αποτελεί μέρος του προϋπολογισμού' (ενώ τα τέλη κυκλοφορίας... δεν... ).
Ισχύει κανονικά το μέτρο της ΝΔ.
Εχω να πληρώσω 650Χ3=1950 ευρώ.....+τα τέλη κυκλοφορίας......Πολύ ψύχραιμο σε βλέπω.
Προσωπικά αν είχα την οικονομική άνεση και δε μου έκανε διαφορά μια τέτοια αρπαχτή στην ποιότητα ζωής μου θα έσκαγα άλλα τόσα σ' έναν φίλο δικηγόρο να κάνει ό,τι μπορεί να το βγάλει παράλογο κι αντισυνταγματικό αυτό το χαράτσι, που καθορίζει την οικονομική ευχέρεια των πολιτών με βάση ένα τεχνικό χαρ/κό ενός πράγματος που κάποτε αγόρασαν. Δηλαδή αν αύριο πουν 'τα άσπρα θα πληρώσουν +1000 ευρώ γιατί πιστεύουμε ότι τα έχουν πλούσιοι φιγουρατζήδες' θα είμαστε υποχρεωμένοι να το καταπιούμε?αυτο με το δικηγορο...
-
-
Kαλά το πιο θλιβερό είναι η προσπάθεια ορισμένων κομματόσκυλων να μας πείσουν ότι αυτή η ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ του εκλογικού σώματος , είναι περιβαντολλογική και οικονομική πολιτική .
Οσο γιά τα πτυχία και τις γνώσεις της μπιρμπίλως , επειδή δεν ζούμε στο 1960 που πτυχίο είχε το 5 % του πληθυσμού , θέλω να υπενθυμίσω ότι το να ακολουθήσει ακαδημαική καριέρα ένας πτυχιούχος , δεν τον κάνει καλύτερο από ένα άλλο πτυχιούχο που βγήκε στην αγορά έστησε μιά πετυχημένη δουλειά και δίνει και ψωμί σε 50-100 συνανθρώπους του .
Αντε γιατί έχουμε ξεχάσει και ποιοί είναι οι άξιοι και ποιοί οι εκλεκτοί των κομματικών κυκλωμάτων .
-
πάντως τα κανάλια εξακολουθουν να μην καταλαβαίνουν τι έγινε... μουγκα για το co2
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πάντως τα κανάλια εξακολουθουν να μην καταλαβαίνουν τι έγινε... μουγκα για το co2Μια χαρά καταλαβαίνουν το τι έγινε (και γίνεται) απλά επέλεξαν να μην ασχοληθούν.
-
Το μονο θετικο ειναι που θα παψει αυτο το 'αποσυρση με το ζόρι'.
-
Γιατι ρε αποσυρση με το ζόρι???
Αφου τα τέλη παραμενουν σχεδόν ίδια η αποσυρση απλά θα μπορούσε να φανει ως ενα κινιτρο για όφελος χρημνατικο με την αποσυρση κάποιου αυτοκινητου παλιου που θα πλήρωνε ο ιδιοκτήτης τος ένα αυξημενο τέλος!
Τώρα με τη καταργηση ή το κραταει το αυτοκινητο και πληρώνει τα αυξημένα τ. ή το αποσυρει χωρις να πάρει τίποτα! -
Σε κάθε μέτρο υπάρχουν και τα σφάλματα , δε μπορούμε να τα έχουμε όλα εγώ π.χ για την μηχανή μου που κυκλοφορώ το καλοκαίρι και αν πάω Αθήνα 600cc μοντέλο 1994 θα πληρώσω 96 €, και για το 107 1000cc μοντέλο 2007 θα πληρώσω 94 € !!!!
Δεν κλαίω και δεν παραπονιέμαι όμως !!!Υπολογίστε και τα δικά σας!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δεν κλαίω και δεν παραπονιέμαι όμως !!!Εσένα μπορεί να σου αρέσει να σε κοροιδεύουνε , δεν είσαι και παράδειγμα προς μίμηση όμως .
-
criuser δεν την μειώνεις με το να παραφράζεις το όνομά της. Γράψε και συ κανά δυό βιβλία για την βιώσιμη συγκοινωνιακή δομή που πρέπει να έχει μια πόλη και βλέπουμε.
Πρέπει να καταλάβουν όλοι, το οτι έχει στηθεί στην Ελλάδα ένα υπέρογκο κύκλωμα από μάντρες αυτοκινήτων των οποίων ο πρόεδρος βγαίνει και λέει οτι το κράτος θα χάσει λεφτά όταν πέσουν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων πράγμα που είναι τελείως άτοπο από τη στιγμή που η Ελλάδα δεν έχει ούτε μισή γραμμή παραγωγής οχημάτων.
Κάθε αυτοκίνητο που αγοράζουμε χάνουμε λεφτά τα οποία φεύγουν προς την χώρα εξαγωγής και το κόστος είναι τεράστιο. Σαν χώρα πρέπει να επενδύσουμε στην παραγωγή έργου και όχι στην ενίσχυση ενός ζημιογόνου για την χώρα κλάδου.
Στα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν μειώσεις στα καινούρια οχήματα μικρού κυβισμού, αυτά δηλαδή που ρυπαίνουν λιγότερο. Το οτι η κλίμακα δεν είναι αναλογική και ισχύουν οι κατηγορίες 0.8-1.4-2.0 δεν μου αρέσει και εμένα καθόλου.
-
Μπορεί γιά σένα το να γράψεις 2 βιβλία να είναι σημαντικότερο από το να στήσεις μιά εταιρεία , αλλά γιά μένα δεν είναι .
Σε κάθε καινούργιο αμάξι το κράτος παίρνει 19 % ΦΠΑ και 10-50 % φόρο στην αξία CIF δηλαδή από 2000 € μέχρι και 30000 € , ανάλογα το αμάξι . Στην απόσυρση θα έδινε από 1500 € μέχρι 3200 € . Που την βλέπεις την χασούρα ?
Ασε που από το κύκλωμα του αυτοκινήτου παίρνει θέσεις εργασίας , φόρους εισοδήματος κλπΑυτά που λές είναι κουβέντες σαν και αυτούς που λένε ότι η οικοδομή δεν είναι παραγωγική επένδυση . Τα 2.000.000 πολίτες που δουλεύουν στο κύκλωμα αυτό τι είναι ?
Αντίστοιχα και ο τουρισμός δεν είναι αφού μόνο παροχή υπηρεσιών είναι .
Να δούμε τι άλλο θα καταστρέψουμε σε αυτή την χώρα .
-
Πλάκα μου κάνεις; Συγκρίνεις τον Τουρισμό και την Οικοδομή με το εμπόριο οχημάτων.
Τα ισοζύγια της χώρας για αυτό πέφτουν έξω για κάποιους που λένε οτι αγοράζοντας από την Γερμανία ένα αυτοκίνητο 30Κ βγάζουμε λεφτά, και το αποδεικνύουν με πράξεις!
Τέλη κυκλοφορίας