-
Στο εξωτερικό συνήθως η ομαδοποίηση των επιλογών είναι:
Κατηγορία Χ νέο ή Κατηγορία Χ+1 μεταχειρισμένο.
Πάντως πουθενά δεν τίθεται ζήτημα σχετικά με τη μείωση των Τελών κυκλοφορίας βάσει της ηλικίας ενός οχήματος αλλά το αντίθετο. Φυσικά ούτε λόγος να τεθεί θέμα κριτηρίων εισοδήματος βασισμένων στην επιλογή του οχήματος καθώς ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει το @@ατό του παξιμάδι και να αγοράζει μία Ferrari ακόμα και αν δεν μπορεί να την συντηρήσει.
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι η απαξίωση της επένδυσης οχημάτων ηλικίας 5 ή 6 ετών είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη για τα πολλά κυβικά κάτι που εξαγριώνει και δίκαια αυτούς που βρίσκονται να πληρώνουν περί τα 500~700 ευρώ το έτος για ένα όχημα που έχει χάσει από τα 25k~30k το 70% της αξίας του όταν άλλοι με οχήματα ως και 35k βρίσκονται με μία απαξίωση της τάξης του 50% και πληρώνουν μόλις 202 ευρώ το έτος.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Υ.Γ. Δεν πηγαίνει για σένα προσωπικά, αλλά για αυτούς που δεν εννοούν να προσαρμοστούν και γκρινιάζουν και από πάνω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Υ.Γ. Δεν πηγαίνει για σένα προσωπικά, αλλά για αυτούς που δεν εννοούν να προσαρμοστούν και γκρινιάζουν και από πάνω.
Ι know...πάντως in any case είναι παράλογο το σύστημα.
Ας δούμε όμως τι θα ανακοινωθεί επισήμως (νομίζω) αύριο.
Όντως προσωπικά συνειδητά έκανα ο,τι έκανα..
-
ενω εγω... μου είπε ο πωλητής ... τα ίδια με το type-r θα δίνεις....
200 ευρω πάνω από τον λαικό με την μερσεντες λεω... από μέσα μου...
ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ από τον βλάχο της ΝΔ μετα.... και τον παπαθανασίου...
\ -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία.
Ξεχνάς κάτι όμως: Όταν το πήραμε το 2λιτρο πολλοί από εμάς που τα έχουμε πάρει στο κρανίο με αυτά που βλέπουμε, πριν από μερικά χρόνια, τα τέλη του ήταν 300κάτι ευρώ. Σίγουρα υπερβολικά σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο 'σκαλί', αλλά πάει στο διάολο - υποτίθεται ότι μέχρι και τα 2λιτρα μοτέρ είναι πλέον 'νορμάλ' με τη λογική των 'κυβικών' (αφού καταργήθηκε και το τεκμήριο για 2000cc - κι όχι για
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Κάτοχος 6.750 cc του 1976 .
Νομίζω ότι μπορείς ως χορηγός να έχεις και διαφημιστική πινακίδα στους αγώνες της Εθνικής Ελλάδος.
-
6.750 cc τι ειναι v8?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι η απαξίωση της επένδυσης οχημάτων ηλικίας 5 ή 6 ετών είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη για τα πολλά κυβικά κάτι που εξαγριώνει και δίκαια αυτούς που βρίσκονται να πληρώνουν περί τα 500~700 ευρώ το έτος για ένα όχημα που έχει χάσει από τα 25k~30k το 70% της αξίας του όταν άλλοι με οχήματα ως και 35k βρίσκονται με μία απαξίωση της τάξης του 50% και πληρώνουν μόλις 202 ευρώ το έτος.Να και ένα θετικό με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, νομίζω πως είναι ωραίο να μπορείς να αποκτήσεις ένα καλό αυτοκίνητο ,με το κινητήρα που του πρέπει, με εξοπλισμό στάνταρ αυτά που στις εκδόσεις χαμηλότερου εξοπλισμού έχουν σα πανάκριβα έξτρα στο 70% της αρχικής αξίας. Αν λάβουμε δε υπόψη ότι συνήθως οι ιδιοκτήτες τους δε κάνουν πολλά χλμ , τα έχουν σε γκαράζ και το κυριότερο **δε τα ξεσκίζουν σε μετατροπές **γιατί τα έχουν πάρει με τη ιπποδύναμη που τα ήθελαν ευθύς εξαρχής, τότε μιλάμε για τις καλλίτερες αγορές σε μεταχειρισμένα!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
...
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι η απαξίωση της επένδυσης οχημάτων ηλικίας 5 ή 6 ετών είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη για τα πολλά κυβικά κάτι που εξαγριώνει και δίκαια αυτούς που βρίσκονται να πληρώνουν περί τα 500~700 ευρώ το έτος για ένα όχημα που έχει χάσει από τα 25k~30k το 70% της αξίας του όταν άλλοι με οχήματα ως και 35k βρίσκονται με μία απαξίωση της τάξης του 50% και πληρώνουν μόλις 202 ευρώ το έτος.Να και ένα θετικό με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, νομίζω πως είναι ωραίο να μπορείς να αποκτήσεις ένα καλό αυτοκίνητο ,με το κινητήρα που του πρέπει, με εξοπλισμό στάνταρ αυτά που στις εκδόσεις χαμηλότερου εξοπλισμού έχουν σα πανάκριβα έξτρα στο 70% της αρχικής αξίας. Αν λάβουμε δε υπόψη ότι συνήθως οι ιδιοκτήτες τους δε κάνουν πολλά χλμ , τα έχουν σε γκαράζ και το κυριότερο **δε τα ξεσκίζουν σε μετατροπές **γιατί τα έχουν πάρει με τη ιπποδύναμη που τα ήθελαν ευθύς εξαρχής, τότε μιλάμε για τις καλλίτερες αγορές σε μεταχειρισμένα!
ευκολα θα το παιρνεις, αλλα θα πρεπει να δινεις πολλα το χρονο σε παγια εξοδα, ακομη και αν κανεις ελαχιστα χλμ...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
6.750 cc τι ειναι v8?Bentley ή RR
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
...
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι η απαξίωση της επένδυσης οχημάτων ηλικίας 5 ή 6 ετών είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη για τα πολλά κυβικά κάτι που εξαγριώνει και δίκαια αυτούς που βρίσκονται να πληρώνουν περί τα 500~700 ευρώ το έτος για ένα όχημα που έχει χάσει από τα 25k~30k το 70% της αξίας του όταν άλλοι με οχήματα ως και 35k βρίσκονται με μία απαξίωση της τάξης του 50% και πληρώνουν μόλις 202 ευρώ το έτος.Να και ένα θετικό με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, νομίζω πως είναι ωραίο να μπορείς να αποκτήσεις ένα καλό αυτοκίνητο ,με το κινητήρα που του πρέπει, με εξοπλισμό στάνταρ αυτά που στις εκδόσεις χαμηλότερου εξοπλισμού έχουν σα πανάκριβα έξτρα στο 70% της αρχικής αξίας. Αν λάβουμε δε υπόψη ότι συνήθως οι ιδιοκτήτες τους δε κάνουν πολλά χλμ , τα έχουν σε γκαράζ και το κυριότερο **δε τα ξεσκίζουν σε μετατροπές **γιατί τα έχουν πάρει με τη ιπποδύναμη που τα ήθελαν ευθύς εξαρχής, τότε μιλάμε για τις καλλίτερες αγορές σε μεταχειρισμένα!
εννοείς μάλλον στο 30% της αξίας (100% - 70% απαξίωση = 30%)
-
Από το να έχω ένα καινούργιο undersized turbo κουβά και να τα σκάω για καλλίτερα φρένα καλλίτερη ανάρτηση μετατροπές στο μοτέρ προτιμώ ένα καλομεταχειρισμένο ''μεγάλο''. Με παράδειγμα, από ένα καινούργιο golf tsi με 160 άλογα προτιμώ ένα μεταχ R32,μόνο οι ζάντες και τα φρένα του βγάζουν τα τέλη κυκλοφορίας για 3-4 χρόνια , άσε που τη 4κίνηση δε τη βρίσκεις όσο και να πληρώσεις.
εννοείς μάλλον στο 30% της αξίας (100% - 70% απαξίωση = 30%)
σωστά! το 30% εννοώ αλλά και το 50% δε θα με πείραζε!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Από το να έχω ένα καινούργιο undersized turbo κουβά και να τα σκάω για καλλίτερα φρένα καλλίτερη ανάρτηση μετατροπές στο μοτέρ προτιμώ ένα καλομεταχειρισμένο ''μεγάλο''. Με παράδειγμα, από ένα καινούργιο golf tsi με 160 άλογα προτιμώ ένα μεταχ R32,μόνο οι ζάντες και τα φρένα του βγάζουν τα τέλη κυκλοφορίας για 3-4 χρόνια , άσε που τη 4κίνηση δε τη βρίσκεις όσο και να πληρώσεις.εννοείς μάλλον στο 30% της αξίας (100% - 70% απαξίωση = 30%)
σωστά! το 30% εννοώ αλλά και το 50% δε θα με πείραζε!
τα καινούρια turbo, είναι μελετημένα (αναρτήσεις, φρένα) για τα άλογα που έχουν.
τόσα λ7 ....http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3859/ για golf
για να αγοράσω το αγαπημένο μου 2.000cc+ σε καλή τιμή θα περιμένω λίγο ακόμα, να βάλουν τα τεκμήρια
-
Καλά αυτός είναι έμπορος απο ιδιώτη το πέρνεις φθηνότερα. Όσο για τα τεκμήρια που λες και εγώ αυτά περιμένω ...για να αγοράσω την ZR1 κοψοχρονιά
-
Ο χρήστης Naftemporiki έγραψε:
Τέλος σε απόσυρση και πράσινο δακτύλιο
NAFTEMPORIKI.GR Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009 16:29
Τελευταία Ενημέρωση : 02/11/2009 16:47Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων, όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη.
Ηδη υπεγράφη από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο.
Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος.
Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος σε 400 εκατ. ευρώ. Οσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά.
Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποιοιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά.
Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.
Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.
Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011.
Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ
Source: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1736029
Λογικά σε λίγο θα μάθουμε για τη διάρθρωση.
Δε βλέπω να λένε κάτι για το 'έκτακτο τέλος' για τα 2λτ και άνω... :think: (ακόμα)
-
η απόσυρση ....ΦΕΥΓΕΙ.... τα +ΤΕΛΗ .... μένουν !!!!
-
ξεφτυλα ρεεεεεεεεε
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ελα μωρη ΠΑΣΟΚΑΡΑ!!!!Εεεεεετσι, να μην μπορουμε να τα αποσυρουμε τα παλια, για να τρωμε το αγγουρετο των τελων κυκλοφοριας!
Μπραβο υβριδικε Georgack, καλα το ηξερα. Εσενα σε βλεπω να καθεσαι πολυ χειροτερα στον αξονα απο ο,τι ο μπουχεσας...
Ετσι τώρα θες δεν θές θα πληρώσεις. Πιό σίγουρο χρήμα έτσι....
Πλήρωνε @@@κα ελληνικέ λαέ. -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Εεεεεετσι, να μην μπορουμε να τα αποσυρουμε τα παλια, για να τρωμε το αγγουρετο των τελων κυκλοφοριας!Και τι σε εμποδίζει να το πας για ανακύκλωση;
Σωστό είναι το μέτρο. Δεν υπάρχει λόγος να εξάγουμε τόσο χρήμα. -
Ο χρήστης manotas έγραψε:
Εεεεεετσι, να μην μπορουμε να τα αποσυρουμε τα παλια, για να τρωμε το αγγουρετο των τελων κυκλοφοριας!
Και τι σε εμποδίζει να το πας για ανακύκλωση;
Σωστό είναι το μέτρο. Δεν υπάρχει λόγος να εξάγουμε τόσο χρήμα.Eλληνες.... ότι και να τους πεις και να τους κάνεις γκρινιάζουνε.............
Τέλη κυκλοφορίας