-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Στα πρώτα 2000+ χλμ έκαψε περίπου 800 ml λάδι (με το πόδι στο πάτωμα βέβαια στα 800 χλμ Αθήνας - Αλεξανδρούπολης)
α-πο-κλεί-ε-ται!!! σίγουρα έκανες σωστά τη μέτρηση???
Σχεδόν δεν υπήρχε λάδι πάνω στη βέργα, το κοίταξα πολλές φορές
Πριν ξεκινήσεις τσέκαρες αν είχες τη σωστή ποσότητα?
Πριν ξεκινήσω όχι, όταν το παρέλαβα κοίταξα και ήταν οκ...Μετά ακολούθησε το italian tuning όπου μπορεί να του κόστισε σε λάδι οπότε να ξεκίνησα με κάπως λιγότερο...Πάντως στην οπτική ψηφιακή ένδειξη δεν έδειχνε τίποτα, πρώτα το πήρα χαμπάρι από τη βέργα και μετά από λίγο έδειξε η ψηφιακή ένδειξη λάδι λίγο κάτω από τη μέση...Η βέργα όμως είχε άλλη άποψη, στο ,minimum...Αφού έβαλα κάπου 700ml τσέκαρα όλα οκ, μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε πάνω από το max (μετρημένο κρύο) και μετά από 5 λεπτά στο βενζινάδικο ξανακοίταξα και ήταν οκ
-
@ παπ.
Σε λίγο ούτως ή άλλως θα αρχίσεις να μας βρίζεις
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
τί να σου πώ κουτσάν, μετά την πρώτη αλλαγή πιστεύω θα έχεις ένδειξη για τη συμπεριφορά του κινητήρα(καλά ρε αθεόφοβε, 200αρες για ώρα στην ΠΑΘΕ αν και θα μου πεις, η Στέλα θα έκλαιγε το δίπλωμα )
Στο manual λέει ότι η κατανάλωση λαδιού αρχίζει να θεωρείται σταθερή-μετρήσιμη και αξιόπιστη μετά τα πρώτα 5-6000 km και ότι μέχρι 400 ml ανά 1000 χλμ είναι στα όρια του φυσιολογικού
Τέσπα καλό δεν είναι πάντως...Θα τα αλλάξω στα 5000, δηλ. όπου να ΄ναι... -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε **πάνω από το max **(μετρημένο κρύο)αυτό δεν είναι καλό δεν κάνει το λάδι να είναι εκεί, κοίτα να μη σου ξανασυμβεί.
κι ένα άλλο: τα μοτέρ, θέλουν στρώσιμο λεμεεεεεεεεεεεεεε. κάνει λίγο κράτει τώρα στην αρχή, θα σε ανταμείψει μετά
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Πριν ξεκινήσω όχι, όταν το παρέλαβα κοίταξα και ήταν οκ...Μετά ακολούθησε το italian tuning όπου μπορεί να του κόστισε σε λάδι οπότε να ξεκίνησα με κάπως λιγότερο...Πάντως στην οπτική ψηφιακή ένδειξη δεν έδειχνε τίποτα, πρώτα το πήρα χαμπάρι από τη βέργα και μετά από λίγο έδειξε η ψηφιακή ένδειξη λάδι λίγο κάτω από τη μέση...Η βέργα όμως είχε άλλη άποψη, στο ,minimum...Αφού έβαλα κάπου 700ml τσέκαρα όλα οκ, μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε πάνω από το max (μετρημένο κρύο) και μετά από 5 λεπτά στο βενζινάδικο ξανακοίταξα και ήταν οκ
Κάνε τις μετρήσεις όπως λέει το manual. Υποθέτω μετά το σβήσιμο να περιμένεις λίγο και έπειτα ο έλεγχος.
Αρχή είναι αν το πήγαινες και τάπα κιόλας. Το manual τί έλεγε για το στρώσιμο? Μετά τα 5000 χλμ νομίζω θα έχεις σταθερά δείγματα. Δεν πιστεύω να είναι κάτι κακό. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε **πάνω από το max **(μετρημένο κρύο)
αυτό δεν είναι καλό δεν κάνει το λάδι να είναι εκεί, κοίτα να μη σου ξανασυμβεί.
κι ένα άλλο: τα μοτέρ, θέλουν στρώσιμο λεμεεεεεεεεεεεεεε. κάνει λίγο κράτει τώρα στην αρχή, θα σε ανταμείψει μετά
Και μετά από 5 min γιατί ήταν σαφώς κάτω από το max και δεν το ξαναέδειξε πάνω από το max ;
Τα περί στρωσίματος τα συζήτησα με το ΒΑΣΙΛΗ και αποφάσισα για italian tuning, η νεκροψία θα δείξει
-
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ. -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Στα πρώτα 2000+ χλμ έκαψε περίπου 800 ml λάδι (με το πόδι στο πάτωμα βέβαια στα 800 χλμ Αθήνας - Αλεξανδρούπολης)
α-πο-κλεί-ε-ται!!! σίγουρα έκανες σωστά τη μέτρηση???
Σχεδόν δεν υπήρχε λάδι πάνω στη βέργα, το κοίταξα πολλές φορές
Πριν ξεκινήσεις τσέκαρες αν είχες τη σωστή ποσότητα?
Πριν ξεκινήσω όχι, όταν το παρέλαβα κοίταξα και ήταν οκ...Μετά ακολούθησε το italian tuning όπου μπορεί να του κόστισε σε λάδι οπότε να ξεκίνησα με κάπως λιγότερο...Πάντως στην οπτική ψηφιακή ένδειξη δεν έδειχνε τίποτα, πρώτα το πήρα χαμπάρι από τη βέργα και μετά από λίγο έδειξε η ψηφιακή ένδειξη λάδι λίγο κάτω από τη μέση...Η βέργα όμως είχε άλλη άποψη, στο ,minimum...Αφού έβαλα κάπου 700ml τσέκαρα όλα οκ, μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε πάνω από το max (μετρημένο κρύο) και μετά από 5 λεπτά στο βενζινάδικο ξανακοίταξα και ήταν οκ
Οτι μετρήσεις η συμπληρώματα κάνεις, να τα κάνεις οταν ο κινητήρας είναι εντελώς κρύος για να έχουν κάτσει τα λάδια.Το πρωΐ πχ πριν δουλέψει το μοτέρ. Και το αυτοκίνητο να είναι σε αλφαδιασμένη επιφάνεια, ούτε ανηφόρα ούτε κατηφόρα.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
μετά από 2 μέρες ξανακοίταξα και η βέργα είχε πάνω από το max (μετρημένο κρύο) και μετά από 5 λεπτά στο βενζινάδικο ξανακοίταξα και ήταν οκΔέν πειράζει να βάλεις παραπάνω, έτσι κι αλλιώς θα το κάψει και θα έρθει στα ίσια του.
-
Ο χρήστης papadopoulos nikos έγραψε:
ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΓΩΓΗ ΕΧΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ,ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.α) Κανείς από εμάς δεν φωνάζει (όταν γράφεις με κεφαλαία σ' ένα φόρουμ θεωρείται σαν να φωνάζεις! ).
β) Το αν είναι ένα θέμα σοβαρό το κρίνουν οι συμμετέχοντες.
γ) Τι κακό έχει το να είσαι φασίστας;;;; Ναι, το ξέρω ο ντρίφτης διαφωνεί, αλλά εμένα τα πρότυπά μου είναι ο Χίτλερ, ο Καρατζαφέρης και ο Άδωνης.
δ) Κάτι ακόμα θα σκεφτώ, που θα μου πάει...Και για να μείνουμε on topic...
Δε μου πολυαρέσουν αυτά πάντως, θα τα δούμε εν καιρώ ας ελπίσουμε να μη συνεχίσουμε έτσι ...
Ας μην ξεχνάμε πάντως και το σκίσιμο του italian tuning μετά τα πρώτα 600 χλμ και μετά έφαγε στη μάπα 200ρες για πολύ μεγάλα διαστήματα επί 800 χλμ...Έχω την εντύπωση πάντως ότι σου καίει παραπάνω από το κανονικό... Ακόμα και η VW λέει μέχρι 1lt/1000χλμ... Για κοίτα κάτω από το καπό... μήπως γράφει tsi το μοτέρ;;;
να μ' ίλιγαν εμένα έεεεετς....
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Στα πρώτα 2000+ χλμ έκαψε περίπου 800 ml λάδι (με το πόδι στο πάτωμα βέβαια στα 800 χλμ Αθήνας - Αλεξανδρούπολης)Εδω ειναι το φορουμ των 4 τροχων. Οι μοντς συνηθως θα επεμβουν αν καποιος πει κατι για τα ιταλικα κονσερβοκουτια ή αν θιξουν καποιον ''δικο'' τους. Κατα τ'αλλα ολα τα τοπικς μπορουν να γινουν κολαση απο τα γνωστα γραφικα ατομα του φορουμ
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΓΩΓΗ ΕΧΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ,ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.
α) Κανείς από εμάς δεν φωνάζει (όταν γράφεις με κεφαλαία σ' ένα φόρουμ θεωρείται σαν να φωνάζεις! ).
β) Το αν είναι ένα θέμα σοβαρό το κρίνουν οι συμμετέχοντες.
γ) Τι κακό έχει το να είσαι φασίστας;;;; Ναι, το ξέρω ο ντρίφτης διαφωνεί, αλλά εμένα τα πρότυπά μου είναι ο Χίτλερ, ο Καρατζαφέρης και ο Άδωνης.
δ) Κάτι ακόμα θα σκεφτώ, που θα μου πάει...Και για να μείνουμε on topic...
Δε μου πολυαρέσουν αυτά πάντως, θα τα δούμε εν καιρώ ας ελπίσουμε να μη συνεχίσουμε έτσι ...
Ας μην ξεχνάμε πάντως και το σκίσιμο του italian tuning μετά τα πρώτα 600 χλμ και μετά έφαγε στη μάπα 200ρες για πολύ μεγάλα διαστήματα επί 800 χλμ...Έχω την εντύπωση πάντως ότι σου καίει παραπάνω από το κανονικό... Ακόμα και η VW λέει μέχρι 1lt/1000χλμ... Για κοίτα κάτω από το καπό... μήπως γράφει tsi το μοτέρ;;;
να μ' ίλιγαν εμένα έεεεετς....
α)Πολυ καλα κανει και φωναζει ,γιατι μετατρεψατε ενα ακομα θεμα σε σκατα συζητωντας για το ιταλικο μπρικι που καει 10 λιτρα λαδι ανα 100χμ
β)Το θεμα εχει ενα συγκεκριμενο τιτλο. Αν δεν το θεωρεις σοβαρο ,δεν τον σχολιαζεις.
γ)Και εγω ειμαι φασιστας και λεω οτι εισαι γραφικος και σαν τον Χιτλερ θα σε κανω σαπουνι αν σε πετυχω πουθενα(οπως λες και εσυ δεν ειναι κακο να εισαι φασιστας)
δ)Μην σκεφτεσαι πολυ ,γιατι θα παθεις τιποτα. Να σκεπαζεσαι το βραδυ μονο για να μην κρυωνειςΥ.Γ Το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι να μιλησω ασχημα για τα ιταλικα μπρικια και να θιξω τα προστατευομενα ειδη του φορουμ μπας και κλειδωθει το τοπικ που μαμησατε παλι
-
Πράγματι, είναι γεγονός ότι μόνο αυτό μπορείς να κάνεις
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
α)Πολυ καλα κανει και φωναζει ,γιατι μετατρεψατε ενα ακομα θεμα σε σκατα συζητωντας για το ιταλικο μπρικι που καει 10 λιτρα λαδι ανα 100χμ
β)Το θεμα εχει ενα συγκεκριμενο τιτλο. Αν δεν το θεωρεις σοβαρο ,δεν τον σχολιαζεις.
γ)Και εγω ειμαι φασιστας και λεω οτι εισαι γραφικος και σαν τον Χιτλερ θα σε κανω σαπουνι αν σε πετυχω πουθενα(οπως λες και εσυ δεν ειναι κακο να εισαι φασιστας)
δ)Μην σκεφτεσαι πολυ ,γιατι θα παθεις τιποτα. Να σκεπαζεσαι το βραδυ μονο για να μην κρυωνειςαπό το καλό στο καλύτερο!!!!!
α) Φώναζε από την αρχή. Μάλλον προαίσθηση...
β) Και γιατί να χάσω τέτοια διαμάντια;;;
γ) Αν με πετύχεις πρώτος...
δ) Ευχαριστώ πολύ, σκεπάζομαι, αλλά χθες ξεσκεπάστηκα και ψιλοκρύωσα... Λες αυτό να φταίει;;;;Θέλετε απάντηση για το topic;;;
Ωραία, αυτά που λέει δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα.-
Υ.Γ Το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι να μιλησω ασχημα για τα ιταλικα μπρικια και να θιξω τα προστατευομενα ειδη του φορουμ μπας και κλειδωθει το τοπικ που μαμησατε παλι
-
στείλε μια μπάρα σαπούνι markvag πάντως αν έχεις την καλωσύνη, πολύ μπίχλα εδώ πάνω
Τα λάδια δεν τα κοιτάς κρύα πάντως τάσε, γιατί μπορεί να είναι τίγκα στους υδρατμούς και να νομίζεις ότι είσαι οκ.
Απλά τα αφήνεις να κάτσουνιταλικό μπρίκι κουτσάν, ακούς
-
Μα γι αυτό έγραψα στο θέμα 'Η Ευρώπη κοροϊδεύει τους Έλληνες', νιώθω να με έχουν κοροϊδέψει οι Ιταλοί και μπήκα στο topic να πω τον πόνο μου ( a propos ζήτω και η 28η Οκτωβρίου )
-
Πιστεύω ότι γενικεύεις αδικαιολόγητα. Ίσως θα έπρεπε να είχες αγοράσει κάτι από τις έτερες δυνάμεις του άξονα
-
Τελικά μόνο εδώ στην Ελλάδα καίνε λάδια τα Ιταλικά αμάξια και μας κοροϊδεύουν οι Ευρωπαίοι;
Τo (πολιτικό) κλίμα θα φταίει@koutsan άλλαξε μάρκα λάδια, ρε συ, αυτά τα olive oil δεν λένε βάλε castrol
Τελικά, μήπως μετά τους Αλβανούς τρολίστες έχουμε και χου#$%κούς τρολίστες, απεντόμωση τώρα!
Νομίζω πως καλά περάσαμε το ΣΚ, ας μην ασχοληθούμε άλλο. [mod]
Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ