Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί δεν αποδίδουν τα φρένα με σβηστό κινητήρα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γιατί δεν αποδίδουν τα φρένα με σβηστό κινητήρα;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    34
    1639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
      Κατηφόρες κατεβαίνουμε πάντα με ταχύτητα μέσα για πολλούς λόγους εκ των οποίων ο σημαντικότερος είναι η υποπίεση για το σερβό.

      Αν κατάλαβα καλά, λέτε ότι μπορούμε να σβήσουμε τον κινητήρα και, με ταχύτητα μέσα, να κατεβούμε κατηφόρα. Δεν θα πάρει πάλι μπροστά πάλι;;;;

      Με σβηστό διακόπτη όχι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sharpshooter last edited by

        ΟΚ. Και πάλι όμως όταν γίνεται αυτό, γυρίζουν όλα. Δυναμό, άλλα συστήματα που παίρνουν κίνηση από το στροφαλοφόρο έμμεσα ή άμεσα. Μάλλον δεν συνιστάται να κατεβαίνουμε κατηφόρες έτσι.

        Με ταχύτητα μέσα αυξάνεις την υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής. Άρα λοιπόν και το σεβρό έχει καλύτερη υποπίεση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Ειχα την εντυπωση οτι ολα τα INJECTION εχουν λειτουργια cut off στο καυσιμο οταν αφηνεις το γκαζι (γιαυτο ειναι πιο οικονομικο να αφηνεις να φρεναρει με ταχυτητα παρα να ρολαρει με νεκρο το αυτοκινητο).Παντως δεν θα εμπιστευομουν ποτε να σβησω τον κινητηρα σε κατηφορα (ισως ειναι ψυχολογικο) και μονο με την σκεψη οτι μπορει να κλειδωσει το τιμονι .Σε μια λακουβα να πεσεις και να βγει λιγο το κλειδι απο την θεση του ειναι αρκετο.Επισης αν χρειαστει να επιταχυνεις αμεσα ,για αποφυγη εμποδιου θα μεινεις εκτεθιμενος.Σε καρμπυρατερατο που το ειχα κανει ,σε ευθεια εσβησα τον διακοπτη με ταχυτητα στο κιβωτιο και μετα απο μερικα μετρα που γυρισα τον διακοπτη στο ΟΝ ,οχι στην μιζα,αρχισε να σκαει με φοβερο θορυβο.Αυτο το εκανα σε ανατρεπομενο (σαν αγροτικο )οταν ειμουν στη Αεροπορια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            servmx last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            Το ξεσκίσατε το θέμα.....

            Πάνω στο αρχικό θέμα τώρα: Όλα τα βαριά μηχανήματα όπως μεγάλα τρακτέρ, μπουλντόζες, φορτωτές, οδοστρωτήρες κτλ. (υποθέτω tanks και ΤΟΜΠ επίσης) φαίνεται οτι φρενάρουν με ένα σύστημα που λέγεται HYDROSTATIC BRAKE και για χειρόφρενο έχουν WET DISK BRAKE.

            Καμιά ιδέα τί είναι αυτά τα συστήματα, και άν χρειάζεται να δουλεύει η μηχανή για να λειτουργήσουν?

            Όλες τις μονάδες που διαθέτουν υδραυλικό κύκλωμα για οποιαδήποτε λειτουργία είναι εφοδιασμένες με ένα δοχείο πίεσης (buffer tank) το οποίο υποστηρίζει τις λειτουργίες για μικρό χρονικό διάστημα.
            Στα φορτηγά όπου το κύκλωμα είναι αέρος, είναι το γνωστό 'καζανάκι' αέρα στο οποίο αν η πίεση δεν ανέλθει στα 8-10 bar το όχημα δεν μπορεί να ξεκινήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Δεν υπάρχουν κανόνες για τα φρένα αέρος ή τα υδραυλικά. Σε άλλα οχήματα κλειδώνουν τα φρένα όταν η πίεση είναι κάτω από ένα όριο με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ξεκινήσεις αν δεν ανέβει η πίεση πάνω από αυτή την τιμή σε άλλα δεν συμβαίνει αυτό και απλός στις οδηγίες αναφέρουν ότι δεν ξεκινάς αν δεν ανέβει η πίεση πάνω από ένα όριο ασφαλείας. Υπάρχουν και μεικτά συστήματα που ο αέρας είναι αντί σεβρό υποβοήθηση στο φρενάρισμα. Το σίγουρο πάντως όσων αφορά τα αυτοκίνητα μας είναι ότι αν σβήσουμε τον κινητήρα έχουμε μια δυο πεταλιές με υποβοήθηση και μετά πάπαλα. Τότε η δύναμη που απαιτείται για να φρενάρουμε είναι πολύ μεγάλη τόση που ουσιαστικά δεν μπορούμε να εξασκήσουμε, γι αυτό ουσιαστικά δεν έχουμε φρένα. Αν έχουμε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα π.χ. σε κατηφόρα δεν μας σώζει ούτε το χειρόφρενο ούτε το κιβώτιο θα δεχτεί κατέβασμα. Κανόνας είναι όχι σβήσιμο κινητήρα πουθενά. Όσον αφορά το ατύχημα δεν ξέρω με σιγουριά τι έγινε αλλά μεγάλο ρόλο σίγουρα έπαιξε η απειρία του οδηγού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                puntofato last edited by

                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                Το σίγουρο πάντως όσων αφορά τα αυτοκίνητα μας είναι ότι αν σβήσουμε τον κινητήρα έχουμε μια δυο πεταλιές με υποβοήθηση και μετά πάπαλα. Τότε η δύναμη που απαιτείται για να φρενάρουμε είναι πολύ μεγάλη τόση που ουσιαστικά δεν μπορούμε να εξασκήσουμε, γι αυτό ουσιαστικά δεν έχουμε φρένα. Αν έχουμε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα π.χ. σε κατηφόρα δεν μας σώζει ούτε το χειρόφρενο ούτε το κιβώτιο θα δεχτεί κατέβασμα. Κανόνας είναι όχι σβήσιμο κινητήρα πουθενά.

                Αν έχεις ταχύτητα και η **μηχανή γυρνάει **έχεις και φρένα και υδραυλικό τιμόνι και αντλία νερού και αντλία λαδιού. Δεν έχει καμία διαφορά. Συνιστάται δε η μέθοδος αυτή όταν θα βρεθείς καμιά ζεστή μέρα (κατακαλόκαιρο και όχι μόνο) σε κανα κατηφορικό καρόδρομο στη μέση του πουθενά πηγαίνοντας με 10 ή 20 χλμ/ώρα και δεν θέλεις να δεις τη θερμοκρασία να ανεβαίνει. Βάζεις μια δεύτερη ή και τρίτη και τσουλάς. Αν χρειαστεί ισχύς απλώς γυρνάς το διακόπτη και φεύγεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  servmx last edited by

                  Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                  Αν έχεις ταχύτητα και η **μηχανή γυρνάει **έχεις και φρένα και υδραυλικό τιμόνι και αντλία νερού και αντλία λαδιού. Δεν έχει καμία διαφορά. Συνιστάται δε η μέθοδος αυτή όταν θα βρεθείς καμιά ζεστή μέρα (κατακαλόκαιρο και όχι μόνο) σε κανα κατηφορικό καρόδρομο στη μέση του πουθενά πηγαίνοντας με 10 ή 20 χλμ/ώρα και δεν θέλεις να δεις τη θερμοκρασία να ανεβαίνει. Βάζεις μια δεύτερη ή και τρίτη και τσουλάς. Αν χρειαστεί ισχύς απλώς γυρνάς το διακόπτη και φεύγεις.

                  Γυρνώντας το διακόπτη ο κινητήρας δεν θα πάρει μπροστά μόνος του με ότι αυτό συνεπάγεται??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Προφανώς....θα πάρει.
                    Είπα αν χρειαστείς ισχύ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      servmx last edited by

                      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                      Προφανώς....θα πάρει.
                      Είπα αν χρειαστείς ισχύ.

                      Η απάντηση είναι προφανής. Δε βλέπω όμως καμμία απάντηση στο τι θα ακολουθήσει.
                      Ο κινητήρας δε ξεκινάει καθόλου ομαλά (ειδικά με δευτέρα στο κιβώτιο) και οι παρενέργειες δεν είναι μηδαμινές σε καταλυτικά αυτοκίνητα με ECU.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Γιατί δεν ξεκινάει ομαλά; Παίρνει αμέσως και χωρίς καμία δυσκολία. Αντί να τον γυρίσει η μίζα τον γυρνάει το κιβώτιο με την φόρα που έχει. Ποια η διαφορά;Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
                        Πρόβλημα θα υπήρχε αν δεν μπορούσε πατώντας μίζα να πάρει μπροστά λόγω κάποιου προβλήματος και το σπρώχναμε για καιρό. Τότε θα υπήρχε περίπτωση να περάσει άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη κτλ.
                        Εμείς μιλάμε για περίπτωση που όλα είναι εντάξει με το σύστημα ψεκασμού γιατί ούτως ή άλλως αν υπάρχει πρόβλημα η ζωή του καταλύτη είναι σε κίνδυνο. Αν και στην πραγματικότητα θέλει πολλή προσπάθεια για να καταστρέψεις έναν καταλύτη. Πρέπει να το οδηγάς ακόμα και για μήνες με κάποιο σοβαρό πρόβλημα (κανα Λ, καναν αισθητήρα νερού χαλασμένο) που η μηχανή να βγάζει ντουμάνια για να χαλάσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          servmx last edited by

                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                          Γιατί δεν ξεκινάει ομαλά; Παίρνει αμέσως και χωρίς καμία δυσκολία. Αντί να τον γυρίσει η μίζα τον γυρνάει το κιβώτιο με την φόρα που έχει. Ποια η διαφορά;Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
                          Πρόβλημα θα υπήρχε αν δεν μπορούσε πατώντας μίζα να πάρει μπροστά λόγω κάποιου προβλήματος και το σπρώχναμε για καιρό. Τότε θα υπήρχε περίπτωση να περάσει άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη κτλ.
                          Εμείς μιλάμε για περίπτωση που όλα είναι εντάξει με το σύστημα ψεκασμού γιατί ούτως ή άλλως αν υπάρχει πρόβλημα η ζωή του καταλύτη είναι σε κίνδυνο. Αν και στην πραγματικότητα θέλει πολλή προσπάθεια για να καταστρέψεις έναν καταλύτη. Πρέπει να το οδηγάς ακόμα και για μήνες με κάποιο σοβαρό πρόβλημα (κανα Λ, καναν αισθητήρα νερού χαλασμένο) που η μηχανή να βγάζει ντουμάνια για να χαλάσει.

                          Ερώτηση: Σε ποιο αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί η παραπάνω πρακτική?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sharpshooter last edited by

                            Η θερμοκρασία πάντως δεν ανεβαίνει με αναμένο κινητήρα και με ταχυτητα μέσα. Για τον απλούστατο λόγο ότι η αντλία νερού κάνει τη δουλειά της.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Γιατι τα φορτηγα εχουν αεροφρενα?

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                Γιατι τα φορτηγα εχουν αεροφρενα?

                                Δεν ξέρω να το περιγράψω σε μεγάλη λεπτομέρια, αλλά ο κύριος λόγος είναι οτι μόνο τα αερόφρενα έχουν την δύναμη για να σταματήσουν ένα φορτηγό.

                                Αέρας με σχετικά μεγάλη πίεση (γύρω στα 7-10 bar, ανάλογα το φορτηγό) αποθηκεύεται σε μία δεξαμενή με τη βοήθεια ενός κομπρεσέρ. Όταν ο οδηγός πατάει το φρένο, ανοίγει μία βαλβίδα που ελευθερώνει αυτόν τον αέρα απο τη δεξαμενή και τον στέλνει στις δαγκάνες των φρένων. Ουσιαστικά η πίεση του αέρα εφαρμόζεται στα φρένα και σταματά το φορτηγό.

                                Αντίθετα, στο επιβατικό αυτοκίνητο, είναι η ίδια η δύναμη του ποδιού που εφαρμόζεται στο σύστημα πέδησης (βοηθούμενη απο την υποπίεση της μηχανής).

                                Αν τα φορτηγά είχαν υδραυλικά φρένα, όσο δυνατό πόδι και να έχεις δεν πρόκειται να σταματήσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  Γιατι τα φορτηγα εχουν αεροφρενα?

                                  Δεν ξέρω να το περιγράψω σε μεγάλη λεπτομέρια, αλλά ο κύριος λόγος είναι οτι μόνο τα αερόφρενα έχουν την δύναμη για να σταματήσουν ένα φορτηγό.
                                  Αέρας με σχετικά μεγάλη πίεση (γύρω στα 7-10 bar, ανάλογα το φορτηγό) αποθηκεύεται σε μία δεξαμενή με τη βοήθεια ενός κομπρεσέρ. Όταν ο οδηγός πατάει το φρένο, ανοίγει μία βαλβίδα που ελευθερώνει αυτόν τον αέρα απο τη δεξαμενή και τον στέλνει στις δαγκάνες των φρένων. Ουσιαστικά η πίεση του αέρα εφαρμόζεται στα φρένα και σταματά το φορτηγό.
                                  Αντίθετα, στο επιβατικό αυτοκίνητο, είναι η ίδια η δύναμη του ποδιού που εφαρμόζεται στο σύστημα πέδησης (βοηθούμενη απο την υποπίεση της μηχανής).
                                  Αν τα φορτηγά είχαν υδραυλικά φρένα, όσο δυνατό πόδι και να έχεις δεν πρόκειται να σταματήσει.

                                  Αν τα φορτηγά είχαν υδραυλικά φρένα πιθανότατα το σεβρό να είχε δυο μέτρα διάμετρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr