Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 472
    • 473
    • 61 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53501
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ο χρήστης ioannina27 έγραψε:

      Ενταξει ρε παιδια,βαλτε τα με βαση την ιπποδυναμη ,ωστε να ξαναγυρισουμε στη δεκαετια του 80,να εχουμε μεσαιες καροτσες με 60 αλογα,και τα προσπερασματα να γινονται σε λεπτα,οχι σε δευτερολεπτα.Η να αγοραζουν ολοι τις βασικες εκδοσεις και με το που θα εκτελωνιζονται να αρχιζουν να πετανε επανω τουρμπινες και μεγαλυτερα μοτερ αδηλωτα.Και για να μην νομιζετε οτι το λεω απο ιδιον οφελος,το αμαξι μου 120 αλογακια εχει.[bΠ]αντως ειναι αστειο που οι περισσοτεροι, αναλογα με το τι αμαξι εχουν οι ιδιοι,ψαχνουν να βρουν μια φορμουλα,βαση της οποιας, θα πληρωνουν ολοι οι αλλοι εκτος απο τους ιδιους[/b]

      Βάσει αυτού του σκεπτικού δεν πρόκεται ποτέ να πάμε εμπρός. Σκεφτείτε ότι με το σύστημα που προτείνω θα πρέπει να πληρώσω αντί για 3 ευρώ που πληρώνω σήμερα, 178 ευρώ με προοπτική μεγάλης αύξησης στο μέλλον καθώς και είμαι βαρύτερος και θέτω τη συνολική ιπποδύναμη ως κριτήριο.

      Καθώς πολλοί δείχνουν να θίγονται προσωπικά λες και εγώ είμαι στην επιτροπή για τα τέλη κυκλοφορίας.

      1. Βάσει του βάρους του οχήματος πληρώνουμε διόδια. Το μεγαλύτερο βάρος προκαλεί μεγαλύτερη φθορά.
      2. Οχήματα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη απαιτούν και συστήματα φρεναρίσματος με μεγαλύτερη ισχύ (υπολογίστε ότι ο μέσος όρος της ισχύος πέδησης κυμαίνεται από το 2.0 ως το 3.0 της ισχύος του κινητήρα).
      3. Οι εκπομπές CO2 κρίνουν πρακτικά και την αποδοτικότητα ενός οχήματος.
      4. Οι εκπομπές ρύπων σχετίζονται με τη βλάβη που προκαλούν στη Δημόσια Υγεία.

      Το (1) είναι μέτρο σύγκρισης σε χώρες της Ευρώπης. Το (2) εφαρμόζεται σε Ιταλία και Γερμανία. Το (3) είναι μέτρο που εφαρμόζεται στην Αγγλία. Το (4) εφαρμόζεται στην Ιαπωνία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        το excel κατεβαίνει... σε μένα βγάζει error...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης coyote έγραψε:
          το excel κατεβαίνει... σε μένα βγάζει error...

          το δίκτυο σήμερα @@λακίζεται.... και εγώ δεν το βλέπω και το google έχει πέσει....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Πόσα θα πληρώσω? τελικά? αν είμαι euro 5 278.... ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΗΣΤΑΡΑ

            θα κάνω ετεροπρόταση να σε παρουν στο ΥΠΕΧΩΔΕ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

              Το θέμα βάρους δεν είναι τόσο πονεμένη ιστορία, χρησιμοποιείται ως μέτρο φορολόγησης εδώ και είναι σημαντικό ως προς την ζημιά που κάνει στο δρόμο, ο Χρήστος φαντάζομαι μπορεί να επιβεβαιώσει

              Ναι ένα βαρύτερο όχημα προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη.

              Λογικό είναι. Υπάρχει καμιά σχετική μελέτη να δούμε και πόσο μεγαλύτερη (και υπό ποιες προϋποθέσεις)?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Επίσης στο εξωτερικό είναι διαφορετική η ταρίφα σε ΙΧ από αυτήν σε επαγγελματικά αυτοκίνητα (ψηλότερη για τα επαγγελματικά). Στην Ελλάδα βέβαια μπορεί να κάνουμε και το αντίθετο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  224-v last edited by

                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                  Το θέμα βάρους δεν είναι τόσο πονεμένη ιστορία, χρησιμοποιείται ως μέτρο φορολόγησης εδώ και είναι σημαντικό ως προς την ζημιά που κάνει στο δρόμο, ο Χρήστος φαντάζομαι μπορεί να επιβεβαιώσει

                  Ναι ένα βαρύτερο όχημα προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη.

                  Λογικό είναι. Υπάρχει καμιά σχετική μελέτη να δούμε και πόσο μεγαλύτερη (και υπό ποιες προϋποθέσεις)?

                  Στα βαρεα οχηματα υπαρχει το οριο για το βαρος που μεταφερει καθε τροχος στο οδοστρωμα.... και αναλογα του δινουν κληση για υπερβαρο.... γιατι αυτο θεωρειται οτι φθειρει το οδοστρωμα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    αύριο τα νεότερα (ανακοινώνεις μπιρμπίλη υπουργείο οικονομικών), για τα τέλη και την απόσυρση.

                    λέγετε, ότι το μέτρο θα ισχύσει για λίγο και με μειωμένα κίνητρα .... ενώ τα αυξημένα τέλη ήρθαν για να μείνουν για πάντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      την έκτακτη εννοείς ή τα +% των τελών?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τουλάχιστον μπορούν να μην μας πληγώνουν όταν λένε για πάνω από 2000κυβικά αλλά εννοούν και γράφουν 1928 κυβικά...
                        ...για μερικούς από εμάς κάνει τεράστια διαφορά....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                          Το θέμα βάρους δεν είναι τόσο πονεμένη ιστορία, χρησιμοποιείται ως μέτρο φορολόγησης εδώ και είναι σημαντικό ως προς την ζημιά που κάνει στο δρόμο, ο Χρήστος φαντάζομαι μπορεί να επιβεβαιώσει

                          Ναι ένα βαρύτερο όχημα προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη.

                          Λογικό είναι. Υπάρχει καμιά σχετική μελέτη να δούμε και πόσο μεγαλύτερη (και υπό ποιες προϋποθέσεις)?

                          Ψήνεσαι για πτυχιακή στα οδοστρώματα??

                          Ο τάπητας αποτελείται από ένα βισκό-ελαστικό υλικό το οποίο ρέει με το χρόνο. Το μεγαλύτερο βάρος προκαλεί κατά μήκος της βασικής τροχίας του οχήματος μία βύθιση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κατά μήκος λοφίσκοι στη δεξιά λωρίδα της Πατησίων που οφείλονται στο βάρος των τροχών των Τρόλλει που θυμίζουν τα ίχνη που αφήνει ένα αμάξι στο χιόνι.

                          Κατά το φρενάρισμα λόγω της ιξώδους συμπεριφοράς (δεν είναι μόνον ελατήριο ο τάπητας αλλά και ένας αποσβεστήρας που υπό σταθερή δύναμη δεν προβάλει αντίσταση και απλά κινείται συνεχώς) ο τάπητας κινείται προς τα εμπρός (ως αντίδραση στη δύναμη φρεναρίσματος). Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται ερπυσμός. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στη στροφή προς Αλεξάνδρας μετά τα Δικαστήρια (στο πεδίο του Άρεως) που τα Τρόλει φρενάρουν με αποτέλεσμα τους κατά την εγκάρσια έννοια λοφίσκους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=19869156

                            Πολλά data η ημερησία φέτος...

                            Εχουν άκρη...
                            Το άρθρο δεν το εγραψα εγω....

                            Χωρίς καμία περιβαλλοντική «συνείδηση» επιβάλλονται στην Ελλάδα τα Τέλη Ταξινόμησης αλλά και Κυκλοφορίας έχοντας στο στόχαστρο πάντα τους ιδιοκτήτες οχημάτων με μεγάλο κυβισμό τη στιγμή που κάποια από αυτά είναι πολύ λιγότερο ρυπογόνα από αντίστοιχα μοντέλα με πολύ μικρότερο κυβισμό!

                            Αλλωστε, αν πραγματικά κάποια κυβέρνηση από όσες έχουν περάσει μέχρι σήμερα ενδιαφερόταν πραγματικά για το περιβάλλον θα είχε προβεί στην άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τα οποία είναι πολύ πιο καθαρά από τα βενζινοκίνητα και βέβαια καταναλώνουν ελάχιστες ποσότητες καυσίμων σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης.

                            Μάλιστα, όπως φαίνεται και στον σχετικό πίνακα που δημοσιεύεται αποκλειστικά στην «Ημερησία», σε πολλές περιπτώσεις το κράτος χάνει πάρα πολλά έσοδα από τα Τέλη Ταξινόμησης αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας από ρυπογόνα αυτοκίνητα με μικρό κυβισμό επιβαρύνοντας συνεχώς τους κατόχους των οχημάτων με κινητήρες άνω των 2 λίτρων οι οποίοι έχουν ήδη πληρώσει τα «σπασμένα» χωρίς όμως τα οχήματά τους να ευθύνονται αποκλειστικά για τους αυξημένους ρύπους της ατμόσφαιρας.

                            Παράλληλα, η έννοια «προστασία του περιβάλλοντος» δείχνει πως έχει χάσει το νόημά της καθώς, όπως φαίνεται και από τον σχετικό πίνακα, οι ρύποι έρχονται σε δεύτερη μοίρα από τα έσοδα...

                            Ομως θα πρέπει να αναφέρουμε πως η κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες άνω των 2 λίτρων μπορεί να αποτελεί το 8% του συνολικού στόλου ωστόσο αποτελούν το 44% των συνολικών εσόδων για το Δημόσιο από την αγορά αυτοκινήτου!

                            Τα γνωστά SUV
                            Η κατηγορία των SUV οχημάτων έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής τα τελευταία χρόνια σε όλο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνονται οι πωλήσεις των οχημάτων που ανήκουν σε αυτή. Σύμφωνα με τον πίνακα που αποκλειστικά δημοσιεύει η «Η» αποδεικνύεται πως τα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας με κινητήρες 2 λίτρων στα οποία επιβάλλονται αυξημένα Τέλη Ταξινόμησης, Τέλη Κυκλοφορίας καθώς και ο νέος Ετήσιος Ειδικός Φόρος μπορεί να είναι και λιγότερο ρυπογόνα όσο κάποια άλλα με πολύ μικρότερο κυβισμό.

                            Ειδικότερα στην κατηγορία των SUV οι εκπομπές ρύπων του VW Tiguan με κινητήρα μόλις 1,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 150 ίππους κυμαίνονται στα 185 γρ./χλμ. τη στιγμή που το Toyota Rav4 με κινητήρα 2 λίτρων εκπέμπει μόλις 174 γρ./χλμ. και το Honda CRV επίσης με κινητήρα 2 λίτρων εκπέμπει 192 γρ./χλμ.

                            Ωστόσο οι ιδιοκτήτες τόσο του Rav4 όσο και του Honda CRV έχουν ήδη προπληρώσει 5.470 και 7.563 ευρώ αντίστοιχα για Τέλη Ταξινόμησης ενώ αντίστοιχα ο ιδιοκτήτης του VW Tiguan έχει πληρώσει μόλις 2.290 ευρώ με δεδομένο το στοιχείο πως το γερμανικό μοντέλο είναι περισσότερο ρυπογόνο από το Toyota Rav4 κατά 11 γρ./χλμ και λιγότερο ρυπογόνο κατά 7 γρ./χλμ από το CRV. Να αναφέρουμε επίσης πως η εισαγωγική εταιρεία του Tiguan για Τέλη Ταξινόμησης θα πληρώσει 12% ενώ οι άλλοι δύο εισαγωγείς 40%!

                            Τα έξοδα
                            Ομως τα έξοδα για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων με υψηλό κυβισμό δεν σταματούν εδώ καθώς, σύμφωνα με υπολογισμούς, ο ιδιοκτήτης ενός Tiguan πληρώνει χαμηλά Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία αυτή τη στιγμή κυμαίνονται στα 202 ευρώ ενώ ο ιδιοκτήτης του λιγότερο ρυπογόνου Rav4 καταβάλλει 446 ευρώ όπως επίσης και ο ιδιοκτήτης του CRV ενώ και οι δύο θα πρέπει να πληρώσουν και τον έκτακτο ετήσιο φόρο ο οποίος για τα δίλιτρα αυτοκίνητα κυμαίνεται στα 150 ευρώ.

                            Αν υπολογίσει κανείς τα ετήσια έξοδα του Tiguan κυμαίνονται στα 202 ευρώ ενώ για τον ιδιοκτήτη του λιγότερο ρυπογόνου Rav4 είναι στα 596 ευρώ όπως επίσης και για τον ιδιοκτήτη του περισσότερο ρυπογόνου CRV.

                            Οσον αφορά στα κρατικά έσοδα, έως τέλος Αυγούστου από τα VW Tiguan το Δημόσιο από τα Τέλη Ταξινόμησης 2.321 μοντέλων εισέπραξε 5,3 εκατ. ευρώ ενώ από 1.632 Toyota Rav4 εισέπραξε 8,9 εκατ. ευρώ και τέλος από μόλις 638 Honda CRV εισέπραξε 4,8 εκατ. ευρώ.

                            Τα πολυτελή
                            Τα τρία μοντέλα που συγκρίνονται αφορούν σε ένα μοντέλο της Mercedes-Benz (C180 Kompressor-Blue Efficiency) 1.600 κ.ε. και δύο ανταγωνιστικών μοντέλων που έχουν όμως δίλιτρο κινητήρα και αφορούν στο BMW 320i και το Audi A4 2.0TFSi.

                            Η Mercedes για να εισάγει το μοντέλο της θα πληρώσει 4.165 ευρώ για τα Τέλη Ταξινόμησης ενώ BMW και Audi θα καταβάλουν 8.000 και 8.752 ευρώ αντίστοιχα. Ομως οι ρύποι στο Mercedes είναι 155 γρ./χλμ. ενώ στη BMW είναι 146 γρ./ χλμ. και στο Audi 154 γρ./χλμ.

                            Ο ιδιοκτήτης της Mercedes θα πληρώνει μόνο 202 ευρώ το χρόνο για Τέλη Κυκλοφορίας ενώ οι ιδιοκτήτες των άλλων δύο αν και λιγότερο ρυπογόνα θα πληρώνουν ο καθένας από 596 ευρώ! Σχετικά με τα κρατικά έσοδα για νέα Ι.Χ. μέχρι τέλος Αυγούστου από τα 1.428 Mercedes C 180 K (1.6) εισπράχθηκαν 5,9 εκατ., από 596 BMW 320, 4,7 εκατ. και από 230 Α4 2,0TFSi 2 εκατ ευρώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Άστα διαπλεκόμενε Κογιότι.... πόσα έδωσες στο Δημοσιογράφο για να σου τυπώσει αυτά που του έγραψες????

                              Στο σοβαρό τώρα. Αληθή όλα αυτά που λέει.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                εχει data .παντως.... κανε ποστ τον πινακα του... εχει πολυ ωραια παραδειγματα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Εκαναν επισημες ανακοινωσεις απο το υπουργειο??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                    Το θέμα βάρους δεν είναι τόσο πονεμένη ιστορία, χρησιμοποιείται ως μέτρο φορολόγησης εδώ και είναι σημαντικό ως προς την ζημιά που κάνει στο δρόμο, ο Χρήστος φαντάζομαι μπορεί να επιβεβαιώσει

                                    Ναι ένα βαρύτερο όχημα προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη.

                                    Λογικό είναι. Υπάρχει καμιά σχετική μελέτη να δούμε και πόσο μεγαλύτερη (και υπό ποιες προϋποθέσεις)?

                                    Ψήνεσαι για πτυχιακή στα οδοστρώματα??

                                    Τόσο προφανές είναι?!...

                                    Ο τάπητας αποτελείται από ένα βισκό-ελαστικό υλικό το οποίο ρέει με το χρόνο. Το μεγαλύτερο βάρος προκαλεί κατά μήκος της βασικής τροχίας του οχήματος μία βύθιση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι κατά μήκος λοφίσκοι στη δεξιά λωρίδα της Πατησίων που οφείλονται στο βάρος των τροχών των Τρόλλει που θυμίζουν τα ίχνη που αφήνει ένα αμάξι στο χιόνι.

                                    Κατά το φρενάρισμα λόγω της ιξώδους συμπεριφοράς (δεν είναι μόνον ελατήριο ο τάπητας αλλά και ένας αποσβεστήρας που υπό σταθερή δύναμη δεν προβάλει αντίσταση και απλά κινείται συνεχώς) ο τάπητας κινείται προς τα εμπρός (ως αντίδραση στη δύναμη φρεναρίσματος). Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται ερπυσμός. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στη στροφή προς Αλεξάνδρας μετά τα Δικαστήρια (στο πεδίο του Άρεως) που τα Τρόλει φρενάρουν με αποτέλεσμα τους κατά την εγκάρσια έννοια λοφίσκους.

                                    Ενδιαφέροντα όλα αυτά Χρήστο, απλά το ζητούμενο δεν είναι τι λέει σε γενικές γραμμές η θεωρία αλλά αν υπάρχει καμία μελέτη επ' αυτού έτσι ώστε να δούμε συγκεκριμένα (α) υπό ποιές προϋποθέσεις και (β) ΠΟΣΟ μεγαλύτερη ζημιά στο οδόστρωμα κάνει ένα αμάξι π.χ. 2 τόνων σε σχέση με ένα που ζυγίζει π.χ. 1 τόνο ή με μια μηχανή που ζυγίζει 150 κιλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην προτείνουμε τιμωρίες στα 'βαριά' χωρίς στοιχεία. Παραδείγματα οδοστρώματος που τα έχει παίξει υπάρχουν πολλά - ειδικά στην Ελλάδα, που κάποιοι δε γουστάρουν να φτιάχνουν τους δρόμους που έχουν αναλάβει με το σωστό τρόπο και με όλα τα υποστρώματα που προβλέπονται και καταλήγουμε στο τέλος με δρόμους-'αμοrτισερόμετρα' σαν αυτόν στην έξοδο της Ε.Ο. στο ύψος του Αγ. Στεφάνου με κατεύθυνση προς Λαμία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alex5522 last edited by

                                      Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                      Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.

                                      Αυτό ακριβώς θέλω να πω!!!
                                      Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ΄΄σκίσει΄΄ τους δίλιτρους για να βάλουν μυαλό , εδώ τα κρατικά δίλιτρα κόβονται και η κυβέρνηση θα κυκλοφορεί με 1400άρια και 1600άρια και εσείς ακόμα επιμένεται στα δίλιτρα;;;;; Επίσης θέλω να σας πω ότι στην Αθήνα βρέξει-χιονίσει κυκλοφορώ με την μηχανή μου , κ φτάνω αμέσως στον προορισμό μου κ βλέπω κάτι τζιπάρες σαν φορτηγά να πηγαίνουν εκεί που πάω κ γω μόνο με τον οδηγό που πιάνουν 1 στρέμα δρόμο κ αν θελήσουν πάρκιν !!!!!!!
                                      Και να τάχεις.... κάτι πάει και έρχεται αλλά όταν δε τάχεις και δουλεύεις πρώτα και μόνο για το αμάξι είναι η μ.....!!!! Εχω συγγενείς με δίλιτρα που στα αχ@@@@@ όσα και να πληρώσουν έχουν , αλλά έχω και κάτι άλλους με δίλιτρα που τον παίρνουν και ζορίζονται ,αυτούς κατηγορώ και πρέπει το κράτος να τους βοηθήσει ... σκιζοντάς τους διότι αλλιώς δε καταλαβαίνουν!!!!!!

                                      ρε φιλε costaslio ποσο edit mod μπορει να εισαι!!!κατι τετοιοι σαν και εσενα υπαρχουν και δεν παει μπροστα η χωρα!!καθεσαι και βγαζεις τον κομπλεξισμο σου απεναντι σε καποιους που πραγματικα εχουν μυαλο και εσυ δεν το διαθετεις!!καθεσαι δηλαδη και μας λεσ οτι το κωλ.....τουρμπατο αυτοκινητο που βλεπουμε στο δρομο και ειναι 1400 κυβικα και εκπεμπει ενα σωρο ρυπους,ειναι καλυτερο απο ενα αυτοκινητο 2000 κυβικα που εκπεμπει λιγοτερους!!!!!!
                                      Με τετοια μυαλα ανθρωπε μου δεν παει μπροστα κανενας!!ετσι να μαθεις και τα παιδια σου να σκεφτονται οταν μεγαλωσουν!!!ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ!!!Ντροπη σου να καθεσαι να λες να ξεσκισουν αυτους που εχουν διλιτρα αυτοκινητα...........
                                      Πρεπει να σου επισημανω κιολας οτι δεν ειμαι κατοχος διλιτρου....απλα αηδιασα και μονο που ειδα εναν ανθρωπο να σκεφτεται με αυτον τον τροπο....

                                      Καλως ηλθες στο φορουμ αλλα ηρεμησε,δεν υπαρχει λογος να εισαι τοσο επιθετικος,μπορεις την διαφωνια σου να την εκφρασεις πιο κοσμια[mod]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Αυτά τα ρημαδοτέλη δε θα μπορούσαν να βγαίνουν βάση μιας μίξης τιμής αυτοκινήτου + κυβικά +ιπποδύναμη +ρύποι; Δε θα ήταν ό,τι πιο δίκαιο; Ναι, το ξέρω ότι είναι πολλοί οι παράγοντες, δεν αίναι ανάγκη όμως να δημιουργήσουν 800 κατηγορίες, να λαμβάνονται απλά υπόψιν λίγο απ΄όλα για να μην υπάρχουν ακραίες ενστάσεις, όπως 1800άρια των 60000 € και 2λιτρα των 20000 € που ο δεύτερος πληρώνει 3πλάσια από τον πρώτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                          ....
                                          Ενδιαφέροντα όλα αυτά Χρήστο, απλά το ζητούμενο δεν είναι τι λέει σε γενικές γραμμές η θεωρία αλλά αν υπάρχει καμία μελέτη επ' αυτού έτσι ώστε να δούμε συγκεκριμένα (α) υπό ποιές προϋποθέσεις και (β) ΠΟΣΟ μεγαλύτερη ζημιά στο οδόστρωμα κάνει ένα αμάξι π.χ. 2 τόνων σε σχέση με ένα που ζυγίζει π.χ. 1 τόνο ή με μια μηχανή που ζυγίζει 150 κιλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην προτείνουμε τιμωρίες στα 'βαριά' χωρίς στοιχεία. Παραδείγματα οδοστρώματος που τα έχει παίξει υπάρχουν πολλά - ειδικά στην Ελλάδα, που κάποιοι δε γουστάρουν να φτιάχνουν τους δρόμους που έχουν αναλάβει με το σωστό τρόπο και με όλα τα υποστρώματα που προβλέπονται και καταλήγουμε στο τέλος με δρόμους-'αμοrτισερόμετρα' σαν αυτόν στην έξοδο της Ε.Ο. στο ύψος του Αγ. Στεφάνου με κατεύθυνση προς Λαμία.

                                          ....

                                          Το πόσο ακριβώς μεγαλύτερη ζημιά - φθορά προκαλεί ένα όχημα 2000 kgr από ένα 1000 kgr δεν μπορώ να στο απαντήσω ακριβώς καθώς δεν είναι η ειδικότητα μου αυτή (αν ενδιαφέρεσαι σε θέματα βελτιστοποίησης, ανάλυσης φορέων, μηχανικής, αξιοπιστίας ευχαρίστως να σε κατατοπίσω). Το ζήτημα με βεβαιότητα δεν είναι γραμμικό.

                                          Το excel ήταν μία crude προσπάθεια εκλογίκευσης (ΙΜΗΟ) των τελών κυκλοφορίας. Ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί ακόμα και σε χώρες όπως η Ελβετία και η Γερμανία πόσο μάλλον στην Ελλάδα. Στο αρχείο δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια εισαγωγής συντελεστών σπουδαιότητας που πέρα από ένα τεχνολογικό θέμα είναι και πολιτικό. Προσωπικά θα έθετα υψηλότερη σπουδαιότητα στα κριτήρια CO2 και ρύπων (καθώς σχετίζονται με τις συνέπειες στο κοινωνικό σύνολο) και μικρότερη στα άλλα δύο. Απλά αποτελεί τροφή για τη σκέψη η οποία θα μπορούσε να δώσει κάποια ενδιαφέρουσα ιδέα (καμία φορά μέσα από τις ανοησίες που πετούν άσχετοι με ένα αντικείμενο τύποι όπως εγώ εδώ μπορεί να συμβεί και αυτό).

                                          Αν θέλεις μπορείς εύκολα να εισαγάγεις άλλους συντελεστές, να εισάγεις βάρη, να αφαιρέσεις συντελεστές από το excel και να δημιουργήσεις τη δική σου 'ουτοπία' Τελών Κυκλοφορίας.

                                          ΥΓ. Το βάρος και η ιπποδύναμη εισάγουν από τη πίσω πόρτα το κόστος κτήσης. Αν κάποιος κάνει μία ανάλυση της τιμής ανά ίππο θα δει ότι οι τιμές σήμερα κυμαίνονται από τα 130 ως και 220 ευρώ ανά ίππο. Εντός μίας εταιρείας τα άλογα όσο ανεβαίνουν ανεβαίνει και το κόστος. Επιπλέον υπάρχει μία αντίστοιχη τιμολόγηση όσον αφορά τις κατηγορίες αμαξωμάτων (που θα μπορούσε να είναι ένα κριτήριο) που το μεγαλύτερης κατηγορίας οχήματος με τον ίδιο κινητήρα στοιχίζει πιο ακριβά και φυσικά ζυγίζει και περισσότερο (πάντα εντός μίας εταιρείας).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costaslio last edited by

                                            Ο χρήστης alex5522 έγραψε:
                                            ποσο edit modμπορει να εισαι!!!

                                            όλους έχουν διαφορετική άποψη από σένα τους θεωρείς edit mod;;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 61 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr