-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ισως ο dim8 να μην το μεταφερει με απολυτα μεταδοτικο τροπο, αυτο που διαφοροποιει την
οδηγικη αισθηση του GT-R με μια F430 πχ, αλλα, καλως ή κακως, αυτος που εχει
τις λιγο/πολυ παραπανω απο τον μεσο ορο ικανοτητες για να παει μια τετοια κατασκευη
γυρω στα 7-8/10, θα κινηθει με μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση και ασφαλεια με τον
Godzila. H 430 εχει πιο ξυραφενια-φορμουλισια αισθηση αν θες η οποια ομως
δεν αποδιδει στους δικους μας δρομους, παρα μονο αν εισαι σε διαρκη ενγρηγορση με τις αντιδρασεις της και με πολυ υψηλου επιπεδου οδηγικη εμπειρια, και γνωσεις προερχομενες απο την 'τριβη' με ισχυρα καλοζυγισμενα πισωκινητα ωστε να φτασεις σε παρομοια επιπεδα ταχυτητας σε σχεση με του GT-R. Σιγουρα η αισθηση της ακομα και σε χαλαρους ρυθμους εχει την μοναδικοτητα και την μαγικη ηχητικη υποκρουση αλλα και αισθηση κυλισης-αμεσοτητας που δεν μπορει να προσφερει ο Ιαπωνας, αλλα παραμενει ακρως εντυπωσιακο-σεβαστο, και μονο το γεγονος οτι σε 'καθημερινες' συνθηκες μπορει να την απειλησει πραγματικα, χωρις ο οδηγος του να ρισκαρει στο βαθμο που θα εκανε(?) ο κατοχος μιας F430, παρεχοντας παραλληλα πολυ πιο 'μηχανικη' και ανοθευτη αισθηση απ' οτι θα περιμενε κανεις με την πληθωρα των εξελιγμενων ηλεκτρονικων που λειτουργουν παραλληλα με αυτο...
Με αυτη την εννοια ειναι και πολυ πιο 'εκμεταλλευσιμες' οι δυνατοτητες του GT-R
ειδικα και σε μια τιμη επιπεδου 'γνωριμιας' για την κατηγορια επιδοσεων...
Στην Ferrari ειναι απιστευτα πιο μικρο το ποσοστο εκεινων που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
μπορουν να εκματαλλευτουν στην πραξη τις εξαιρετικες δυνατοτητες πλαισιου-κινητηρα με
τους τροχους υπο γωνια και σε ταχυτητες απαγορευτικες.
Για αυτο και η 'μαγεια' , ο συναισθηματισμος που βγαινει πιο πολυ σε τετοιες κατασκευες
ειναι περισσοτερο στην θεωρια και πολυ λιγοτερο στην πραξη, τουλαχιστον για το μεγαλυτερο ποσοστο των κατοχων.Ακριβως αυτο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από το αβατάρ σου φαίνεται ότι είσαι οπαδός της ιαπωνικής φτερούγας και φιλικότητας. Δικαίωμά σου. Μην απαξιώνεις όμως πολύ δυνατότερες και εν τέλει ταχύτερες κατασκευές (σε πίστα και άψογους ευρωπαικούς δρόμους). Στην Ελλάδα σε μερικούς δρόμους τα Unimog είναι ταχύτερα των αυτοκινήτων... λέει κάτι αυτό;
Οπαδος δεν ειμαι εγω,οπαδος ειναι αυτος που δεν βλεπει τα αυτονοητα μειονεκτηματα του αυτοκινητου-μαρκας που εχει-θα ηθελε να εχει.Δεν απαξιωνω καμια κατασκευη.Σεβαμαι ολες τις κατασκευες ανεξαρτητου προελευσης,για αυτο που εχουν φτιαχτει ομως.
Αυτο για το Γιουνιμογκ και βεβαια λεει,οτι εαν καποιο αλλο αυτοκινητο θελησει να μετρηθει στα χωραφια του Γιουνιμογκ θα χασει πανυγηρικα.Σαφως αυτο δεν λεει οτι το γιουνιμογκ ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο το αλλο.Στα δικα του χωραφια ομως ειναι το καλυτερο. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γρηγόρη μου, με σένα σπανιότατα διαφωνώ κάπου...Δεν νομιζω οτι σου λεει κατι διαφορετικο απο μενα
-
Άρα δεν διαφωνούμε κάπου επί της ουσίας.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν γίνεται αντίστοιχος ντόρος για ένα άλλο αυτοκίνητο που είναι κατάλληλο (όσο κατάλληλο μπορεί να είναι ένα supercar για την Ελλάδα...) για τους σαπουνόδρομούς μας (ελέω τετρακίνησης και εξελιγμένων ηλεκτρονικών κι εκείνο - σε αντίθεση με τις νευρικές ντίβες από το Maranello που είναι για πίστες), ενώ είναι σαφώς ταχύτερο του GTR σε ευθεία αλλά και πίστα (τεστ του R&T σε 4 διαφορετικές πίστες με οδηγό αγώνων στο τιμόνι ). Ίσως λόγω της τιμής του που είναι λίγο παραπάνω από τα διπλάσια του GTR.
SV2: Εσύ να περιμένεις την 458! Πότε σου έρχεται αλήθεια;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σε αντίθεση με τις νευρικές ντίβες από το Maranello που είναι για πίστες
Γιατί είναι για τις πίστες? Μιά χαρά είναι παντού .Δηλαδή πρέπει να είσαι πάντα πλακωμένος?
Ε ξέρεις τι εννοώ... ότι δαγκώνουν με τα ηλεκτρονικά off στους υπέροχους δρόμους μας.
-
αληθεια sv2 κλεινεις τα ηλεκτρονικα της 430 στο δημοσιο δρομο?
-
Αρα η ετυμηγορια λεει πως το GTR ειναι ενας ευκολοδηγητος πυραυλος που κανει μαγκα ακομα και τον μετριο οδηγο,που το οδηγει σε μετριο οδοστρωμα,ενω μια αντιστοιχη Ferrari προσφερει ανοθευτη εμπειρια προσομοιωσης ενος μονοθεσιου F1 με το βαθμο αισθησης (και ασφαλειας) να καθοριζεται απο την ενεργοποιηση/παρεμβαση των ηλεκτρονικομηχανικων βοηθηματων.
Τελικα μπορει κανεις να υποθεσει οτι 'οδηγικα' απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο?(περα απο το προφανες κριτηριο του κοστους κτησης και συντηρησης)
-
και η ferrari με ηλεκτρονικα (και μαλιστα τοσο εξελιγμενα) θα κανει θαυματα πιστευω..
το Gtr ειναι αλλο ενα 4κινητο και τα 4κινητα παντα μεχρι να πλησιασουμε το απολυτο οριο οπου μπορει να αρχισουν να κανουν τα δικα τους θα σε κανουν μαγκα σε σχεση με ενα πισωκινητο, ειδικα στο δρομο
-
Να τα βάλει που τα ηλεκτρονικά η Ferrari; Ένα διαφορικό έχει όλο κι όλο το οποίο είναι ήδη ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Κιβώτιο επίσης
Ο sv2 δε νομίζω να έχει πρόβλημα με traction και stability control off. Έδω τα αμερικάνικά κάρα πριν απο 30 χρόνια βγάζανε 400 και 500 άλογα και κυκλοφορούσαν χωρίς πρόβλημα. Η 430 θα έχει πρόβλημα; Το πας σαν τη κότα και τέλειωσε το θέμα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σε αντίθεση με τις νευρικές ντίβες από το Maranello που είναι για πίστες
Γιατί είναι για τις πίστες? Μιά χαρά είναι παντού .Δηλαδή πρέπει να είσαι πάντα πλακωμένος?
Ε ξέρεις τι εννοώ... ότι δαγκώνουν με τα ηλεκτρονικά off στους υπέροχους δρόμους μας.
Ετσι όμως έχει περισσότερο ενδιαφέρον .
Δεν ξερω για εσενα, αλλα ποσοι αληθεια εχουν τα κοτσια να τα κλεισουν ολα
και να αρχιζουν να 'στριβουν' με το γκαζι με ενα τετοιο αυτοκινητο σε Ελληνικους δρομους...? Ή αρρωστοι θα ειναι (με την καλη εννοια ) που δεν υπολογιζουν
σχεδον τιποτα -σε σχεση με την εξωτικη εικονα και κοστος της κατασκευης- , ή εφφετζηδες που στο τελος αν βρεθουν εκτος προδιαγεγραμενης...τροχιας
φευγουν σαν βρεγμενες γατες απο το σημειο 'αγορας' απο την ντροπη για την καταστροφη
που προκαλεσαν... -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Αρα η ετυμηγορια λεει πως το GTR ειναι ενας ευκολοδηγητος πυραυλος που κανει μαγκα ακομα και τον μετριο οδηγο,που το οδηγει σε μετριο οδοστρωμα,ενω μια αντιστοιχη Ferrari προσφερει ανοθευτη εμπειρια προσομοιωσης ενος μονοθεσιου F1 με το βαθμο αισθησης (και ασφαλειας) να καθοριζεται απο την ενεργοποιηση/παρεμβαση των ηλεκτρονικομηχανικων βοηθηματων.**Τελικα μπορει κανεις να υποθεσει οτι 'οδηγικα' απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο?(**περα απο το προφανες κριτηριο του κοστους κτησης και συντηρησης)
Ειναι τοσο υψηλα τα ορια αλλα και οι δυνατοτητες και των δυο, που μαλλον εχει να κανει περισσοτερο με το οδηγικο προφιλ-εμπειριες αλλα και συναισθημα για την φιρμα με το αλογακι στην μια περιπτωση, και παραλληλα μια πιο ρεαλιστικη-σε Ελληνικο οδοστρωμα προσεγγιση του supercar για το GT-R αντιστοιχα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και η ferrari με ηλεκτρονικα (και μαλιστα τοσο εξελιγμενα) θα κανει θαυματα πιστευω..το Gtr ειναι αλλο ενα 4κινητο και τα 4κινητα παντα μεχρι να πλησιασουμε το απολυτο οριο οπου μπορει να αρχισουν να κανουν τα δικα τους θα σε κανουν μαγκα σε σχεση με ενα πισωκινητο, ειδικα στο δρομο
To GT-R δεν ειναι αλλο ενα 4κινητο, ειναι TO 4κινητο, για αυτο να μην εχεις απολυτως καμμια αμφιβολια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και η ferrari με ηλεκτρονικα (και μαλιστα τοσο εξελιγμενα) θα κανει θαυματα πιστευω..
το Gtr ειναι αλλο ενα 4κινητο και τα 4κινητα παντα μεχρι να πλησιασουμε το απολυτο οριο οπου μπορει να αρχισουν να κανουν τα δικα τους θα σε κανουν μαγκα σε σχεση με ενα πισωκινητο, ειδικα στο δρομο
To GT-R δεν ειναι αλλο ενα 4κινητο, ειναι TO 4κινητο, για αυτο να μην εχεις απολυτως καμμια αμφιβολια...
δεν αμφισβητησα πουθενα οτι ειναι ΤΟ 4κινητο..σιγουρα κυριως λογω της 4κινησης του κανει αυτα που κανει
απλα ολα τα 4κινητα στο οριο γινονται αποτομα, γιατι οχι κι αυτο?
(το οριο οι περισσοτεροι δε το φτανουμε ποτε, αρα δεν μας ενδιαφερει) -
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Να τα βάλει που τα ηλεκτρονικά η Ferrari; Ένα διαφορικό έχει όλο κι όλο το οποίο είναι ήδη ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Κιβώτιο επίσηςΟ sv2 δε νομίζω να έχει πρόβλημα με traction και stability control off. Έδω τα αμερικάνικά κάρα πριν απο 30 χρόνια βγάζανε 400 και 500 άλογα και κυκλοφορούσαν χωρίς πρόβλημα. Η 430 θα έχει πρόβλημα; Το πας σαν τη κότα και τέλειωσε το θέμα
Δεν ειναι ετσι τοσο απλα. Ηδη οταν βγηκε στην παραγωγη, θεωρηθηκε -απολυτως δικαιολογημενα και αποδεδειγμενα στην πιστα- ως το πιο προηγμενο ηλεκτρονικο συστημα
με παρεμβασεις 3ταχυτητων-σταδιων ως προς την δυναμη που βγαινει στους τροχους της 430...
Οταν προκειται δε για ηλεκτρονικα τα οποια συνεργαζονται με ενα πολυστροφο
διαμαντι που γαζωνει στην κυριολεξια μεχρι τις 9,000σ.α.λ τα εξαιρετικα καλορυθμισμενα
ηλεκτρονικα εδω κανουν την διαφορα, και δειχνουν γενικως τις γνωσεις και εμπειρια που εχουν αποκτηθει απο την F1.
Ολα αυτα βεβαια εκτιμωνται 100% απο καποιον που 'γνωριζει' πολυ καλα το αθλημα και ιδιαιτερα σε χρηση σε πιστα. Σε καθημερινες συνθηκες ομως και σε δρομους σαν τους Ελληνικους τα πραγματα διαφοροποιουνται αρκετα ως προς το τελικο αποτελεσμα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και η ferrari με ηλεκτρονικα (και μαλιστα τοσο εξελιγμενα) θα κανει θαυματα πιστευω..
το Gtr ειναι αλλο ενα 4κινητο και τα 4κινητα παντα μεχρι να πλησιασουμε το απολυτο οριο οπου μπορει να αρχισουν να κανουν τα δικα τους θα σε κανουν μαγκα σε σχεση με ενα πισωκινητο, ειδικα στο δρομο
To GT-R δεν ειναι αλλο ενα 4κινητο, ειναι TO 4κινητο, για αυτο να μην εχεις απολυτως καμμια αμφιβολια...
δεν αμφισβητησα πουθενα οτι ειναι ΤΟ 4κινητο..σιγουρα κυριως λογω της 4κινησης του κανει αυτα που κανει
απλα ολα τα 4κινητα στο οριο γινονται αποτομα, γιατι οχι κι αυτο?
(το οριο οι περισσοτεροι δε το φτανουμε ποτε, αρα δεν μας ενδιαφερει)H μαγεια του ειναι οτι εχει ενα κλικ ακομα περιθωριο περα απο τα υπολοιπα 4κινητα, το οποιο ειναι τοσο υψηλο, που σε πρωτη αισθηση σε τρομαζει, αφου νομιζεις οτι κοροιδευει τους φυσικους νομους...ενω στην ουσια ξεπερνα την αντιληψη που ειχες ΕΣΥ για τα ορια
αυτα.Edit: εσπευσα απλα να τονισω πριν οτι δεν ειναι απλως 'αλλο ενα 4κινητο'...
-
σιγουρα δεν ειναι..
και χωρις κεντρικο διαφορικο
-
Γρηγόρη δεν είπα κάτι διαφορετικό. Είπα πως ότι ηλεκτρονικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τα χρησιμοποιούν ήδη και όπως είπες και εσύ στην καλύτερη τους εκδοχή. Οπότε δεν έχουν και πολλά περιθώρια βελτίωσης με χρήση ηλεκτρονικών
Επίσης παρατηρώ μια δυσαρέσκεια όσον αφορά τη χρήση ηλεκτρονικών λές και ότι είναι εύκολη η προσθήκη τους. Δεν είναι έτσι τα πράματα. Τα ηλεκτρονικά δε χρειάζονται μόνο προγραμματισμό, απαιτούν και μια υποδομή από πολύ πολυπλοκά ηλεκτρομηχανικά συστήματα τα οποία θα ελεγχθούν απο τους ανάλογους επεξεργαστές με βάση τον προγραμματισμό τους και τα readings των αισθητήρων
Άλλο το esp και το traction control με τα οποία παιζουν όλοι οι κατασκευαστές και στηρίζονται μόνο στο σύστημα του ABS και άλλο τα συστήματα που χρησιμοποιεί το GT-R και τo E-diff της Ferrari
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και η ferrari με ηλεκτρονικα (και μαλιστα τοσο εξελιγμενα) θα κανει θαυματα πιστευω..το Gtr ειναι αλλο ενα 4κινητο και τα 4κινητα παντα μεχρι να πλησιασουμε το απολυτο οριο οπου μπορει να αρχισουν να κανουν τα δικα τους θα σε κανουν μαγκα σε σχεση με ενα πισωκινητο, ειδικα στο δρομο
Εαν θα εκανε ''θαυματα'' το ηλεκτρονικο διαφορικο της φερραρι, θα μπορουσε να ειναι εμπρος σε δημοσιο δρομο απο γτ-ρ.''Θαυματα'' κανει η 4κινηση και το στησιμο του γτ-ρ που μπορει και ανατρεπει τα εις βαρος του προγνωστικα(κιλα/ιπποι κλπ)
Τα εξελιγμενα τετρακινητα τυπου γτ-ρ,εβο,στι δεν ειναι καθολου αποτομα στο οριο και γυρω απο αυτο.
Αποτομα και δυστροπα ειναι αυτοκινητα οπως τα 430-911ττ και για αυτο δεν μπορουν να ακολουθησουν φθηνοτερες κατασκευες σε δημοσιο δρομο.
Ειναι αυτο που ειπα λιγα ποστ πιο πριν για τις εκ γεννετης ασθενειες.Δυναμη 500+απο δυο τροχους δεν περνουν ομαλα στον δρομο.Το να επεμβαινει το τρακσιον και να κοβει το μοτερ προσπαθωντας να δωσει προσφυση δεν ειναι λυση οσα προγραμματα και να εχει,και οσο να το εξεληξεις.Οπως και στον απεναντι σταβλο με τα αλογακια τα γερμανικα.Οταν το μοτερ το εχεις ξεχασει στην πινακιδα εδω και 30+ χρονια,οταν η ναυαρχιδα σου φοραει σαζμαν επιπεδου tiptronic,μετα βγαινεις και κατηγορεις τους ντατσουνεους για πετσινους χρονους.Πιο πετσινο?Μα οπου τα δοκιμασαν τα δημοσιογραφα το ιδιο βρηκαν,απο Μογγολια μεχρι Αμερικη.Και ολα αυτα σε πιστα.Εξω στο δρομο,εκει που θα εχει το πλεονεκτημα ο ντενεκες με την εξελιγμενη τετρακινηση αστο καλυτερα.
Το γτ-ρ οντως ειναι παρα πολυ καλο.Δεν ειναι το θαυμα ομως για μενα.Απλα φανερωσε αδυναμιες του ανταγωνισμου που αρκεστηκαν να πουλανε υπερτιμημενες κατασκευες οχι τιμολογιακα,αλλα τεχνολογικα.
Να θυμισω μηπως 4κινηση εδω και 10ετια απο εβο 6(1999) ή να συζητησουμε για super-ayc απο εβο10 και να το συγκρινουμε με το e-diff? -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Απλα φανερωσε αδυναμιες του ανταγωνισμου που αρκεστηκαν να πουλανε υπερτιμημενες κατασκευες οχι τιμολογιακα,αλλα τεχνολογικα.
Να θυμισω μηπως 4κινηση εδω και 10ετια απο εβο 6(1999) ή να συζητησουμε για super-ayc απο εβο10 και να το συγκρινουμε με το e-diff?Ελπίζω να αναφέρεσαι στην ξεπερασμένη αρχιτεκτονική της 911 και μόνον! Α και η τετρακίνηση μπορεί να είναι πλεονέκτημα στην Ελλάδα, αλλά σε διαφορετικά τεραίν είναι μειονέκτημα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απλα φανερωσε αδυναμιες του ανταγωνισμου που αρκεστηκαν να πουλανε υπερτιμημενες κατασκευες οχι τιμολογιακα,αλλα τεχνολογικα.
Να θυμισω μηπως 4κινηση εδω και 10ετια απο εβο 6(1999) ή να συζητησουμε για super-ayc απο εβο10 και να το συγκρινουμε με το e-diff?Ελπίζω να αναφέρεσαι στην ξεπερασμένη αρχιτεκτονική της 911 και μόνον! Α και η τετρακίνηση μπορεί να είναι πλεονέκτημα στην Ελλάδα, αλλά σε διαφορετικά τεραίν είναι μειονέκτημα.
Δλδ στην βρεγμενη Γερμανια-Αγγλια-Ολλανδια-Βελγιο-Ιταλια δεν εχει πλεονεκτημα η 4κινηση?
Δυστηχως φιλε μου και η 430 υπαγεται στα παραπανω,για διαφορετικους λογους ομως.Δεν ειναι στο ιδιο υψος με την 911ττ,γιατι καταφερνει εστω και υπο προυποθεσεις να αξιοποιει νικηφορα τα πλεονεκτηματα της.Μονο σε πιστα ομως και αυτη στεγνη,δεν ειναι αντικειμενικα αυτο που θα περιμενες απο μια σοφιστικε κατασκευη 3πλασιας αξιας σε συγκριση με ντενεκε ανατολικο στην πρωτη τους προσπαθεια.
Παντως σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(ελληνικη ασφαλτο δλδ) μην νομιζεις οτι μια 911ττ δεν θα περασει 430.
Nissan GT-R